pfft... das wel heel ernstigquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
boeie. Het gros voelt zich toch te goed om met mensen met minder dan x aantal posts te praten.
zie je fobo berichje hehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BrandX het volgende:
Ik ga weer aan de slag mensen, ciao!
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BrandX het volgende:
Ik ga weer aan de slag mensen, ciao!
Kroonenburgerpark...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!
En, wat heb ik gewonnen?????
detailquote:
Nou je het zegt, ik heb 500 posts meer!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
boeie. Het gros voelt zich toch te goed om met mensen met minder dan x aantal posts te praten.
Ik heb weer 4.000 posts meer dan jij....quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb 500 posts meer!![]()
Ik praat niet meer met je![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:48 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, niet weer dat gepostcount. Ik ga een verzoek indienen om die krengen uit de databse te mieteren.
Je kan anders ook Tong80 even pmenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?![]()
nee dankje , ik heb veel minder posts dan jij,. ik vind het verspilling van me tijd om met zo'n oudje te praten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een lekkere post-count. Vriendjes?![]()
Laten we dat vooral niet doen Henkvande Kuuk!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En waag het niet te beginnen over klonen.
Hij had het tegen mij, maar omdat je interpunctie hebt ontdekt vergeef ik het je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
nee dankje , ik heb veel minder posts dan jij,. ik vind het verspilling van me tijd om met zo'n oudje te praten.![]()
Cloon van kuukskequote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En waag het niet te beginnen over klonen.
Oh nee, niet weer dat gepostcount. Ik ga een verzoek indienen om die krengen uit de databse te mieteren.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij, maar omdat je interpunctie hebt ontdekt vergeef ik het je.
Zelfs ik heb meer inspiratie dan dat.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Cloon van kuukskeekskuuke!!! of Eitje
![]()
Leg de lat hoger.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde stoppen bij 50k, dat haal ik op mijn sloffen
op naar de volgende 50 kquote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
vraag me eigenlijk af wat het betekentquote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af wat het betekent![]()
Stoppen dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
Gewoon. Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
vraag me eigenlijk af wat het betekent![]()
uhn this?
oen dit?
oen dis?
ach ja ^_^ * living dead beat - Children of bodom * lalalalall *
Bloederige honden gang.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
had het over het ene zinnetjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bloederige honden gang.
Of zo iets.
Nah, eind augustus wordt iig een rotgetal neem ik aanquote:
je kan niet lezen?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eind augustus wordt iig een rotgetal neem ik aan
Ik denk dat deze maatschappelijk betrokken band een kritisch geluid over house-muziek wilde laten horen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:02 schreef JortK het volgende:
Krentenbol?
Kutnewbiequote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
btw: ik heb de grens van 7000 posts doorbroken
ik ken hetquote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
godsammeju
M'n kat is écht irritant aan het doen.
Gaat ie op m'n schoot zitten, trap ik 'm eraf, komt ie weer terug, gooi ik 'm eraf, komt ie weer terug...
En maar net z'n nagels m'n kleren vernachelen
quote:
Nee. ik plaats posts op de gok.quote:
spring dan op zijn schoot, dan weet hij hoe dat isquote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
godsammeju
Gaat ie op m'n schoot zitten, trap ik 'm eraf, komt ie weer terug, gooi ik 'm eraf, komt ie weer terug...
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
godsammeju
ontopicquote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
spring dan op zijn schoot, dan weet hij hoe dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |