quote:
Scary.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
misschien ken ik ze nog wel zelfs, of kent ze anders mijn a.s. ex
tot morgenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo onder de zonnebank en in bad.. doei!
In die volgorde?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo onder de zonnebank en in bad.. doei!
is het daar dan niet te warm voor ?????????????quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
In die volgorde?
*kijkt in het Italiaans nagesynchroniseerde Emanuelle 2*
Het raam staat open en er waait een frisse windquote:Op maandag 9 juli 2007 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het daar dan niet te warm voor ?????????????![]()
dat was mijn vinger die te zwaar isquote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Je moet je vraagtekentoets trouwens schoonmaken, hij blijft hangen
Hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef Faithz het volgende:
LALALALALAAAAAA
Die heb ik weggejaagd... te dichtbij denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een stroekie opmerking eigenlijk
Waar is Karin eigenlijk ook alweer?
Nou moe zo erg ben ik toch niet elke dag ?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een stroekie opmerking eigenlijk
Waar is Karin eigenlijk ook alweer?
ja, in die volgorde. * dr34m3r zet de badkraan aanquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
In die volgorde?
*kijkt in het Italiaans nagesynchroniseerde Emanuelle 2*
Geef 'r maar een knuffel van me. Straksquote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef Faithz het volgende:
Hier op de bank!
Ik dacht altijd dat het andersom moest. Maar ik weet niks van bruin wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja, in die volgorde. * dr34m3r zet de badkraan aan
ik zweet me helemaal lek onder dat ding. Vind het dan ook niet echt fris om me daarna niet te wassenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef 'r maar een knuffel van me. Straks
[..]
Ik dacht altijd dat het andersom moest. Maar ik weet niks van bruin worden
Ja, inderdaad, die Sl straat, die eerst kruisstraat heettequote:Op maandag 9 juli 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sl... straat... Lullig hoe dat gegaan is en idd een trieste bedoening nu
Ik kom zelf ook uit zonderwijk, mijn ouders wonen daar ook nog steeds. En misschien woon ik er binnenkort wel weer.
Hier verder: [Lesbeau] # 140 - Dichterbij dan je denkt
ja ik bedankt vriendelijk voor het aanbod, maar doe door de weeks nooit aan alcoholquote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie kwam binnen met dienbald wijn en bier, maar loppt weer weg bij het zien van jullie slaperige ogen:-)))
Vette pech dus, maar niet voor mijquote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik bedankt vriendelijk voor het aanbod, maar doe door de weeks nooit aan alcohol![]()
Stond ook geen glas of fles voor jou bijquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, wijn en bier. We zijn geen mietjes
Oeh wat een opgave, nu moet je zelf alles opdrinkenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vette pech dus, maar niet voor mij![]()
Thnx en ...proostquote:Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh wat een opgave, nu moet je zelf alles opdrinken![]()
maar Skol zoals de Denen zeggen
leuk, die woordkeuze van je....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:02 schreef maedel het volgende:
nou, hallo hè
Wat een raar idee, dat minimaal 3 mensen uit dit topic nu fok zitten te lezen
ze mailt nog terug met voorstellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef Faithz het volgende:
Hoe is het met je amsterdam date?
quote:
ja is goed. Hoe laat en waar zie ik je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Faithz het volgende:
Morgen naar Dierenpark Emmen?
Playing hard to getquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
maar ik moet kennelijk wat geduld hebben met de oudere generatie ofzo.
Ok, ik snap het niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef DR34M3R het volgende:
leuk, die woordkeuze van je....
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..], lijkt me een beetje snel, want ze reageert zo traag. Ik heb bijna zin om te zeggen: "Bekijk het maar!", maar ik moet kennelijk wat geduld hebben met de oudere generatie ofzo
.
Thnx Viking .... kan ik weer ff vooruitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:40 schreef Viking84 het volgende:
De koffie staat te pruttelen, hoor. Moet je dadelijk zelf maar even inschenken.
En serieuze discussie: ik wil morgen een dagje weg, maar ik weet niet waarheen, want dat kutweer gooit roet in het eten. Hebben jullie nog tips? Ik wil sws nog naar Den Haag (Binnenhof enzo), naar de Apenheul, het Archeon, Six Flags... bij welke activiteiten is het niet erg als er zo nu en dan een stortbui valt?
. Ik zit liever niet op het hoogste punt vd achtbaan als er een bui losbreekt
.
Mijn Favo zoo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Faithz het volgende:Die typen nog niet zo snel enzo. hahaha
Morgen naar Dierenpark Emmen?
oh, dan weet ik wat er aan komt....quote:
Ja lucht is hier prachtig onderblauw grijs met 2 stoere schoorstenen van Essent krachtcentrale die fraai roodbruin afsteken. bovendien zijn ze hierboven begonnen met foto's te maken en rijdt Wodan met z'n strijdros woest door de hemelquote:
quote:
ik heb het scherm al onderste boven gehouden maar kan het antwoord dan nog steeds niet vindenquote:
ja, maar ik kan echt geen chocola maken van de vraag eigenlijk.quote:
Ik ken er genoeg die ik wel wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef maedel het volgende:
Zijn er meer mensen die denken dat Daniel Radcliffe een homo is?
Al dat gedoe over of hij een actrice wil ja of nee...
jij bent ook al zo ergquote:
ik wilde het net gaan opzoeken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef Faithz het volgende:
HIer meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sleipnir voor de verveelden onder ons
Geeft niet. More for usquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ... ff gekeken ...maar niet mijn type ... afgaande op het gezicht![]()
wtf? wie wat waar en dood?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Faithz het volgende:
Ja zie je
Ze moet alleen niet dood gaan in seiz 8maar dat zullen we pas weten als seiz 9 is begonnen
quote:
bij CSI neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Einde seiz wordt ze ontvoerd en dan vinden ze iemand in een kofferbak... cliffhanger: is het echt sara?? is ze dood??
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef maedel het volgende:
Zijn er meer mensen die denken dat Daniel Radcliffe een homo is?
Al dat gedoe over of hij een actrice wil ja of nee...
want?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik nietDaar heeft ie veel te weinig smaak voor
Dat hesjequote:
Ik weet natuurlijk niet over welk hesje dat dan weer gaat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hesjeIk vind leer geweldig maar bij hem staat het gewoon niet
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet over welk hesje dat dan weer gaat...
Moet weg trouwens, tot later
Het zou wel een leuk rolmodel zijn. Bijna net zo leuk als wanneer Rowling Harry Potter in het boek uit de kast zou laten komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Viking84 het volgende:
No way dat Daniel Radcliffe homo is hoor. Mijn gaydar gaat niet loeien als ik hem zie
.
Is dit een vrijbrief?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:28 schreef Faithz het volgende:
Whahahaha ik ben niet oud genoeg voor jemaar samen met Nirak wel
En ik moet morgen werken, blah
Trio, trio, trio!quote:
Ok, point takenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
WEEIEEEIEEIEEEIEEIEEIEEIEEEIEEIEEIEEEE
Gaaaaaaaaydaaar alarm
je wordt nu geen fan van HP ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
iek... die foto... *ril*
Ik zag de foto al in het H-topic van de week... toen kreeg ik er al de kriebels van, en nu hier ook nog... Waar moet dat heen met Fok?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
join the club
ik ben tot nu toe ook niet vatbaar gebleken voor dat virus![]()
ja we zijn op de heiloze weg terecht gekomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag de foto al in het H-topic van de week... toen kreeg ik er al de kriebels van, en nu hier ook nog... Waar moet dat heen met Fok?
Ik niet!quote:
Nahjah zeg! Dat moet ik wel, je laat er ook af en toe berichten voor me achterquote:
quote:dr34m3r, ik hoop dat je terugleest....
Wat ben jij streng en hartvochtig vandaag voor Dr34m3rquote:
Het moge duidelijk zijn dat de meningen daarover zijn verdeeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat ben jij streng en hartvochtig vandaag voor Dr34m3r![]()
dat heeft ze toch helemaal niet verdiend ?
nou kom dan maar op met die tegenargumentenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat de meningen daarover zijn verdeeld![]()
die ga je van mij dus niet krijgen, ik sluit me helemaal bij jou aan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou kom dan maar op met die tegenargumenten
dan heb ik morgenochtend ook weer wat te lezen![]()
Af en toe jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nahjah zeg! Dat moet ik wel, je laat er ook af en toe berichten voor me achter
[..]
Ik maak dat nooit meequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Even een vraagje aan de lesbeau's/lesbies/lesbiennes?,
Stel je staat te dansen in een of andere tent met je vriendin,
en er komt een jongen op je af die denkt te gaan scoren.
Wat doe je dan?![]()
m'n vriendin een zoen geven en die jongen betekenisvol aankijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat doe je dan?![]()
speaking of, hoe is het met het daten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
m'n vriendin een zoen geven en die jongen betekenisvol aankijken. Maar als het goed is, heeft hij allang gezien dat ik van de verkeerde kant ben en haalt hij het niet eens in z'n kop om naar me toe te komen
.
er is nog geen afspraak gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
speaking of, hoe is het met het daten?
Was dat nou gisterenavond? Of vandaag?
Gaat het zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, je hoeft tzt niet bang te zijn dat je erover heen leest dat ik een date heb, want ik zal het hier wel luidkeels komen verkondigen.
nee hoor, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Gaat het zo moeilijk dan?
Ben je zo'n spook?![]()
Dat ligt er aan hoevaak en wat je er mee wiltquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, dat bedoelde ik niet. Gewoon dat ik het hier kom verkondigen als het een keer zo ver is
.
Ik trek kennelijk vrouwen aan die een druk (sociaal) leven hebben ofzo. Of ik daar nou zo blij mee moet zijn...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoevaak en wat je er mee wilt
Ik heb dat eens gehad hier bij de buurvrouw. Versieren was het niet denk ik maar hij was aan het drammen dat ik moest dansen, terwijl ik me heel erg lekker voelde op mijn barkruk, daar komt bij dat hij tussen mij en mijn vrienden ging staan. Heb het een paar keer lief gezegd, incl lach maar na 3 keer was de koek op en ben ik geflipt bij het zinnetje "Zo kom je nooit aan een vent"quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat doe je dan?![]()
Dat is het beste denk ik ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wacht gewoon wel even af. Komt vast helemaal goed.
Have fun vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wacht gewoon wel even af. Komt vast helemaal goed.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehad hier bij de buurvrouw. Versieren was het niet denk ik maar hij was aan het drammen dat ik moest dansen, terwijl ik me heel erg lekker voelde op mijn barkruk, daar komt bij dat hij tussen mij en mijn vrienden ging staan. Heb het een paar keer lief gezegd, incl lach maar na 3 keer was de koek op en ben ik geflipt bij het zinnetje "Zo kom je nooit aan een vent"Hij werd heel klein en was snel weg
![]()
dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Best grappig, ik weet vrij zeker dat ik vannacht niet ben wakkergeworden, maar ik kan me wel twee dromen herinneren...
Meestal herinner ik me ze alleen als ik daarna wakker word, omdat ik anders weer de diepte inga en de dromen niet vanuit mijn korte- naar mijn langetermijngeheugen worden overgeheveld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef maedel het volgende:
[..]
dat is toch niet zo vreemd?
Ik kan me er ook twee herinneren
Ik begrijp hieruit dat je er niet tevreden over bent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
oke, Vista óp je systeem krijgen is één ding, Vista eráf krijgen is weer een hele nieuwe uitdaging![]()
Ik ben voor de 7e keer de schijf aan het formatteren, en het ding blijft nog steeds zeuren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je er niet tevreden over bent?
Hallo allemaal
win98 erbij installeren en daarmee formatterenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
oke, Vista óp je systeem krijgen is één ding, Vista eráf krijgen is weer een hele nieuwe uitdaging![]()
achteraf had ik beter op mijn tweede partitie XP kunnen installeren en dan vandaaruit de c-schijf formatteren inderdaad. Het moet niet lang meer duren of ik flikker die hele bak zo over schutting namelijk. Wie 'm vindt mag 'm hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
win98 erbij installeren en daarmee formatteren
thuis. kheb vakantie :-Squote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Kantoor of thuis?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
thuis. kheb vakantie :-S
Hij werkt niet echt mee.. en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ach, ik hou mijn blik maar gericht op een mooie toekomst, dat houdt me op de been
Ik heb er ook nog geen spijt van, het wordt me alleen moeilijk gemaakt op alle vlakken als hij de kans krijgt. Maar ik maak me niet gek maken, houd mijn hoofd zo koel mogelijk en wil het ondanks zijn houding nog steeds netjes afhandelen. Maar dan moet ie er wel in mee willen werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
voor dreamer, komt allemaal goed meid!
Ter geruststelling, ik heb de hele gang ook ooit gemaakt, en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Het beste dat ik ooit gedaan heb![]()
Linux vanaf een Cd draaien en daarmee formatteren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
achteraf had ik beter op mijn tweede partitie XP kunnen installeren en dan vandaaruit de c-schijf formatteren inderdaad. Het moet niet lang meer duren of ik flikker die hele bak zo over schutting namelijk. Wie 'm vindt mag 'm hebben![]()
Wat een oen is het ook. Wat probeert hij daar nou mee te bereiken? Dat je toch maar blijft?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen spijt van, het wordt me alleen moeilijk gemaakt op alle vlakken als hij de kans krijgt. Maar ik maak me niet gek maken, houd mijn hoofd zo koel mogelijk en wil het ondanks zijn houding nog steeds netjes afhandelen. Maar dan moet ie er wel in mee willen werken.
Maar ik weet waar ik het voor doe en weet dat ik van alle kanten de steun heb die ik nodig heb. Komt goed, ik weet het, zou alleen af en toe willen dat ik een toverstafje had en ons al een half jaar verder kon toveren.
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een oen is het ook. Wat probeert hij daar nou mee te bereiken? Dat je toch maar blijft?
Dat is echt een hele waardevolle tip. Zet het desnoods even bij een goede vriend(in) neer ofzo..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.
Ik ben zo mijn platencollectie kwijt geraakt.
Tip: zorg dat je je persoonlijke spullen veiligstelt...
Zoveel spullen heb ik niet waar ik waarde aan hecht. En dat is juist wat hij nu doet. Nou ja, persoonlijk... waardevol iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.
Ik ben zo mijn platencollectie kwijt geraakt.
Tip: zorg dat je je persoonlijke spullen veiligstelt...
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooienquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoveel spullen heb ik niet waar ik waarde aan hecht.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooien
Het kan maar veilig zijn
Als het kan moet je die spullen terug halen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooien
Het kan maar veilig zijn
Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Als het kan moet je die spullen terug halen!
En anders je ex naaien ( ze spullen jatten of een kut streek uithalen, dus niet neuken )
Want als je elke dag moet huilen worden anderen ook verdrietig![]()
Ik vond de eerste twee niet zo geweldig, daarna wordt het beterquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef Nirak het volgende:
Ik heb volgens mij alleen de eerste Potter film gezien, maar zijn ze de moeite waard om allemaal te kijken?
ik niet... is dat in Nijmegen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef samjustme het volgende:
Welke van de hier postende fokkers gaan uit in vivelavie?
whehehehe.. nee, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef maedel het volgende:
ga je samenwonen?
Heeeeey, jou ben ik hier al lang niet meer tegengekomen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef liefie_ het volgende:
hey dames
nou ja, je bent altijd welkom hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
ik kom ook maar heel sporadisch aan waaien
ik vind dat echt een naam als violijn claire of sterre of zo....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam waar je praktisch meteen een meisje met een roze jurkje en twee staartjes bij in je hoofd ziet.
En een stoere jongensnaam (maar daarbij dacht ik al aan Tom).
Iemand?
meisjesnaam.. Cato(otje) (al dan niet met andere spelling), Tessa, Janneke?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam waar je praktisch meteen een meisje met een roze jurkje en twee staartjes bij in je hoofd ziet.
Iemand?
muizen zijn best lief, maar ik hoef ze ook niet in mijn huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef liefie_ het volgende:
goed hoor! beetje druk...
en met jou?
ik heb wel een muis
dat is kut
Ik wilde nog aan komen zetten met Charlotte o.i.d. maar dat is niet meer nodig begrijp ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
Noortje is wel een goeie ja, ook wel modern (dat kind is van 1996 of zo, al die moderne namen van tegenwoordig...). En pluspunt: ik ken geen Noortjes
*plotje opzet*
Charlotte kun je te makkelijk ombuigen naar een mannennaam, maar die had ik ook in gedachten jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wilde nog aan komen zetten met Charlotte o.i.d. maar dat is niet meer nodig begrijp ik
Mijne ook niet, en je kunt hem ook niet "vertalen" of verbasteren en ik heb OOK geen tweede naamquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef liefie_ het volgende:
charlotte is ook leuk want daar kun je ook roepnaam lotje van maken!
ik hou van afkortingen, mn eigen naam kun je namelijk helemaal niet afkorten
Hier heeft bijna iedereen een tweede naam. Ze kijken me dus wel es vaag aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:47 schreef liefie_ het volgende:
die van mij ook al niet!
en het is ook mn enige naam...
bij t reisbureau waren ze van... hmz is dat echt alles?
Elaj jongensnaam* als ik ooit een kind krijgquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Iemand?
jij hebt gewoon geen smaakquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef Faithz het volgende:
Edit: Nikita is verder wel een mooie naam btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er dan meteen Maike vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:00 schreef Faithz het volgende:
Ons kindje gaat Meike heten
En nu ga ik naar bed![]()
Wonderer
Dreamer: nog steeds succes!!
Rest
quote:
Maike en Meike klinken in elk geval beter dan mijn derde doopnaam Gertruida, alsof mijn ouders toen al een voorgevoel haddenquote:
hmmmmz.. die kan nog van pas gaan komenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maike en Meike klinken in elk geval beter dan mijn derde doopnaam Gertruida, alsof mijn ouders toen al een voorgevoel hadden![]()
als het daarom gaat dan is er nog veel over mij te vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmmmz.. die kan nog van pas gaan komen![]()
Weet ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het daarom gaat dan is er nog veel over mij te vinden![]()
Volgende keer gewoon doen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik
Ben vandaag nog bij je langskomen fietsen, vroeg me af of ik nog binnen zou wandelen, was tussen kwart over twaalf en half één schat ik zo.. Op de terugweg van de woningstichting.
Ik weet het, maar ik had nog meer te doen... Was bang dat het meteen een half uur of langer zou gaan durenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen hoor
en dan bij de receptioniste gewoon eisen dat je Dhr Stroeken wenst te spreken![]()
je weet zelf van nabij hoe grappig dat uit kan pakken als Dhr Koning belt![]()
ja en hoe langer je dat gaat uitstellen hoe langer die eerste keer gaat durenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had nog meer te doen... Was bang dat het meteen een half uur of langer zou gaan duren
En daarom doen we dat ook binnenkort in alle rust (tijdens een meet of zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en hoe langer je dat gaat uitstellen hoe langer die eerste keer gaat duren![]()
![]()
want dan hebben we allleen maar meer te bepraten
slaap zacht en lekker Dr34m3rquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal zo eens kijken of me wat nachtrust gegund is...
truste!![]()
Dat gevoel had ik gisterenmorgen ook.. toen ik bij m'n auto kwam bleek m'n band lek. Dus mocht ik eerst gaan wisselen voordat ik kon gaan rijden :Squote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
. Ik wil weer slapen
. Maar ik moet zo autorijden
.
vrouwen die zelf een band kunnen verwisselen zijn wel heul stoerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik gisterenmorgen ook.. toen ik bij m'n auto kwam bleek m'n band lek. Dus mocht ik eerst gaan wisselen voordat ik kon gaan rijden :S
Dat daarna je klauwen helemaal zwart zijn is minder stoerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vrouwen die zelf een band kunnen verwisselen zijn wel heul stoer![]()
.
De verzamelde werkjes van een van mijn favoriete bandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:
ja maar heel eventjes, ga zo douchen, vanavond stappen met Ang3l en Tante_Vquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef Faithz het volgende:
hehe jij ook eindelijk
Concord, New Hampshire.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waar ligt dat?
Allemaal engelse straten :S
Ik ben net geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef liefie_ het volgende:
ik moet zo nog
ik heb nog niet buiten gekeken maar is t goed genoeg voor een rokje?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:46 schreef maedel het volgende:
zo, doe mij een totale weeromslag.![]()
Hoeveel vrouwen zouden vanmorgen met een scheermes of -aparaat in de weer geweest zijn?![]()
Ik ben dan wel geen vrouw maar ben vanochtend toch ook flink met scheermes in de weer geweest, en ik had dit keer geen pleisters nodigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:46 schreef maedel het volgende:
Hoeveel vrouwen zouden vanmorgen met een scheermes of -aparaat in de weer geweest zijn?![]()
Normaal wel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen vrouw maar ben vanochtend toch ook flink met scheermes in de weer geweest, en ik had dit keer geen pleisters nodig![]()
Ik niet, hoor. Ze zijn niet glad, maar je ziet de haartjes iig niet zitten (tenzij je er met je neus bovenop gaat staanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:46 schreef maedel het volgende:
that's just meanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ze zijn niet glad, maar je ziet de haartjes iig niet zitten (tenzij je er met je neus bovenop gaat staan). Ik heb wel een sexy kort rokje aan
. En nee, ik post geen pics
. Jullie moeten me maar op m'n woord geloven
.
*knuf*quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef liefie_ het volgende:
ik ga het uit maken met mr liefie denk ik zometeen
wel lastig
ik heb het nog nooit uitgemaakt met iemand op een normale manier
alleen op de ga-weg-ik-haat-je-ik-wil-je-nooit-meer-zien-val-dood-owja-het-is-uit manier
Ik zag 'm en ik moest op dit topic klikken. Ter ere van wat is die header veranderd eigk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
Ja, waarom ga je het uitmaken?
Wat een geile leuke header trouwens hier boven het forum![]()
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
Ja, waarom ga je het uitmaken?
Wat een geile leuke header trouwens hier boven het forum![]()
jij hebt je weer voor niets de draak met mijn kookkunsten gestokenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuf*
zal niet makkelijk zijn.. je zult er je reden wel voor hebben denk ik zo.
We weten nou nog steeeds niet waarom je het uit wil maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef liefie_ het volgende:
ik ga het uit maken met mr liefie denk ik zometeen
wel lastig
ik heb het nog nooit uitgemaakt met iemand op een normale manier
alleen op de ga-weg-ik-haat-je-ik-wil-je-nooit-meer-zien-val-dood-owja-het-is-uit manier
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef Faithz het volgende:
Nee wacht, doe de: sorry-maar-ik-val-toch-niet-op-mannen-manier!
Maar liefie_ toch !quote:Op zondag 15 juli 2007 10:39 schreef liefie_ het volgende:
(wel een goed excuus om iemand mee naar huis te slepen"ja ik woon hier echt heel dicht bij
" )
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
@Nirak & Faithz : wanneer trek je in je nieuwe huisje? Hij is nu zo goed als af toch?
Gewoon doorgaan jaquote:Op zondag 15 juli 2007 10:39 schreef liefie_ het volgende:
neeeeeeeeeeeej
de kermis is echt 50 meter bij me vandaan haha
dat word lekker overlast
(wel een goed excuus om iemand mee naar huis te slepen"ja ik woon hier echt heel dicht bij
" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |