Ik ken het gevoel.... ik ben zo bang dat het mij ook weer gaat gebeurenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:
Op de één of andere manier heb ik dat onbestemde voorgevoel weer; dat gevoel dat zich aandient vlak voordat ik qua verliefd zijn weer snoeihard op mijn bek ga.
![]()
En door een aantal feiten weet ik het bijna alweer zeker: als je altijd maar op je bek gaat leer je de signalen wel kennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.... ik ben zo bang dat het mij ook weer gaat gebeuren
quote:
sorryquote:
Kerel, zelfde aan het meemaken nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:24 schreef dude_flipper12 het volgende:
Niet zo best als ik bedenk dat ik mijn vriendin de komende 3 weken niet zie...vakanties zijn soms best irritant
jij ook stekte hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Kerel, zelfde aan het meemaken nuSterkte! Maar ik zie haar over een week weer
Mis haar wel al 2 weken
![]()
Wij hebben het gisteren allemaal opgesoupeerd in Belgiëquote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, werd net wakker van een goede onweersbui, waar is het mooie weer
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
Want de buren zijn aan het barbecuen en de geur trekt naar mijn kamer.
En ik heb mijn tweeling-neefjes weer gezien. Ze moesten en bad en ze hebben ontdekt dat water spettert.Dus iedereen was kletsnat. En ze zijn lief en ze brabbelen.
![]()
En natuurlijk![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:08 schreef sophie24 het volgende:
verrot. gadverdamme. tyfusmongool.
klinkt bekend...kan de eerste paar dagen niets voor elkaar krijgen als k weer begin na tijdje te zijn gestoptquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja ik voel me heel erg moe, want ik ben weer met mn medicijnen begonnen. bah. maarjaverder wel oke.
Jullie hebben het echt heel goed gehad hequote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben het gisteren allemaal opgesoupeerd in België
Super trouwens
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
kloteeeeeeeee
Echt serieus, wat maak jij 't jezelf moeilijk zeg. Stap op die meid af! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en wie weet is 't wel wederzijds. Des te langer je wacht, des te minder kans je hebt op gelukquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:
...
Verder immeren het liefst wil ik haar dat vertellen en ik wil haar knuffelen
en met haar op het strand wandelen
maar dat eerste durf ik niet, vooral omdat ik niet weet wat ze nou van me vindt
![]()
Hier hetzelfdequote:Op maandag 16 juli 2007 08:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echt niet lekker geslapen, ben wel tig keer wakker geweest! En nu moet ik gaan werken met dit weerbah
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Lakai het volgende:
niet echt alsof ik jarig ben...maar ik ben het wel
Gefeliciteerdddquote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Lakai het volgende:
niet echt alsof ik jarig ben...maar ik ben het wel
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef sophie24 het volgende:
verdrietig. pijn. maar het is goed zo.
Goed plan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef C21H23NO5 het volgende:
BIER!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Lakai het volgende:
goed!!
ben net geslaagd voor theorie!
nu over een paar weken tussentijdse toets
quote:
Fijne vakantie.. en een nog fijnere thuiskomst..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
super zenuwachtig......ga zo naar Schiphol en morgen middag vliegen naar LA, vrijdag naar Tahiti en ik heb vliegangst....
![]()
!!!..maar daarna MOOREA...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
see u in 2 weeks....![]()
![]()
![]()
dankjewel....quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Fijne vakantie.. en een nog fijnere thuiskomst..![]()
apathisch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef Somequestions het volgende:
apathetic (Engels, weet het nederlandse woord niet) & beetje depressief
Hmmm das klote zeg!!! Heel veel sterkte en succes met je vader en dus ook je moeder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef DuchessX het volgende:
Òp, moe, somber.
Morgen eindelijk uitslag MRI-scan van mijn vader die na een beroerte in het ziekenhuis ligt.
Balen dat ik geen broers/zusjes heb met wie ik mijn bezorgdheid en de zorg omtrent mijn ouders kan delen. Maak me ook om mijn moeder grote zorgen.
Ach ja het leven is een jungle![]()
welcome back, hoe waren de griekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
mn oorhij blijft maar dichtzitten na t vliegen
iemand tips?
Dat gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
iemand tips?
idd...of we hebben gewoon teveel te vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
leuke avond gehad met zwarte doos,op een of andere manier duren die avonden altijd veels te kort,boehoe![]()
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef starkiss het volgende:
moe, geil
Kauwgom eten of gapen... Als dat niet werkt je mond, neus en ogen dichthouden en hard blazen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
iemand tips?
Was het niets?quote:
Verslagen. Het was een herseninfarct.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef DuchessX het volgende:
Òp, moe, somber.
Morgen eindelijk uitslag MRI-scan van mijn vader die na een beroerte in het ziekenhuis ligt.
Balen dat ik geen broers/zusjes heb met wie ik mijn bezorgdheid en de zorg omtrent mijn ouders kan delen. Maak me ook om mijn moeder grote zorgen.
Ach ja het leven is een jungle![]()
En nu, wat zijn de gevolgen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Verslagen. Het was een herseninfarct.
Korte termijn geheugen beschadigd, gedragsverandering.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En nu, wat zijn de gevolgen?
Sterkte in ieder geval!
OT: wat moe en licht geïrriteerd ..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Korte termijn geheugen beschadigd, gedragsverandering.
Nu wordt de oorzaak onderzocht. Kan zijn aderverkalking, een immuunziekte of foute celdeling.
Volgende week hopen we meer te weten
Hij had vlak voor hij die beroerte kreeg nog meegedaan aan de fietsvierdaagse (45km per dag).
Edit : goed gepostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef Zuenn het volgende:
Door een bepaald niet nader te noemen persoon ?![]()
0_0![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |