quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..], lijkt me een beetje snel, want ze reageert zo traag. Ik heb bijna zin om te zeggen: "Bekijk het maar!", maar ik moet kennelijk wat geduld hebben met de oudere generatie ofzo
.
Thnx Viking .... kan ik weer ff vooruitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:40 schreef Viking84 het volgende:
De koffie staat te pruttelen, hoor. Moet je dadelijk zelf maar even inschenken.
En serieuze discussie: ik wil morgen een dagje weg, maar ik weet niet waarheen, want dat kutweer gooit roet in het eten. Hebben jullie nog tips? Ik wil sws nog naar Den Haag (Binnenhof enzo), naar de Apenheul, het Archeon, Six Flags... bij welke activiteiten is het niet erg als er zo nu en dan een stortbui valt?
. Ik zit liever niet op het hoogste punt vd achtbaan als er een bui losbreekt
.
Mijn Favo zoo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Faithz het volgende:Die typen nog niet zo snel enzo. hahaha
Morgen naar Dierenpark Emmen?
oh, dan weet ik wat er aan komt....quote:
Ja lucht is hier prachtig onderblauw grijs met 2 stoere schoorstenen van Essent krachtcentrale die fraai roodbruin afsteken. bovendien zijn ze hierboven begonnen met foto's te maken en rijdt Wodan met z'n strijdros woest door de hemelquote:
quote:
ik heb het scherm al onderste boven gehouden maar kan het antwoord dan nog steeds niet vindenquote:
ja, maar ik kan echt geen chocola maken van de vraag eigenlijk.quote:
Ik ken er genoeg die ik wel wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef maedel het volgende:
Zijn er meer mensen die denken dat Daniel Radcliffe een homo is?
Al dat gedoe over of hij een actrice wil ja of nee...
jij bent ook al zo ergquote:
ik wilde het net gaan opzoeken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef Faithz het volgende:
HIer meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sleipnir voor de verveelden onder ons
Geeft niet. More for usquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ... ff gekeken ...maar niet mijn type ... afgaande op het gezicht![]()
wtf? wie wat waar en dood?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Faithz het volgende:
Ja zie je
Ze moet alleen niet dood gaan in seiz 8maar dat zullen we pas weten als seiz 9 is begonnen
quote:
bij CSI neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Einde seiz wordt ze ontvoerd en dan vinden ze iemand in een kofferbak... cliffhanger: is het echt sara?? is ze dood??
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef maedel het volgende:
Zijn er meer mensen die denken dat Daniel Radcliffe een homo is?
Al dat gedoe over of hij een actrice wil ja of nee...
want?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik nietDaar heeft ie veel te weinig smaak voor
Dat hesjequote:
Ik weet natuurlijk niet over welk hesje dat dan weer gaat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hesjeIk vind leer geweldig maar bij hem staat het gewoon niet
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet over welk hesje dat dan weer gaat...
Moet weg trouwens, tot later
Het zou wel een leuk rolmodel zijn. Bijna net zo leuk als wanneer Rowling Harry Potter in het boek uit de kast zou laten komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Viking84 het volgende:
No way dat Daniel Radcliffe homo is hoor. Mijn gaydar gaat niet loeien als ik hem zie
.
Is dit een vrijbrief?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:28 schreef Faithz het volgende:
Whahahaha ik ben niet oud genoeg voor jemaar samen met Nirak wel
En ik moet morgen werken, blah
Trio, trio, trio!quote:
Ok, point takenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |