als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on pollquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kun je geen omgekeerde poll maken? Wie is het irritantst? Dat zal een stuk spannender worden denk ik.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
als deze poll kaar is dan maak ik wel z'on poll
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fansquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft wel een vrije val gemaakt zeg. Dat zal hard aankomen (als het op de TIEN poll ook zo is)
Hier valt dat nog reuze mee. Je kunt veel zeggen over Huubfans maar Lieke is echt niet zo geliefd als Sylvia destijds was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem boeit.. RTL Jaap zit er niet voor contactpunten hij kan toch niemand uitnodigen.. het is trouwens weer een feit dat aanhangsels van Huub goed scoren.. zo hypcriet die Huub-fans![]()
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Echt welquote:
(Tien populariteitspoll uitslagen )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk niet dat het hem boeit..
RTL Jaap zit er niet voor contactpunten
hij kan toch niemand uitnodigen..
oh wacht hier valt het nog wel mee..
op VOL scoort Huub 65% en Lieke 21% en de rest rond 1 of 2%
Huub-------------24quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef noucky het volgende:
want ook ik walg van Huub.
Het grappige is juist dat hij van achter met Dennis om moet gaan en dat hij daar zelf ook mee zit.. het is wel jammer dat Jaap zich teveel laat opdragen en niet zn eigen ding doet..daar wordt ie terecht voor afgestraftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef schatje het volgende:
Eigen schuld van Jaap. Sjoerd heeft hem toch echt duidelijk gemaakt dat alle fora anti-Dennis zijn en hem het tofst vinden als ie met Huub zijn ding doet. Hij heeft er niet naar geluisterd.
Hij kan ook wel stoer zeggen dat de populariteitspoll hem niets doet, maar hij zal wel anders piepen als ie opnieuw naar de Febo moet dat ie televisie moet gaan maken of dat ie anders de toneelhaak krijgt.
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat hij van achter met Dennis om moet gaan en dat hij daar zelf ook mee zit.. het is wel jammer dat Jaap zich teveel laat opdragen en niet zn eigen ding doet..daar wordt ie terecht voor afgestraft
Ik vind eigenlijk dat de Febo zich niet op deze manier met het spel moet bemoeien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:23 schreef schatje het volgende:
Jaap moet van de Febo bonden met Dennis. Dit zei hij gisteren in de woonkamer tegen Lieke. Zij moest het op haar beurt maar vragen aan Huub, onder de dekens zonder microfoon.
Jaap laat redelijk vaak informatie los hoe de Febo werkt.
Huub is net zo'n hoer van de Febo hoor. Zo denk ik dat het hem is opdragen om Eric weg te pesten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Suikeroom het volgende:
Ja maar Jaap is ook de enige die als marionet alles doet wat achter hem opdraagt..
True, maar dat was nog enigsinds legitiem.. Jaap is echt een robot die ook al zn acties van te voren laat checken of het wel of niet kan.. het enige wat ie uitzichzelf doet is achter de computer zitten.. nu Terror Jaap en Rans Jaap niet meer bestaan.. zie je pas hoe passief Jaap is en dat hij zich niet profileertquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is net zo'n hoer van de Febo hoor. Zo denk ik dat het hem is opdragen om Eric weg te pesten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |