als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on pollquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kun je geen omgekeerde poll maken? Wie is het irritantst? Dat zal een stuk spannender worden denk ik.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on poll
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fansquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft wel een vrije val gemaakt zeg. Dat zal hard aankomen (als het op de TIEN poll ook zo is)
Hier valt dat nog reuze mee. Je kunt veel zeggen over Huubfans maar Lieke is echt niet zo geliefd als Sylvia destijds was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fans![]()
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Echt welquote:
(Tien populariteitspoll uitslagen )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk niet dat het hem boeit..
RTL Jaap zit er niet voor contactpunten
hij kan toch niemand uitnodigen..
oh wacht hier valt het nog wel mee..
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Huub-------------24quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
want ook ik walg van Huub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |