quote:Provincie: Zuid-Holland Hoofdplaats: Naaldwijk Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km² Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006) Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km² Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute Netnummer: 0174 Postcodes: 2291, 2671 - 2694 Officiële website: www.gemeentewestland.nl Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Is het in het weekend ook zo vroeg afgelopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Feestweekend in 's-Gravenzande
Moet ik niet zoals verleden jaar om 23.10 aan komen lopen.. en dan om 0.10 weer thuis zijn. Omdat het feest was afgelopen
![]()
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Is het in het weekend ook zo vroeg afgelopen?
Beetje net als de Honselse Feestweek (niet overdrijven: er stond 1 tent...). Die mocht ook maar tot 12.00.
Die miljoenen hadden ze ook gewoon op mijn rekening mogen plaatsen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Er staat op Teletekst nog iets over twintig tuinders uit het Westland die zijn opgepakt voor miljoenenfraude. Nog bekenden van iemand?
Kan er alleen nog over vinden bij nu.nl ofzo...
Nog niet, ik zal morgen mijn bronnen eens aansprekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Er staat op Teletekst nog iets over twintig tuinders uit het Westland die zijn opgepakt voor miljoenenfraude. Nog bekenden van iemand?
Kan er alleen nog over vinden bij nu.nl ofzo...
Aappies kijkenquote:
Wij hebben thuis gigabytes vol met geluidsmateriaal van die knakker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef wlsandman het volgende:
Heeft er iemand nog geluidsmateriaal van Ton Kolmeijer![]()
nodig voor een speciaal project![]()
Kun je niet ff een showtje of intro ergens (tijdelijk) voor mij beschikbaar stellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wij hebben thuis gigabytes vol met geluidsmateriaal van die knakker!
Ja, hij komt ook altijd in de radio-uitzending van m'n moeder en die neemt mijn vader altijd digitaal op
Ik zal eens voor je kijken. Maar dan moet je natuurlijk wel even vermelden wat precies dat "projectje" inhoudtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kun je niet ff een showtje of intro ergens (tijdelijk) voor mij beschikbaar stellen![]()
Zou wel tof zijn![]()
In de montage van de vakantiefilm kan ik wel wat geluidsmateriaal van de beste man gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken. Maar dan moet je natuurlijk wel even vermelden wat precies dat "projectje" inhoudt
Dus je wil bijvoorbeeld de intro van Plus-radio (zo heet dat toch? dat programma op zondagmorgen)
Begint dat vanavond al???quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef dubidub het volgende:
Ik wil vanavond nog wel ff naar 's gravenzande, maar ik heb om 20.00 uur theorieles![]()
Uhhh... zit er iemand hier te graven in mijn posthistoriequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Begint dat vanavond al???
Het zal wel weer meer van hetzelfde zijn met de braderie.
Kassenbouwer, waar speel jij cricket?![]()
Ik ben ooit in de MCG geweest en zag je post in het crickettopic waar ik ook wel eens iets gepost heb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uhhh... zit er iemand hier te graven in mijn posthistorie
Ik speel het bij VCC (bij Rijswijk/Voorburg/Den Haag in de buurt). vanwaar deze interesse?
Cricket is inderdaad erg fascinerend. Ik weet ook niet waarom, maar dat gevoel heb je of je hebt het nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de MCG geweest en zag je post in het crickettopic waar ik ook wel eens iets gepost heb.Vandaar.
Cricket is fascinerend.
Ja, ik herinner me nog een of ander topic van een tijdje terug. Klote zeg!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:19 schreef Strychnine het volgende:
Gvd -.-'
Gisteren gewoon mijn portemonnee verloren. Wat dus betekent dat ik geen ID heb, geen pinpas, het allemaal wel een paar dagen duurt voor ik dat allemaal terug heb, en dus met de braderie geen rooie rotcent heb
Pasjes allemaal geblokkeerd, gelukkig zat er geen geld in mijn portemonnee dus de grootste schade is het verlies van mijn buskaart en dat ik mijn ID moet vervangen, maar gelukkig zou die sowieso binnenkort verlopen zijn. Maar ik baal er wel flink van.
Is al de tweede keer in korte tijd dat ik dat kreng kwijt raak. Nog nooit eerder gehad, toen was het in mei bingo en nu opeens weer
In Hoek van Holland. Ik kwam er bij de bus achter, vlak voor hij kwam, toen ik mijn buskaart wilde pakken. Ik ben toen nog samen met degene met wie ik daar was terug gerend naar waar we hadden gezeten, maar daar lag hij niet meer. Alleen zaten we bij het oude station, en op een gegeven moment kwamen er wel een stel jongeren en die begonnen met geld te gooien, en achteraf hoop ik nu niet dat hun hem hebben gevonden en het mijn geld was (wat in totaal 20 cent was, dus niet veel) wat ze de hele tijd mijn kant op zaten te mikken. Maarja, toen had ik nog niet eens door dat ik 'm kwijt was. En omdat er geen geld in zat, zouden hun 'm toch wel hebben laten liggen voor me? Anyway, hoop gelul in de ruimte want terug is 'ie nog niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me nog een of ander topic van een tijdje terug. Klote zeg!
Waar ben je 'm verloren? Ik zou nog wel heel even wachten met het aanvragen van je id. Wie weet wordt hij nog wel gevonden een dezer dagen...
jammerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef keijz het volgende:
Nou, Lyra heeft niet van feijenoord gewonnen
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef Strychnine het volgende:
werd net gebeld door de politie
Mijn portemonnee ligt op het bureau in de Hoek.
Ironische is dat mijn buskaart in mijn portemonnee zit, dus ik kan hem niet halen (geen fiets at the moment)want ik heb dus ook geen geld.
Maar, hij is terecht
Mooi zeg! Ik ben altijd blij dat er mensen zijn die die dingen gewoon naar de politie brengen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef Strychnine het volgende:
werd net gebeld door de politie
Mijn portemonnee ligt op het bureau in de Hoek.
Ironische is dat mijn buskaart in mijn portemonnee zit, dus ik kan hem niet halen (geen fiets at the moment)want ik heb dus ook geen geld.
Maar, hij is terecht
Ik ben er inderdaad ook erg blij mee. En ja, ik moet wel weer wachten op mijn pinpasje, maar ik hoef in ieder geval mijn identiteitsbewijs niet opnieuw te laten maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mooi zeg! Ik ben altijd blij dat er mensen zijn die die dingen gewoon naar de politie brengen.
Vervelend alleen wel natuurlijk dat je nu weer moet wachten op een nieuwe pas zeker?
PICSquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef Strychnine het volgende:
Jezus christus
Ik woon in 'sgravenzande bij de Albert Heijn, recht voor mijn huis gewoon een ongeluk gebeurd
Wat spannend
Ambulance shit en alles, scoot mobiel geraakt door auto geloof ik.
Bij de oudlaan in naaldwijk was een keer zo'n 45 km/u karretje gekanteld. Dat ding staat normaal bij mij in de straat, van een leerling van die school in me straat, het was een neger. ik betrapte me erop dat ik erom kon lachen, terwijl die vent werd afgevoerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
man, ik stond het bloed te bekijkenen mijn batterijen waren op, het kwam wel in me op
![]()
Dat hoorde ik dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef Strychnine het volgende:
Jezus christus
Ik woon in 'sgravenzande bij de Albert Heijn, recht voor mijn huis gewoon een ongeluk gebeurd
Wat spannend
Ambulance shit en alles, scoot mobiel geraakt door auto geloof ik.
Altijd actie in de buurt van ABN Amro in 's-Gravenzandequote:
Idd, het kan daar nooit 'es normaal, altijd maar met geweldquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd actie in de buurt van ABN Amro in 's-Gravenzande
Ik ookquote:
Dus dat bevalt wel, de politie als burenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Woon langs de galgeweg dus hoor ze ongeveer dagelijks langskomen, maar nu weet ik dus waar ze heen gingen
Ik trek het gewoon aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd, het kan daar nooit 'es normaal, altijd maar met geweld
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Of ik woon gewoon in de bijlmer van het Westland
Ja, dat is ook waar keijz op doelt met die scooter.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef Strychnine het volgende:
Je hebt toch van die smsjes? Dat je een sms van 09008844 krijgt, waarin staat dat er iemand of iets vermist is, en als je het hebt gezien je contact op kan nemen met politie haaglanden. Mijn moeder krijgt telkens zulke smsjes
Sorry, dat miste ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar keijz op doelt met die scooter.
Twee weken geleden ofzo kreeg ik een paar dagen lang sms'jes over de ene speedboot na de andere die gestolen werd. Maar het gaat soms ook wel eens over vermiste kinderen enzo.
Gedaan. Om al dat spannende nieuws dat bij mij in de straat gebeurd in de gaten te kunnen houdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Geeft niet
Je kan ook niet alles bijhouden
Maar ik zou zeggen: meld je aan!
k heb met gepaste trots mijn weerwoord gegeven op de verkrachting van dit westlandse levensliedquote:
En terecht. De Kromme Jonges maakten best leuke muziek. Zeker na wat Dario Fo ervan maakte met Kromme Jongens - The Musical. Daar heb ik dan ook met veel plezier aan meegedaan. Maar met dit soort versies, daar schiet je dan weer weinig mee op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
k heb met gepaste trots mijn weerwoord gegeven op de verkrachting van dit westlandse levenslied
Fijn dat je het ff aanstipte
Slaap, dokter, autorijden, kameropnappen morgen
Foei.. 's-Gravenzande is veels te blank voor de vergelijking met de Bijlmerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon aan
Of ik woon gewoon in de bijlmer van het Westland
Heb je tot half 7 gefeest in 's-Gravenzande!? Ik zou bijna voor je gaan klappenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef Strychnine het volgende:
Goedemorgen
Jezus christus, ik sliep om half 7 vanochtend pas, en ik moet nu om 10 uur bij de dierenarts zijn Moet ik met mijn slaperige kop nog gaan rennen ook, bastards.
Dudequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef dubidub het volgende:
Kutdokter, beetje in m'n arm zitte snijden. Ik ben toch verdulleme geen emo
Laat ik het zo zeggen, ik loop 'r de deur niet platquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Strychnine het volgende:
De Comic, coffeeshop in de Hoek?
Telefoonangst?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dude
Pff, amper geslapen, moet ik nu ook nog met mijn brakke hoofd naar Hoek van Holland voor mijn portemonnee ophalen bij de politie.
Weten jullie of de Comic opengaat om 12 uur of om 15 uur? (zsm antwoord please)
(nee, ik durf niet te bellen nee, ik heb een lichte vorm van telefoonangst)
Allergietestje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef dubidub het volgende:
Kutdokter, beetje in m'n arm zitte snijden. Ik ben toch verdulleme geen emo
Ohquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Een van mijn ratten, die ligt op dit moment onder narcose bij de DA
Je heb je ov kaart toch niet? Aangezien je portomonee op het politiebureau ligt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:02 schreef Strychnine het volgende:
Maar weet iemand het nou van de comic in de Hoek? Nouja, ik neem gewoon zo de bus, ik kom er vanzelf achter of hij open is of niet
Ik heb sowieso een OV kaart, ik ben een buskaartnerd. En ik koop nu gewoon een kaartje van 2,40 in de bus, mijn moeder heeft me geld gegevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je heb je ov kaart toch niet? Aangezien je portomonee op het politiebureau ligt?
Stap 1) Fiets uit de schuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef Huppelei het volgende:
Hee Westlanders! Hier een Hagenees!
Ik zoek al een tijdje een vakantie baantje. En aangezien ik nergens wat kan vinden. Dacht ik, ik vraag het hier! Want ik zou wel en de kassen willen werken. En in het Westland zijn genoeg kassen!
Dus als jullie tips hebben of iets weten, hoor ik het graag!
Gewoon rondbellen kan ook hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Stap 1) Fiets uit de schuur.
Stap 2) Tuinders langsfietsen, vragen of ze nog personeel zoeken.
Afgelopen weken ongeveer 10 scholieren per week die komen vragen of we nog werk hebben
Nee, dokter had hem opgengemaakt, maar z'n verband was doordrenkt...quote:
Ik hoop toch bij de dierenarts? Want de DA in 's-Gravenzande is al een tijdje wegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Een van mijn ratten, die ligt op dit moment onder narcose bij de DA
Ah, bedankt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Heinekenner het volgende:
die zit er nog ja
hmmm, denk weinig kans dat 'ie vanavond open is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Weet je toevallig ook hoe die heet? Internetsite ofzo?
Ik wil eigenlijk weten of ze vanavond ook open zijn...
Uiteraard is het weer hetzelfde. Het enige nieuwe is een andere opstelling op het Marktplein + een nieuwe kermisattractie op het Pijperplein. Punt. Voor de rest is het maar ouwe jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef Liejannuh het volgende:
Is de braderie nog wat? Of kan ik dat ding maar beter weer negeren wegens weer meer vam hetzelfde?
Misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
Vanavond mensen nog naar 's gravenzande?
Maar in het vorige topic discussieerden we ook niet over gestolen scooters enzo. Hij is trouwens nog steeds niet gevonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef dubidub het volgende:
Wat gaat dit deel, in tegenstelling tot z'n voorganger, trouwens hard:p
Och 1 gilera runner meer of minder... ik zal er niet van wakker liggen iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar in het vorige topic discussieerden we ook niet over gestolen scooters enzo. Hij is trouwens nog steeds niet gevonden.
Klopt, verbouwing, het gaat 'Grand Café Het Winkeltje' heten. Ik ken iemand die er werkt, ik denk/hoop dat het een lichtere tent gaat worden. Het is nu echt een donker hol.quote:
Blijft de winkel wel open... zoja... is het dan niet super druk zaterdagavondsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Klopt, verbouwing, het gaat 'Grand Café Het Winkeltje' heten. Ik ken iemand die er werkt, ik denk/hoop dat het een lichtere tent gaat worden. Het is nu echt een donker hol.
volgens mij gaat die ook dicht. Lekker boeiend, ik ga wel naar het teejatercafequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Blijft de winkel wel open... zoja... is het dan niet super druk zaterdagavonds![]()
Ik hoor hem nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ThaRooP het volgende:
Weer ambulance richting het breeje durrep![]()
1 2 3 4 | 1500517 BRW s-Gravenzande ( Lichtkrant ) 1500252 BRW s-Gravenzande ( Korpsalarm ) 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC ) |
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef dubidub het volgende:
Iemand hier een kloontje gemaakt? Wat heb jij als vakantiewerk?
Ze zitten werkelijk overal! Was vandaag op de tennisclub, niet normaal meer zoveel als er zaten. Op de braderie trouwens ook, vieze beestenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:27 schreef Strychnine het volgende:
Ok... wat doen al die vliegende mieren hier in 's-Gravenzande? Ik kwam thuis met 8 mieren op mijn lijf (waarvan 5 in mijn haar) van een wandelingetje van 500 meter.
Ben 't wel van planquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
vanavond nog mensen naar s'gravezooi?
Whehe, dat deden ze bij mij een paar maanden terug. Ik weet hoe het is. Hahahahah!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef ThaRooP het volgende:
Pfff... denk je te kunnen uitslapen... gaan de buren ff om kwart voor 8 in de muur lopen boren![]()
Doe dat ff lekker smiddags ofzo, stelletje idioten![]()
Ik woon er vlakbij de Fultonstraat.. Niks gehoord..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef Strychnine het volgende:
Zal wel weer vals alarm zijn hoor, die heb ik de laatste tijd wel vaker gezien daar
Als ik weet waar dat is kom ik wel langs hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Vanavond maar weer is naar sgravezooi!
Als jullie me zoeken, ik sta denk weer voor de prom![]()
Ik wijs het wel aan, wijs jij wlsandman voor me aan, ik kan nou in principe al niets meer, laat staan over 2 bierjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als ik weet waar dat is kom ik wel langs hoor![]()
Nou idd...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
zo.
Verklaar je naderquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef ThaRooP het volgende:
Nou keijz en sandman jullie waren weer lekker aardig![]()
Wij zijn helemaal om al die controles heengefietst, ik vind het zulke naaistreken en had naast een volledig onterechte mogelijke boete geen zin om nu al mijn rijbewijs te moeten afstaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
Beetje veel alcoholcontoles gisterenBij alcomij, ik fiets zo (lichten aan) langs agent 1 en 2... die zeggen niets, langs agent 3 en 4, zeggen ook niets, en agent 5,6 en 7 doen ook niets... dus ik ben voorbijgefietst, en opeens dacht ik van 'huuuh? dat was toch een alcoholcontrole?' Beetje bizar. Magoed, ik fietsen naar de scouting, kom ik binnen om half 2, ben ik als enige
Ik een beeje patiencen (
), komen er nog meer, wij pokeren/bier drinken... ff 45 eu gewonnen
. Da's nooit verkeerd. Alleen ik voel me nou zo ontzettend vertyft, terwijl ik gisteren niet eens zo veel op had. Pijn in m'n buik/hoofd
ik ben nog nooit gecontroleerdquote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef enter het volgende:
Ik had net een dag mijn rijbewijs, even rondje touren in het Westland, gelijk controle
Lullo, met dit weer moet je wel genoeg drinken hæquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef dubidub het volgende:
Zo, ik ben echt ziek. Ik ga naar bed, ben kapot![]()
(<- letterlijk)
Ik had gisteren feestje van m'n oma, daar heb ik maar één bierje op, toen begon ik me nog kutter te voelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Lullo, met dit weer moet je wel genoeg drinken hæ![]()
Gisteren zat ik in de auto, bij elke flits denk je weer dat je geflitst bentquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind onweer altijd geweldig als ik binnen ben
Alleen wat minder dat er de laatste tijd zoveel mensen doodgaan van dat onweer...
Die foto, die is toch gemaakt op de veilingroute? Van dat bassin met klompen?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Kassen in het Westland moeten gepimpt worden
Ja, klopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Die foto, die is toch gemaakt op de veilingroute? Van dat bassin met klompen?
Ze pakken het wel opeens heel goed aan... jaren geen controles.. en nu 2 weken achter elkaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef broodmonkeh het volgende:
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=22837
Stond ook in het AD..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Strychnine het volgende:
Gruwelijke vondst
Een wandelaar deed zaterdagmiddag een gruwelijke vondst in het Staelduinsebos.
De man was aan het wandelen, toen hij bij een vleermuisbunker een vuilniszak, met daarin een koelbox zag staan. Omdat de man het niet vertrouwde, waarschuwde hij de politie.
Nadat agenten het pakketje hadden onderzocht, bleek dat in de koelbox een dode kat zat. De kat was al in verre staat van ontbinding.
In overleg met de boswachter is besloten om de kat in het bos te begraven.
wos.nl
bah
Ligt bij jou de kabel er ook uit?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef dubidub het volgende:
kaboem!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1500517 BRW s-Gravenzande ( Lichtkrant ) 1500252 BRW s-Gravenzande ( Korpsalarm ) 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC ) 18:49:46 16-07-07 11 G BRAN Prio 2 NAALDWIJK (NW) Herman Boerenschool Verhagenplein 9 Wateroverlast 0537 School 1500512 BRW Naaldwijk ( Lichtkrant ) 1500312 BRW Naaldwijk ( Korpsalarm ) 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC ) |
Wat zijn dit? Heb je soms een abonnement op betere politie-sms'jes?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:52 schreef dubidub het volgende:
[ code verwijderd ]
Nieuw politiebureau en de school bij de AH, wateroverlast
Meldingen van het p2000 netwerk, van pd5hw.nlquote:Op maandag 16 juli 2007 18:55 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat zijn dit? Heb je soms een abonnement op betere politie-sms'jes?
1 |
Ik zat in de autoquote:Op maandag 16 juli 2007 18:57 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben me echt de pleuris geschrokken, dat onweer zat recht boven mijn huis, ik zag het de bliksemafleider ingaan
Holy moly.
Weer-lichtquote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Strychnine het volgende:
Nou het is weer licht, en de buurvrouwen staan al weer op de stoep te 'tsk tsk tsk'en' over het weer. prima
1 2 3 4 | 707161956311500358 1500358 BRW Wateringen ( Meetploeg ) 707161956311500294 1500294 BRW Maasdijk ( WvD Meetploeg ) 707161956311500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC ) |
ben er voorbij gereden , dat is bij de veiling in de buurt toch? Echt veel rookquote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef keijz het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)and_in_poeldijk.html
Brandweer wordt wel geholpen door de regen die er nu weer valt... of is het een binnenbrand?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja is bij ABC veiling, die grote autohandelaar zit daar naast op de Paul Captijnweg, idd een forse brand, moet er morgen zijn dus ff me camera mee
Als het plastic is zal het een aardig aantal dagen nasmeulen denk ik, het was een binnenbrand volgens mij maar het pand kan als verloren beschouwd worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Brandweer wordt wel geholpen door de regen die er nu weer valt... of is het een binnenbrand?
pyromaantje? of door de onweer?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben het niet droog gehouden gisterenEn ik reed net langs de veiling, zag er mooi uit
![]()
Klopt. Van't voorjaar lekte het bij m'n ouders op de slaapkamer, maar toen is m'n pa met een kitspuit ff het dak op gegaan, nou zijn we weer veilig en droogquote:
quote:In Den Haag en het Westland kon de riolering al het water niet verwerken en stroomden toiletten over. Zelfs de putdeksels werden omhooggeduwd. “Zelfs ons nieuwe politiebureau in Naaldwijk is niet aan de overlast ontkomen.”, aldus een politiewoordvoerster. “Ook hier overstroomden de wc’s.”
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:47 schreef dubidub het volgende:
Hahah vandaar die brandweer uitruk
http://www.abradio.nl/index.php?nieuws_id=5310&subpage=regionieuws&nieuws_id=5310
Die 2 foto's![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef dubidub het volgende:
Albertooo stond het regen te checken...
Voordat ik hem opende wist ik al dat dit ging gebeuren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef dubidub het volgende:
Albertooo stond het regen te checken...
Voordat ik hem opende wist ik al dat dit ging gebeuren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
Zeg strychnine, hoeveel fipo's heb jij vandaag wel niet gepakt? Elke keer als ik een topic uit de nieuwe topics aanklik, sta jij er met je fipo![]()
Zometeen naar t strandquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef dubidub het volgende:
Best weerjte vandaagOm 15.00 auto rijden
Ik kan weer 'es niet. Ik denk, ik les een kee rop woensdag, omdat dinsdag niet kon, is het gelijk strandweerquote:
Nee hoor, trekt langs ons heen, kijk maar op buienradar.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Strandweer? Het gaat toch zo keihard regenen weer?
Mijn zusje zei dat het regent in Rotterdamquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee hoor, trekt langs ons heen, kijk maar op buienradar.nl
Wanneer is de feestweek van de Lier?quote:
Dan ga ik missenquote:
Op t strand geen wolkje aan de lucht, of te wel, idiaal strand weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Strandweer? Het gaat toch zo keihard regenen weer?
Nee, alleen maar wielerronde en klein kermisje.quote:
Misschien moet je gewoon even gaan kijken als t achter je huis is ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik hoor echt allemaal tyfusherrie van achter mijn huis, weet iemand of er wat te doen is in de buurt van de Albert Heijn?
Oke, maar geen feest ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Nee, alleen maar wielerronde en klein kermisje.
Die kermis stelt gewoon echt niks meer voor, zelfs de heartbreaker is afwezig![]()
M'n waardigheid, wat doe jequote:
Ik ga vanmiddag denk wel werken, moet nog ff naar de Gamma, ff een kampeerstoeltje halen. En ik kijk wel ff voor die brugmansia, als ik het niet vergeet. Ik vergeet de laatste tijd echt té veelquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Welke waardigheid?
Misschien was het wel het laatste restje ziekheid wat er ff uitmoest. Ga lekker werken man, en neem meteen een roze brugmansia voor me mee
En we nemen nog 15 kratten heineken longnecks mee, je gaat natuurlijk geen belgisch bier drinkenquote:
Goud! Dat belooft watquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef kurk_droog het volgende:
zo, Lloret was best te doenHele week lekker weer gehad enzo.
Overigens vielen de prijzen overal ook wel mee....
Samba, beachmastersquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef kurk_droog het volgende:
In welk appartement zit jij daar en met welke reisorganisatie?
Ik heb het ene het ander gehoord van mijn buurvrouwen. Wat er nu gebeurd is.. is voor mij ook nog een raadsel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
wat is er net gebeurd op de Julianaweg?![]()
Kom even thuis om te eten, overal politie, alles afgezet. Ligt er een scootmobiel op z'n kant (krijg een deja vu gevoel) met een stuk papier als silouet van een mens zeg maar, bovenop die scoot
![]()
Er staat nog het e.e.a. op de weg gekrijt. Las dit op wos.nl:quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het ene het ander gehoord van mijn buurvrouwen. Wat er nu gebeurd is.. is voor mij ook nog een raadsel.
Gaat lekker in 's-Gravenzande de laatste paar dagenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef Strychnine het volgende:
En woensdag ook al een ongeluk op de Naaldwijkseweg ter hoogte van de Heenweg. Ik heb het half gezien, maar werd er door de politie omheen geleid.
Dan zit je aardig van het centrum af volgens mij... Maar dat zie je vanzelf wel daarzo. Je moet iedergeval de discotour doen en misschien op de 1e avond de kroegentocht zodat je al iedereen leert kennenquote:
Zo rick, morgen weer op vakantie, nu met de echte mannenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan zit je aardig van het centrum af volgens mij... Maar dat zie je vanzelf wel daarzo. Je moet iedergeval de discotour doen en misschien op de 1e avond de kroegentocht zodat je al iedereen leert kennen![]()
Vanille?#Dquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:57 schreef kurk_droog het volgende:
drukke vakantie inderdaad. En de igaren zijn aanwezig![]()
een tandenborstel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanille?#D
Ik heb me tasd gepakt maar telkens gevoel dat ik op zn minst 3 zeer belangrijke dingen vergeet.
Één vitaal vergeten voorwerp is reeds in de tas toegevoegd.
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef keijz het volgende:
Noodweer?
Het is iig wel een middag om lekker binnen te blijven en de tour te kijken![]()
Wij Westlanders zijn wel wat regen gewendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij zaten ze ons gewoon maar een beetje bang te maken op de radio. Valt allemaal wel mee
Maar inderdaad mooi weer om de Tour te kijken. Jammer alleen vandaag geen echte bergetappe...
Ik denk het niet. Later vanmiddag werd de rest verwacht, http://buienradar.nl/quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij zaten ze ons gewoon maar een beetje bang te maken op de radio. Valt allemaal wel mee
Maar inderdaad mooi weer om de Tour te kijken. Jammer alleen vandaag geen echte bergetappe...
Goud!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat wij er niet zo'n last van zullen hebben als je buienradar zo bekijkt. http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Meer de mensen die de Vierdaagse aan het lopen zijn
Dat krijg je als je in het geel rijdt.. een hoop gezeik.. Van de UCI moet je aangeven waar je bent voor een onverwachts dopingcontrole... hebben die wielrenners dan helemaal geen privacy meer..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Nou weer gedoe met die Rasmussen in de Tour...
Maarten en Herbert kunnen er ook al niet over uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Nou weer gedoe met die Rasmussen in de Tour...
Idd, ik geef hemg root gelijk dat hij het zo doet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in het geel rijdt.. een hoop gezeik.. Van de UCI moet je aangeven waar je bent voor een onverwachts dopingcontrole... hebben die wielrenners dan helemaal geen privacy meer..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Maarten en Herbert kunnen er ook al niet over uit
dit trouwens gelezen?
http://www.panzerfaust.org/?p=2945#more-2945
Ik moest lachenquote:Buiten klinken de geluiden van Mart Smeets die een stagaire op een omgevallen boomstam aan het naaien is. Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.
quote:En weet je wat Herbert zegt? Weet je wat die Drentse jaknikker zegt op alle verwijten die ik naar die gaargekookte rotkop van ‘m slinger? “Dat is jouw mening”, zegt ie. Dat zegt de grote Herbert Dijkstra. Dat is jouw mening. Heb ik ‘m net de grond in geheid op een manier dat zelfs een gemiddelde heipaal onder de indruk zou zijn, en het doet 'm niks.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Maarten en Herbert kunnen er ook al niet over uit
dit trouwens gelezen?
http://www.panzerfaust.org/?p=2945#more-2945
Dat hoorde ik hem gisteren inderdaad zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Jut en Jul.
Geweldig dat commentaar van die twee.
Gisteren, Ducrot: "Er gebeurt een striptease hier naast me (Dijkstra, red.). Maar ik hou vol. Ik hou m'n stropdas aan"
http://nl.wikiquote.org/wiki/Herbert_Dijkstraquote:Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand."
Dat heeftie toch niet echt gezegd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem gisteren inderdaad zeggen
Dit is ook wel een hele harde
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Herbert_Dijkstra
en voor Maarten Ducrot
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Niet tijdens deze Tour... maar hij heeft het wel eens gezegd ja...quote:
je had idd erg mooi weerquote:Op zondag 22 juli 2007 18:42 schreef enter het volgende:
Gister gevaren door het Westland, lekker weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |