helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke is de meest normale daar. Op afstand gevolgd door Huub.
Ik begin een beetje een hekel aan iedereen te krijgen.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Frasier het volgende:
Ik krijg weer ouderwets een hekel aan Brain![]()
Ach, Brian denkt dat alles om zichzelf draait.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
En hoor die smerige Brrrian weer tekeer gaan tegen Lieke![]()
Hoop mongolide Huubhaters die nu weer even denken aandacht te moeten krijgen omdat ze weinig succesvol zijn in eigen kringen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Waar komen al die ramptoeristen ineens vandaan?![]()
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef agter het volgende:
Maar ik weet niet wat er zich tijdens de streamlock heeft afgespeeld...
En dat zal wel bepalend zijn.
die streamlock heb ik ook ff gemistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef bosb het volgende:
beste mede COS-sers. Kom net terug van een (heerlijk) etentje, iemand met een update????
alvast bedankt.
Niks ramptoeristen. Mensen volgen en zijn best tevreden met lezen i.p.v reageren. Maar dit gaat echt te ver!! dan kan ikme zelfs niet inhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Zegt de kneus die elke keer iedereen zielig staat af te luisteren, en alleen een grote bek tegen Lieke als Huub weg is, wat ben je dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Lieke: Kom met je kutass naar buiten, of sta je af te luisteren. Kom naar buiten met je kutass.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit alweer een streamlock aan te komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Lieke: Kom met je kutass naar buiten, of sta je af te luisteren. Kom naar buiten met je kutass.![]()
![]()
![]()
![]()
Wannabee Denniks fans, die komen net als hun leider Denniks altijd aan de zijlijn staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren, wat een stel aso's.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Brian laat z'n goede kant ook weer naar boven komen en gaat Lieke uitschelden voor domme blonde del, met je kutass etc..
Hoop het. Lijkt me ook moeilijk uitleggen tijdens de uitzending straks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...
volg je 't verder ook nog een beetje ??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Likkie is ook echt een loopse teef...huub is nog niet opgerot of ze is nou alweer zich bij Jaap aan het inlikken.![]()
Net andersom hoor Jaap kwam bij haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Likkie is ook echt een loopse teef...huub is nog niet opgerot of ze is nou alweer zich bij Jaap aan het inlikken.![]()
Of hij blijft gewoon twee jaar zitten, en wint de villaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Het zal wel over geld gaan dat Huub huilt.
Huupie heeft over een tijd zoveel boete dat hij net zo goed kan vertrekken anders moet hij nog gaan betalen
Kom op zeg. Het is toch alleen leuke om te volgen als er flinken ruzie is? Zo niet, dan ik er ook niet naar om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Nog onbekend, maar het risico bestaat wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb de vorige COS gemist, maarre... Huuub is er toch niet uit he?
hij ligt nu nog op bed maar ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik vrees het ergste... misschien is hij ermee gedreigd achter. Stijn is er niet, dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Zoveel is wel duidelijk. Hij zegt tegen Lieke: Vraag het maar aan Huub onder de dekens zonder microfoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
Jaap is dus door "achteren" gekoppeld aan Nix
omdat hij oprecht en eerlijk is...itt de andere bewonersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet naar Dennis kunt luisteren, want hij wil jou Huubje aanvallen.
Dennis heeft vanaf het begin af aan al doorgehad hoe Huub was, nu moet jij nog volgen.
Hoe kun je fan zijn van zo'n gekke kutkabouter, dat gaat er bij mij niet in.
Luisteren is moeilijk hé!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Nadia had besloten dat het harstikke cool zou zijn om met Huub te neuken, gepushed door Jaap en Denniks. Als voorproefje duwde ze haar tong in zijn mond. Na de modeshow begon ze er blijkbaar weer over en Huub had zoiets van, kom maar op. Hij zat aan haar bikinibroekje, aangezien ze toch zo graag wilde neuken. Madam verkocht hem daarop een of meerderen klappenen beet hem, Lieke ook schijnt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maargoed er is zoveel gebeurd, ik denk ook dat ze Huub er uit sturen.
met wie had ie ruzie dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... misschien is hij ermee gedreigd achter. Stijn is er niet, dus...
Huub is top is zeker voor jou een feit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wannabee Denniks fans, die komen net als hun leider Denniks altijd aan de zijlijn staan.
Menen dat ze alles weten, maar baseren zich op hun feiten.![]()
Is ook niet tegen te spelen, tegen "achter", dat is ook wat Syl, Eric, Nicolaas en Bart zo frustreerde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Donnie29 het volgende:
Ook zo belachelijk, dat Jaap vast zit aan Dennix, echt, waar is dan het spel element?
Nee, want dat kunnen ze onder het tapijt vegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef agter het volgende:
Maar ik weet niet wat er zich tijdens de streamlock heeft afgespeeld...
En dat zal wel bepalend zijn.
Idd dan zullen de kijkcijfers zo erg dalen, op tv en op de streams, dan stopt het gewoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meer... Zelfs een blinde koe weet nog dat ze zonder Huub geen programma meer hebben.
Iedereen op een gegeven moment tegen Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?
vannacht om 4 uur. dus lang wakker blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef rene90 het volgende:
wanneer begint die bkinishow? of is die al geweest:p
dank je, het zal ook niet he, eerst uitdagen en dan afkappen, het was al voorspeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia had besloten dat het harstikke cool zou zijn om met Huub te neuken, gepushed door Jaap en Denniks. Als voorproefje duwde ze haar tong in zijn mond. Na de modeshow begon ze er blijkbaar weer over en Huub had zoiets van, kom maar op. Hij zat aan haar bikinibroekje, aangezien ze toch zo graag wilde neuken. Madam verkocht hem daarop een of meerderen klappenen beet hem, Lieke ook schijnt.
Nadia deed er ook aan mee, dus gelukkig is ie al geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef rene90 het volgende:
wanneer begint die bkinishow? of is die al geweest:p
Jij bent zijn kont torquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wannabee ??? Ik ben een HARDCORE-Dennis fan hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
wat een raar verhaal van brian. Hoe hij het vertelt (het tuinstoel-incident), ik herken het bijna niet...
En dat is precies wat Fons van Westerloo wil, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meer... Zelfs een blinde koe weet nog dat ze zonder Huub geen programma meer hebben.
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Iedereen op een gegeven moment tegen Huub.
Lieke en Nadia hadden ruzie. Lieke was lelijk en dan ging Nadia haar weer zoenen en knuffelen. Ook irritant overigens. Moet er nu weer aan denken.
Nadia wilde Huub neuken. Huub zei,'nou kom dan' en trok aan haar slipje.
Toen brak de hel los en Huub riep maar, 'Marokkaanse kuthoer!!' Brian boos enzo..
Dennis probeerde wel iets maar ja..Dennis.![]()
Lieke hield Dennis tegen. Jaap iedereen.
Schijnbaar is Lieke ook geslagen..
Nadia sloeg Huub ook nog, en volgens mij beet ze ook nog, en volgens mij ging Huub daardoor door het lint.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke en Nadia hadden ruzie. Lieke was lelijk en dan ging Nadia haar weer zoenen en knuffelen. Ook irritant overigens. Moet er nu weer aan denken.
Toen brak de hel los en Huub riep maar, 'Marokkaanse kuthoer!!' Brian boos enzo..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
[..]
vannacht om 4 uur. dus lang wakker blijven
topquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
[..]
vannacht om 4 uur. dus lang wakker blijven
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef OudFruit het volgende:
Fucking Tamara...zegt Huub?
Je vergeet Amanda..die liep dreigend en schreeuwend op Huub af...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
ik vrees dat je idee juist is Gertje...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is precies wat Fons van Westerloo wil, als je het mij vraagt.
Hij zal toch nog steeds bezig zijn met dat stomme plan om Tamara uit te nodigen....? Wat een sukkel dan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub zei iets over Tamara volgens mij.
Arme Lieke dan, want zij gaat eruit gestemd worden. Had ze maar niet alle troeven op Huub moeten zetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk hé!!!!!
Ze staat nog steeds volledig achter Huub, maar als hij wegvalt door bv. fysiek geweld heeft zij ook niemand meer..... en ook Liekes voorkeur gaat uit naar Jaap.
Ik denk dat ze iets meer vertrouwen hebben in Huub qua echt doordraaien na een clash, hoe gek het ook klinkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Huub is nog steeds kwaad..... niet verstandig om hem dan al weer het huis in te laten.
Brian wordt dan ook altijd mega beschermd... mogen ze bij dit korte lontje ook wel doen
Oké! Die gooide ook iets naar hem toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet Amanda..die liep dreigend en schreeuwend op Huub af...
sorry...
Geloof het maar niet. John de Mol heeft een keihard contract opgesteld waarin stond dat dgk minstens tot het eind van dit jaar moet doorlopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is precies wat Fons van Westerloo wil, als je het mij vraagt.
Valse troelaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Nadia sloeg Huub ook nog, en volgens mij beet ze ook nog, en volgens mij ging Huub daardoor door het lint.
Glukkig kan die lieve sterke schoonhei tussendoor ook nog relativeren.quote:
Wordt hem fysiek geweld in de schoenen geschoven. Als dat zo is, wil ik echt graag weten waarvoor? Als het een klap is tijdens de streamlock zou het kunnen. Toen er nog beeld was heeft hij absoluut geen fysiek geweld gebruikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
Huub: fysiek geweld? My motherfuckin' ass!
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Nadia heeft geslagen, naar het schijnt Huub EN Lieke.... opdonderen dan met dat labiele mokkel. Voegt niks toe, alleen een hoop zielig geneuzel.![]()
Niks gek als ze hem een seconde daarvoor vertelt dat ze met hem naar bed wil? En een half uur daarvoor out of the blue haar tong in zijn keel douwt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Dat mannetje denkt dat alle vrouwen in een rij voor hem staan![]()
sluit ik me hlemaal bij aan!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Het was eerst de knal en toen d'r bikinibroekje.... wel bij de feiten blijven...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Al die moeilijke worden voor d'r, ze bedoeld natuurlijk labiele figuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
hahahahahaaahah
hahahahah
ik hoor Natasja zeggen dat Dennix, Amanda , Brian en zij de stabiele figuren zijn
Vandaar die traantjes, ergens anders huilt Huub niet voor hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:04 schreef SIRA het volgende:
Huub krijgt dus weer een boete ..
Zijn ook heul geen filmpjes met klapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub moet zeggen dat ie geduwd is, terwijl iedereen weet dat ze geslagen is, dus geen exit voor Nadia.
maar dat deed jaap een paar weken geleden veel heftiger bij Lieke, Jaap rende haar zelfs achterna.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
godverdomme ,wat is het toch een nepzooitje door die kutflensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub moet zeggen dat ie geduwd is, terwijl iedereen weet dat ze geslagen is, dus geen exit voor Nadia.
Ik niet, als ik zoooo dom ben om een bikinibroekje aan te trekken geef ik de eerste die hem van me reet rukt 10 euro..als dank!quote:
Dat kon ik niet zien...ik was net een mailtje van 4 kantjes aan het schrijven..voor nixquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Die gooide ook iets naar hem toch?
Zeg dat wel, hier kan ik me zo kwaad om maken, hij mag dus niks zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub wil heel niet met haar zoenen...... zij douwt gewoon haar tong naarbinnen om Lieke te zieken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef noucky het volgende:
Huub wat is er mis aan dat jullie wilden zoenen ? Nu krijgt Nadia de schuld ?
Nee ik vind dat dat ook niet kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
maar dat deed jaap een paar weken geleden veel heftiger bij Lieke, Jaap rende haar zelfs achterna.
wat vind je daarvan dan?
en dat gegraai naar die borsten van al die vrouwen...
iedereen vind kennelijk dat dat kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |