helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke is de meest normale daar. Op afstand gevolgd door Huub.
Ik begin een beetje een hekel aan iedereen te krijgen.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Frasier het volgende:
Ik krijg weer ouderwets een hekel aan Brain![]()
Ach, Brian denkt dat alles om zichzelf draait.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
En hoor die smerige Brrrian weer tekeer gaan tegen Lieke![]()
Hoop mongolide Huubhaters die nu weer even denken aandacht te moeten krijgen omdat ze weinig succesvol zijn in eigen kringen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Waar komen al die ramptoeristen ineens vandaan?![]()
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef agter het volgende:
Maar ik weet niet wat er zich tijdens de streamlock heeft afgespeeld...
En dat zal wel bepalend zijn.
die streamlock heb ik ook ff gemistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef bosb het volgende:
beste mede COS-sers. Kom net terug van een (heerlijk) etentje, iemand met een update????
alvast bedankt.
Niks ramptoeristen. Mensen volgen en zijn best tevreden met lezen i.p.v reageren. Maar dit gaat echt te ver!! dan kan ikme zelfs niet inhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Zegt de kneus die elke keer iedereen zielig staat af te luisteren, en alleen een grote bek tegen Lieke als Huub weg is, wat ben je dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Lieke: Kom met je kutass naar buiten, of sta je af te luisteren. Kom naar buiten met je kutass.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit alweer een streamlock aan te komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Lieke: Kom met je kutass naar buiten, of sta je af te luisteren. Kom naar buiten met je kutass.![]()
![]()
![]()
![]()
Wannabee Denniks fans, die komen net als hun leider Denniks altijd aan de zijlijn staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ik kan daar echt niet meer naar luisteren, wat een stel aso's.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Brian laat z'n goede kant ook weer naar boven komen en gaat Lieke uitschelden voor domme blonde del, met je kutass etc..
Hoop het. Lijkt me ook moeilijk uitleggen tijdens de uitzending straks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er off-camera geweld plaats gevonden heeft, en daar is nog nooit wat mee gedaan...
volg je 't verder ook nog een beetje ??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Likkie is ook echt een loopse teef...huub is nog niet opgerot of ze is nou alweer zich bij Jaap aan het inlikken.![]()
Net andersom hoor Jaap kwam bij haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Likkie is ook echt een loopse teef...huub is nog niet opgerot of ze is nou alweer zich bij Jaap aan het inlikken.![]()
Of hij blijft gewoon twee jaar zitten, en wint de villaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
Het zal wel over geld gaan dat Huub huilt.
Huupie heeft over een tijd zoveel boete dat hij net zo goed kan vertrekken anders moet hij nog gaan betalen
Kom op zeg. Het is toch alleen leuke om te volgen als er flinken ruzie is? Zo niet, dan ik er ook niet naar om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Nog onbekend, maar het risico bestaat wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb de vorige COS gemist, maarre... Huuub is er toch niet uit he?
hij ligt nu nog op bed maar ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik vrees het ergste... misschien is hij ermee gedreigd achter. Stijn is er niet, dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Zoveel is wel duidelijk. Hij zegt tegen Lieke: Vraag het maar aan Huub onder de dekens zonder microfoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
Jaap is dus door "achteren" gekoppeld aan Nix
omdat hij oprecht en eerlijk is...itt de andere bewonersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet naar Dennis kunt luisteren, want hij wil jou Huubje aanvallen.
Dennis heeft vanaf het begin af aan al doorgehad hoe Huub was, nu moet jij nog volgen.
Hoe kun je fan zijn van zo'n gekke kutkabouter, dat gaat er bij mij niet in.
Luisteren is moeilijk hé!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef T-lex het volgende:
Nadia had besloten dat het harstikke cool zou zijn om met Huub te neuken, gepushed door Jaap en Denniks. Als voorproefje duwde ze haar tong in zijn mond. Na de modeshow begon ze er blijkbaar weer over en Huub had zoiets van, kom maar op. Hij zat aan haar bikinibroekje, aangezien ze toch zo graag wilde neuken. Madam verkocht hem daarop een of meerderen klappenen beet hem, Lieke ook schijnt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie waren er aan het vechten? Of, wie hadden er ruzie?
Geloof me, de persoon die het minste risico loopt eruit te vliegen is Huub. Hij heeft dit keer niets gedaan, maar ook al had hij wel wat gedaan... ze buigen de regels voor Natasia, maar dat doen ze voor Huub nog veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maargoed er is zoveel gebeurd, ik denk ook dat ze Huub er uit sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |