Nu al geen zin meer om te werken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
De trekkingsuitslag van staatsloterij heeft mij alweer niet in staat gesteld om ter plekke te stoppen met werken en te gaan rentenieren. Het blijft dit keer weer bij 85 ¤.
Ik zit net tegen Bluezzquote:
vorige week een gratis lot gewonnen in de lottoquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ik doe trouwens al jaren aan de lotto mee. Na jaren weer eens wat gewonnen zag ik op de bankafschrift. 2 euro 50
Nee, Friso.quote:
quote:
Ga je met vrienden op tocht SM ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Goedenacht allen. Morgen al om 11.00 verzamelen voor een tentencheck voor de vakantie.. Vroeg.
De duinen zijn hier ook vlakbij en je bent een stuk minder reisgeld kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:, met z'n zessen twee weken naar Las Dunas, Spanje
.
Mooi man.Heb het jaren gedaan met maten. Wij gingen naar Terschelling. Op één keer na naar Loret. Maar de leukste dagen van mijn leven geweest. Je bent nog net niet volwassen en als adolescent kun je veel maken. De meiden zijn nog gewillig en je kunt nog goed tegen bier. Maak af en toe een foto. Kun je 20 jar later nog nagenieten. Succes SMquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:, met z'n zessen twee weken naar Las Dunas, Spanje
.
Ik weet nog niet of hij into SM is.quote:
Komt later welquote:
Rond de eeuwwisseling twee keer naar Salou geweest. Fantastisch, onvergetelijk. Nu, paar jaar ouder en wijzer gaan we weer. Heb er zo veel zin inquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man.Heb het jaren gedaan met maten. Wij gingen naar Terschelling. Op één keer na naar Loret. Maar de leukste dagen van mijn leven geweest. Je bent nog net niet volwassen en als adolescent kun je veel maken. De meiden zijn nog gewillig en je kunt nog goed tegen bier. Maak af en toe een foto. Kun je 20 jar later nog nagenieten. Succes SM
Zo is het wel he. Het moest maar in Sport blijven. Is het toch een mooi gedeelte van Fok! geworden. Rubber, blijft het '80 subforum ofzioquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet slecht voor iets wat als een zeer tijdelijk experiment op 1-1-2003 begon en waarin de leiding van FOK! destijds geen fiducie had.![]()
Tong tochquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
Mooi man.Heb het jaren 'gedaan' met maten. Wij deden het op Terschelling. Op één keer met Loret. Maar de leukste dagen van mijn leven geweest. Je bent nog net niet volwassen en als adolescent kun je veel neuken De meiden zijn nog geil en je kunt nog goed tegen bier. Maak af en toe een foto. Kun je 20 jaar later nog nagenieten. Succes met de SM
Trusteh, Sanjdje.quote:
249711quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:33 schreef Bluezz het volgende:
59411 (gemiddeld 25 per dag)
Je moet ook niet lachen in bed..quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:26 schreef pascalheister het volgende:
mogge, kort nachtje zeg, lach pas om 3 uur in me nest![]()
oh jij bent wel wakkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook niet lachen in bed..
Hé, dat ken ik, als er wind staat waai je daar wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:, met z'n zessen twee weken naar Las Dunas, Spanje
.
Ach het is nog niet zo'n drama als bij PSV ..... prutsers daarquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel dus rond met Liverpool. Sneijder in belangstelling Real..
Ik hoop dat Van Geel weet wat ie doet....
pfff newbiequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
#500 RayMania 20031
nee dat is allang dichtquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rond de eeuwwisseling twee keer naar Salou geweest. Fantastisch, onvergetelijk. Nu, paar jaar ouder en wijzer gaan we weer. Heb er zo veel zin in.
Uit het vorige topic
[..]
Zo is het wel he. Het moest maar in Sport blijven. Is het toch een mooi gedeelte van Fok! geworden. Rubber, blijft het '80 subforum ofzio
er is geld nodig dus het zal wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel dus rond met Liverpool. Sneijder in belangstelling Real..
Ik hoop dat Van Geel weet wat ie doet....
Nog bedankt voor je sms-jequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geld nodig dus het zal wel ja
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je sms-je![]()
Gisteren zeiknat geworden...
Nou dat ongeveerquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
5 weken
Enneh wat ga je allemaal doen????
Behalve heerlijk snachts leven en brak zijn overdag
geniet ervan!mquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:48 schreef golfer het volgende:
Boodschappen gedaan.
Nu lekker even de touretappe bekijken.
Heerlijk, zo'n midweeks vrije dagje.
Dat is alleen omdat ik niet mee doequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met recht, ik sta eerste in de Hools subleague van de Tourmanager.![]()
Je krijgt zo een lokaal regenbuitje op je kop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is nog druk... kijken of ik vandaag wel droog thuis kan komen
en ik niet mee doequote:
Ahh wat liefquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Update van de mascottes:
[afbeelding]
Raśl
[afbeelding]
Raśls grote zus leert hem frietjes eten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Update van de mascottes:
[afbeelding]
Raśl
[afbeelding]
Raśls grote zus leert hem frietjes eten
Die blik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Update van de mascottes:
[afbeelding]
Raśl
Vooralsnog niet, morgen krijg ik de evaluatie dan weet ik meer. Maar ik verwacht geen vaste aanstelling. Dat de stage verlengd wordt is zo goed als zeker. Want als ze vandaag al een aantal keer zeggen: "Laat maar liggen voor de volgende keer", weet ik voldoende.quote:
Je gaat naar de plaatselijke snackbar oid. Of hoef je niets te betalen deze keer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag zo ff uiteten enzo.
Hey ik las dat je stage misschien verlengd wordt??? Wanneer krijg je te horen dat je er vast mag werken ? ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat naar de plaatselijke snackbar oid. Of hoef je niets te betalen deze keer?
Dat weet ik echt niet. Het is nog allerminst zeker dat ik er een vaste aanstelling krijg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ik las dat je stage misschien verlengd wordt??? Wanneer krijg je te horen dat je er vast mag werken ? ?
Rondje van Golferquote:Rollator blijft in basispakket
Rollators en looprekken blijven in
het basispakket.Het College voor
Zorgverzekeringen adviseerde minister
Klink kort geleden deze hulpmiddelen
uit het pakket te halen,wat 10 miljoen
euro aan besparingen zou opleveren.
Maar volgens Klink gaat het om een
belangrijke voorziening voor een grote
groep mensen.Andere aanbevelingen van
het CVZ neemt de minister wel over.Zo
gaan middelen tegen erectiestoornissen
uit het pakket.
Een bezoek aan de eerstelijnspsycholoog
komt in 2008 in het basispakket.Acht
consulten worden vergoed.Patiėnten
moeten wel 10 euro per bezoek betalen.
Ben benieuwd wie er voor terug komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van Martin van Geel.
De kas van Ajax is weer flink gespekt.
Perez en Babel weg.
Hmm wel spannend, wel leuke collega's ??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet. Het is nog allerminst zeker dat ik er een vaste aanstelling krijg.
Have fun.quote:
Ja, best wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm wel spannend, wel leuke collega's ??
Jij bent ook een model-zoon hequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef pascalheister het volgende:
zo pa en ma even naar een verjaardag gebracht, kan vader ook een keertje bier drinken
Ik heb vorige week in 2 dagen tijd gewoon 2 paar nieuwe schoenen gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Let me guess? Schoenen, kleding en tassen?
Wat ben jij toch een gigantisch wijfquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb vorige week in 2 dagen tijd gewoon 2 paar nieuwe schoenen gekocht![]()
![]()
schoenen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Let me guess? Schoenen, kleding en tassen?
Ik ben gewoon een sneaker verzamelaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een gigantisch wijf![]()
Vrouwen en shoppenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
schoenen:
[afbeelding]
All stars (van gevlochten leer29euro
check
[afbeelding]
shirtje
[afbeelding]
Motiefje
[afbeelding]
boxertjes
1 euro per stuk
[afbeelding]
nachthemdje
[afbeelding]
motiefje
Oke niet heel boeiend maar tis een crosspost dus geen moeite
straks Sneijder nog weg en op 31 augustus om 19.48u vertrekt Huntelaar en het is weer huilen in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van Martin van Geel.
De kas van Ajax is weer flink gespekt.
Perez en Babel weg.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
straks Sneijder nog weg en op 31 augustus om 19.48u vertrekt Huntelaar en het is weer huilen in Amsterdam
als je de shoenen showt terwijl je ze aanhebt wil ik de rest ook zien terwijl je ze aanhebtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
schoenen:
[afbeelding]
All stars (van gevlochten leer29euro
check
[afbeelding]
shirtje
[afbeelding]
Motiefje
[afbeelding]
boxertjes
1 euro per stuk
[afbeelding]
nachthemdje
[afbeelding]
motiefje
Oke niet heel boeiend maar tis een crosspost dus geen moeite
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dacht PSV Gaurdado te hebben, blijkt het gewoon Perez te zijn!
[afbeelding]
Sorry kon het niet laten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit is 1 paar van mijn nieuwe schoenen.
Van het 2e paar kan ik geen plaatje vinden
Het is wel maat 41 hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik dacht dat het kinderschoenen waren
Die gedachte had ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef appelsientje het volgende:Ik dacht dat het kinderschoenen waren
Vertelquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kl*te PHP
Zal wel door de foto komenquote:
Is de bonus van het bonnen schrijven binnen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
[img=578xnull]http://i144.photobucket.com/albums/r197/sjimz/10108131by2.jpg?t=1184181748[/img]
Dit is 1 paar van mijn nieuwe schoenen.
Van het 2e paar kan ik geen plaatje vinden
De foto is niet door mij gemaakt maar dit was het eerste plaatje dat ik kon vinden van de schoenquote:
Ik heb heul geen tapijt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En het tapijt
Pascalmode :
Filmpie kijken
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 46quote:
Zit er toch nog iets van een poes aan de string.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
maandag nog nieuwe string gekocht (draag die dingen amoer maar hij was zooo leuk)
[afbeelding]
inc pootje van rosa
Ja dat kan je wel... maar je doet iets foutquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 46
Dat, ik heb me al overal rot gezocht en overal (zelfs in een mega dik PHP boek naast me) staat dat je zo een array kan vullen (mss dan weer niet via mysql ofzo...)
Ik heb de output van de query al nagelopen die is iig goed, het zit hem denk eerder in de fetch ergens of ik declareer die array ergens verkeerd ofzo, heb amper met arrays gewerkt is dus ook totaal nieuw voor me.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel... maar je doet iets foutmaar ik kan het zo ff niet zeggen (is voor mij ook weer een tijdje geleden) maar volgens mij is je SQL selectie niet goed... maar ik kan het niet 100% zeggen.. ik zit ook niet thuis... maar het is een klein probleempje
en daar zijn de eendjes weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
maandag nog nieuwe string gekocht (draag die dingen amper maar hij was zooo leuk)
[afbeelding]
inc pootje van rosa
Hoeveel heb je er ongeveer voor over?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
tis nog een hels karwij om een goedkope rubberboot op de kop te tikken
Intertoys ???quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
tis nog een hels karwij om een goedkope rubberboot op de kop te tikken
Heeeerlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef Suijk het volgende:
Zwaaien vanaf de vakantie!
Warm, zon, strand, heel de dag eten en zuipen en luieren.
eurootje of 20 op zn hoogst, hij hoeft maar 5 dagen Lowlands te overlevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er ongeveer voor over?
Met MArkplaats of V&A moet ik het halve land afcrossen voor een bootje van 2 tientjes, beetje jammerquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Intertoys ???
Marktplaats??
V&A ??
Ik ga iedereen een fijne avond wensen! ik duik erin
Draag die dingen amper? ouch! Vrouwen in strings zijn zóóóquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
maandag nog nieuwe string gekocht (draag die dingen amper maar hij was zooo leuk)
[afbeelding]
inc pootje van rosa
Nee iets beter dan de snackbar dit maal. 35 E. pp kwijt, dus dat valt ook nog mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
Mooie dag zo ff uiteten enzo.
De 2e kan koffie is net op. Wat een kutnachtquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes met de nacht overleven, VoreG.![]()
Trusten.
ik had niet terug gelezen.. kan ik je nog half uurtje waklkerhouden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:11 schreef VoreG het volgende:
nog iets meer dan een uurtje en ik kan eindelijk slapen. Heerlijk
Nog heel evenquote:Op donderdag 12 juli 2007 06:44 schreef Ole het volgende:
[..]
ik had niet terug gelezen.. kan ik je nog half uurtje waklkerhouden?
En wanneer komt het neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef Suijk het volgende:
Zwaaien vanaf de vakantie!
Warm, zon, strand, heel de dag eten en zuipen en luieren.
Met zwembad?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef Messenga het volgende:
Mess heeft een kamer.
Handig zo'n natuurlijke wekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
Beetje moeAxel was erg vroeg wakker vandaag, terwijl ik mij net had voorgenomen geen wekker te zetten
In ieder geval rustig boodschappen kunnen doen daardoor.
Over een tijdje heeft hij er tweequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handig zo'n natuurlijke wekker
Blij mee?quote:
Yup! In ieder geval, in mijn ogen, een betere keuze dan de andere kandidaten, zoals bijvoorbeeld Kruys of Adelaarquote:
Hij heeft wel meer dan alleen uitsraling hoor... hij weet ook wel wat van voetbal afquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Qua uitstraling sowieso. Daar was het denk ik ook om te doen...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup! In ieder geval, in mijn ogen, een betere keuze dan de andere kandidaten, zoals bijvoorbeeld Kruys of Adelaar
Echt waarquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer dan alleen uitsraling hoor... hij weet ook wel wat van voetbal af
Ken je hem wel sien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdhij lijkt me een goede trainer voor Utrecht
Succes!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar langzaam aan naar kantoor.
Tot later vandaag![]()
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:26 schreef toma het volgende:
gefeliciteerd
heb je t ooit wel eens moeten doen in een noodgeval?
3 keer wel gered 2 keer niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef toma het volgende:
[..]
vertel vertel vertel.. niet te snel, desnoods leggen we geld bij!
Zingt ze zo vals?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Het kippenvel staat tot op mn kleine teen.
Is het 'orgineel' van Whitney Houston??quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb zojuist een mp3-tje ontvangen van Ilse de Lange die I Will Always Love You zingt.
Het kippenvel staat tot op mn kleine teen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het 'orgineel' van Whitney Houston??
Oke grappig.. die van Ilse had ik nog niet gehoord..quote:
quote:
Goed, stage wordt in ieder geval verlengd tot eind Septemberquote:
Waarschijnlijk wel, maar dat moet ik ook nog overleggen met mijn betaald werkquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, dat is al een mooie periode. Geen uitbreiding qua dagen dus?
Krijg je hier ook helemaal geen vergoeding voor??quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat moet ik ook nog overleggen met mijn betaald werk
Nee het is puur op vrijwillige basis.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijg je hier ook helemaal geen vergoeding voor??
Maar zit er wel kans in dat je mag blijven werken (voor vast)
Daarom stond ie ook tussen ''quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]Origineel is ook niet van mevrouw Houston ... mevrouw Parton zong het origineel
Investerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is puur op vrijwillige basis.
Of ik er ooit een vaste aanstelling krijg is echt niet te zeggen. Ik krijg in ieder geval de kans om werkervaring op te doen, waardoor het makkelijker wordt om (elders) een vaste functie te krijgen
Vandaar ook de ' neem ik aan bij sien, dacht dat ie daarop doelde. Anders had ik ook wel DP gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef Againzender het volgende:
[..]Dolly Parton heeft het origineel gemaakt. En veel beter gezongen dan dat gekrijs uit die film.
Een versie van Ilse lijkt mij daarentegen weer wel te harden
Je bedoelt 100.000quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Bos81 het volgende:
en ook gewoon een erg groot gat met de nummer 2
Dat gat zal over niet al te lange tijd 10.000+ posts zijn
en leuke kasteeltjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke etappe en leuke tour tot dusver. Helaas geen Freire.
idd... paar centimeter verschil... maar tja groot genoegquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke etappe en leuke tour tot dusver. Helaas geen Freire.
Ik nam altijd 2 weken en aan het eind van de zomer nog één. Tegenwoo0rdig heb ik niet eens meer een vakantie gevoelquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef Againzender het volgende:
Marjon de Hond voorziet plaknachtenzakken dit weekeinde
je vind het zelf ook stiekum geweldig hequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
We gaan afttellen
[Tong 80] Bijna 250.000 posts! #4
Ach even een geintje moet kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef AminBen het volgende:
[..]
je vind het zelf ook stiekum geweldig he![]()
![]()
Stiekem ja, dat kennen wequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef tong80 het volgende:
Maar stiekem dacht ik wel aan jullie hoor
Het word tijd dat ze jou naar een afFok!centrum sturen!quote:
goeie lotingquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van tong, de mijlpalenman!
ASWH krijgt het Woonwagen Kamp Emmen op bezoek in de beker.
Wij zullen wel op bezoek mogen bij Spakenburgquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Denk wel dat die van HSC '21 winnen ja. Wel leuk om daar eens te zijn hoor, hoewel een aardig reisje voor jullie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij zullen wel op bezoek mogen bij Spakenburg
Ik type gewoon snelquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef toma het volgende:
tong 'the fok-addict'
Letten jullie wel op jullie bezittingen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk wel dat die van HSC '21 winnen ja. Wel leuk om daar eens te zijn hoor, hoewel een aardig reisje voor jullie.
Een goudhandeltje op de parkeerplaats kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Letten jullie wel op jullie bezittingen?
We zetten gewoon Frans Bauer aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Letten jullie wel op jullie bezittingen?
goed nieuws, maar werk genoeg te vinden als je wiltquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is puur op vrijwillige basis.
Of ik er ooit een vaste aanstelling krijg is echt niet te zeggen. Ik krijg in ieder geval de kans om werkervaring op te doen, waardoor het makkelijker wordt om (elders) een vaste functie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |