quote:
Scary.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
misschien ken ik ze nog wel zelfs, of kent ze anders mijn a.s. ex
tot morgenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo onder de zonnebank en in bad.. doei!
In die volgorde?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo onder de zonnebank en in bad.. doei!
is het daar dan niet te warm voor ?????????????quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
In die volgorde?
*kijkt in het Italiaans nagesynchroniseerde Emanuelle 2*
Het raam staat open en er waait een frisse windquote:Op maandag 9 juli 2007 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het daar dan niet te warm voor ?????????????![]()
dat was mijn vinger die te zwaar isquote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Je moet je vraagtekentoets trouwens schoonmaken, hij blijft hangen
Hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef Faithz het volgende:
LALALALALAAAAAA
Die heb ik weggejaagd... te dichtbij denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een stroekie opmerking eigenlijk
Waar is Karin eigenlijk ook alweer?
Nou moe zo erg ben ik toch niet elke dag ?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een stroekie opmerking eigenlijk
Waar is Karin eigenlijk ook alweer?
ja, in die volgorde. * dr34m3r zet de badkraan aanquote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
In die volgorde?
*kijkt in het Italiaans nagesynchroniseerde Emanuelle 2*
Geef 'r maar een knuffel van me. Straksquote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef Faithz het volgende:
Hier op de bank!
Ik dacht altijd dat het andersom moest. Maar ik weet niks van bruin wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja, in die volgorde. * dr34m3r zet de badkraan aan
ik zweet me helemaal lek onder dat ding. Vind het dan ook niet echt fris om me daarna niet te wassenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef 'r maar een knuffel van me. Straks
[..]
Ik dacht altijd dat het andersom moest. Maar ik weet niks van bruin worden
Ja, inderdaad, die Sl straat, die eerst kruisstraat heettequote:Op maandag 9 juli 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sl... straat... Lullig hoe dat gegaan is en idd een trieste bedoening nu
Ik kom zelf ook uit zonderwijk, mijn ouders wonen daar ook nog steeds. En misschien woon ik er binnenkort wel weer.
Hier verder: [Lesbeau] # 140 - Dichterbij dan je denkt
ja ik bedankt vriendelijk voor het aanbod, maar doe door de weeks nooit aan alcoholquote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie kwam binnen met dienbald wijn en bier, maar loppt weer weg bij het zien van jullie slaperige ogen:-)))
Vette pech dus, maar niet voor mijquote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik bedankt vriendelijk voor het aanbod, maar doe door de weeks nooit aan alcohol![]()
Stond ook geen glas of fles voor jou bijquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, wijn en bier. We zijn geen mietjes
Oeh wat een opgave, nu moet je zelf alles opdrinkenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vette pech dus, maar niet voor mij![]()
Thnx en ...proostquote:Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh wat een opgave, nu moet je zelf alles opdrinken![]()
maar Skol zoals de Denen zeggen
leuk, die woordkeuze van je....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:02 schreef maedel het volgende:
nou, hallo hè
Wat een raar idee, dat minimaal 3 mensen uit dit topic nu fok zitten te lezen
ze mailt nog terug met voorstellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef Faithz het volgende:
Hoe is het met je amsterdam date?
quote:
ja is goed. Hoe laat en waar zie ik je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Faithz het volgende:
Morgen naar Dierenpark Emmen?
Playing hard to getquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
maar ik moet kennelijk wat geduld hebben met de oudere generatie ofzo.
Ok, ik snap het niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef DR34M3R het volgende:
leuk, die woordkeuze van je....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |