open ik geen nieuwe meer...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef PieterBas het volgende:
en anders?
Dan maar hopen dat je geen LAPO hebtquote:
ja, hoor je ook nog ergens te staan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef Handschoen het volgende:
Het lijstje is wel flink opgeschoont hè :p
mwa, misschien bij ex-stage (niet dat dat boeitquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, hoor je ook nog ergens te staan?![]()
klopt maar heb een grote zomerschoonmaak gedaan...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef Handschoen het volgende:
[..]
mwa, misschien bij ex-stage (niet dat dat boeit) .Maar zover ik me herinnerde was hij 3 keer zo lang...
Mijn neef is getrouwd met een Zweedse. Die weet ondertussen hoe 'fout' wij Nederlanders kunnen zijn, qua grappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef ETA het volgende:
yeey, in the money bij mijn toernooi
en ja, zweden zijn zeeeeer politiek correct..... Stel je dit voor, macho italiaanse docent voor de klas, en 4 zweedse dames. Er viel af en toe een vrouwonvriendelijke opmerking..... je zag die dames rood worden en meteen een keiharde opmerking teruggeven"I don't know anything about cooking, maybe you should ask the ladies in the classroom"
Tjakka, 4 boze wijfen
denk het...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef Leinonlein het volgende:
Het is toch een compliment te horen dat je goed kunt koken?
ligt er aan welke saus je gebruikt en of je er kaas op strooit of stroop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef MichielPH het volgende:
Banaan in lasagne, is dat vreemd?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens, stroop? Heb ik ook nog nooit van gehoord.
dat is klotequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het is regelrecht kutweer hier in berlijn...EN WIE IS ZIJN JAS VERGETEN!
ik ik ik ik ik!!! * Kuno_van_Dijk steekt vinger hoog in de lucht...
goooed zo...!regen jij lekker nat!
![]()
laat ik zo maar even op zoek gaan naar een paraplu![]()
nee man!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:08 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb hier nog wel een paraplu liggen. Haal hem maar op, als je wilt.
ik zie geen foto?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef ETA het volgende:
foto
kutpoker... uiteindelijk 4e geworden 11$ -> 55$, woepiedoekutspel.... ook al een bedrag met pontoon verloren vandaag....
dit topic sluit ik niet! wat er ook gebeurt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
weer die Van Dijk met z'n LaPo![]()
maar goed, ik ben er dus weer
heerlijk studentikoos fietsen dus!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef MichielPH het volgende:
Het is hier anders ook redelijk nattig en m'n achterspatbord is er vanaf geflikkerd.. Nu heb ik een pizzadoos tussen m'n bagagedrager gestopt, maar echt lekker helpen doet-ie niet..
nee jij foto maken met doos op je kop!!!!quote:
de dames zijn dood...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef ETA het volgende:
[..]
nee jij foto maken met doos op je kop!!!!
waar zijn de dames eigenlijk vandaag??
zou je alsjeblieft als het zo ver is voor mij foto's willen maken hoe dat het eruit ziet? zo'n harde wind?quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:44 schreef ETA het volgende:
ohja, ik ga er toch aan
een klein vlekje op de radar.... dat ding is huuuuge!!!! en grote kans dat ze nu uitgroeid tot een cat5 typhoon = supertyphoon, hoogste categorie = windsnelheden van boven de 250km/u gedurende een minuut......
[afbeelding]
opzich ziet het er best mooi uitMaar begin me toch af te vragen wanneer deze afbuigt.... ze zou eigenlijk al 36 uur geleden richting het noorden moete draaien, echter komt het nog steeds deze kant op.......
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:48 schreef ETA het volgende:
heb vandaag fotocamera meegenomen en enkele fotos genomen van mn werkpleken het uitzicht. Lucht is nu prachtig blauw met enkele wolkjes aan de horizon......... geen cardreader hier... dus morgen pas wat nieuwe fotos
Oh ETA leef je nog?quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:44 schreef ETA het volgende:
ohja, ik ga er toch aan
een klein vlekje op de radar.... dat ding is huuuuge!!!! en grote kans dat ze nu uitgroeid tot een cat5 typhoon = supertyphoon, hoogste categorie = windsnelheden van boven de 250km/u gedurende een minuut......
[afbeelding]
opzich ziet het er best mooi uitMaar begin me toch af te vragen wanneer deze afbuigt.... ze zou eigenlijk al 36 uur geleden richting het noorden moete draaien, echter komt het nog steeds deze kant op.......
ik leef nogquote:
alle lege flesjes bier van de afscheidsparty denk ik maar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:34 schreef MichielPH het volgende:
Wat gaan we op z'n steen zetten dan?
Loop je nog stage? zo nee ga naar vraag 2 Zo ja lees het antwoord onderaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
stelletje ratten! sta ik niet eens meer in de OP?
Slecht geslapen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alle lege flesjes bier van de afscheidsparty denk ik maar?
[..]
Loop je nog stage? zo nee ga naar vraag 2 Zo ja lees het antwoord onderaan
ben je de laatste WEEK hier nog geweest? zo nee lees antwoord hier beneden
Ik heb de lijst opgeschoond en iedereen er uitgeflikkerd die geen stage meer liep of nooit aanwezig was. Loop je nog stage? zet je zelf dan weer even in de lijst.
vuile rat...? neuk je vriendin ofzo als je frustraties hebt![]()
ik laat me niet voor rat uitmaken...!quote:
hahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik laat me niet voor rat uitmaken...!![]()
nog maar even voor zweden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha![]()
Straks naar de opticien... even kijken hoe slecht mijn ogen nu weer zijn![]()
ik hou de vlag hoog!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het worden er wel steeds minder
Dat gebeurt al vrij snel als je -3.75 hebt.. Ik hoop niet dat ik dit jaar voor de -4 gaat..quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog maar even voor zweden?maar beter ook strax loop je daar in zweden regelrecht op het lelijkste meisje van de universiteit af...!
![]()
ik heb geen bril! en hoop ook lang nog zonder te kunnen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurt al vrij snel als je -3.75 hebt.. Ik hoop niet dat ik dit jaar voor de -4 gaat..
we zitten nog niet aan 1 per dag dus valt nog mee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij spamt posts het hele topic vol
Ik heb wel een bril.. maar dat is eigenlijk voor back up. Normaal draag ik gewoon lenzenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb geen bril! en hoop ook lang nog zonder te kunnen!![]()
Ik ken het probleem..quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
wil nait weten wat voor slechte ogen ik heb..... zonder bril kan ik met moeite zien of het uberhaubt een mens is wat voor me staat
ik ben gezegend met heule goede ogen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef ETA het volgende:
Wees daar maar blij mee...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben gezegend met heule goede ogen!![]()
dat is best klot'n...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees daar maar blij mee...
Ik lig over 10-15 jaar met een stel bejaarden in een ziekenhuiskamer.. voor een staaroperatie. Ik heb de eerste staar vlekjes op mijn oog zitten..
Dat heet dorst... als je dat 1 maand lang zou doen... dan wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is best klot'n...
(ben ik trouwens verslaafd als ik in een ochtend tijd anderhalve liter Punica op heb gedronken?)
Lein en ik vonden zaterdag nog een winkel met GLAZEN!!!! punica flessen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heet dorst... als je dat 1 maand lang zou doen... dan wel ja
Punica![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:33 schreef MichielPH het volgende:
Hoeremetiet!
20 week drink ik dagelijks koffie, en gebeurt er niets. Komt vandaag m'n docente langs, *pats* *boem*, broek nat..
Lekker representatief!
Pleisters mogen alleen bij nerds!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
Punica is de shit en ik ben blij dat mijn ogen gewoon lekker normaal functioneren (hoewel brillen soms echt damn sexy kunnen zijn)
ps. zonder pleistertje!
mijn eerste gedachte: teveel koffie gedronken en daardoor in zijn broek gepist?!?! moest ff 10 seconde nadenken voordat ik het door hadquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:33 schreef MichielPH het volgende:
Hoeremetiet!
20 week drink ik dagelijks koffie, en gebeurt er niets. Komt vandaag m'n docente langs, *pats* *boem*, broek nat..
Lekker representatief!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
Punica is de shit en ik ben blij dat mijn ogen gewoon lekker normaal functioneren (hoewel brillen soms echt damn sexy kunnen zijn)
ps. zonder pleistertje!
pats... boem... flets...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef ETA het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte: teveel koffie gedronken en daardoor in zijn broek gepist?!?! moest ff 10 seconde nadenken voordat ik het door had![]()
of was het zo'n prachtige mooie vrouw dat alleen bij het aanschouwen van haar ronde vormen... pats.. boem...... flets........ vochtige plek in je broek?
welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten ETA?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:44 schreef ETA het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb ooit met pleistertje op mn bril rondgelopen voor 1 dag op school.....maar dat kwam omdat ik tijdens een basketbal competitie wedstrijd een elleboog in mn gezicht kreeg en de tegenstander "per ongeluk" op mn bril ging staan.......
Maartenscollegequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten ETA?![]()
quote:
Zernike College!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Maartenscollege, eerst in de Wijert naast de Gomarus
![]()
, daarna in Haren.
E tu?
Neejquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef ETA het volgende:
of was het zo'n prachtige mooie vrouw dat alleen bij het aanschouwen van haar ronde vormen... pats.. boem...... flets........ vochtige plek in je broek?
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hoort ook een beetje bij ons!
![]()
edit: Ow wacht ik ging terugkijken... in het boek bedoel je?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Neej
Als ik nou eens seks met haar zou hebben, heb ik kans [teveel informatie] daar heb ik eigenlijk weinig zin in..
Slaan we dus over!
heb ik geschreven!quote:
helaas maar waar....... mijn broer en zusje hebben op het zernike gezeten..... en zij hadden veel toffere dingen op school........ Maartensquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zernike College!![]()
![]()
Veel beter dan maartens!
![]()
Eerst rummerinkhof! en daarna Westerse drift!
wat een bekrompen view heb jij zeg....quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Neej
Als ik nou eens seks met haar zou hebben, heb ik kans het kopje van haar kind aan te raken met mijn roze kopje en daar heb ik eigenlijk weinig zin in..
Slaan we dus over!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat een bekrompen view heb jij zeg....er zijn heus wel andere "openingen" zonder hinderlijke babies.....
Oh wat ben jij eigenlijk een viespeukie zeg!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat een bekrompen view heb jij zeg....er zijn heus wel andere "openingen" zonder hinderlijke babies.....
helperbrink...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:05 schreef MichielPH het volgende:
Precies hetzelfde als Kuno, alleen heb ik het eerste jaar nog op de helperbrink in helpman gezeten, omdat ze toen de rummerikhof nog niet van het Maarten's hadden overgekocht.
nou hoezo? ik geef eta best gelijk..!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wat ben jij eigenlijk een viespeukie zeg!
Ik ook, en het "viespeukie" was ook niet negatief bedoeld hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou hoezo? ik geef eta best gelijk..!![]()
![]()
neeeeeeequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wat ben jij eigenlijk een viespeukie zeg!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ook, en het "viespeukie" was ook niet negatief bedoeld hoor![]()
Jaaa, en Leinonlein is een meisje met een bloemetjesjurk, blonde paardestaarten en een roze strikje in het haar..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef ETA het volgende:
[..]
neeeeeeeik ben een schattig hulpeloos puppietje........
jij zou ook best een zwangere vrouw nog neuken..?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ook, en het "viespeukie" was ook niet negatief bedoeld hoor![]()
Skieen met het zernike koste toen de tijd dat ik ging 200 euro dacht ik, voor 3 dagen vol skieen, en we reden snachts!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef ETA het volgende:
wij hadden ook skivakantie........ alleen teringduur... van die kutkakkers die het wel konden betalen.....een week voor 1k ofzo..... op zernike was het iets korter en dus goedkoper => mijn broer en zus kunnen skien, ik niet
uitwisseling hadden we niet........ mijn broer is naar Finland geweest![]()
gelukkig later ruim gecompenseerd
ja we hadden 1 meerdaagse reis..... een reisje naar een of ander bedevaartsoord in Frankrijk..... wtf ging ik ook naar die kutschoooooooool......
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:11 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jaaa, en Leinonlein is een meisje met een bloemetjesjurk, blonde paardestaarten en een roze strikje in het haar..
Zal lastig gaan als vrouw zijnde, maar als man zou ik daar geen problemen mee hebben hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij zou ook best een zwangere vrouw nog neuken..?![]()
Ze heeft dus een vriend, is daarvan zwanger en jij wil daar wel tussenin gaan staan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
Zal lastig gaan als vrouw zijnde, maar als man zou ik daar geen problemen mee hebben hoor
ik noem een voorbinddildo...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
Zal lastig gaan als vrouw zijnde, maar als man zou ik daar geen problemen mee hebben hoor
De mijne had anders een lolly en er was van gezegd dat er weed in zat, maar dat deed het helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik noem een voorbinddildo...!
En michiel... waardeloos die lui.. ik weet nog wel dat we naar Amsterdam gingen.. nog geen 5 minuten uit de bus en die van mij was al paddo's aant kopen...!![]()
In Italie...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
De mijne had anders een lolly en er was van gezegd dat er weed in zat, maar dat deed het helemaal niet.
"Oeeeoh, I'm sooo high!"
Haha je zit mijn woorden te verdraaien viespeuk, weet ik veel dat ze een vriend heeft, je kunt toch zwanger zijn zonder vriend te hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:19 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ze heeft dus een vriend, is daarvan zwanger en jij wil daar wel tussenin gaan staan?
Die vrouwen van tegenwoordig, 't is niet meer wat het geweest is,
Reden voor ´n feestje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Zo ben ik weer van de opticien... Ik heb en hou dezelfde sterkte. Dus geen -4
![]()
Omdat in de laatst 6 jaar mijn ogen achteruit zijn gegaan.. en nu eens een keer stabielquote:
ga je dat nog vieren opt kantoor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef MichielPH het volgende:
Man, dit is al mijn één na laastse dag!
die van mij al bij 21 jaar..!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weer
@ PieterBas: mijn ogen zijn gelukkig al jaar of 5/6 stabiel
Ze zullen mij niet missen, ik zal hun niet missen, ik ga ook zeker niets voor ze meenemen en als ik morgen 's middags vertrek krijgen ze eenmaal een dikke vinger.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je dat nog vieren opt kantoor?en krijg je wat? of denk je dat je alleen maar de schurft krijgt aan werken?
![]()
ik zou een slagroomtaart kopen bij de Hema met de text erop: Jullie zijn allemaal klootzakken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ze zullen mij niet missen, ik zal hun niet missen, ik ga ook zeker niets voor ze meenemen en als ik morgen 's middags vertrek krijgen ze eenmaal een dikke vinger.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou een slagroomtaart kopen bij de Hema met de text erop: Jullie zijn allemaal klootzakken!
En dan net doen als je opt werk de doos openmaakt dat je de verkeerde taart mee hebt gekregen!![]()
![]()
![]()
bij mij zou zo'n bedrijf echt een kut laatste dag beleven!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij mij zou zo'n bedrijf echt een kut laatste dag beleven!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou een slagroomtaart kopen bij de Hema met de text erop: Jullie zijn allemaal klootzakken!
En dan net doen als je opt werk de doos openmaakt dat je de verkeerde taart mee hebt gekregen!![]()
![]()
![]()
Oh jij boefje!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
boefje? Die lui moeten gewoon weten wat voor klootzakken ze zijn dan...!quote:
sorry, ik had het verkeerde nummerquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de telefoon ging en na drie keer overgaan werd er alweer neergelegdbel dan niet of zo
ze zijn achter je schuilplaats gekomen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de telefoon ging en na drie keer overgaan werd er alweer neergelegdbel dan niet of zo
ik zeg toch...koop een taart bij de Hema met text erop...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef MichielPH het volgende:
Jeuzes zeg..
Ik ben een schuchter persoon en m'n begeleider raadde me aan eens naar een psycholoog te gaan.
* aufmachen bitte!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze zijn achter je schuilplaats gekomen!ze komen je halen!
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* aufmachen bitte!!
- aber wir haben Kinder!!!
* nimmer wir auch mit!!
sorry, schoot me spontaan te binnen
ik zou eerst ff beter Duits leren lezenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou... kinderen ook afschieten?
die kun je nog heel goed grbruiken om handgemaakte laarsen te laten maken hoor!
![]()
![]()
wat wil je er dan mee doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou eerst ff beter Duits leren lezener staat nergens dat ze afgeschoten worden
in tijden van oorlog zijn laarsen veel belangrijker dan kaarsen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
handgemaakte kaarsen laten maken, maar goed, je was me al voor
ik moet eens beter leren lezenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in tijden van oorlog zijn laarsen veel belangrijker dan kaarsen!![]()
ik nam nog niet op, dus ik weet niet wie er belde en zij weten niet dat ik hier benquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze zijn achter je schuilplaats gekomen!ze komen je halen!
![]()
ik kan wel even kijken of ik wat study yourself cursusjes kan vinden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef MichielPH het volgende:
Nou, weet iemand nog een goede psycholoog?
mmm Loi-tje misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:53 schreef MichielPH het volgende:
Bijzonder graag!
Heb je dan ook nog een assertiviteitscursus voor de rest van dit kutbedrijf?
Freud?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef MichielPH het volgende:
Nou, weet iemand nog een goede psycholoog?
je mag anders ook wel een keer de lapo hebben...?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
pak ik weer de PaFiPo
ik weet zo geen zielenknijper
Tijdje geleden dat ik een lapo hadquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag anders ook wel een keer de lapo hebben...?![]()
ik ben vergeten wanneer ik heb hadquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik een lapo had
heul niet!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je wacht daar zeker op iedere keer
hoeft niet hoor, jij bent net lekker op dreefquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag anders ook wel een keer de lapo hebben...?![]()
eigenlijk zou ik moeten proberen om er 10 achterelkaar te kunnen krijgen he...?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
hoeft niet hoor, jij bent net lekker op dreef
eerst maar zien of je 5 redtquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik moeten proberen om er 10 achterelkaar te kunnen krijgen he...?![]()
dat is makkelijk... dat is nog maar 1...!quote:
do your thingquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is makkelijk... dat is nog maar 1...!![]()
Geef Kuno de LaPoquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is makkelijk... dat is nog maar 1...!![]()
slim bedacht kerelquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ABN belde net weer omdat ze mij willen hebben. En ik heb gezegd dat ik alleen naar een andere bank overstap als ik ook bij die bank kan komen werkenMaar daar kon ze me niet aan helpen
niet geschoten... (je kent het wel)quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slim bedacht kerelhelaas werkte het dan niet
Goed hoor!! Met jou??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey miss. Hoe is het met jou?
quote:
we zijn enkele weken verhuisd, daarvoor zaten op de 2 na bovenste verdiepingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je zit helemaal niet zo heel hoog...!
Maar toffe uitzichtsfoto!
Ik ga vandaag nog even foto's maken van mijn kantoor!
![]()
nou ik ook doen als ik directie was...! ik laat geen stagiairs op de tofste verdieping van het hele pand zitten!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
[..]
we zijn enkele weken verhuisd, daarvoor zaten op de 2 na bovenste verdiepingmaar de directie heeft deze verdieping opgeeist en zit daar nu lekker
alleen zijn die gasten wel elke ochtend meer tijd kwijt door de liftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik ook doen als ik directie was...! ik laat geen stagiairs op de tofste verdieping van het hele pand zitten!
ik zou het er voor over hebben!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef ETA het volgende:
[..]
alleen zijn die gasten wel elke ochtend meer tijd kwijt door de liftIk bespaar dagelijks wel 2 minuten ofzo omdat ik op een lagere verdieping zit
![]()
wat heb je gister gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Oooh ETA toch, jij met je mooie foto's ook altijd he! Mooi gebouw man waar je zit![]()
![]()
Over een uurtje vertrek ik naar Gräfenhainchen! Jaaaaa naar het Melt! Festival, heb nog even genoten van mijn eigen wc & douche en nu ga ik mijn spulletjes pakken![]()
![]()
![]()
wie belde er om 15u je baas? of een psycholoog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef MichielPH het volgende:
Godverdomme zeg, ik word door door dat advies om naar een psycholoog te gaan met de minuut chagrijniger.. En aangezien hij het gister om 15u vertelde, ben ik niet op m'n allervrolijkst..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nee nee, om die tijd had ik m'n eindgesprek waarin het godverdomme naar voren gebracht werd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wie belde er om 15u je baas? of een psycholoog?
mag je op de rode bank gaan liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee nee nee, om die tijd had ik m'n eindgesprek waarin het godverdomme naar voren gebracht werd.
Ik ga toch godverdomme niet met een zieleknpijper aan de haal?
Godverdomme!
Morgen 31 graden, zondag 34 graden Maandag 36 graden en Dinsdag 30 graden!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
"Tropisch warm"![]()
Morgen 36 graden met gigantisch hoge luchtvochtigheidsgraad, das pas tropisch
the world is your playground, travel when your young!
Ja hij is wel gelukt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
nah, ff photoshop filtjertje overheen voor de sfeeris zijstraatje nast mijn huis, vond hem wel geslaagd, geeft een perfecte sfeer aan die in sommige straten heerst.
Rode lampions, grote soort ketel voor wierook in te zetten, gelige licht, was dat hangt te drogen, fel blauw licht van de TV, wirwar van kabels in de lucht, rood welkomsttekst naast de ingang, tropische planten overal.............
Gister ging ik tv kijken, "beauty and the freak" kan ik nog verder zakken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je gister gedaan dan?toen zou je je tas toch inpakken!
Veel plezier bij Melt!![]()
leuk sfeerplaatjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja hij is wel gelukt!
Hier nog een foto van mij! Van het Sony Center in Berlijn! Grote internationale bioscoop waar ik woensdag denk ik naar de premiere van Death Proof ga!
[afbeelding]
beauty and the freak.......... gut oh gutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gister ging ik tv kijken, "beauty and the freak" kan ik nog verder zakken?![]()
Mijn spullen zijn bijna ingepakt maar het zwaarst is nog voedsel en drank (water hoor) wat ik mee sleep... Hmmm
vakantiekoffer helemaal vol?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn spullen zijn bijna ingepakt maar het zwaarst is nog voedsel en drank (water hoor) wat ik mee sleep... Hmmm
Is dat de Duits Beauty and the Nerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik moet werken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef ETA het volgende:
vooor mensen die zich vervelen: http://kranten.kb.nl/index3.html
kan je in oude kranten browsen, ja ook in kranten van '40-'45, is erg interesant en indrukwekkend.
Dat vind ik nou ook wel weer matig...!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef MichielPH het volgende:
Gaat hij tot 4 mei '45.. Nou zeg!
meen je nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef MichielPH het volgende:
Gaat hij tot 4 mei '45.. Nou zeg!
vanavond er maar eens goed voor zitten!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:14 schreef ETA het volgende:
[..]
meen je nietik ben nog blijven hangen op 15 mei 1940..... de capitulatie..... toon van de teksten slaan dan ineens om......
Ik ben ook niet zo van de zuipvakanties.. Verleden jaar een zuipvakantie gehad, wel naar mijn zin gehad, maar het is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mis ik trouwens iets in mn leven als ik niet van zuipvakanties houdt maar alleen maar van doevakanties?
Dus ga ik dood als ik niet eens in mn leven dronken ben geweest en hele dagen op een strand mn kater heb liggen uitkotsen?
Ik ben, toen ik 16 was eens een week naar Ameland geweest, tijd van mn leven gehad, hele dag dronken kansloos doen enzo, en daarna vroeg mn moeder wat ik had gedaan... Het enige wat ik had kunnen bedenken was van de camping naar de geldautomaat naar de supermarkt naar de camping naar supermarkt naar de camping naar de disco naar de klote naar mn tent en slapen... En dat 7!!! dagen lang... Nooit weer, nu ga ik heerlijk 10 maand naar Zweden, ben al een beetje aan het uitzoeken wat ik allemaal ga doen daar enzo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de zuipvakanties.. Verleden jaar een zuipvakantie gehad, wel naar mijn zin gehad, maar het is niet zo mijn ding.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:53 schreef ETA het volgende:
nog nooit een "zuipvakantie" meegemaakt. Hier versta ik onder een week => strand op, liggen bakken, zuipen zodra de zon de horizon raakt, zuipen en discotheken tot 6:00, slapen tot 3 uur smiddags en dan weer alles herhalen. niet echt behoefte aan..........
al zit ik nu wel te denken..... misschien ff een nacht in een resort hotel boeken bij een strand, hele dag op het strand liggen of in de stille oceaan gaan zwemmen, lekker eten en slapen, en volgende dag herhalen.......... isschien wel leuk voor 1 weekend dag......
Ik verveel me ook als je er wel bent...!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
En om ervoor te zorgen dan Kuno zich niet verveeld als ik weg ben:
Ik denk dat Amerika binnenkort nog een keer heel goed onderhanden genomen word en er dan echt een schokgolf van geweld (terrorisme) door dat land gaat!quote:om wat leven in de brouwerij te brengen, deze stofopwaaiende stelling ter uwer discussie:
bedenk een armaggedon scenario waarvan je denkt dat het binnen nu en 5 jaar realiteit kan worden. En bedenk daarbij een spectaculair plan om dit te voorkomen
waarvoor?quote:
Kijk! dat is een gouden investering!quote:
de best mogelijke investeringquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk! dat is een gouden investering!![]()
middag!![]()
Sorry jongen, maar een kratje bier vind ik een betere investering van een koelkast...!quote:
ik doelde ook op het bierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry jongen, maar een kratje bier vind ik een betere investering van een koelkast...!![]()
![]()
![]()
gedeelte voor de pauze vind ik wel netjes, niet echt verschrikkelijk goed/spannendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de film Deathproof? die nieuwe van Tarantino?
Speelt die al in Nederland?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doelde ook op het bier
[..]
gedeelte voor de pauze vind ik wel netjes, niet echt verschrikkelijk goed/spannendscene waarin alles zwart-wit is en ineens kleur wordt als dat meisje een muntje in de automaat gooit vind ik echt typisch Tarantino
2e gedeelte, het komische gedeelte zeg maar, vind ik
die speelt al een maandje, ben er zelf 11 juni heengeweestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Speelt die al in Nederland?En pauzes doe ik niet aan in een film, als je moet pissen in een film had je maar minder moeten drinken voor het begin!
![]()
Minder... ik dacht dat die nog net nieuw was... dan download ik hem wel..!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die speelt al een maandje, ben er zelf 11 juni heengeweesten pauzes komen door de bioscoop zelf, is standaard bij elke film, kun je ff plassen en popcorn halen enzo
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef MichielPH het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverder!
Ik had per ongeluk goede vrijdag meegetelt in m'n logboek, de kutgereformeerde ontdekte dag, mag ik nóg een dag..
Moet je een bepaald aantal dagen stage lopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef MichielPH het volgende:
Ik had per ongeluk goede vrijdag meegetelt in m'n logboek, de kutgereformeerde ontdekte dat, mag ik nóg een dag..
Moet je maar zo denken michiel: beter 20 weken verneukt dan de rest van je leven leraar!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:35 schreef MichielPH het volgende:
Hier hetzelfde, maar die 20 week moeten wel gelopen worden.
Man, what a waist of live dit. Een half jaar lang ook, dat is gewoon 2,5% van mijn hele leven wat zinloos is geweest.
Jij loopt duidelijk ergens anders stage dan ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je maar zo denken michiel: beter 20 weken verneukt dan de rest van je leven leraar!![]()
Nee... ik mikte meer op de stage die Miss-scofield doet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij loopt duidelijk ergens anders stage dan ik
dat is k*tquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef MichielPH het volgende:
Ik had per ongeluk goede vrijdag meegetelt in m'n logboek, de kutgereformeerde ontdekte dat, mag ik nóg een dag..
halloquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef MichielPH het volgende:
Wij moeten 100 dagen precies lopen.
hey ReMquote:
Meester Tent keek anders altijd een stuk vrolijker uit zijn ogen dan ik me het het afgelopen half jaar heb gevoeld. Maar hè, nog maar 1 dagje! Dus ik hoef helemaal niets te kiezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... ik mikte meer op de stage die Miss-scofield doet...als er iets is dat ik niet de rest van mn leven wil zijn is het wel leraar...!
![]()
edit: wacht ik begreep hetverkeerd..!![]()
Ik weet niet, als ik moet kiezen tussen 20 weken een kut baan of het leven van Meester tent...!![]()
dus je ziet de zin van het leven er nog wel van in...?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Meester Tent keek anders altijd een stuk vrolijker uit zijn ogen dan ik me het het afgelopen half jaar heb gevoeld. Maar hè, nog maar 1 dagje! Dus ik hoef helemaal niets te kiezen.
Woei!![]()
![]()
je weet het he? in de lengte snijden, niet in de breedtequote:
Als het nog eens zo ver komt neem ik wel een overdosis drugs, je gaat blij dood en je ligt er ook nog relatief mooi bij in je kist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet het he? in de lengte snijden, niet in de breedte![]()
Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik denk dat ik eerder heul veel geld van de maffia zou gaan lenen, en dan niet terug betalen en hopen dat ze je int beton gieten en in de gracht gooien. Dan hebben mensen medelijden met je dat je moest lenen en zo aan je einde moest komen. Ik bedoel, als je na gebruik van paddo's van het Nemo gebouw of uit een raam spingt vind ik je behoorlijk dom...!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als het nog eens zo ver komt neem ik wel een overdosis drugs, je gaat blij dood en je ligt er ook nog relatief mooi bij in je kist.
dat ligt eraan hoeveel jaar je over je studie gedaan hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
HOI![]()
![]()
Zeau, diploma gisteren opgehaald hoor!![]()
![]()
Weet iemand hoe dat zit met je OV. Ik kreeg 12 juli mijn diploma, krijg ik dan gewoon over juli nog stufi of is juni de laatste maand?
Goed gedaan jongen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
HOI![]()
![]()
Zeau, diploma gisteren opgehaald hoor!![]()
![]()
Weet iemand hoe dat zit met je OV. Ik kreeg 12 juli mijn diploma, krijg ik dan gewoon over juli nog stufi of is juni de laatste maand?
Keurig in 4 jaar afgerondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel jaar je over je studie gedaan hebt.
Dank jequote:
paps en mams ook blij voor je?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Keurig in 4 jaar afgerond![]()
[..]
Dank je![]()
volgens mij krijg je over juli dan ook nog stufi, dus hoef je 'em pas aan het begin van augustus in te leverenquote:
Joah, zekers te weten..quote:
4 jaar over een 4 jarige studiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Keurig in 4 jaar afgerond![]()
[..]
Dank je![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet je maar zo denken michiel: beter 20 weken verneukt dan de rest van je leven leraar!![]()
Mijn werk is leuk!!! Boeeeehhh, jij bent stom!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... ik mikte meer op de stage die Miss-scofield doet...als er iets is dat ik niet de rest van mn leven wil zijn is het wel leraar...!
![]()
Leuk, dat het daar al de 14e is... hier is het nog vrijdag de 13e!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef ETA het volgende:
het is hier momenteel 14 juli. Ben er net achter gekomen dat het een speciale dag voor mij isVond deze datum al zo bekend klinken, toen ben ik beetje in mijn archieven gaan kijken. En wat blijkt, in laatste 6 jaar heb ik deze dag doorgebracht in een ander land, en allen met andere redenen.
Ik doe 3 jaar over een 4-jarige studie!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef ETA het volgende:
[..]
4 jaar over een 4 jarige studiemag dat dan
Ik heb net paar taiwanezen wijs gemaakt dat absoluut niemand niemand nominaal afstudeerd muv 1%.......
quote:
nou zullen we dan maar gelijk overgaan op goedmaaksex?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee, dit is niet goed te kussen!!!
Hahahaha! Jij bent een mooiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou zullen we dan maar gelijk overgaan op goedmaaksex?![]()
dank je!quote:
quote:
Slaap lekker en tot de volgende keer Missie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat een gek
Hahaha!
Maar, graag gedaan!!
En nu ga ik m'n bed in!! Morgen om 5.15 uur er weer uit, werken!!!![]()
Nog even wat Friends dvdtjes kijken!!
Trusten
Thanks! Slaap lekker, tot morgen ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot de volgende keer Missie!
Je weet toch dat ik een grap maakte over dat leraar zijn?
We zijn toch geen Fransozenquote:
Ik heb net ook de tour gekeken. Mooie etappequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalik heb vandaag weer gewerkt en heb daarna de touretappe gekeken
En ben nu nog ff naar de non-stop 40 aan het luisteren en ga zodadelijk eten
inderdaad mooie etappequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb net ook de tour gekeken. Mooie etappe![]()
Ik vond de eerst week ronduit saai.. Weinig echt ontsnappingen.. Dat Boonen even op zijn plek werd gezet door zijn ploegmaat was natuurlijk mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad mooie etappe
En morgen weer kijken (nieuwe bergrit)
En dan maandag rustdag, dus kan ik mooi tot 5 uur werkenEn dan dinsdag de volgende bergrit
Rasmussenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond de eerst week ronduit saai.. Weinig echt ontsnappingen.. Dat Boonen even op zijn plek werd gezet door zijn ploegmaat was natuurlijk mooi
Ik denk dat Rasmussen morgen flink in de aanval gaat![]()
Ik ben niet zo Boonen fanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RasmussenEerste week heb ik ook gewoon via de radio gevolgd en dan zodra ze in de laatste aantal km's kwamen, ben ik pas tv gaan kijken. Maar de bergritten zorgen altijd voor spektakel
. En was inderdaad mooi dat Boonen zijn ploeggenoot niet voorbij kon komen bij de sprint
Ik ook niet, het is een Belg, zegt al genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo Boonen fan
Radio Tour de France![]()
Goed hoor en met jou?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond PieterBasHoe gaat het met jou?
precies.. en 538 had ook niet de ballen om het uit te zendenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
met mij gaat het ook goed.
Dan kan je lang blijven zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |