quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
WEEIEEEIEEIEEEIEEIEEIEEIEEEIEEIEEIEEEE
Gaaaaaaaaydaaar alarm
je wordt nu geen fan van HP ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
iek... die foto... *ril*
Ik zag de foto al in het H-topic van de week... toen kreeg ik er al de kriebels van, en nu hier ook nog... Waar moet dat heen met Fok?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
join the club
ik ben tot nu toe ook niet vatbaar gebleken voor dat virus![]()
ja we zijn op de heiloze weg terecht gekomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag de foto al in het H-topic van de week... toen kreeg ik er al de kriebels van, en nu hier ook nog... Waar moet dat heen met Fok?
Ik niet!quote:
Nahjah zeg! Dat moet ik wel, je laat er ook af en toe berichten voor me achterquote:
quote:dr34m3r, ik hoop dat je terugleest....
Wat ben jij streng en hartvochtig vandaag voor Dr34m3rquote:
Het moge duidelijk zijn dat de meningen daarover zijn verdeeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat ben jij streng en hartvochtig vandaag voor Dr34m3r![]()
dat heeft ze toch helemaal niet verdiend ?
nou kom dan maar op met die tegenargumentenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat de meningen daarover zijn verdeeld![]()
die ga je van mij dus niet krijgen, ik sluit me helemaal bij jou aan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou kom dan maar op met die tegenargumenten
dan heb ik morgenochtend ook weer wat te lezen![]()
Af en toe jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nahjah zeg! Dat moet ik wel, je laat er ook af en toe berichten voor me achter
[..]
Ik maak dat nooit meequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Even een vraagje aan de lesbeau's/lesbies/lesbiennes?,
Stel je staat te dansen in een of andere tent met je vriendin,
en er komt een jongen op je af die denkt te gaan scoren.
Wat doe je dan?![]()
m'n vriendin een zoen geven en die jongen betekenisvol aankijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat doe je dan?![]()
speaking of, hoe is het met het daten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
m'n vriendin een zoen geven en die jongen betekenisvol aankijken. Maar als het goed is, heeft hij allang gezien dat ik van de verkeerde kant ben en haalt hij het niet eens in z'n kop om naar me toe te komen
.
er is nog geen afspraak gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
speaking of, hoe is het met het daten?
Was dat nou gisterenavond? Of vandaag?
Gaat het zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, je hoeft tzt niet bang te zijn dat je erover heen leest dat ik een date heb, want ik zal het hier wel luidkeels komen verkondigen.
nee hoor, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Gaat het zo moeilijk dan?
Ben je zo'n spook?![]()
Dat ligt er aan hoevaak en wat je er mee wiltquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, dat bedoelde ik niet. Gewoon dat ik het hier kom verkondigen als het een keer zo ver is
.
Ik trek kennelijk vrouwen aan die een druk (sociaal) leven hebben ofzo. Of ik daar nou zo blij mee moet zijn...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoevaak en wat je er mee wilt
Ik heb dat eens gehad hier bij de buurvrouw. Versieren was het niet denk ik maar hij was aan het drammen dat ik moest dansen, terwijl ik me heel erg lekker voelde op mijn barkruk, daar komt bij dat hij tussen mij en mijn vrienden ging staan. Heb het een paar keer lief gezegd, incl lach maar na 3 keer was de koek op en ben ik geflipt bij het zinnetje "Zo kom je nooit aan een vent"quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat doe je dan?![]()
Dat is het beste denk ik ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wacht gewoon wel even af. Komt vast helemaal goed.
Have fun vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wacht gewoon wel even af. Komt vast helemaal goed.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehad hier bij de buurvrouw. Versieren was het niet denk ik maar hij was aan het drammen dat ik moest dansen, terwijl ik me heel erg lekker voelde op mijn barkruk, daar komt bij dat hij tussen mij en mijn vrienden ging staan. Heb het een paar keer lief gezegd, incl lach maar na 3 keer was de koek op en ben ik geflipt bij het zinnetje "Zo kom je nooit aan een vent"Hij werd heel klein en was snel weg
![]()
dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Best grappig, ik weet vrij zeker dat ik vannacht niet ben wakkergeworden, maar ik kan me wel twee dromen herinneren...
Meestal herinner ik me ze alleen als ik daarna wakker word, omdat ik anders weer de diepte inga en de dromen niet vanuit mijn korte- naar mijn langetermijngeheugen worden overgeheveld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef maedel het volgende:
[..]
dat is toch niet zo vreemd?
Ik kan me er ook twee herinneren
Ik begrijp hieruit dat je er niet tevreden over bent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
oke, Vista óp je systeem krijgen is één ding, Vista eráf krijgen is weer een hele nieuwe uitdaging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |