Die polls zijn niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Op VOL staat Huub 2e als minst favoriete persoon !!!!!!!!!!!!!!!!
De ommekeer is in gang gezet.
Ik zeg... kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Omatje , prima, je weet nu hoe het stemmen gaat.![]()
Ik heb het topic Bewoners Huub #2 naar boven gehaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Geef eens info over die huub met foto en bs enzo
want ik ken die hele huub niet, is hij ook dik? net als jaap?
Erg weinig gepost en alleen maar om huub te prijzen, bijna een jaar nadat het bezig isquote:
Is alleen niet boeiend hè. Het gaat om wie je favoriet is. Iedereen die opvallend is heeft ook veel t egenstanders. Zo werkt zo'n anti-poll altijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Moet je het wel even goed vertellen he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef noucky het volgende:
Hahaha... dat maakt het bericht idd nogal lachwekkendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je het wel even goed vertellen he?![]()
Bij meest favoriet heeft hij 60 %
Bij minst favoriet 13%, na de 48% van Dennis.
![]()
Para ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:22 schreef PC eend het volgende:
Erg weinig gepost en alleen maar om huub te prijzen,
Maar ja ik ben dan ook niet
voor niks para he
Ja, 11 juli woensdag rond 00:31,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
wtf tuinfluiter. je sig?Is dat echt gezegd?
![]()
Ik volg het programma steeds minder
Geniaal!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef mitchlin71 het volgende:
Brian________ =Brainless
Natasia______ =Natrasha
Amanda_____ =Amandel
Nadia_______ =Nada
Dennis______ =Dennix
Weer zo'n overbekende afzeikpost... maar zo is het natuurlijk niet bedoeldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |