Wakker en opgewekt!!quote:
hier gister borrel gehad op het werk, en veel te laat gaan slapen, en nu veel te vroeg er terug uit om zo te gaan werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wakker en opgewekt!!
zal wel zijn omdat ik weer een jaar mag bijschrijven!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wakker en opgewekt!!
zal wel zijn omdat ik weer een jaar mag bijschrijven!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:59 schreef Sanne het volgende:
Slaperig.
Dat vind ik juist ideaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben moe. Werk sinds kort weer alleen 's avonds tot soms 2 uur 's nachts. Kan moeilijk een ritme vinden.
Ik krijg zo de algehele indruk dat je je niet zo goed voelt.quote:
Heb je goed gezienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg zo de algehele indruk dat je je niet zo goed voelt.
Doe het dan hier. Kan helpenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb je goed gezienEn nu kan ik ook niet eens me uitkotsen bij een vriendin want die heeft andere dingen te doen
![]()
Te lang verhaal wat niemand interesseertquote:
Wakkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:45 schreef scrub_nurse het volgende:
wakkerin afwachting van de bezorgers van mijn kleerkast, zul je zien komen ze om 16.30
![]()
Vader per ongeluk misgeschoten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:09 schreef Miam het volgende:
Goed. het personeelsfeest was top en mijn zusje is een strontvlieg.
Rodney Mullen in 2nd Hand Smokequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Lakai het volgende:
ik voel mij op zich wel lekker moe
maar dat wil ik toch niet...want ik ga vanavond skateboarden en dan moet je er wel een beetje bij zijn
Eh helaas.quote:
Poets-hulp, klusjesman en tuinman inhuren en vervolgens in de hangmat liggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:29 schreef scrub_nurse het volgende:
ik moet zoveel klusjes doen, en ik word er steeds meer mee geconfronteerd hoe lui ik ben....ik ben niet vooruit te branden, naja ik doe t wel maar mega langzaam....was er maar iemand om het mee samen te doen![]()
![]()
quote:
Volgens mij heeft ze ludduvudu, OT: Happy, heb EINDELIJK woning toegewezen gekregenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat is er toch met jou aan de hand? t gaat echt niet goed he?
OT: ok toch nog wat klusjes gedaantrots op mezelf
![]()
Hahah het lijkt net of ik standaard zielig ben maar ik zeg het gewoon nooit als het goed gaat hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat is er toch met jou aan de hand? t gaat echt niet goed he?
OT: ok toch nog wat klusjes gedaantrots op mezelf
![]()
okee beterschap danquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Hahah het lijkt net of ik standaard zielig ben maar ik zeg het gewoon nooit als het goed gaat hoorben gewoon een zeikerd.
Maar nee geen liefdesverdriet ik ben gewoon nogal ziek en heb kut medicijnen en het gaat maar niet over en ik word er helemaal gek vanwant ik kan dus helemaal niks en de hele dag in bed liggen is ook niet zo lekker als het klinkt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef RealZeus het volgende:
Straks tandarts, wortelkanaalbehandeling.
Wees blij dat er wat aan gedaan is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eethoek, wat doe je?
Het was niet gevoelloos, want mijn kies was ontstoken. En er kwam chloor in en rook uit. (ontsmetten en stiftjes dichtbranden) en nou kan ik niet kauwen want dat voelt niet fijn.![]()
Ja, ik mag binnenkort vast ook weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wees blij dat er wat aan gedaan is.
*kroel* meisjeliefquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:38 schreef Euforie het volgende:
MuhHet is uit met mijn vriend &ik mis hem.
gatsie, kusje opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*kroel* meisjelief![]()
OT:
Ik heb angina. Ik voel me dus niet zo hip en cool.
Thanksquote:
En ik heb even moeten googlen.. brrr! Sterkte!quote:OT:
Ik heb angina. Ik voel me dus niet zo hip en cool.
rampzalig iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:38 schreef Euforie het volgende:
Vooral als je uitgaat.. dan stel je dat ook zo uit. En dan ga je, staat er echt een enorme rij![]()
Ik snap gewoon niet waarom ik daar eens potverdorie rekening mee ga houden![]()
Die had je nog niet gezien, maar 't werkt allemaal goed. Ben nog bezig met wat navigatiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, je hebt em gekocht
OT: alleen-ig.. maar wat vermaken met een van de vele spellen
Goedzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef RealZeus het volgende:
Kauwen gaat nog ruk en eigenlijk zou ik toch een keer naar bed moeten.
En ik heb mezelf vandaag een figuurlijke dreun op mijn muil gegeven: ik moet ophouden met dat onzekere ventje uit te hangen. Ik ben niet de knapste, maar voor de rest deug ik wel en ik ben ook niet dom. Het is een lang verhaal , maar ik heb vandaag iemand zien stunten waarvan ik zoiets had: ok, I'm not that stupid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef RealZeus het volgende:
Kauwen gaat nog ruk en eigenlijk zou ik toch een keer naar bed moeten.
En ik heb mezelf vandaag een figuurlijke dreun op mijn muil gegeven: ik moet ophouden met dat onzekere ventje uit te hangen. Ik ben niet de knapste, maar voor de rest deug ik wel en ik ben ook niet dom. Het is een lang verhaal , maar ik heb vandaag iemand zien stunten waarvan ik zoiets had: ok, I'm not that stupid.
Arme jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaarheid troef hiero, en vanavond is 't weer bier zuipenEn morgen, overmorgen en dinsdag
!
What's up?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
Naar.
quote:
dat....quote:
Ik deel deze mening vandaag met je... het zal vast over een andere klote eikel gaan... maar toch!quote:
quote:
Je ex of de huidige lover?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet allemaal.....maar die wel ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké, dan is het 'goed'quote:
Is hij het dan waard om zoveel woorden (en smiliesquote:Op maandag 9 juli 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet dus....vuile gore klootzak dat ie is...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee eigenlijk niet.....quote:Op maandag 9 juli 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Is hij het dan waard om zoveel woorden (en smilies) aan vuil te maken?
![]()
Dat dus.quote:
En daar ben je blij meequote:
O zo, nu snap ik mquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben net gebeld door het uitzendbureau en ik heb de komende weken weer een nachtpendel. Alleen is deze wat langer. En waarschijnlijk ook voor langere tijd.
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef dawg het volgende:
Al actie ondernomen Zeus?
Wel op tijd vertrekken hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef scrub_nurse het volgende:
zo klaar voor vertrek eigenlijk welmorgen vertrek ik naar kreta!
![]()
*Jaloers is!*quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:37 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
ik ga dadelijk hup int vliegtuig naar kretaaaaa
![]()
![]()
Sterkte dan!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:46 schreef Sylvana het volgende:
kut, mn vader ligt weer in het ziekenhuis
Jaloersssss!quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:37 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik moet nog een maand wachtenquote:Op woensdag 11 juli 2007 06:37 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |