Heb de correctie van fluitertje even meegenomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef soylent het volgende:
Huub---------------- 8 <
Brian-----------------3
Lieke-----------------3
Nadia----------------1
Amanda-------------0
Dennis---------------0
Jaap------------------0
Natasia--------------0
Geen favoriet-------1
Zeiken en niet helpenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef KaiN het volgende:
Volgens mij klopt er geen hol meer van. Ik zie Jaap ineens naar 2 springen en een correctie tussendoor die niet mee wordt genomen.
Ja ik heb maar even de tijd, hard aan het werk (m.a.w ik ben een lazy bastard)quote:
Ik wil hem even veranderen, want dit doet Jaap te weinig krediet!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef SiRojK het volgende:
Huub---------------- 15
Brian-----------------4
Lieke-----------------4
Nadia----------------2
Jaap------------------2 (+1)
Amanda-------------0
Dennis---------------0
Natasia--------------0
Geen favoriet-------1 <--- (-1)
PS: Ik mis de optie: Het programma zuigt echt big time de laatste week
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
kleinzusje stemt op geen favoriet.
als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on pollquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kun je geen omgekeerde poll maken? Wie is het irritantst? Dat zal een stuk spannender worden denk ik.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on poll
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fansquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft wel een vrije val gemaakt zeg. Dat zal hard aankomen (als het op de TIEN poll ook zo is)
Hier valt dat nog reuze mee. Je kunt veel zeggen over Huubfans maar Lieke is echt niet zo geliefd als Sylvia destijds was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fans![]()
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Echt welquote:
(Tien populariteitspoll uitslagen )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk niet dat het hem boeit..
RTL Jaap zit er niet voor contactpunten
hij kan toch niemand uitnodigen..
oh wacht hier valt het nog wel mee..
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Huub-------------24quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
want ook ik walg van Huub.
Het grappige is juist dat hij van achter met Dennis om moet gaan en dat hij daar zelf ook mee zit.. het is wel jammer dat Jaap zich teveel laat opdragen en niet zn eigen ding doet..daar wordt ie terecht voor afgestraftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef schatje het volgende:
Eigen schuld van Jaap. Sjoerd heeft hem toch echt duidelijk gemaakt dat alle fora anti-Dennis zijn en hem het tofst vinden als ie met Huub zijn ding doet. Hij heeft er niet naar geluisterd.
Hij kan ook wel stoer zeggen dat de populariteitspoll hem niets doet, maar hij zal wel anders piepen als ie opnieuw naar de Febo moet dat ie televisie moet gaan maken of dat ie anders de toneelhaak krijgt.
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat hij van achter met Dennis om moet gaan en dat hij daar zelf ook mee zit.. het is wel jammer dat Jaap zich teveel laat opdragen en niet zn eigen ding doet..daar wordt ie terecht voor afgestraft
Ik vind eigenlijk dat de Febo zich niet op deze manier met het spel moet bemoeien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:23 schreef schatje het volgende:
Jaap moet van de Febo bonden met Dennis. Dit zei hij gisteren in de woonkamer tegen Lieke. Zij moest het op haar beurt maar vragen aan Huub, onder de dekens zonder microfoon.
Jaap laat redelijk vaak informatie los hoe de Febo werkt.
Huub is net zo'n hoer van de Febo hoor. Zo denk ik dat het hem is opdragen om Eric weg te pesten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Suikeroom het volgende:
Ja maar Jaap is ook de enige die als marionet alles doet wat achter hem opdraagt..
True, maar dat was nog enigsinds legitiem.. Jaap is echt een robot die ook al zn acties van te voren laat checken of het wel of niet kan.. het enige wat ie uitzichzelf doet is achter de computer zitten.. nu Terror Jaap en Rans Jaap niet meer bestaan.. zie je pas hoe passief Jaap is en dat hij zich niet profileertquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is net zo'n hoer van de Febo hoor. Zo denk ik dat het hem is opdragen om Eric weg te pesten.
Ik was eerderquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Inukshuk het volgende:
Huub--------------39
Lieke--------------15
Brian---------------6
Nadia--------------4
Jaap---------------4
Dennis ------------1
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5***
Hee, deze hoort op 5
Huub zal wel heel dik (>50%?) eerste zijn, maar Brian denk ik tweede.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat de populariteitspoll ook een uitslag als deze gaat geven.
Wat zullen Huub en Lieke een boost krijgen
Familie van Brian?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:04 schreef ScofieldM het volgende:
dragqueen lieke en die kabouter mogen zo snel mogelijk weg.
huub is een aanrander en wifebeater en NIET Brian zoals hij beweert en lieke is een meeloopster en daarnaast zeer onaantrekkelijk
Ik hoop met je mee scan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat de populariteitspoll ook een uitslag als deze gaat geven.
Wat zullen Huub en Lieke een boost krijgen
Volgens mij vanaf maandag ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee scan.
Alleen wanneer is die klote poll nu![]()
Maar waarom plaats je een hele verkeerde poll dan? Die is al heel oud.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:04 schreef Tientien het volgende:
- knip -
Huub is mjin grote favoriet, en Lieke 2 nu helemaal dat het er gaat lijken dat de andere bewoners tegen hun tweeen zijn.
Nadia moet er snel uit want wat die griet manipuleerd lusten de honden geen brood van, Dennis kan ze dan meteen meenemen.
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
Je mist een puntje voor Jaap, Je_weet_wie_ik_ben....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Defel het volgende:
Huub-------------49 <----
Lieke-------------18
Brian---------------7
Jaap---------------5
Nadia--------------6
Dennis ------------1
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5
Daarna hebben op Huub gestemd:quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef Kombucha het volgende:
Huub-------------45
Lieke-------------18
Brian---------------7
Jaap---------------5
Nadia--------------6
Dennis ------------1
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5
Gelukkig gaat het -in tegenstelling tot BB- niet om populariteit.quote:
Uiteindelijk wel aangezien het project bij rtl niet oneindig mag doorlopen en er dus een winner gekozen gaat worden adhv het publiek..voor wegpesten zal geen tijd zijn en bij rtl zullen ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het -in tegenstelling tot BB- niet om populariteit.![]()
Uiteindelijk natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het -in tegenstelling tot BB- niet om populariteit.![]()
Dat vraag ik mij bij de Huubstemmers ook wel eens af.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Kijken de mensen die op Nadia stemmen wel naar de streams??
Nadia gaat goed!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:21 schreef marky het volgende:
Huub dus.
Lieke is goeie tweede. Ik kijk geen tv meer kijk geen streams meer maar lees wel de cossen.
Ik had de stem van oetelman erbij geteld voor Huub,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:29 schreef miraculeus het volgende:
@ tuinfluiter, met oetelman erbij is het 64 voor Huub toch?
Kan ik hetzelfde zeggen over de Huubstemmers !!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Kijken de mensen die op Nadia stemmen wel naar de streams??
Die polls zijn niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Op VOL staat Huub 2e als minst favoriete persoon !!!!!!!!!!!!!!!!
De ommekeer is in gang gezet.
Ik zeg... kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Omatje , prima, je weet nu hoe het stemmen gaat.![]()
Ik heb het topic Bewoners Huub #2 naar boven gehaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Geef eens info over die huub met foto en bs enzo
want ik ken die hele huub niet, is hij ook dik? net als jaap?
Erg weinig gepost en alleen maar om huub te prijzen, bijna een jaar nadat het bezig isquote:
Is alleen niet boeiend hè. Het gaat om wie je favoriet is. Iedereen die opvallend is heeft ook veel t egenstanders. Zo werkt zo'n anti-poll altijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Moet je het wel even goed vertellen he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Hahaha... dat maakt het bericht idd nogal lachwekkendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je het wel even goed vertellen he?![]()
Bij meest favoriet heeft hij 60 %
Bij minst favoriet 13%, na de 48% van Dennis.
![]()
Para ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:22 schreef PC eend het volgende:
Erg weinig gepost en alleen maar om huub te prijzen,
Maar ja ik ben dan ook niet
voor niks para he
Ja, 11 juli woensdag rond 00:31,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
wtf tuinfluiter. je sig?Is dat echt gezegd?
![]()
Ik volg het programma steeds minder
Geniaal!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef mitchlin71 het volgende:
Brian________ =Brainless
Natasia______ =Natrasha
Amanda_____ =Amandel
Nadia_______ =Nada
Dennis______ =Dennix
Weer zo'n overbekende afzeikpost... maar zo is het natuurlijk niet bedoeldquote:
Kom op zeg, vind je die afgezaagde zwakzinnige bijnamen humor?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Weer zo'n overbekende afzeikpost... maar zo is het natuurlijk niet bedoeld![]()
Klopt... ik verdom het eeuwig om die bijnamen over te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, vind je die afgezaagde zwakzinnige bijnamen humor?
Ik zie jou ook nooit bijnamen gebruiken overigens.
Je caps blijft hangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef crazybitch26 het volgende:
Huub------------------1
Lieke------------------2
De rest moet zo snel mogenlijk oprotten naar huis.Jaap mag ook wel blijfen maar dan moet die bij zich zelf blijfen en nadenken hoe hij het spel wilt spellen ik hoop voor hem dat die de juiste keuze maakt .VERDERS HEB IK ER GEEN WOORDEN VOOR DAT ER SANCTIES WORDEN OPGELEGD VOOR VAN ALLES EN NOGWAT MAAR DAT JE KLEREN OVER IEMAND ZE GEZICHT HEEN TREKT EN DAN MET ZN DRIEEEN SMERIG .OOK GISTER WEER MET DIE DRIE TEGEN LIEKE VERBAAL ZIJN ZE TE DOM .HET IS OOK WEL ZIELIG ? EN DATMOEDERTJE NATASIA ER EEN HANDJE VAN HEEFT OM LIEKE VAN ACHTER HAAR ARMEN OVERELKAAR TE DOEN ECHT WAAR DAT DIE WORDT GOEDGEKEURD NIET NORMAAL LIEKE KOM OP GEEF ALLE DRIE DIE WIJFFEN 1 GOEIE DUW TREK DIE JURK OVER AMANDA DER KOP HEEN EN NATASIA MET DER BEK IN PAARDESTRONT HANDEN OP DE RUG DAAR HOUDT ZE VAN
Eric heeft samen met Huub Jaap eerder aangepakt. Hij kreeg een koekje van eigen deeg. Lieke heeft Jaap bij mijn weten niets misdaan. Ik begrijp de vergelijking daarom niet. Verder vonden toch aardig veel mensen het treiteren niet leuk. En het een rechtvaardigt het ander natuurlijk niet. Dus je slaat de plank behoorlijk mis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Je caps blijft hangen.
Dus je vind het niet normaal dat Lieke word aangepakt door 3 mensen tegelijk?
Wat vond je er van dan toen Huubje en Jaap constant Eric aan het terroriseren waren, vond je dat wel leuk?
Hij mag Lieke niet, soms heb je dat wel eens met mensenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric heeft samen met Huub Jaap eerder aangepakt. Hij kreeg een koekje van eigen deeg. Lieke heeft Jaap bij mijn weten niets misdaan. Ik begrijp de vergelijking daarom niet. Verder vonden toch aardig veel mensen het treiteren niet leuk. En het een rechtvaardigt het ander natuurlijk niet. Dus je slaat de plank behoorlijk mis.
Attack of the clonesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef crazybitch26 het volgende:
Huub------------------1
Lieke------------------2
De rest moet zo snel mogenlijk oprotten naar huis.Jaap mag ook wel blijfen maar dan moet die bij zich zelf blijfen en nadenken hoe hij het spel wilt spellen ik hoop voor hem dat die de juiste keuze maakt .VERDERS HEB IK ER GEEN WOORDEN VOOR DAT ER SANCTIES WORDEN OPGELEGD VOOR VAN ALLES EN NOGWAT MAAR DAT JE KLEREN OVER IEMAND ZE GEZICHT HEEN TREKT EN DAN MET ZN DRIEEEN SMERIG .OOK GISTER WEER MET DIE DRIE TEGEN LIEKE VERBAAL ZIJN ZE TE DOM .HET IS OOK WEL ZIELIG ? EN DATMOEDERTJE NATASIA ER EEN HANDJE VAN HEEFT OM LIEKE VAN ACHTER HAAR ARMEN OVERELKAAR TE DOEN ECHT WAAR DAT DIE WORDT GOEDGEKEURD NIET NORMAAL LIEKE KOM OP GEEF ALLE DRIE DIE WIJFFEN 1 GOEIE DUW TREK DIE JURK OVER AMANDA DER KOP HEEN EN NATASIA MET DER BEK IN PAARDESTRONT HANDEN OP DE RUG DAAR HOUDT ZE VAN
2 keer stemmen in 1 week tijdquote:
Door mensen als APK, die ook op haar heeft gestemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
Hoe komt die nieuwe domme sletterige doos aan 10 punten?![]()
Geile streamertjes zeker(met geen smaak)
![]()
bbgirltje vrijdag 13 juliquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef bbgirltje het volgende:
Huub-------------60<-----
Maar zondagavond 15 juli , stem je weer op Huub?quote:
AMENquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef camerondiaz het volgende:
Huub en Lieke zijn uberhaupt de enige personen om op te stemmen.
De rest hoort niet in een villa, maar in de gevangenis !!
En zo eindigt deze poll! Iedereen weer bedankt!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef camerondiaz het volgende:
Huub-------------75+1 = 76
Lieke-------------23
Jaap--------------10
Nadia-------------10
Brian---------------8
Dennis ------------3
Natasia------------1
Amanda-----------1
Geen favoriet-----5
Huub en Lieke zijn uberhaupt de enige personen om op te stemmen.
De rest hoort niet in een villa, maar in de gevangenis !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |