Valse troelaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Nadia sloeg Huub ook nog, en volgens mij beet ze ook nog, en volgens mij ging Huub daardoor door het lint.
Glukkig kan die lieve sterke schoonhei tussendoor ook nog relativeren.quote:
Wordt hem fysiek geweld in de schoenen geschoven. Als dat zo is, wil ik echt graag weten waarvoor? Als het een klap is tijdens de streamlock zou het kunnen. Toen er nog beeld was heeft hij absoluut geen fysiek geweld gebruikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
Huub: fysiek geweld? My motherfuckin' ass!
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
Maar goed, Nadia heeft geslagen, naar het schijnt Huub EN Lieke.... opdonderen dan met dat labiele mokkel. Voegt niks toe, alleen een hoop zielig geneuzel.![]()
Niks gek als ze hem een seconde daarvoor vertelt dat ze met hem naar bed wil? En een half uur daarvoor out of the blue haar tong in zijn keel douwt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Dat mannetje denkt dat alle vrouwen in een rij voor hem staan![]()
sluit ik me hlemaal bij aan!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iemand die mijn bikinibroekje naar beneden probeert te trekken kan van mij ook een knal voor zijn harses krijgen hoor. Groot gelijk heeft ze.
Het was eerst de knal en toen d'r bikinibroekje.... wel bij de feiten blijven...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Al die moeilijke worden voor d'r, ze bedoeld natuurlijk labiele figuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
hahahahahaaahah
hahahahah
ik hoor Natasja zeggen dat Dennix, Amanda , Brian en zij de stabiele figuren zijn
Vandaar die traantjes, ergens anders huilt Huub niet voor hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:04 schreef SIRA het volgende:
Huub krijgt dus weer een boete ..
Zijn ook heul geen filmpjes met klapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub moet zeggen dat ie geduwd is, terwijl iedereen weet dat ze geslagen is, dus geen exit voor Nadia.
maar dat deed jaap een paar weken geleden veel heftiger bij Lieke, Jaap rende haar zelfs achterna.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
godverdomme ,wat is het toch een nepzooitje door die kutflensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub moet zeggen dat ie geduwd is, terwijl iedereen weet dat ze geslagen is, dus geen exit voor Nadia.
Ik niet, als ik zoooo dom ben om een bikinibroekje aan te trekken geef ik de eerste die hem van me reet rukt 10 euro..als dank!quote:
Dat kon ik niet zien...ik was net een mailtje van 4 kantjes aan het schrijven..voor nixquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Die gooide ook iets naar hem toch?
Zeg dat wel, hier kan ik me zo kwaad om maken, hij mag dus niks zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Huub wil heel niet met haar zoenen...... zij douwt gewoon haar tong naarbinnen om Lieke te zieken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef noucky het volgende:
Huub wat is er mis aan dat jullie wilden zoenen ? Nu krijgt Nadia de schuld ?
Nee ik vind dat dat ook niet kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
maar dat deed jaap een paar weken geleden veel heftiger bij Lieke, Jaap rende haar zelfs achterna.
wat vind je daarvan dan?
en dat gegraai naar die borsten van al die vrouwen...
iedereen vind kennelijk dat dat kan...
Tuurlijk, daarom zei Huub...fucking Tamara.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Oh fuck. Er stond iets op het programma en dat gaat nu niet door. Ik denk dat het Tamara is.
Huppeltje is een slap lulletje rozenwater als hij zo met zich laat omgaan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit is opnieuw echt een enorm dieptepunt. Huub kijkt Jaap op een speciale manier aan en zegt nadrukkelijk dat Nadia hem ge..... sl.... duwd heeft.
Dennis is echt een winner, een knallerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noucky het volgende:
Jaap doet er echt verstandig aan voor Dennis te kiezen, die Huub is geen stabiele backup.
Zie je die plekken in zijn nek? Achterlijke redactiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef burtbeej het volgende:
Nou Huub geeft dus ookal aan dat hij de schuld heeft gekregen.
Dennis wel dat scheelt,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noucky het volgende:
Jaap doet er echt verstandig aan voor Dennis te kiezen, die Huub is geen stabiele backup.
Flens is er... Stijn is op vakantie....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is een slap lulletje rozenwater als hij zo met zich laat omgaan...
ik vind die mysterieuse Tamara wel heel flexibel in alle momenten dat ze dan weer wel, dan weer niet komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Oh fuck. Er stond iets op het programma en dat gaat nu niet door. Ik denk dat het Tamara is.
De redactie heeft Huub te grazen. Hij heeft dus opdracht NIET tezeggen dat Nadia hem geslagen heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef cobain94 het volgende:
Nadia heeft huub dus toch min of meer te grazen gehad..
Wat kom jij hier doen? Al die posts van je in dit topicquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
Ach Huub, er zijn 4 mensen die mij aanvallen.
Gossie Huub wat deed jij tegen Eric ???????????
Iedereen erbij halen, dat is wel goed ?????????
als die vrouw, zoals bijvoorbeeld een nadia, har tieten in jaap zijn gezicht duwt dan vind ik het niet raar als ie gaat graaienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
maar dat deed jaap een paar weken geleden veel heftiger bij Lieke, Jaap rende haar zelfs achterna.
wat vind je daarvan dan?
en dat gegraai naar die borsten van al die vrouwen...
iedereen vind kennelijk dat dat kan...
Volgens mij denken ze dat steamers echt debielen zijn..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt tegen Jaaop, terwijl hij hem op een speciale manier aankijkt; "Nadia deed niets... Ze duwde me"
Hij mag dus duidelijk niet zeggen dat ze geslagen heeft van de redactie. Denken ze dat we GEK ziujn hier ofzo?
Eric? Moeten we het daar werkelijk over hebben?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie heeft Huub te grazen. Hij heeft dus opdracht NIET tezeggen dat Nadia hem geslagen heeft.
Echt??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie heeft Huub te grazen. Hij heeft dus opdracht NIET tezeggen dat Nadia hem geslagen heeft.
Kom op zeg, dat valt me tegen. Ik weet dat je niks hebt met Huub maar hij had iedereen van BANN tegen zich tijdens zijn clash met Nada.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is een slap lulletje rozenwater als hij zo met zich laat omgaan...
'ex' van brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Wie is tamara?
ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De parameter was al vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Tamara was er dus, maar hebben ze afgezegd.
DAT WAS TOEN!!!!!!!!!!! En dat was geen fysiek geweld tegen Eric, geestelijk, hoe erg het ook was, dat mag gewoon.. Nou ja fysiek geweld mag dus gewoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
Ja, dat heeft hij al min of meer gezegd. Hij zegt nu dat het duwen en trekken is. De plekken staan in zn gezicht en Nada heeft zelf toegegeven dat ze heeft geslagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |