Wakker en opgewekt!!quote:
hier gister borrel gehad op het werk, en veel te laat gaan slapen, en nu veel te vroeg er terug uit om zo te gaan werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wakker en opgewekt!!
zal wel zijn omdat ik weer een jaar mag bijschrijven!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wakker en opgewekt!!
zal wel zijn omdat ik weer een jaar mag bijschrijven!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:59 schreef Sanne het volgende:
Slaperig.
Dat vind ik juist ideaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben moe. Werk sinds kort weer alleen 's avonds tot soms 2 uur 's nachts. Kan moeilijk een ritme vinden.
Ik krijg zo de algehele indruk dat je je niet zo goed voelt.quote:
Heb je goed gezienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg zo de algehele indruk dat je je niet zo goed voelt.
Doe het dan hier. Kan helpenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb je goed gezienEn nu kan ik ook niet eens me uitkotsen bij een vriendin want die heeft andere dingen te doen
![]()
Te lang verhaal wat niemand interesseertquote:
Wakkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:45 schreef scrub_nurse het volgende:
wakkerin afwachting van de bezorgers van mijn kleerkast, zul je zien komen ze om 16.30
![]()
Vader per ongeluk misgeschoten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:09 schreef Miam het volgende:
Goed. het personeelsfeest was top en mijn zusje is een strontvlieg.
Rodney Mullen in 2nd Hand Smokequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Lakai het volgende:
ik voel mij op zich wel lekker moe
maar dat wil ik toch niet...want ik ga vanavond skateboarden en dan moet je er wel een beetje bij zijn
Eh helaas.quote:
Poets-hulp, klusjesman en tuinman inhuren en vervolgens in de hangmat liggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:29 schreef scrub_nurse het volgende:
ik moet zoveel klusjes doen, en ik word er steeds meer mee geconfronteerd hoe lui ik ben....ik ben niet vooruit te branden, naja ik doe t wel maar mega langzaam....was er maar iemand om het mee samen te doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |