me biologische klok is fuckd up tegenwoordigquote:
als ik het nog een keer zeg, ben ik dan nog tofferquote:
Ho!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En geen populaire rodtsmoel opentrekken over Leannemais als ik online ben![]()
Laat hem lekker achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, ik kan goed voorlezen.
Ga een boek lezen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:51 schreef Ravii het volgende:
Btw,
Met inlezen bedoelen jullie dat ik deze hele reeks moet gaan 'lezen'?
dimmen wannabee brian!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En geen populaire rodtsmoel opentrekken over Leannemais als ik online ben![]()
CONJO BON MAMAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat het tijd word voor je para act,zoniet dan drijf ik het zover!!!![]()
Ik zie niet in waarom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dimmen wannabee brian!![]()
beetje beleeft tegen nieuwkomers![]()
tja wat kan ik eraan doen dat er eentje van het vrouwen koppel afhaakt om te gaan maffen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om mijn concentratie vast te houden, maar heb desondanks wel een half uur op die geile show van je zitten wachten![]()
Watvoor opleiding/school doe je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
me biologische klok is fuckd up tegenwoordig
kan er niets aan doen!
[..]
als ik het nog een keer zeg, ben ik dan nog toffer?
tja je weet dat die hanger me nog steeds dwarszit he?? en die ex van je!!!quote:
Wat kom je doen in 126?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
@FOBO:
Houdt van...
![]()
Dieren, schrijven,sex eten,
Af, guppie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
@FOBO:
Houdt van...
![]()
Dieren, schrijven,sex eten,
dat is boven de zuurballen wet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Veul te! Ik ben alweer negentien.
Nog 1 kansje geven?quote:
WTF die staaf gaf ik je net en hij zit nu al dwars?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja je weet dat die hanger me nog steeds dwarszit he?? en die ex van je!!!![]()
![]()
rot op dan jonguhhhhhhhh![]()
Yay! Zat ik goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@mootie, de caps zijn gevonden
Zie signaturequote:
ORLY?quote:
was ik niet op uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Veul te! Ik ben alweer negentien.
Och, ik vond de binnenkomer al genoeg om te oordelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 kansje geven?
Al vind ik het wel heel erg dat je dus in 4 havo niet correct leert spellen.![]()
Dat zijn ook geen grappen..... zo'n staaf die dwars zitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF die hanger gaf ik je net en hij zit nu al dwars?![]()
Ik krijg het idee dat dit over de streams gaat![]()
Nog nieuwe games binnen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen grappen..... zo'n staaf die dwars zit![]()
BSOL, jij kwaliteitsusert!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was 2 dagen eerder. De caps staan in de COS (van vandaag).
ik blijf in mn rol.....als jij dat nou ook doet???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF die hanger gaf ik je net en hij zit nu al dwars?![]()
Ik krijg het idee dat dit over de streams gaat![]()
Dat is je al verteldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
gaat iemand me nog vertellen wat 126 is?
DGK!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
ok,![]()
![]()
gaat iemand me nog vertellen wat 126 is?
Schattig as it may be.quote:
Fok! tradities zijn er om in stand te houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas niet iedereen newbee vriendelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |