Ik zal eens kijken naar het weer van morgen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaa de lucht is prachtig blauw, heb net lekker in het zonnetje gezeten zeg heerlijk! Vanvond ga ik naar een concert, morgen heb ik tijd!![]()
Bij ons in het biologielokaal stond altijd een baby op sterk water, ik vond dat altijd wel eng eigenlijk. Het meest seksuele wat wij kregen was een banaan, daar moesten we dan een condoom omheen doen, net echt!![]()
Een meester Tent die boos werd, omdat we met de voorlichting te druk waren!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken naar het weer van morgen!
Seksuele voorlichting... wij kregen zelfs vrouwen condooms te zien...!
ben in groep 4 blijven zitten..:!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Een meester Tent die boos werd, omdat we met de voorlichting te druk waren!
Of ben jij een jaar jonger dan ik?
Trauma's aan die man! Net als Zoetman, trouwens.. "mit-nach-bei-seit-von-zu-aus"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben in groep 4 blijven zitten..:!ik kreeg pas seksuele voorlichting op de middelbare school van meneer rienks, de enige leraar waar je het kon flikken om tijdens een toets, terwijl hij in de klas zat rond te lopen en te overleggen omdat hij EN niets zag en slecht horend was...!
![]()
Groep 4? Cool, juf Dalmolen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben in groep 4 blijven zitten..:!ik kreeg pas seksuele voorlichting op de middelbare school van meneer rienks, de enige leraar waar je het kon flikken om tijdens een toets, terwijl hij in de klas zat rond te lopen en te overleggen omdat hij EN niets zag en slecht horend was...!
![]()
was ook zeker mn leukste jaar school!quote:
quote:
Wij hadden zo een toffe lerares Duits, die had altijd allerlei liedjes verzonnen voor de naamvallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Trauma's aan die man! Net als Zoetman, trouwens.. "mit-nach-bei-seit-von-zu-aus"
Die dingen kraken toch zo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef Leinonlein het volgende:
Een vrouwencondoom? Dat lijkt me zo onpraktisch![]()
Zitten er wat homosexuele trauma's achter deze gepikeerde opmerkingen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maak dan ook niet zulke opmerkingklootviool
quote:
waar slaat het op om zulke opmerking ongebaseerd te maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zitten er wat homosexuele trauma's achter deze gepikeerde opmerkingen?![]()
naamvallen... diegene die die heeft uitgevonden in het duits, mag van mij ook aan de hoogste boom geknoopt wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef Leinonlein het volgende:
Durch, für, ohne, um
Durch, für, ohne, um
Bis, gegen, und, entlang
Bis, gegen, und, entlang
Vierde,
Vierde,
Naamval,
Naamval!
Volgen jullie me nog?![]()
Een simpele "Nee, ik ben niet gay" of "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar slaat het op om zulke opmerking ongebaseerd te maken?![]()
of je speelt gewoon godverdomme mee en we hadden er een dikke vette ruzie van gemaakt..!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een simpele "Nee, ik ben niet gay" of "" volstaat vriend. Gedraag je als een vent! (
)
good luckquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef MichielPH het volgende:
Hoeremetiet zeg..
Straks m'n beoordeling, m'n hart trilt zo'n beetje m'n lijf uit. *snik*
Dit dekt de lading wel een beetje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel spaß!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef MichielPH het volgende:
Hoeremetiet zeg..
Straks m'n beoordeling, m'n hart trilt zo'n beetje m'n lijf uit. *snik*
Dit dekt de lading wel een beetje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik zag hetquote:
nog 30 kilometer...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik moet nog ff wachten voordat ik aan tafel kan. En waarschijnlijk nog langer tot aan de finnish van de touretappe
ik vond het al relaxed hier!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoi mensuuuuuuuuh![]()
Alweer 2 daagjes lekker aan t werk, weinig tijd om hier te spammen.. Ben dan ook geen stagiair meer jwt!
Donderdag diploma ophalen![]()
Ja toch, heerlijk gevoel om dat papiertje in je handen te krijgen straksquote:
Blijf hier heus wel vaker komen heurzZzZzZzZ!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vond het al relaxed hier! [afbeelding]
![]()
dat mag best hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja toch, heerlijk gevoel om dat papiertje in je handen te krijgen straks![]()
![]()
[..]
Blijf hier heus wel vaker komen heurzZzZzZzZ!![]()
ben ik blij dat ik int buitenland woon...!quote:
kut msn smilie!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Zo, hele dag druk geweest!! van 9.00 uur tot 14.00 uur stage en net van 15.00 uur tot 20.15 uur gewerkt!!
Nu lekker chillen!!
hey missquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Zo, hele dag druk geweest!! van 9.00 uur tot 14.00 uur stage en net van 15.00 uur tot 20.15 uur gewerkt!!
Nu lekker chillen!!
is het voldoende?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
Is hier dan ook maar iemand die zijn eindcijfer zonder gesprek kreeg? Dat je begeleidertje het invulde op een formulier en het zonder iets aan je gaf?
Ik heb dan welliswaar morgen nog een gesprek met m'n contactdocent erbij, maar ik vind het op z'n minst vreemd..
Een dikke vette vieze 6! Bakkes, ben ik even een potje blij!quote:
waarom zou je dan nog gaan zeuren om uitleg?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Een dikke vette vieze 6! Bakkes, ben ik even een potje blij!
Nog niet.. Vavond pokeren, dus misschien dat ik me naar de tering zuip! Mara mss dat ze wel van die halfe liter blikken van 2 cent hebben, dan houd ik het gewoon bij de cola.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom zou je dan nog gaan zeuren om uitleg?![]()
Helemaal naar de tering gedronken gisteravond?
tnx for the info!!!quote:
Van harte makkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Een dikke vette vieze 6! Bakkes, ben ik even een potje blij!
Danku!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Van harte makker![]()
Tijd voor een feestje!
Je zou toch wat met JP iets gaan drinken? Heb je die arme jongen zo maar laten zitten?quote:De rest: goedemorgen allemaal! Gister bij een leuk feestje geweest met veel bandjes en worst, erg Duits maar erg tof ook! Vandag wel weer lekker fit, ennn, de zon schijnt! Ik heb goede hoop voor het weekend!![]()
Nee joh, ik ben heus niet zo gemeen haha. Ik had al met een collega afgesproken maar ik heb net gevraagd of JP vanavond wil, spannend!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Danku!
[..]
Je zou toch wat met JP iets gaan drinken? Heb je die arme jongen zo maar laten zitten?
Hoiiii was de straal lekker warm?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug (speciaal voor ETA als info)
uhm... het is pas woensdag hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
Zitten jullie ook al zo in de weekendstemming?
hij was weer heerlijkquote:[..]
Hoiiii was de straal lekker warm?![]()
hey missquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:03 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allen!!
Bluh, ik moet zo werken van 12.00 uur tot 20.00 uur!!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen Luctor
Het is dat ik wakker werd gesmst... door KPN.. anders had ik nu nog liggen pittenSorry voor diegene die wel aan het werk zijn
![]()
zon...! hier in berlijn dan he!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de zomer zou beginnen?Begint het weer te regenen
en weer heb je geen foto's?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef ETA het volgende:
ej, als je de flits ziet en tegelijk onweer hoort, das niet zo goed he? Kan de bliksem goed zien omdat het ineens pikkedonker is
dus we gaan nog lang niet naar, nog lange niet..................
en ik heb met mijn grote mond mezelf weer een portie extra werk bezorgd.... ik iets voorstellen hoe we dingen veel beter konden aanpakken..... tja, en wie mag dan zorgen voor de implementatie
Waar is de zon?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de zomer zou beginnen?Begint het weer te regenen
In Berlijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |