Wat is dit nou weer voor megatjap?quote:Op woensdag 11 juli 2007 05:28 schreef RottePeer het volgende:
yo watsop alamaal
is hier nog smatje die wil balle?
JUist....quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is dit nou weer voor megatjap?
Ga toch weg man!
Succes ermee vriend!quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:29 schreef OA het volgende:
Mogge allemaal.![]()
[..]
JUist....![]()
ff eten, koffie zuipen en scheren! [afbeelding]
Cool! Dan zie ik je zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:22 schreef Muck het volgende:
goooooeimorgen schatjes
ik ben naar Arnhem om wat dingen te regelen en op te halen![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:01 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 10 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 225 Kuukske
008. 170 shifto
009. 160 MPG
012. 142 Papierversnipperaar
014. 127 Jo0Lz
020. 116 OA
024. 112 cablegunmaster
038. 091 Houniet
100. 058 Memento-Mori
106. 056 Muck
112. 054 Frutsel
123. 050 Sebasser
156. 044 Pheno
244. 031 Paaskonijn
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
zoek een echte baanquote:
Dat gezeik met je paspoort gaat dus weer verder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zo naar de gemeente, dus ik ben nog thuis.
yupquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gezeik met je paspoort gaat dus weer verder?
Als illegale pinguin krijg je niet zo maar een paspoort.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gezeik met je paspoort gaat dus weer verder?
You are one of us now.quote:
Nep ja.quote:
quote:
quote:
quote:
What the problem be.?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Schatjes, ik zoek technische ondersteuning. Help us.
Mogge Fruts!quote:
Succes Ph.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
En ik weet nog steeds niet hoe die test er uit gaat zien bij de tweede intake, de HR daar kan me niet verder helpen. Nou ja, dan maar op hoop van zegen.
Hey Kuuk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik duim voor je Pheen.
Iemand enig idee waarom ik wél verbinding heb met m'n router. Maar niet met het internet zelf? Thuis dan hè. Niet hier.
Eer!!quote:
Joolz!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Iemand enig idee waarom ik wél verbinding heb met m'n router. Maar niet met het internet zelf? Thuis dan hè. Niet hier.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:38 schreef Jo0Lz het volgende:
What the problem be.?
Misschien heft je router geen vbd met i-net? Vraag het anders in DIG.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iemand enig idee waarom ik wél verbinding heb met m'n router. Maar niet met het internet zelf? Thuis dan hè. Niet hier.
sowieso relaxed, vooral aangezien ik nu eigenlijk niks te doen hebquote:
Dat zegt'ie inderdaad. Ik wel met de router. Maar de router niet met I-net.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Misschien heft je router geen vbd met i-net? Vraag het anders in DIG.
Grof gezegd heb je wel verbinding met het draadloos netwerk, maar dan zonder internet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zegt'ie inderdaad. Ik wel met de router. Maar de router niet met I-net.
Waar gaan je werkzaamheden uit bestaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso relaxed, vooral aangezien ik nu eigenlijk niks te doen heb
Moet alleen even een paar prijzen herberekenen
ik ben nu dus prijzen aan het omrekenen, verder moet ik factureren, contracten opstellen, mail beantwoorden en telefoon aannemen.quote:
Ja, heel het weekend en maandag heeft het prima gewerkt. Wij denken dat het aan Casema zelf ligt.. Eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
Grof gezegd heb je wel verbinding met het draadloos netwerk, maar dan zonder internet.
Ik heb dat thuis ook om de haverklap, het heeft wel gewerkt bij je toch?
Juist Kuuk, altijd met de beschuldigende vinger naar de provider wijzen!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heel het weekend en maandag heeft het prima gewerkt. Wij denken dat het aan Casema zelf ligt.. Eigenlijk.
Hé, dat zijn dingen die ik ook doe...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben nu dus prijzen aan het omrekenen, verder moet ik factureren, contracten opstellen, mail beantwoorden en telefoon aannemen.
ohja, en mensen binnenlaten
Maar het is wel kut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef OA het volgende:
Juist Kuuk, altijd met de beschuldigende vinger naar de provider wijzen!!![]()
Klinky dramatischquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:58 schreef Frutsel het volgende:
Eindelijk weer wat versterking op de afdeling...
zal de dag wat beter maken dan gister en eergister
Nu ben je gedwongen een gedeelte van je leven door te brengen zonder internet.quote:
Esmee was al weg, iederreen trouwens. Alleen die dude van de cursus niet.quote:
Lay-out verneuker...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu ben je gedwongen een gedeelte van je leven door te brengen zonder internet.![]()
sxsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex
quote:
Omdat waarschijnlijk je router geen internet verbinding heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede morgen
[..]
Wat is dit nou weer voor megatjap?
Ga toch weg man!
Kabel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Omdat waarschijnlijk je router geen internet verbinding heeft.
Wat voor verbinding heb je? Dial-up / Kabel / ADSL / whatever?!
Idemquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen papier versnipperaarJo0lz OA Kuukske Eerik
en jiortk
of course bijna vergeten Shifto
quote:
Die van mij is ook op, er word nieuwe gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe is het met de koffie ?
mijne is op =_- moet weet nieuwe halen![]()
ouders hebben de koffie meegenomen![]()
lees de posts van maandag- en dinsdagochtend maar terug, dan kan je het vast nog wel begrijpenquote:
Frutseldinggevalfriemelgeluidjequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Shifto![]()
![]()
Papierosnipperarooo![]()
![]()
![]()
Cablegunmaster![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
yo allemaal!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen papier versnipperaarJo0lz OA Kuukske Eerik
en jiortk
of course bijna vergeten Shifto
En niet te vergeten, Frutsel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Shifto![]()
![]()
Papierosnipperarooo![]()
![]()
![]()
Cablegunmaster![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutseldinggevalfriemelgeluidje![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen weer uitgejumpt?
Ah mooi zo! Volhouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef shifto het volgende:
(Stoppen met roken gaat eigenlijk best makkelijk(er))
Te rustig waarvoor? Jumpfeestje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Poeh hé. We zijn met 3 (!!) mensen op de afdeling vandaag. Echt te rustig.
Vanaf maandag zit ik op de helpdesk, 3 man voor 800 gebruikers!! Nu is het wel vakantie periode dus stel de helft is weg, dan nog 400 man!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Poeh hé. We zijn met 3 (!!) mensen op de afdeling vandaag. Echt te rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |