Nu al geen zin meer om te werken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
De trekkingsuitslag van staatsloterij heeft mij alweer niet in staat gesteld om ter plekke te stoppen met werken en te gaan rentenieren. Het blijft dit keer weer bij 85 ¤.
Ik zit net tegen Bluezzquote:
vorige week een gratis lot gewonnen in de lottoquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ik doe trouwens al jaren aan de lotto mee. Na jaren weer eens wat gewonnen zag ik op de bankafschrift. 2 euro 50
Nee, Friso.quote:
quote:
Ga je met vrienden op tocht SM ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Goedenacht allen. Morgen al om 11.00 verzamelen voor een tentencheck voor de vakantie.. Vroeg.
De duinen zijn hier ook vlakbij en je bent een stuk minder reisgeld kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:, met z'n zessen twee weken naar Las Dunas, Spanje
.
Mooi man.Heb het jaren gedaan met maten. Wij gingen naar Terschelling. Op één keer na naar Loret. Maar de leukste dagen van mijn leven geweest. Je bent nog net niet volwassen en als adolescent kun je veel maken. De meiden zijn nog gewillig en je kunt nog goed tegen bier. Maak af en toe een foto. Kun je 20 jar later nog nagenieten. Succes SMquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:, met z'n zessen twee weken naar Las Dunas, Spanje
.
Ik weet nog niet of hij into SM is.quote:
Komt later welquote:
Rond de eeuwwisseling twee keer naar Salou geweest. Fantastisch, onvergetelijk. Nu, paar jaar ouder en wijzer gaan we weer. Heb er zo veel zin inquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man.Heb het jaren gedaan met maten. Wij gingen naar Terschelling. Op één keer na naar Loret. Maar de leukste dagen van mijn leven geweest. Je bent nog net niet volwassen en als adolescent kun je veel maken. De meiden zijn nog gewillig en je kunt nog goed tegen bier. Maak af en toe een foto. Kun je 20 jar later nog nagenieten. Succes SM
Zo is het wel he. Het moest maar in Sport blijven. Is het toch een mooi gedeelte van Fok! geworden. Rubber, blijft het '80 subforum ofzioquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet slecht voor iets wat als een zeer tijdelijk experiment op 1-1-2003 begon en waarin de leiding van FOK! destijds geen fiducie had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |