Het is eigenlijk beddtijd maar ik heb net een Amstel Gold opengetrokkenquote:

Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk beddtijd maar ik heb net een Amstel Gold opengetrokken [afbeelding]

Goede plannen. Ik maak het ook niet te laat. Morgen weer half 6 op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje in

Lijkt me een strak plan!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje in

Ehm.... alt+M? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Aangezien eer-ik niet reageert op mijn PM stel ik de vraag hier nog even:
Ik heb FF opnieuw moeten installeren en nu werkt alt + M niet meer. Ik weet dat het in about:config veranderd moet worden, maar waar?
Wie kan me helpen?

Als je in FF in het forum zit, en je toetst alt+M dan ga je naar MyAt. Hij staat ook in de rollover als je op MyAt gaat staan. Maar goed, ik hoop dat iemand anders het weetquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.... alt+M? Wat is dat?
Ben bang dat ik je het antwoord schuldig moet blijven...

Haaiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!

Goeiemorgen, en weltrusten dansmeisjequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!

nu al welterusten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en weltrusten dansmeisje [afbeelding]

In de dierentuin van Duisburgquote:

Goed antwoord!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In de dierentuin van Duisburg
[afbeelding]

Ik moet morgen weer werken, lieverd. Ik blijf natuurlijk ook liever de hele nacht met je ... ehhh ... pratenquote:

Niet "knuffelen"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken, lieverd. Ik blijf natuurlijk ook liever de hele nacht met je ... ehhh ... praten [afbeelding]

Ik zou Aarti best wel willen knuffelen hihihihihihihiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet "knuffelen"?
Dat doe jij toch altijd met dansmeisjes?

Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga er ook in

quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:13 schreef mcDavid het volgende:
Cake was TOF!

hey Nachtwachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Sander170 het volgende:
Nou voor de mensen die nog aanwezig zijn, een goedenacht.
En koffie drinken we ook nog volop, zo niet, ik lekker wel.![]()

quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef Sander170 het volgende:
Gezellig zo.![]()
Maar zie het liever zo, of eigenlijk vooral zo >![]()

Ja al dat rare gedoe zal ik nooit meer vergeten tussen ons hahaha.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef Houniet het volgende:
sander weet je nog hoe we het een keer hadden over vreemd slapen etc. werd vannacht wakker, lag me arm toch raar. ik voelde hem niet. totaal GEEN gevoel in, echt engwas ook gelijk wakker
hij sliep dus, me arm was helemaal koud. toen heb ik me arm opgetild en op mijn schoot gelegd. voelde het warme bloed er zo instromendaarna prikken als de ziekte pff. . . na een kwartier kon ik weer slapen
vage shit hoe je zo op je arm kan liggen

Ja ik had het al terug gelezen, niet de tent afbreken hé.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
juh geen ouders meer* net vermoord met een stanley mes * (nah zijn op vakantie )

we houden een slaap feestjequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik had het al terug gelezen, niet de tent afbreken hé.![]()

je maakt me bangquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef Houniet het volgende:
sander weet je nog hoe we het een keer hadden over vreemd slapen etc. werd vannacht wakker, lag me arm toch raar. ik voelde hem niet. totaal GEEN gevoel in, echt engwas ook gelijk wakker
hij sliep dus, me arm was helemaal koud. toen heb ik me arm opgetild en op mijn schoot gelegd. voelde het warme bloed er zo instromendaarna prikken als de ziekte pff. . . na een kwartier kon ik weer slapen
vage shit hoe je zo op je arm kan liggen

ik meen het serieus was vannachtquote:

das kutquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef Houniet het volgende:
maar je bent alleen thuisbeter [afbeelding]
ik dit jaar niet, balen [afbeelding]

Leg nou eens uit, over die heg, wat heb je daar voor moeten doen om het te mollen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we houden een slaap feestje![]()
en een stukje van de heg is er al uit hmm... gaat niet echt goed en dit is dag 1 van de 15ongv...
![]()

Misschien wel ja, hij is zo stil?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Houniet het volgende:
? is die gaan slapen ofzo ? [afbeelding]

iemand uit kietelen tot hij zover achteruit loopt dat hij alle planten om trapt en toen was de heg ( van planten ) eraanquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg nou eens uit, over die heg, wat heb je daar voor moeten doen om het te mollen?

En wie was er dronken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand uit kietelen tot hij zover achteruit loopt dat hij alle planten om trapt en toen was de heg ( van planten ) eraan![]()

eh jaquote:

Trusten maat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef Houniet het volgende:
ik smeer hem, weltrustenen wellicht tot morgen

Koffie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Dutchman140 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Snap die mensen niet die dat andersom willen :

Wtf denk jezelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Dutchman140 het volgende:
[..]
Wtf heeft koffie daarmee te maken?

Wat is dit nou weer voor megatjap?quote:Op woensdag 11 juli 2007 05:28 schreef RottePeer het volgende:
yo watsop alamaal
is hier nog smatje die wil balle?

JUist....quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is dit nou weer voor megatjap?
Ga toch weg man!

Succes ermee vriend!quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:29 schreef OA het volgende:
Mogge allemaal.![]()
[..]
JUist....![]()
ff eten, koffie zuipen en scheren! [afbeelding]

Cool! Dan zie ik je zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:22 schreef Muck het volgende:
goooooeimorgen schatjes
ik ben naar Arnhem om wat dingen te regelen en op te halen![]()

quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:01 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 10 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 225 Kuukske
008. 170 shifto
009. 160 MPG
012. 142 Papierversnipperaar
014. 127 Jo0Lz
020. 116 OA
024. 112 cablegunmaster
038. 091 Houniet
100. 058 Memento-Mori
106. 056 Muck
112. 054 Frutsel
123. 050 Sebasser
156. 044 Pheno
244. 031 Paaskonijn
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.

zoek een echte baanquote:

Dat gezeik met je paspoort gaat dus weer verder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zo naar de gemeente, dus ik ben nog thuis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |