aanwezig zijn...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
ik bedoel, meer fotos
kom net in de KAA forum een topic tegen over ranzig voedsel..... staat er in de laatste post iets over ontleden van mensen...... ineens flashbacks aan ranzige practicum die ik verplicht moest volgen voor ergonomie (plaatjes niet voldoende, de realthing was beter volgens de docent)....
nu de vraag aan jullie, hebben jullie ooit ranzige dingen moeten doen op school/studie?
Jij blijft de rest van je leven in Berlijn wonen, hoop ik?quote:
lelijk ding...! En hoezo home sweet home...? Jij bent toch zo'n stinkende rot fries? wat doe jij in groningen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
<knip> home sweet home <knip> nog 8 weken en ik zie em weer
nee Zweden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij blijft de rest van je leven in Berlijn wonen, hoop ik?
Ik ga volgend jaar in dode beesten snijen! Dus nog nooit gedaan, maar het gaat wel gebeuren en ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
nu de vraag aan jullie, hebben jullie ooit ranzige dingen moeten doen op school/studie?
Na, niet "moeten" maar toch was dit wel heel ranzig. Mijn britse buurman heeft schuld, hij ging namelijk een ontbijt maken met heel veel eieren, worst, en andere ranzige dingen, en dat werd allemaal gebakken in 1 pan. Tot overmaat van ramp werd het geserveerd met rijst, die gast is gekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, WTF>?!?!!! zijn die oostduitse uitlaatgassen eindelijk naar je kop gestegenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lelijk ding...! En hoezo home sweet home...? Jij bent toch zo'n stinkende rot fries? wat doe jij in groningen?![]()
nee hoor eta, jij mag die toren best mooi vinden!
![]()
ik denk dat ik eisbein nog best een keer zou proberen...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, niet "moeten" maar toch was dit wel heel ranzig. Mijn britse buurman heeft schuld, hij ging namelijk een ontbijt maken met heel veel eieren, worst, en andere ranzige dingen, en dat werd allemaal gebakken in 1 pan. Tot overmaat van ramp werd het geserveerd met rijst, die gast is gek.
En in Duitsland durf ik geen Eisbein te eten:![]()
[afbeelding]
ik dacht dat jij een fries was...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef ETA het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, WTF>?!?!!! zijn die oostduitse uitlaatgassen eindelijk naar je kop gestegenben gewoon stadjes hoor
............ of maakte je nu een geintje?
![]()
Wie kopt em in?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, niet "moeten" maar toch was dit wel heel ranzig. Mijn britse buurman heeft schuld, hij ging namelijk een ontbijt maken met heel veel eieren, worst, en andere ranzige dingen, en dat werd allemaal gebakken in 1 pan. Tot overmaat van ramp werd het geserveerd met rijst, die gast is gek.
En in Duitsland durf ik geen Eisbein te eten:![]()
[afbeelding]
Wat valt er te koppen?quote:
laat maar...... ben beetje van slag omdat ik voor fries werd aangezien................quote:
maar je ziet er zo fries uit...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
[..]
laat maar...... ben beetje van slag omdat ik voor fries werd aangezien................
Beetje zoals -->quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar je ziet er zo fries uit...!![]()
ja alleen dan wat ouder...!quote:
Het meeste ranzigste wat ik ook voor school moest doen.. was tijdens mijn mbo opleiding.. Ik moest toen tijdens een stage een pc uit de keuken van de Stena Line halen. Die snelle boot die nu uit de vaart is..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
ik bedoel, meer fotos
kom net in de KAA forum een topic tegen over ranzig voedsel..... staat er in de laatste post iets over ontleden van mensen...... ineens flashbacks aan ranzige practicum die ik verplicht moest volgen voor ergonomie (plaatjes niet voldoende, de realthing was beter volgens de docent)....
dat pc verhaal valt nog mee vergeleken met dat tiet verhaal...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het meeste ranzigste wat ik ook voor school moest doen.. was tijdens mijn mbo opleiding.. Ik moest toen tijdens een stage een pc uit de keuken van de Stena Line halen. Die snelle boot die nu uit de vaart is..
Maandagochtend ging ik dat ding schoonmaken.. zat serieus op alle componenten millimeters dik vol met bakvet... Mijn handen stonken 3 dagen naar dat bakvet..
en tijdens sexuele voorlichting op de mavo had mijn verzorgings- /gymdocente een silicone tiet meegenomen. Haar vriend/man was chirurg en die had dat ding eens meegenomen.
Een tiet is per definitie goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
en tijdens sexuele voorlichting op de mavo had mijn verzorgings- /gymdocente een silicone tiet meegenomen. Haar vriend/man was chirurg en die had dat ding eens meegenomen.
Wat heb ik nou weer voor dubbeldinnige opmerking gemaakt, zie m nog nietquote:
en met deze cliffhanger, verlaat ik u allen......... tot morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer voor dubbeldinnige opmerking gemaakt, zie m nog niet![]()
sorry eta dat ik voor fries uitmaaktequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:20 schreef ETA het volgende:
[..]
en met deze cliffhanger, verlaat ik u allen......... tot morgen
tenzij de typhoon een paar dagen vervroegd is en alsnog de stad hit, dan kan het even duren voordat ik post
Oeh oeh oeh spannend! En vast, eet smakelijk, wordt het weer pasta?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:20 schreef ETA het volgende:
[..]
en met deze cliffhanger, verlaat ik u allen......... tot morgen
tenzij de typhoon een paar dagen vervroegd is en alsnog de stad hit, dan kan het even duren voordat ik post
niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....quote:
Ze werden vast banger van een levende kikker of iets dergelijks. Het andere uiterste van de "OH WAT SCHATTIG EEN HARIG BEEST MET OGEN, LIEFFFquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....
Moeten wij dat konijntje doodmakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ze werden vast banger van een levende kikker of iets dergelijks. Het andere uiterste van de "OH WAT SCHATTIG EEN HARIG BEEST MET OGEN, LIEFFF![]()
"
braak
De meeste tieten zijn toch wel eerder gebruiktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....
Dat ding was inderdaad heel schoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
De meeste tieten zijn toch wel eerder gebruikt
Ok, een gebruikte siliconentiet is inderdaad wel vadsig..
Edit: nouja, hij zal toch gereinigd zijn? Het ding zal schoner (geweest) zijn dan de meeste andere dingen die je dagelijks vasthebt.
M'n eigen swanz heb ik ook wel dagelijks vast..
wat michiel zn swanz?quote:
Ik heb hem opzich vanmorgen nog schoongemaakt. En hé, de mijne is ten minste niet verroest!quote:
de mijne ook niet, dat was die van mn vader!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik heb hem opzich vanmorgen nog schoongemaakt. En hé, de mijne is ten minste niet verroest!
Schijnt een familiekwaal te zijn, dus goeie kans..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de mijne ook niet, dat was die van mn vader!![]()
rood is met uitsterven bedrijgt, en ik zorg er gewoon voor dat ik mijne vaker gebruik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Schijnt een familiekwaal te zijn, dus goeie kans..
Kuno heeft z'n playermode weer aanstaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lein! volgens mij hebben we blauwe lucht! wat doe je vanavond? drankje doen bij solar?![]()
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Kuno heeft z'n playermode weer aanstaan
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?
wanneer ga je eens dood?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]doodsverwensing!
Jep klopt inderdaad een doodsverwensing! Vind ik wel gepast als ik voor homo uitgemaakt word
dat mag jij laten zien waar dat stond!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Het stond er echt! Kon toendertijd geen sarcasme waarnemen, vandaar dat ik het nog even vraag.
Jaaaa de lucht is prachtig blauw, heb net lekker in het zonnetje gezeten zeg heerlijk! Vanvond ga ik naar een concert, morgen heb ik tijd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lein! volgens mij hebben we blauwe lucht! wat doe je vanavond? drankje doen bij solar?![]()
10 stage SC-topics doorbladeren om te bewijzen dat iemand je homo noemde. Hmm.. Ik begin direct!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat mag jij laten zien waar dat stond!![]()
maak dan ook niet zulke opmerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
10 stage SC-topics doorbladeren om te bewijzen dat iemand je homo noemde. Hmm.. Ik begin direct!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |