drink je alcohol,dan moet je vaak plassen....of doe je het vaak en plast niet genoeg?? krijg je nl blaasontsteking van,wist je dat al???quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
drink je alcohol,dan moet je vaak plassen....of doe je het vaak en plast niet genoeg?? krijg je nl blaasontsteking van,wist je dat al???![]()
je krijgt het niet aan dat beperkte verstand,ookal doe je nog zo je best...**zucht***quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:24 schreef Veulen het volgende:
Jullie mannen snappen het niet...
Ik sta in alle rijen![]()
ja tis zo,de dokter zei het....kreeg pilletjes en moest me vaker wassen!quote:
Fout, ga terug naar start...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
wie is Leandra?
Gekkie, jij bent heul niet goed ingelezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
wie is Leandra?
urine inleveren effe testen,en hoppa vast blaasontsteking,maar kuurtje verhelpt dat zo hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet ook alwééér pissen!
Ik ben je gezeik zatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja tis zo,de dokter zei het....kreeg pilletjes en moest me vaker wassen!
ook zei hij dat ik een keertje nee moest zeggen,maarja dat kan ik zo moeilijk....![]()
Mannenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
je krijgt het niet aan dat beperkte verstand,ookal doe je nog zo je best...**zucht***![]()
Ik heb geen sexleven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
urine inleveren effe testen,en hoppa vast blaasontsteking,maar kuurtje verhelpt dat zo hoor!![]()
Je zou maar moeten plassenquote:
Euhm... valt het je op dat het voornamelijk oudere mannen en vrouwen zijn?quote:
Moet ik ze allemaal neuken om ze in mijn rij te houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm... valt het je op dat het voornamelijk oudere mannen en vrouwen zijn?
Doe jij links dan doe ik rechtsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moet ik ze allemaal neuken om ze in mijn rij te houden?
Dát noem ik vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
welnee,gat is gatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gekkie, jij bent heul niet goed ingelezen![]()
.
Je kan beter je vorige ondertitel terugzettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
[..]? lees je mij in straks bij t slapen gaan
![]()
Kan je nagaan hoe lang die rij isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
[..]? lees je mij in straks bij t slapen gaan
![]()
Moeten ze in 1 dag op dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Thera zelf ook, na afloop.
Daar wordt ie vast alleen maar langer vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ikkequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo leuk,of ben je uit op een bitch fight??![]()
![]()
![]()
stalkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan beter je vorige ondertitel terugzetten![]()
zeg maar waar ik mot lurkequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat vergt tijd, lurken moet je.
Hahahahhahahhaquote:
Dan heeft ze hulp nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Yesch.
Persoonlijk lurkte ik zo ongeveer een half jaar overal.quote:
Nichtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Persoonlijk lurkte ik zo ongeveer een half jaar overal.
Whatever, ik was heel goed ingelezen toen ik hier kwam.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nicht![]()
Ik heb drie jaar zitten lurken.
quote:
Ik heb 1 dag gelurkedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Persoonlijk lurkte ik zo ongeveer een half jaar overal.
Hoor je mij dat ontkennen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Whatever, ik was heel goed ingelezen toen ik hier kwam.
Dan zul je dus nooit goed ingelezen rakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
Ik heb 1 dag gelurked!
Toen was ik het al zat
Ga 's braaf naar bedje toequote:
Ga 's braaf naar bedje toequote:[..]
Ik heb 1 dag gelurked!
Toen was ik het al zat
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan zul je dus nooit goed ingelezen raken.
Ken je die tekefilm..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga 's braaf naar bedje toe![]()
[..]
Ga 's braaf naar bedje toe![]()
En verklaar es wat je hier doet danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik heb 1 dag gelurked!
Toen was ik het al zat
dit is vast een tactiek he....???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
*heeft even in Eends MSN rondgeneusd, Eend heeft een hangertje met 2 hartjes voor me gekocht.![]()
Ken je die users..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ken je die tekefilm..
Jacob Dubbel ofso![]()
Je doet me aan hem denken![]()
2 hartjes die naar elkaar toegroeien, 189 euro!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dit is vast een tactiek he....???![]()
eendttttttt zeg even dat het niet waar is......![]()
![]()
vooruit,ik heb een klein hartje,ondanks dat ik een lellebel ben.....je komt hier vast voor de gezelligheid!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik hoopte dat iemand me dat kon uitleggen!
Je bent een 15 jarig AT toeristjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik hoopte dat iemand me dat kon uitleggen!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken je die users..
Niet ingelezen kutnewbies ofso![]()
Je doet me aan hen denken![]()
Niks is te gek voor jouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
*heeft even in Eends MSN rondgeneusd, Eend heeft een hangertje met 2 hartjes voor me gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vooruit,ik heb een klein hartje,ondanks dat ik een lellebel ben.....je komt hier vast voor de gezelligheid!![]()
![]()
NEE!quote:
tenslotte was je nog niet zo lang geleden er ook eentje he?? moppieee!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken je die users..
Niet ingelezen kutnewbies ofso![]()
Je doet me aan hen denken![]()
Niets,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat de fuck is dat met jullie
dat 'inlezen' ?
eendtttttttttttttttttquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
[..]
2 hartjes die naar elkaar toegroeien, 189 euro! [afbeelding]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:44 schreef Ravii het volgende:
![]()
en je weet zeker dat je me niet wilt voorlezen?
Geen jonge kinderen pesten!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets,
Maar jij denkt blijkbaar dat je tof bent als je een naamtopic van een user die kekker is dan jij ooit zal zijn binnen komt vallen en dan quasi-populair komt vragen wie de fuck het is.![]()
49 is een eindje terug![]()
Ik ben geen moment een niet ingelezen kutnewbie geweest schat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tenslotte was je nog niet zo lang geleden er ook eentje he?? moppieee!!!![]()
![]()
![]()
Het speit mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets,
Maar jij denkt blijkbaar dat je tof bent als je een naamtopic van een user die kekker is dan jij ooit zal zijn binnen komt vallen en dan quasi-populair komt vragen wie de fuck het is.![]()
49 is een eindje terug![]()
Dan weet je iig een beetje wat voor idioten je in de kuip hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat de fuck is dat met jullie
dat 'inlezen' ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezen.
was genoeg ingelezen,wist al dat jij gevaarlijk wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen moment een niet ingelezen kutnewbie geweest schat.
Als je je in had gelezen had je dat geweten![]()
Ik heb wat moeite om mijn concentratie vast te houden, maar heb desondanks wel een half uur op die geile show van je zitten wachtenquote:
me biologische klok is fuckd up tegenwoordigquote:
als ik het nog een keer zeg, ben ik dan nog tofferquote:
Ho!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En geen populaire rodtsmoel opentrekken over Leannemais als ik online ben![]()
Laat hem lekker achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezen.
Ga een boek lezen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:51 schreef Ravii het volgende:
Btw,
Met inlezen bedoelen jullie dat ik deze hele reeks moet gaan 'lezen'?
dimmen wannabee brian!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En geen populaire rodtsmoel opentrekken over Leannemais als ik online ben![]()
CONJO BON MAMAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat het tijd word voor je para act,zoniet dan drijf ik het zover!!!![]()
Ik zie niet in waarom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dimmen wannabee brian!![]()
beetje beleeft tegen nieuwkomers![]()
tja wat kan ik eraan doen dat er eentje van het vrouwen koppel afhaakt om te gaan maffen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om mijn concentratie vast te houden, maar heb desondanks wel een half uur op die geile show van je zitten wachten![]()
Watvoor opleiding/school doe je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
me biologische klok is fuckd up tegenwoordig
kan er niets aan doen!
[..]
als ik het nog een keer zeg, ben ik dan nog toffer?
tja je weet dat die hanger me nog steeds dwarszit he?? en die ex van je!!!quote:
Wat kom je doen in 126?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
@FOBO:
Houdt van...
![]()
Dieren, schrijven,sex eten,
Af, guppie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
@FOBO:
Houdt van...
![]()
Dieren, schrijven,sex eten,
dat is boven de zuurballen wet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Veul te! Ik ben alweer negentien.
Nog 1 kansje geven?quote:
WTF die staaf gaf ik je net en hij zit nu al dwars?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja je weet dat die hanger me nog steeds dwarszit he?? en die ex van je!!!![]()
![]()
rot op dan jonguhhhhhhhh![]()
Yay! Zat ik goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@mootie, de caps zijn gevonden
Zie signaturequote:
ORLY?quote:
was ik niet op uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Veul te! Ik ben alweer negentien.
Och, ik vond de binnenkomer al genoeg om te oordelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 kansje geven?
Al vind ik het wel heel erg dat je dus in 4 havo niet correct leert spellen.![]()
Dat zijn ook geen grappen..... zo'n staaf die dwars zitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF die hanger gaf ik je net en hij zit nu al dwars?![]()
Ik krijg het idee dat dit over de streams gaat![]()
Nog nieuwe games binnen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen grappen..... zo'n staaf die dwars zit![]()
BSOL, jij kwaliteitsusert!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was 2 dagen eerder. De caps staan in de COS (van vandaag).
ik blijf in mn rol.....als jij dat nou ook doet???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF die hanger gaf ik je net en hij zit nu al dwars?![]()
Ik krijg het idee dat dit over de streams gaat![]()
Dat is je al verteldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
gaat iemand me nog vertellen wat 126 is?
DGK!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
Schattig as it may be.quote:
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas niet iedereen newbee vriendelijk![]()
![]()
Tief eensch door een bushokje!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan jij niet effe je mand in? heb nog wel een kluif liggen die mn honden weigeren![]()
Je grote vriend gaf het antwoord alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
hoe kan je dat als newbee nou fucking weten???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.
Een goeie newbie weet dat.
Zie mijn eerste SC post ooit.
Jij hebt mij ook nooit uitgescholden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.
Een goeie newbie weet dat.
Zie mijn eerste SC post ooit.
Voortaan moet je het verkapt doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat was me 2e optie![]()
waarom deed ik dat nouw niet als eerst optie!
Ik vind hem eigenlijk best geniaal.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat was me 2e optie![]()
waarom deed ik dat nouw niet als eerst optie!
Door je IN TE LEZEN.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe kan je dat als newbee nou fucking weten???![]()
Ja, 125 anderen + ikke ...... (@Ravii, dat is 126 als ik goed geteld heb)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Als er iemand is die het niveau van de COS hoog kan houden ben jij het!![]()
Tering, zelfs die kutnewbie snapt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:06 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk best geniaal.
hij laat me duidelijk merken dat ik hier niet thuishoor.
maar toch helpt die me.
kwaliteits user![]()
Als je PM kan gebruiken ben je eigenlijk al geen kutnewbie meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook nooit uitgescholden!
Maar ik stelde alle newbee vragen via pm![]()
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, zelfs die kutnewbie snapt me.
Dat maakt hem dus automatisch een kutnewbie![]()
Ik heb er op fora minder last van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna en ik kan er gewoon niet tegen! Verloedering, wat ik je brom.![]()
Ik had geen flauw benul waar het over gingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik blijf in mn rol.....als jij dat nou ook doet???![]()
Zuig mijn overbehaarde lul.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??![]()
nou vooruit ik was de draad ook even kwijt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had geen flauw benul waar het over ging![]()
Ik wist hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna en ik kan er gewoon niet tegen! Verloedering, wat ik je brom.![]()
Ik ben heul geen vijand.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??![]()
Gast, rook je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb het niet zo met Nederlands Docenten.![]()
[..]
Ik ben heul geen vijand.![]()
gadver je weet toch dat ik van kaal hou......brrrrr heb geen zin in tandenflossen.....zoek maar een andere lellebel daarvoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuig mijn overbehaarde lul.
Die newbie snapt waar ik mee bezig ben en jij niet?
Ik trek mijn kaplaarsen maar weer ff aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Als er iemand is die het niveau van de COS hoog kan houden ben jij het!![]()
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb het niet zo met Nederlands Docenten.![]()
[..]
Ik ben heul geen vijand.![]()
Ik heb een vorm van persoonlijke dyslectiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.![]()
Kutdocenten, kunnen zelf niet eens fatsoenlijk spellen.![]()
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik trek mijn kaplaarsen maar weer ff aan
En waarom kan je dyslectie dan wel spellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik heb een vorm van persoonlijke dyslectie![]()
In andere woorden:
ik ben gewoon tering slecht in spelling.
en ik snap niet waarom![]()
wijst naar ***rechts****quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Trouwens, even heel belangrijk, houd je van Gert of moet hij zn blauwe pakje uittrekken?
Walgelijk inderdaad, zoveel spelfouten bij gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.![]()
Kutdocenten, kunnen zelf niet eens fatsoenlijk spellen.![]()
alweer,nymphoooooooooquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.
Neuken?![]()
![]()
Zo spreek je het toch ook uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom kan je dyslectie dan wel spellen![]()
Dat willen we tenslotte allemaal wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet of hij Gert nakend wil zien![]()
Over een paar jaar heb je door hoe erg het leven zuigt, eco-hippiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
tijd waste / het stinkt / geld waste
Als je tegen Gert bent ben je een kudtusertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zou niet durven.....zei ik rechtsssss??? neee euhhh ik bedoel uiteraard links![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb je door hoe erg het leven zuigt, eco-hippie![]()
Jullie hadden ook wel eens ruzie toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.
Neuken?![]()
![]()
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???quote:
Ik word helemaal paraquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
het is gvdomme al 4:16![]()
oh.quote:
BSOL maakte een foutje, moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie hadden ook wel eens ruzie toch?
Ruzie maken met een kwaliteits user![]()
Kudtsnolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???![]()
![]()
nou vermaak je maar met eendt,dan doe ik mn teaser dansje en verleid iedereennnn,hoor je wel.....iedereennnnn!![]()
Dat vond ik vroeger ook laatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
ppssttt,als je nu al gaat,kan je het schudden op fok,dit zijn diehard users......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???![]()
![]()
nou vermaak je maar met eendt,dan doe ik mn teaser dansje en verleid iedereennnn,hoor je wel.....iedereennnnn!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ingelezen was had je dit begrepen![]()
Ik ben niet meer zo Diehard waneer ik morgen om 10 uur moet werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppssttt,als je nu al gaat,kan je het schudden op fok,dit zijn diehard users......![]()
Luister wat vaker naar je ouders, over een paar jaar begrijp je zequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
me ouders denken dat ik al ongeveer 5 uur lang aan het slapen ben![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister wat vaker naar je ouders, over een paar jaar begrijp je ze![]()
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo Diehard waneer ik morgen om 10 uur moet werken![]()
zolang je met dt tikt,vergeef ik je.....lekkere bink....wat denk je,zal het vannacht wel lukken??quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Bikkeltijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.
Ik heb nog nooit klachten ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zolang je met dt tikt,vergeef ik je.....lekkere bink....wat denk je,zal het vannacht wel lukken??![]()
En me ipv mijn gebruiken is geen vorm van dyslectie, dat staat gewoon heel erg dom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
me ouders denken dat ik al ongeveer 5 uur lang aan het slapen ben![]()
Juistem, zie je wel dat je kek kan zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bikkeltijd
![]()
het is 4 uur geweest!
helaas moet ik je een keer gelijk geven...dr is een tijd van bikkelen en een tijd van aftaaien!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas moet ik je een keer gelijk geven...dr is een tijd van bikkelen en een tijd van aftaaien!![]()
ik wacht nog steeds op thera.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten ontvangen![]()
Thera?
En toch doe ik havo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En me ipv mijn gebruiken is geen vorm van dyslectie, dat staat gewoon heel erg dom.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem, zie je wel dat je kek kan zijn?
Waarom ontbreekt er een hoofdletter?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neuu ik niet,ik ben merktrouw,maar ian daarintegen???![]()
![]()
![]()
misschien toch maar beter slapen,voor je nog meer schade aanricht?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:24 schreef Ravii het volgende:
[..]
En toch doe ik havo.
Snap jij het ?![]()
Ok, ik moet misschien vermelden dat ik dit jaar blijf zitten
[..]
![]()
Doe 's beter je best dan, pauper!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:24 schreef Ravii het volgende:
[..]
En toch doe ik havo.
Snap jij het ?![]()
Ok, ik moet misschien vermelden dat ik dit jaar blijf zitten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neuu ik niet,ik ben merktrouw,maar ian daarintegen???![]()
![]()
![]()
Uiteraard...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:25 schreef mootie het volgende:
Iangeit heb je naar mn sig geluisterd?
Truste lieverd jij ookquote:
Moet even de feedback doorgevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard...
Vond dat ene "heavy" nummer wel okee![]()
vooruit zeikerd....Ian dan!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt er een hoofdletter?
was ik al van planquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien toch maar beter slapen,voor je nog meer schade aanricht?![]()
Persoonlijke redenen jaquote:
Thera gaat solo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij blijft zowieso,al is het voor een one woman show!![]()
![]()
echt waar????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Braaaaaf...
Nu krijg je weer anale seks![]()
Je bent laks en doet je best populair te zijn in de klas. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
was ik al van plan![]()
[..]
Persoonlijke redenen ja!
Trusten, Lievkikkertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
Ik ga heel kek me bed inspringe ensow
Ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echt waar????![]()
dus ik kan de dokter weer bellen voor een kuurtje??
![]()
![]()
![]()
jij bent bar hard he??? wannabee brian!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent laks en doet je best populair te zijn in de klas. Klaar.
Beter je best doen volgend jaar, homo.
De rest van je leven hangt er van af.
![]()
Geloof me, dat doe ik ook heul nietquote:
En je bent op zoek naar de ware Han?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben al solo. Alles in mijn leven is solo
.
Boeit niet, neuken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal die nieuwe kuur weer werken,tis al de 12de keer???![]()
![]()
gelukkig wel,anders had ik al 10 keer een soa gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe ik ook heul niet.
It's just Internet...
49 laat sporen na.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent bar hard he??? wannabee brian!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb AIDSquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gelukkig wel,anders had ik al 10 keer een soa gehad![]()
![]()
![]()
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!quote:
Ik neuk je vanwege je strakke kutje hoor, niet vanwege je geldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!
kijk wel bij je vertrek of mn geldkistje nog naast mn bed staat....![]()
shit....je wil zeggen dat ik niet doorheb dat er iets mis is??? het was toch mn blaas?????????quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
shit....je wil zeggen dat ik niet doorheb dat er iets mis is??? het was toch mn blaas?????????![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!
kijk wel bij je vertrek of mn geldkistje nog naast mn bed staat met 50 euro gevuld is....![]()
mag ik hopen,want geld heb ik niet....wel een strak kutje,maar dat kistje staat er voor jou geld???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neuk je vanwege je strakke kutje hoor, niet vanwege je geld![]()
Ik doe wel even een donatiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik hopen,want geld heb ik niet....wel een strak kutje,maar dat kistje staat er voor jou geld???![]()
Heb je die newbie eindelijk weggejaagd?quote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die newbie eindelijk weggejaagd?
Het was zowat de enige die ontopic wasquote:
das lief want heb het niet breed....heb rogier al laten vallen,brian is zn geld al kwijt aan zinloos geweld,dus tja je bent mn enige lichtpuntje en uitzicht op die prada outfit.....snap je moppie???quote:
Dát was dan wel weer kek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was zowat de enige die ontopic was![]()
Je mag Eendt ook wel neuken van mij, hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das lief want heb het niet breed....heb rogier al laten vallen,brian is zn geld al kwijt aan zinloos geweld,dus tja je bent mn enige lichtpuntje en uitzicht op die prada outfit.....snap je moppie???![]()
wil het best gratis met je doen,maar schiet daar zo weinig mee op he? dan kan ik ook pc eendt nog wel pakken tussendoor....![]()
Ik betwijfel wel een beetje of het dan allemaal nog wel zo strak blijftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan kan ik ook pc eendt nog wel pakken tussendoor....![]()
Juist niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja maar jij moet een toekomstige aanwinst van het forum weer verjagen he??![]()
hij zou het kunnen zien als gezamelijk doel.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag Eendt ook wel neuken van mij, hoor.
Als je het maar veilig doet.
Ik denk niet dat Eendt mijn AIDS wil.![]()
Lubberkutjes!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel een beetje of het dan allemaal nog wel zo strak blijft![]()
Maar Eendt mag mij nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij zou het kunnen zien als gezamelijk doel.....![]()
maak je over strakheid geen zorgen,ik ben net sillyputty ik kom zo weer in vorm hoor!.....en zoniet dan bel ik dokter labban wel effe johquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel een beetje of het dan allemaal nog wel zo strak blijft![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maak je over strakheid geen zorgen,ik ben net sillyputty ik kom zo weer in vorm hoor!.....en zoniet dan bel ik dokter labban wel effe joh![]()
Trusten schat!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tis altijd baas boven baas....trusten Ian!!!![]()
![]()
![]()
Hmm dat inlezen is zo een gek idee nog nietquote:
Goed zo, mannyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
aiaiai aiiiiiiiii voor jou altijd moppppp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |