Ik ben voor de 7e keer de schijf aan het formatteren, en het ding blijft nog steeds zeuren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je er niet tevreden over bent?
Hallo allemaal
win98 erbij installeren en daarmee formatterenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
oke, Vista óp je systeem krijgen is één ding, Vista eráf krijgen is weer een hele nieuwe uitdaging![]()
achteraf had ik beter op mijn tweede partitie XP kunnen installeren en dan vandaaruit de c-schijf formatteren inderdaad. Het moet niet lang meer duren of ik flikker die hele bak zo over schutting namelijk. Wie 'm vindt mag 'm hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
win98 erbij installeren en daarmee formatteren
thuis. kheb vakantie :-Squote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Kantoor of thuis?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
thuis. kheb vakantie :-S
Hij werkt niet echt mee.. en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ach, ik hou mijn blik maar gericht op een mooie toekomst, dat houdt me op de been
Ik heb er ook nog geen spijt van, het wordt me alleen moeilijk gemaakt op alle vlakken als hij de kans krijgt. Maar ik maak me niet gek maken, houd mijn hoofd zo koel mogelijk en wil het ondanks zijn houding nog steeds netjes afhandelen. Maar dan moet ie er wel in mee willen werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
voor dreamer, komt allemaal goed meid!
Ter geruststelling, ik heb de hele gang ook ooit gemaakt, en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Het beste dat ik ooit gedaan heb![]()
Linux vanaf een Cd draaien en daarmee formatteren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
achteraf had ik beter op mijn tweede partitie XP kunnen installeren en dan vandaaruit de c-schijf formatteren inderdaad. Het moet niet lang meer duren of ik flikker die hele bak zo over schutting namelijk. Wie 'm vindt mag 'm hebben![]()
Wat een oen is het ook. Wat probeert hij daar nou mee te bereiken? Dat je toch maar blijft?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen spijt van, het wordt me alleen moeilijk gemaakt op alle vlakken als hij de kans krijgt. Maar ik maak me niet gek maken, houd mijn hoofd zo koel mogelijk en wil het ondanks zijn houding nog steeds netjes afhandelen. Maar dan moet ie er wel in mee willen werken.
Maar ik weet waar ik het voor doe en weet dat ik van alle kanten de steun heb die ik nodig heb. Komt goed, ik weet het, zou alleen af en toe willen dat ik een toverstafje had en ons al een half jaar verder kon toveren.
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een oen is het ook. Wat probeert hij daar nou mee te bereiken? Dat je toch maar blijft?
Dat is echt een hele waardevolle tip. Zet het desnoods even bij een goede vriend(in) neer ofzo..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.
Ik ben zo mijn platencollectie kwijt geraakt.
Tip: zorg dat je je persoonlijke spullen veiligstelt...
Zoveel spullen heb ik niet waar ik waarde aan hecht. En dat is juist wat hij nu doet. Nou ja, persoonlijk... waardevol iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
mensen die verlaten worden, reageren af en toe zo raar. Je kent ze niet meer terug.
Ik ben zo mijn platencollectie kwijt geraakt.
Tip: zorg dat je je persoonlijke spullen veiligstelt...
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooienquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoveel spullen heb ik niet waar ik waarde aan hecht.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooien
Het kan maar veilig zijn
Als het kan moet je die spullen terug halen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik huil nog bijna elke dag om de spullen die mijn ex kwijtgemaakt/weggegeven/stukgemaakt heeft. Dus denk er gewoon effe goed overna, of er kleine dingen zijn die je gewoon even in je handtas kunt doen om snel bij je moeder in een kast te kunnen gooien
Het kan maar veilig zijn
Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Als het kan moet je die spullen terug halen!
En anders je ex naaien ( ze spullen jatten of een kut streek uithalen, dus niet neuken )
Want als je elke dag moet huilen worden anderen ook verdrietig![]()
Ik vond de eerste twee niet zo geweldig, daarna wordt het beterquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef Nirak het volgende:
Ik heb volgens mij alleen de eerste Potter film gezien, maar zijn ze de moeite waard om allemaal te kijken?
ik niet... is dat in Nijmegen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:06 schreef samjustme het volgende:
Welke van de hier postende fokkers gaan uit in vivelavie?
whehehehe.. nee, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef maedel het volgende:
ga je samenwonen?
Heeeeey, jou ben ik hier al lang niet meer tegengekomen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef liefie_ het volgende:
hey dames
nou ja, je bent altijd welkom hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
ik kom ook maar heel sporadisch aan waaien
ik vind dat echt een naam als violijn claire of sterre of zo....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam waar je praktisch meteen een meisje met een roze jurkje en twee staartjes bij in je hoofd ziet.
En een stoere jongensnaam (maar daarbij dacht ik al aan Tom).
Iemand?
meisjesnaam.. Cato(otje) (al dan niet met andere spelling), Tessa, Janneke?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam waar je praktisch meteen een meisje met een roze jurkje en twee staartjes bij in je hoofd ziet.
En een stoere jongensnaam (maar daarbij dacht ik al aan Tom).
Iemand?
muizen zijn best lief, maar ik hoef ze ook niet in mijn huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef liefie_ het volgende:
goed hoor! beetje druk...
en met jou?
ik heb wel een muis
dat is kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |