Ik trek mijn kaplaarsen maar weer ff aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Als er iemand is die het niveau van de COS hoog kan houden ben jij het!![]()
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb het niet zo met Nederlands Docenten.![]()
[..]
Ik ben heul geen vijand.![]()
Ik heb een vorm van persoonlijke dyslectiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.![]()
Kutdocenten, kunnen zelf niet eens fatsoenlijk spellen.![]()
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik trek mijn kaplaarsen maar weer ff aan
En waarom kan je dyslectie dan wel spellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik heb een vorm van persoonlijke dyslectie![]()
In andere woorden:
ik ben gewoon tering slecht in spelling.
en ik snap niet waarom![]()
wijst naar ***rechts****quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Trouwens, even heel belangrijk, houd je van Gert of moet hij zn blauwe pakje uittrekken?
Walgelijk inderdaad, zoveel spelfouten bij gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan ik zien aan de manier waarop je schrijft.![]()
Kutdocenten, kunnen zelf niet eens fatsoenlijk spellen.![]()
alweer,nymphoooooooooquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.
Neuken?![]()
![]()
Zo spreek je het toch ook uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom kan je dyslectie dan wel spellen![]()
Dat willen we tenslotte allemaal wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet of hij Gert nakend wil zien![]()
Over een paar jaar heb je door hoe erg het leven zuigt, eco-hippiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
tijd waste / het stinkt / geld waste
Als je tegen Gert bent ben je een kudtusertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zou niet durven.....zei ik rechtsssss??? neee euhhh ik bedoel uiteraard links![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb je door hoe erg het leven zuigt, eco-hippie![]()
Jullie hadden ook wel eens ruzie toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief eensch op Eendt, de users die de COS wél normaal houden verdienen een compliment.
Neuken?![]()
![]()
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |