quote:Op maandag 9 juli 2007 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
koffie!!!!!!!!!!! gewonnen
* Houniet koffie geeft aan BrandX
als je een jongen bent heb je een afwasbeurt gewonnen.Bij mij op vrijdag avondquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!
En, wat heb ik gewonnen?????
Met een zachte ggggggg...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie `s avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen, zonder herinnering
damn je was snellerquote:Op maandag 9 juli 2007 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
koffie!!!!!!!!!!! gewonnen
* Houniet koffie geeft aan BrandX
En om door te kunnen voor de afwasmachine: is BrandX een jongen of een meisje?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je een jongen bent heb je een afwasbeurt gewonnen.Bij mij op vrijdag avondmag je komen helpen afwassen.
en als je een meisje bent hetzelfde!!!!Zeg! ik ga niet discrimineren.
Dat maakt je geen oldbie. Volgens de Fok!Oldbieregels.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
Bijna alle users (zo'n 20 beide kanten op) die zich voor mij of na mij hebben geregistreerd zijn al ruim 2 jaar niet meer ingelogd geweest![]()
Ik ben een oldbiedawilliknie!
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat maakt je geen oldbie. Volgens de Fok!Oldbieregels.
leg uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
btw: ik heb de grens van 7000 posts doorbroken
Triest volk, die oldbiesquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
weet ik veel maar iemand moet de vuile vaat bij mij thuis doenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
En om door te kunnen voor de afwasmachine: is BrandX een jongen of een meisje?
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
btw: ik heb de grens van 7000 posts doorbroken
twee tips:quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik veel maar iemand moet de vuile vaat bij mij thuis doenen ik zeker niet
![]()
Niet op letten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
boeie. Het gros voelt zich toch te goed om met mensen met minder dan x aantal posts te praten.
pfft... das wel heel ernstigquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
boeie. Het gros voelt zich toch te goed om met mensen met minder dan x aantal posts te praten.
zie je fobo berichje hehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BrandX het volgende:
Ik ga weer aan de slag mensen, ciao!
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BrandX het volgende:
Ik ga weer aan de slag mensen, ciao!
Kroonenburgerpark...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!
En, wat heb ik gewonnen?????
detailquote:
Nou je het zegt, ik heb 500 posts meer!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb weer 4.000 posts meer dan jij....quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb 500 posts meer!![]()
Ik praat niet meer met je![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:48 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, niet weer dat gepostcount. Ik ga een verzoek indienen om die krengen uit de databse te mieteren.
Je kan anders ook Tong80 even pmenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?![]()
nee dankje , ik heb veel minder posts dan jij,. ik vind het verspilling van me tijd om met zo'n oudje te praten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?![]()
Laten we dat vooral niet doen Henkvande Kuuk!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En waag het niet te beginnen over klonen.
Hij had het tegen mij, maar omdat je interpunctie hebt ontdekt vergeef ik het je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
nee dankje , ik heb veel minder posts dan jij,. ik vind het verspilling van me tijd om met zo'n oudje te praten.![]()
Cloon van kuukskequote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En waag het niet te beginnen over klonen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:48 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, niet weer dat gepostcount. Ik ga een verzoek indienen om die krengen uit de databse te mieteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |