*PROEST!*quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, wordt nog leuk met Perez tussen al die negers.
Ik zie hem Koné zo uit de basis spelen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Chivu het volgende:
Succes met Perez. Voetballend een prima speler, en z'n karakter is ook wel overdreven. Maar ik zie 'm ook bij PSV de basis niet halen.
hehequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, wordt nog leuk met Perez tussen al die negers.
Geprikkeld om zich beter te laten gelden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Hoe zullen Aissati en Koné zich nu voelen?
Ik heb veel minder wedstrijden van Kone gezien dan jullie, maar ik vind dat hij verkeerd gebruikt wordt. Hij is enorm sterk aan de bal en moet eigenlijk gewoon dienend spelen in plaats van als echte spits. Misschien lukt dat nu me Lazovic naast hem in 4-3-3.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem Koné zo uit de basis spelen hoor.
Ismaël voelt zich genaaid en Koné denkt dat hij toch wel een gegarandeerde basisplek heeft, hoe kut hij ook speelt, hij kwam er immers afgelopen seizoen ook mee weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Als Aissati volgend seizoen niet basis is dan ben ik geen PSV fan meer. Je ziet aan alles dat die jongen de toekomst isquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Je analyse klopt. Dienend is hij van meer waarde voor het team. Op links in een 4-3-3 systeem heeft hij imo idd zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar hij blijft sowieso veel te wisselvallig. Het is vaak slecht tot middelmatig wat hij laat zien met af en toe wat briljante acties en héél af en toe een paar écht goed wedstrijden. Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb veel minder wedstrijden van Kone gezien dan jullie, maar ik vind dat hij verkeerd gebruikt wordt. Hij is enorm sterk aan de bal en moet eigenlijk gewoon dienend spelen in plaats van als echte spits. Misschien lukt dat nu me Lazovic naast hem in 4-3-3.
En jullie anders met een boze, stokende Perezquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.
Toch raar, dat Ajax een soortgelijke speler voor 20 miljoen aan Liverpool kwijt lijkt te raken, maar Kone - die internationaal toch meer aandacht zou moeten hebben gekregen - compleet buiten de boot valt in het transfernieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je analyse klopt. Dienend is hij van meer waarde voor het team. Op links in een 4-3-3 systeem heeft hij imo idd zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar hij blijft sowieso veel te wisselvallig. Het is vaak slecht tot middelmatig wat hij laat zien met af en toe wat briljante acties en héél af en toe een paar écht goed wedstrijden. Ik denk dat Koné dit seizoen kennis gaat maken met de bank eerlijk gezegd.
Koe en Stan acht ik er toe in staat om hem voor 3 miljoen euro aan Van Geel te slijtenquote:
Wou je ze allemaal in de basis hebben dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
BLAAAAAAAT!!!!!!!!
Nee en daarom is het onbegrijpelijk dat Lazo en Perez zijn gehaald.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wou je ze allemaal in de basis hebben dan?![]()
Je hebt gelijk, PSV heeft afgelopen seizoen bewezen genoeg kwaliteit op de bank te hebben om een eventuele blessure van Koné en/of Farfan op te vangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee en daarom is het onbegrijpelijk dat Lazo en Perez zijn gehaald.
Daarom had N'kufo ook gehaald moeten worden en geen spits van bijna 7 miljoen euro die niet wil banken en Perez van Ajax die alles wil spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, PSV heeft afgelopen seizoen bewezen genoeg kwaliteit op de bank te hebben om een eventuele blessure van Koné en/of Farfan op te vangen.![]()
Cliche, maar d'r bestaan geen garanties in het voetbal. Ook niet voor Perez.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
Pinchhitter? hij is bij Ajax weg omdat ie garantie op een basisplaats wilde... dus komt ie gegarandeert in de basis te staan bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |