Tief eensch door een bushokje!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan jij niet effe je mand in? heb nog wel een kluif liggen die mn honden weigeren![]()
Je grote vriend gaf het antwoord alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
gaat iemand me nog vertellen wat 126 is?
hoe kan je dat als newbee nou fucking weten???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.
Een goeie newbie weet dat.
Zie mijn eerste SC post ooit.
Jij hebt mij ook nooit uitgescholden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.
Een goeie newbie weet dat.
Zie mijn eerste SC post ooit.
Voortaan moet je het verkapt doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat was me 2e optie![]()
waarom deed ik dat nouw niet als eerst optie!
Ik vind hem eigenlijk best geniaal.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dat was me 2e optie![]()
waarom deed ik dat nouw niet als eerst optie!
Door je IN TE LEZEN.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe kan je dat als newbee nou fucking weten???![]()
Ja, 125 anderen + ikke ...... (@Ravii, dat is 126 als ik goed geteld heb)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Als er iemand is die het niveau van de COS hoog kan houden ben jij het!![]()
Tering, zelfs die kutnewbie snapt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:06 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk best geniaal.
hij laat me duidelijk merken dat ik hier niet thuishoor.
maar toch helpt die me.
kwaliteits user![]()
Als je PM kan gebruiken ben je eigenlijk al geen kutnewbie meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook nooit uitgescholden!
Maar ik stelde alle newbee vragen via pm![]()
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, zelfs die kutnewbie snapt me.
Dat maakt hem dus automatisch een kutnewbie![]()
Ik heb er op fora minder last van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna en ik kan er gewoon niet tegen! Verloedering, wat ik je brom.![]()
Ik had geen flauw benul waar het over gingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik blijf in mn rol.....als jij dat nou ook doet???![]()
Zuig mijn overbehaarde lul.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??![]()
nou vooruit ik was de draad ook even kwijt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had geen flauw benul waar het over ging![]()
Ik wist hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna en ik kan er gewoon niet tegen! Verloedering, wat ik je brom.![]()
Ik ben heul geen vijand.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww nou gaan we slijmen en heulen met de vijand?? jij bent ook te lijmen met een natte vinger he??![]()
Gast, rook je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb het niet zo met Nederlands Docenten.![]()
[..]
Ik ben heul geen vijand.![]()
gadver je weet toch dat ik van kaal hou......brrrrr heb geen zin in tandenflossen.....zoek maar een andere lellebel daarvoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuig mijn overbehaarde lul.
Die newbie snapt waar ik mee bezig ben en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |