Vd leegte is gewoon gehaald voor de breedte, is hierzelf ook van op de hoogte en vindt het een eer om terug te mogen keren bij zijn oude cluppie. Dat VDL group is gewoon bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
- Van der Leeghoofd ( gratis, onder dwang van de DVL group, en als ze toch daar waren hadden ze meteen Hofland mee kunnen pikken )
dat dat nu pas officieel is geworden zegquote:
Toch vind ik het niet zo geweldig, het is maar een talentje en als hij straks eindelijk gewend is aan het niveau gaat hij weer terugquote:
En dat keer op keer op keer. Het begon deze winter met Luque, dat was allemaal bijna rond en zelfs als het mis ging was er een vervanger achter de hand waarmee het allemaal rond was! Dat het met Luque dan misgaat is tot daar aan toe, maar dat dan ook nog eens blijkt dat het met die vervanger helemáál nog niet rond is vind ik toch wel erg amateuristisch, houd dan idd gewoon je bek, dan straalt het gepruts er iig niet zo vanaf...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mijn bericht is natuurlijk schertsend bedoeld. Dat de transfer afketst vind ik nog niet eens het kwalijkst, wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat er al gezegd wordt dat het ongeveer rond is.
Precies. Gewoon mond houden en pas bekend maken als het rond is, klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat keer op keer op keer. Het begon deze winter met Luque, dat was allemaal bijna rond en zelfs als het mis ging was er een vervanger achter de hand waarmee het allemaal rond was! Dat het met Luque dan misgaat is tot daar aan toe, maar dat dan ook nog eens blijkt dat het met die vervanger helemáál nog niet rond is vind ik toch wel erg amateuristisch, houd dan idd gewoon je bek, dan straalt het gepruts er iig niet zo vanaf...
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Gewoon mond houden en pas bekend maken als het rond is, klaar.
Ik snap ook niet waarom. Horen ze zichzelf graag praten, of moet Pedro ze nog op mediatraining sturen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...![]()
Arnesen -> Valcxquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...![]()
Breng ze nou niet op ideeën...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij die link niet dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Alles sal reg kom!
Vind ik niet eens zo'n heel slecht planquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Whehehehehehe!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb jij die link niet dan?
Check: Live stream
Ach ja, dat plannen ze dan wel slim net na het afketsen van Guardado. Als het maar niet voor 1.8 miljoen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef tomttt het volgende:
Perez naar PSV
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21153
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Ajax moet omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn, hier toch openheid in geven? Dan zal het wel snel bekend worden wat PSV betaald heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is dit nu weer? Gewoon die 1.8 miljoen betaald dus?
[sarcasme]zal toch wel weer afketsen[/sarcasme]quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef tomttt het volgende:
Perez naar PSV
Misschien is het wel een heel gezellige jongen in de kleedkamer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat moeten we met Perez?
Het hele transfer beleid wordt met deze post de grond in getraptquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat moeten we met Perez? Op linksvoor kunnen Kone en Bakkal prima uit de voeten. Op nr. 10 hebben we nog maar een speler of 8 in de selectie waarvan dat de favoriete positie is. Als linkshalf komt Perez verdedigend zwaar te kort, en kunnen bovendien Bakkal, Zonneveld en Mendez uit de voeten. Ik snap er dus niks van waarom we 1,5 miljoen oid. voor die kreupele Deen wilen neerleggen zonder restwaarde.
Rajkovic. Leuk, maar wat moeten we ermee. Hem hier even allen beginnersfouten laten maken en dan met hangende pootjes overdragen aan Chelsea. Lijkt me een strak plan. Kun je beter Marcellis en Da Costa al die fouten laten maken, want die heb je waarschijnlijk nog langer dan 1 seizoen.
In de winterstop was het al 1 en al bagger qua transferbeleid. Deze zomer doen we er nog een schepje bovenop. Hoewel ik persoonlijk om uiteenlopende redenen wel blij ben dat de transfers van De Cler, Perez en Makaay niet door zijn gegaan. Van Bronckhorst en Guardado had ik wel erg graag bij PSV gezien.
Ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef venomsnake het volgende:
Jullie zijn niet tevreden met Perez zie ik..![]()
reden?
Perez is een goede voetballer, dus wat dat betreft ben ik tevreden. Ik hoop alleen niet dat PSV zich heeft laten naaien door Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef venomsnake het volgende:
reden?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef tomttt het volgende:
Perez naar PSV
Ben wel benieuwd wat ie gekost heeft eigenlijk. Goede speler natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Perez is een goede voetballer, dus wat dat betreft ben ik tevreden. Ik hoop alleen niet dat PSV zich heeft laten naaien door Ajax.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef venomsnake het volgende:
reden?
Daarom dus...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:44 schreef cultheld het volgende:
Kenneth "ik wil altijd in de basis spelen, jammer voor de rest" Perez.
Dat soort gedrag leren ze hem vast wel af in het altijd lieve, leuke, gemoedelijke Eindhoven toch.?quote:
Het feit dat Affelay om de 2 weken er een maand uit ligt zal er ook wel mee te maken hebben gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.
*PROEST!*quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, wordt nog leuk met Perez tussen al die negers.
Ik zie hem Koné zo uit de basis spelen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Chivu het volgende:
Succes met Perez. Voetballend een prima speler, en z'n karakter is ook wel overdreven. Maar ik zie 'm ook bij PSV de basis niet halen.
hehequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, wordt nog leuk met Perez tussen al die negers.
Geprikkeld om zich beter te laten gelden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Hoe zullen Aissati en Koné zich nu voelen?
Ik heb veel minder wedstrijden van Kone gezien dan jullie, maar ik vind dat hij verkeerd gebruikt wordt. Hij is enorm sterk aan de bal en moet eigenlijk gewoon dienend spelen in plaats van als echte spits. Misschien lukt dat nu me Lazovic naast hem in 4-3-3.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem Koné zo uit de basis spelen hoor.
Ismaël voelt zich genaaid en Koné denkt dat hij toch wel een gegarandeerde basisplek heeft, hoe kut hij ook speelt, hij kwam er immers afgelopen seizoen ook mee weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Als Aissati volgend seizoen niet basis is dan ben ik geen PSV fan meer. Je ziet aan alles dat die jongen de toekomst isquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Je analyse klopt. Dienend is hij van meer waarde voor het team. Op links in een 4-3-3 systeem heeft hij imo idd zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar hij blijft sowieso veel te wisselvallig. Het is vaak slecht tot middelmatig wat hij laat zien met af en toe wat briljante acties en héél af en toe een paar écht goed wedstrijden. Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb veel minder wedstrijden van Kone gezien dan jullie, maar ik vind dat hij verkeerd gebruikt wordt. Hij is enorm sterk aan de bal en moet eigenlijk gewoon dienend spelen in plaats van als echte spits. Misschien lukt dat nu me Lazovic naast hem in 4-3-3.
En jullie anders met een boze, stokende Perezquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.
Toch raar, dat Ajax een soortgelijke speler voor 20 miljoen aan Liverpool kwijt lijkt te raken, maar Kone - die internationaal toch meer aandacht zou moeten hebben gekregen - compleet buiten de boot valt in het transfernieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je analyse klopt. Dienend is hij van meer waarde voor het team. Op links in een 4-3-3 systeem heeft hij imo idd zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar hij blijft sowieso veel te wisselvallig. Het is vaak slecht tot middelmatig wat hij laat zien met af en toe wat briljante acties en héél af en toe een paar écht goed wedstrijden. Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.
Koe en Stan acht ik er toe in staat om hem voor 3 miljoen euro aan Van Geel te slijtenquote:
Wou je ze allemaal in de basis hebben dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
BLAAAAAAAT!!!!!!!!
Nee en daarom is het onbegrijpelijk dat Lazo en Perez zijn gehaald.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wou je ze allemaal in de basis hebben dan?![]()
Je hebt gelijk, PSV heeft afgelopen seizoen bewezen genoeg kwaliteit op de bank te hebben om een eventuele blessure van Koné en/of Farfan op te vangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee en daarom is het onbegrijpelijk dat Lazo en Perez zijn gehaald.
Daarom had N'kufo ook gehaald moeten worden en geen spits van bijna 7 miljoen euro die niet wil banken en Perez van Ajax die alles wil spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, PSV heeft afgelopen seizoen bewezen genoeg kwaliteit op de bank te hebben om een eventuele blessure van Koné en/of Farfan op te vangen.![]()
Cliche, maar d'r bestaan geen garanties in het voetbal. Ook niet voor Perez.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
Pinchhitter? hij is bij Ajax weg omdat ie garantie op een basisplaats wilde... dus komt ie gegarandeert in de basis te staan bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |