Kom op zeg, vind je die afgezaagde zwakzinnige bijnamen humor?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Weer zo'n overbekende afzeikpost... maar zo is het natuurlijk niet bedoeld![]()
Klopt... ik verdom het eeuwig om die bijnamen over te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, vind je die afgezaagde zwakzinnige bijnamen humor?
Ik zie jou ook nooit bijnamen gebruiken overigens.
Je caps blijft hangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef crazybitch26 het volgende:
Huub------------------1
Lieke------------------2
De rest moet zo snel mogenlijk oprotten naar huis.Jaap mag ook wel blijfen maar dan moet die bij zich zelf blijfen en nadenken hoe hij het spel wilt spellen ik hoop voor hem dat die de juiste keuze maakt .VERDERS HEB IK ER GEEN WOORDEN VOOR DAT ER SANCTIES WORDEN OPGELEGD VOOR VAN ALLES EN NOGWAT MAAR DAT JE KLEREN OVER IEMAND ZE GEZICHT HEEN TREKT EN DAN MET ZN DRIEEEN SMERIG .OOK GISTER WEER MET DIE DRIE TEGEN LIEKE VERBAAL ZIJN ZE TE DOM .HET IS OOK WEL ZIELIG ? EN DATMOEDERTJE NATASIA ER EEN HANDJE VAN HEEFT OM LIEKE VAN ACHTER HAAR ARMEN OVERELKAAR TE DOEN ECHT WAAR DAT DIE WORDT GOEDGEKEURD NIET NORMAAL LIEKE KOM OP GEEF ALLE DRIE DIE WIJFFEN 1 GOEIE DUW TREK DIE JURK OVER AMANDA DER KOP HEEN EN NATASIA MET DER BEK IN PAARDESTRONT HANDEN OP DE RUG DAAR HOUDT ZE VAN
Eric heeft samen met Huub Jaap eerder aangepakt. Hij kreeg een koekje van eigen deeg. Lieke heeft Jaap bij mijn weten niets misdaan. Ik begrijp de vergelijking daarom niet. Verder vonden toch aardig veel mensen het treiteren niet leuk. En het een rechtvaardigt het ander natuurlijk niet. Dus je slaat de plank behoorlijk mis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Je caps blijft hangen.
Dus je vind het niet normaal dat Lieke word aangepakt door 3 mensen tegelijk?
Wat vond je er van dan toen Huubje en Jaap constant Eric aan het terroriseren waren, vond je dat wel leuk?
Hij mag Lieke niet, soms heb je dat wel eens met mensenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric heeft samen met Huub Jaap eerder aangepakt. Hij kreeg een koekje van eigen deeg. Lieke heeft Jaap bij mijn weten niets misdaan. Ik begrijp de vergelijking daarom niet. Verder vonden toch aardig veel mensen het treiteren niet leuk. En het een rechtvaardigt het ander natuurlijk niet. Dus je slaat de plank behoorlijk mis.
Attack of the clonesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef crazybitch26 het volgende:
Huub------------------1
Lieke------------------2
De rest moet zo snel mogenlijk oprotten naar huis.Jaap mag ook wel blijfen maar dan moet die bij zich zelf blijfen en nadenken hoe hij het spel wilt spellen ik hoop voor hem dat die de juiste keuze maakt .VERDERS HEB IK ER GEEN WOORDEN VOOR DAT ER SANCTIES WORDEN OPGELEGD VOOR VAN ALLES EN NOGWAT MAAR DAT JE KLEREN OVER IEMAND ZE GEZICHT HEEN TREKT EN DAN MET ZN DRIEEEN SMERIG .OOK GISTER WEER MET DIE DRIE TEGEN LIEKE VERBAAL ZIJN ZE TE DOM .HET IS OOK WEL ZIELIG ? EN DATMOEDERTJE NATASIA ER EEN HANDJE VAN HEEFT OM LIEKE VAN ACHTER HAAR ARMEN OVERELKAAR TE DOEN ECHT WAAR DAT DIE WORDT GOEDGEKEURD NIET NORMAAL LIEKE KOM OP GEEF ALLE DRIE DIE WIJFFEN 1 GOEIE DUW TREK DIE JURK OVER AMANDA DER KOP HEEN EN NATASIA MET DER BEK IN PAARDESTRONT HANDEN OP DE RUG DAAR HOUDT ZE VAN
2 keer stemmen in 1 week tijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |