Tuurlijk, daarom zei Huub...fucking Tamara.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Oh fuck. Er stond iets op het programma en dat gaat nu niet door. Ik denk dat het Tamara is.
Huppeltje is een slap lulletje rozenwater als hij zo met zich laat omgaan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit is opnieuw echt een enorm dieptepunt. Huub kijkt Jaap op een speciale manier aan en zegt nadrukkelijk dat Nadia hem ge..... sl.... duwd heeft.
Dennis is echt een winner, een knallerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noucky het volgende:
Jaap doet er echt verstandig aan voor Dennis te kiezen, die Huub is geen stabiele backup.
Zie je die plekken in zijn nek? Achterlijke redactiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef burtbeej het volgende:
Nou Huub geeft dus ookal aan dat hij de schuld heeft gekregen.
Dennis wel dat scheelt,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noucky het volgende:
Jaap doet er echt verstandig aan voor Dennis te kiezen, die Huub is geen stabiele backup.
Flens is er... Stijn is op vakantie....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is een slap lulletje rozenwater als hij zo met zich laat omgaan...
ik vind die mysterieuse Tamara wel heel flexibel in alle momenten dat ze dan weer wel, dan weer niet komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Oh fuck. Er stond iets op het programma en dat gaat nu niet door. Ik denk dat het Tamara is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |