met wie had ie ruzie dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... misschien is hij ermee gedreigd achter. Stijn is er niet, dus...
Huub is top is zeker voor jou een feit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wannabee Denniks fans, die komen net als hun leider Denniks altijd aan de zijlijn staan.
Menen dat ze alles weten, maar baseren zich op hun feiten.![]()
Is ook niet tegen te spelen, tegen "achter", dat is ook wat Syl, Eric, Nicolaas en Bart zo frustreerde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Donnie29 het volgende:
Ook zo belachelijk, dat Jaap vast zit aan Dennix, echt, waar is dan het spel element?
Nee, want dat kunnen ze onder het tapijt vegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef agter het volgende:
Maar ik weet niet wat er zich tijdens de streamlock heeft afgespeeld...
En dat zal wel bepalend zijn.
Idd dan zullen de kijkcijfers zo erg dalen, op tv en op de streams, dan stopt het gewoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meer... Zelfs een blinde koe weet nog dat ze zonder Huub geen programma meer hebben.
Iedereen op een gegeven moment tegen Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?
vannacht om 4 uur. dus lang wakker blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef rene90 het volgende:
wanneer begint die bkinishow? of is die al geweest:p
dank je, het zal ook niet he, eerst uitdagen en dan afkappen, het was al voorspeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia had besloten dat het harstikke cool zou zijn om met Huub te neuken, gepushed door Jaap en Denniks. Als voorproefje duwde ze haar tong in zijn mond. Na de modeshow begon ze er blijkbaar weer over en Huub had zoiets van, kom maar op. Hij zat aan haar bikinibroekje, aangezien ze toch zo graag wilde neuken. Madam verkocht hem daarop een of meerderen klappenen beet hem, Lieke ook schijnt.
Nadia deed er ook aan mee, dus gelukkig is ie al geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef rene90 het volgende:
wanneer begint die bkinishow? of is die al geweest:p
Jij bent zijn kont torquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wannabee ??? Ik ben een HARDCORE-Dennis fan hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
wat een raar verhaal van brian. Hoe hij het vertelt (het tuinstoel-incident), ik herken het bijna niet...
En dat is precies wat Fons van Westerloo wil, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meer... Zelfs een blinde koe weet nog dat ze zonder Huub geen programma meer hebben.
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Iedereen op een gegeven moment tegen Huub.
Lieke en Nadia hadden ruzie. Lieke was lelijk en dan ging Nadia haar weer zoenen en knuffelen. Ook irritant overigens. Moet er nu weer aan denken.
Nadia wilde Huub neuken. Huub zei,'nou kom dan' en trok aan haar slipje.
Toen brak de hel los en Huub riep maar, 'Marokkaanse kuthoer!!' Brian boos enzo..
Dennis probeerde wel iets maar ja..Dennis.![]()
Lieke hield Dennis tegen. Jaap iedereen.
Schijnbaar is Lieke ook geslagen..
Nadia sloeg Huub ook nog, en volgens mij beet ze ook nog, en volgens mij ging Huub daardoor door het lint.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Iedereen op een gegeven moment tegen Huub.
Lieke en Nadia hadden ruzie. Lieke was lelijk en dan ging Nadia haar weer zoenen en knuffelen. Ook irritant overigens. Moet er nu weer aan denken.
Nadia wilde Huub neuken. Huub zei,'nou kom dan' en trok aan haar slipje.
Toen brak de hel los en Huub riep maar, 'Marokkaanse kuthoer!!' Brian boos enzo..
Dennis probeerde wel iets maar ja..Dennis.![]()
Lieke hield Dennis tegen. Jaap iedereen.
Schijnbaar is Lieke ook geslagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |