Kan mij dat citaat nou schelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een zak haver... Ja wel goed citeren![]()
En Gert is gewoon een nep reller![]()
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 9 juli 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan mij dat citaat nou schelen.
De strekking was juist.
Ja kun je lekker met Gertje schuimworstelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Geyl?
En dat is dapper van die jongen, aangezien ik niet blauw ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu snap ik ook waarom Veulen Gert een zak hooi vindt.
Gert is een APK vriendje.
Juist wel vriendelijk, kan jij klagen over hoe soft hij is geworden.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
En dat is dapper van die jongen, aangezien ik niet blauw ben.![]()
Goede TT overigens, laat die kut-bijentrut daar morgen maar eens haar lege hoofd over breken.![]()
Niemand heeft het over haar.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Over wie de fuck gaat dit toch steeds?
We moesten lief zijn voor Disana hoor![]()
Dan stuur ik haar wel weer een PM-etje.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
En die "bijentrut" komt hier niet, want hier zijn ze niet lief.
Begreep ik.
Wil je even lief zijn en op mijn ads klikkenquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS #1950] Waar Jaap geen stelletje is...
Gert, schiet eens op man.
Je subforum loopt nog hoor.
Nee, die truc werkte niet voor mij, ik moest weer betalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je even lief zijn en op mijn ads klikken![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]Een dubbeltopic!!!
Snél dicht met dat ding.![]()
Strakke moderatie, Blauwe.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]Een dubbeltopic!!!
Snél dicht met dat ding.![]()
WTFquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die truc werkte niet voor mij, ik moest weer betalen.![]()
Heb je het koud liefquote:
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.quote:
hee, pssssssssst, wil je dan wel even op die ads klikken om HiDi te steunen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.![]()
Ik ga die 4¤ van de belasting aftrekken wegens antropologisch onderzoek naar minderbegaafden op Internet.
Nee, ik doe alsof ik ADHD heb, en krijg daarvoor Ritalin voorgeschreven waar ik zo speedy als Gonzalez van word omdat het bij "gewone" mensen juist het omgekeerde effect heeft.quote:
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hee, pssssssssst, wil je dan wel even op die ads klikken om HiDi te steunen ?![]()
![]()
Cola light met 2 ijsblokjes graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier?
Waarom?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier?
Dank jequote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.![]()
4 Euries is sowantich en vertechnies een onmogelijke zaak.We verwijzen u daarom naar loket 45 van speciale terruggaven en raden u aan formulier 76 b en 83 k volledig inte vullen Willen wij dit al i.o.w.n.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.![]()
Ik ga die 4¤ van de belasting aftrekken wegens antropologisch onderzoek naar minderbegaafden op Internet.
Omdat de COS gedomineerd wordt door zij die wreed anaal genomen moet worden door een enorme neger met aids.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?
Dat COS OP gezeik slaat toch nergens op gezien de COS zelf net zo naar de klote gaat als het programma?
Dan is het goedquote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof ik ADHD heb, en krijg daarvoor Ritalin voorgeschreven waar ik zo speedy als Gonzalez van word omdat het bij "gewone" mensen juist het omgekeerde effect heeft.
[afbeelding]
Hahaha!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
4 Euries is sowantich en vertechnies een onmogelijke zaak.We verwijzen u daarom naar loket 45 van speciale terruggaven en raden u aan formulier 76 b en 83 k volledig inte vullen Willen wij dit al i.o.w.n.
m.v.d. De belastingsienst
Nee, eigenlijk zou dit allang van kracht moeten zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat de COS gedomineerd wordt door zij die wreed anaal genomen moet worden door een enorme neger met aids.
Een OP met enige uitleg voorkomt een hoop overbodige vragen en kokend bloed als dat kutwijf zegt dat je de COS met haar waardeloze geleuter terug moet lezen.
Maar dit zou eigenlijk in FB moeten staan.
Dag lieverdquote:
Dag lieverdquote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Ik ga ook lekker ransjapen in mijn bed. [afbeelding]
Straks weer werken.![]()
Dank je namens Irisquote:Op maandag 9 juli 2007 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag lieverd
ik ga ook
Eerst nog even de hond uitlaten![]()
![]()
Muh...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, zijn we leeg?
Ik wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, zijn we leeg?
Neequote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, zijn we leeg?
Ah vers bloedquote:
How Come?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wel.
Leuke opmerking ...quote:
Laten we het leuk houden.quote:
Jij had natuurlijk thera moeten quote... Dan had zij er ook 3 gehad. Hadden jullie samen bier kunnen drinkenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek, drie keer achter elkaar gequote.
Ik heb nog een biertje verdient!
Ja ach...quote:
Dat kunnen we sowieso wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk thera moeten quote... Dan had zij er ook 3 gehad. Hadden jullie samen bier kunnen drinken![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden.
Dank voor het naamtopic.
[..]
Dank voor het naamtopic.
[..]
Dank voor het naamtopic.
[..]
Dank voor het naamtopic.
Jemig nog een ...quote:
Okee.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:09 schreef TherAngelina het volgende:
Dank voor het naamtopic.
Okee nog 1 dan:quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef Soury het volgende:
Jemig nog een ...
Trustequote:
Graag, heel graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Thera mag bier.
Ik heb nog wat trippels (westmalle)quote:
Ik bok nooit. Ik ben lief.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, dan kan ik ook.
Ik was hier om jou te bedaren als je weer ging bokken.
Altijd en eeuwigquote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Je jokt blijkbaar wel.
All yoursquote:
quote:
Sorry ben super hertroquote:Op maandag 9 juli 2007 02:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Dan wil ik met je trouwen, want ik wil een partner die mij drank geeft als het nodig is.
Neenee, geen loverboys...
Ik ook...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ben super hertro![]()
Maar wel lief gebaar
Krijg je dat niet genoeg?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar ik heb ook liefde nodig.
Wees es tevreden met bierquote:Op maandag 9 juli 2007 02:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar ik heb ook liefde nodig.
Dat krijg ik niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg je dat niet genoeg?
Of néém je het niet?
Oh shit daar had ik niet meer op gerekend.. En me Roland orgel al ingepaktquote:
Heb ff gegoogeld en dan kom ik dit tegenquote:Op maandag 9 juli 2007 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit daar had ik niet meer op gerekend.. En me Roland orgel al ingepakt![]()
Euhm. Ik ken hem. Hoe kom je bij hem terecht?quote:Op maandag 9 juli 2007 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ff gegoogeld en dan kom ik dit tegen
http://www.lastfm.de/user/Edwinuss/charts/?charttype=recenttracks![]()
Zeg ik toch ... Googlequote:Op maandag 9 juli 2007 03:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm. Ik ken hem. Hoe kom je bij hem terecht?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 05:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ben ik hekkensluiter vandaag?
Stelletje mietjes...
Ochtendploeg: Goodmorning!
En ik duik dus nu mijn nest in![]()
Trusten.
TheraInsomnialinaquote:Op maandag 9 juli 2007 08:24 schreef TherAngelina het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een nachtje oversla. Euh, ochtend.
Nee sinds dat concert komt alles goedquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
En nu schijnt de zon hier weer, hier in Den Haag.
Ik dacht net even dat het einde der tijden nabij was.![]()
Waar ligt dat ?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Nou dat was het hier om 12 uur ook en nu weerquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Ken je Schiphol? Dat is een vliegveld in de gemeente Haarlemmermeer . Ongeveer een half uur rijden ten zuiden daarvan, aan zee, vind je de Den Haag.quote:
Nee dat is Monster.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
OH dat gehucht met 1000 inwoners, net naast KIJKDUIN, na ja net naast, maar wel daar in de buurt.![]()
Huhh ik zit vlak naast jou en hier giet en dondert het als een gek.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is Monster.
Volgens de buienradar schijnt hier voorlopig het zonnetje wel weer even. Ik ga met m'n laptopje naar de tuin verhuizen.![]()
Straks nog even lekker naar het strand fietsen.
Maar "De Dam" is ook mooi hoor.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Huhh ik zit vlak naast jou en hier giet en dondert het als een gek.
Ik ben er bijna, maar ik kan het niet vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je Schiphol? Dat is een vliegveld in de gemeente Haarlemmermeer . Ongeveer een half uur rijden ten zuiden daarvan, aan zee, vind je de Den Haag.
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben er bijna, maar ik kan het niet vinden![]()
De UITHOF ookquote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.![]()
Als je iets ziet dat heel erg lijkt op amsterdam, alleen dan nóg iets kleiner en kneuteriger, dan ben je in Den Haag.
Madurodam ligt in Den Haag namelijk.
A ipv aquote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.![]()
Als je iets ziet dat heel erg lijkt op amsterdam, alleen dan nóg iets kleiner en kneuteriger, dan ben je in Den Haag.
Madurodam ligt in Den Haag namelijk.
OK, afremmen, auto parkeren en richting die ouwe loods lopen met die vage mannen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, afremmen, auto parkeren en richting die ouwe loods lopen met die vage mannen.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik maakte vorige week een heerlijke tramruzie mee.
Er werd gecontroleerd en natuurlijk ben ik de enige die een kaartje koopt. Afijn er was een jongetje van ik denk surinaamse of antiliaanse afkomst van een jaar of 6 die alleen in de tram zat en die geen kaartje had. Nu vind ik het al raar dat je als ouder je kind in de tram gooit alleen en dan ook nog zonder kaartje. Dus hij moest uitstappen van de controleur en thuis een kaartje halen (was 1 halte verder dan de halte waar hij instapte).
Toen zei de boomlange negerin achter mij toen hij buiten stond "Kom maar binnen jongen" met een heel dik accent. Ik vond het wel lief, maar zo los je dat niet op, maar dat kind kan er niks aan doen.
Toen riep er een man dat het zo niet opschoot en dat het belastingcenten kostte "Jullie soort betaalt nooit" waarop de marrokaanse voor mij gelijk begon met "je moet niet sarcistisch toen jei eikol" ..
En toen zei een vrouw met een stem als Palma "Mensen ik kom hier voor mijn rust het is nu opgelost"
Maar vandaag zag ik dat kind weer in de tram en had hij weer geen kaartje..grr..die ouders moeten gewoon in de cel geflikkerd worden.
echt niet??quote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef TherAngelina het volgende:
Goh. Hier is het dus geen lekker weer!
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
echt niet??
hier godzijdank de hemel zij geprezen de hele dag zon en droog. dus we hoefden niet binnen te blijven met 10 zes jarigen...
ik leef nog, geloof ik...
![]()
Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef Veulen het volgende:
Hier is het droog.
Net onze 28 jaar oude vouwwagen even opgezet voor proef. En hij doet het gewoon nog steeds![]()
Het ding is gewoon ouder dan ik ben... Uit 1979, dus inclusief schattige oranje geblokte gordijntjes en kussentjes![]()
Dit moet lang geleden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..
(Stiekem was het toch wel een gaaf ding, maar goed, altijd minder cool dan een caravan..)
Geen idee wat voor merkquote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef soylent het volgende:
Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..
(Stiekem was het toch wel een gaaf ding, maar goed, altijd minder cool dan een caravan..)
Hmmm, echt zonnig is het niet dacht ik, maar mijn moeder zit al wel de hele dag buiten, maar dat kan ook komen omdat ik beneden zitquote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet??
hier godzijdank de hemel zij geprezen de hele dag zon en droog. dus we hoefden niet binnen te blijven met 10 zes jarigen...
ik leef nog, geloof ik...
![]()
Onweersbui hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:02 schreef TherAngelina het volgende:
Hmmm, echt zonnig is het niet dacht ik, maar mijn moeder zit al wel de hele dag buiten, maar dat kan ook komen omdat ik beneden zit. Het zonnetje schijnt wel maar het is wel koud zeg maar. Maar wel lekker op zich! En het ruikt lekker
. Als de zon heul schijnt ruik je altijd zo'n lekkere zomergeur
.
Droog is het hier al wel de hele dag ja!
Soury... Stiekem editterquote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef Soury het volgende:
mm
Ja wil niet lukkenquote:
Hoi BTW .... Zit ff te prutsen met plaatjes invoegen.. Maar gaat nog niet heul lekker. En ik ben gelijk kweer betraptquote:
Hoi Thalitha... zit te stoeiten met picsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisje?Of is dat juist het plaatje?
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Rudie Carellquote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie een muis! waar? Daar op de trap. Waar op de...
En bedankt! Zit ik met dat liedje in m'n kop.![]()
Wat is je probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Thalitha... zit te stoeiten met pics.. Lukt nu wel maar heb nog een probleem met animaties
Nou die bewegende smileys ... Die willen nietquote:
Hoe doe je dat plaatje dan? gewoon [ url ] + link + [ /url ] ?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die bewegende smileys ... Die willen niet![]()
Ja copy paste van uh http://allyoucanupload.webshots.comquote:Op maandag 9 juli 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat plaatje dan? gewoon [ url ] + link + [ /url ] ?
Pak je dan wel de juiste link?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja copy paste van uh http://allyoucanupload.webshots.com![]()
Ja dat wel maar de preview is daar al een rood kruisquote:
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de preview is daar al een rood kruis![]()
Zie die gaat goed... Moest aan Lobasca denkenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]
Ja die ken ik welquote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]
Dat zal ut zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is die uploadwebsite kaduuk.
Shitquote:
Ahaa invalid image typequote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die website kaduuk is.
Probeer deze eens: http://www.picoodle.com/ ?
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie nietquote:
Er is een forum voor ... Voordat ik op me gif filkker krijgquote:Op maandag 9 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie niet![]()
Kee, ik heb geen idee wat je precies doet. Maar je hebt mijn plaatje opgeslagen en dan probeer je die te uploaden?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie niet![]()
Ja ben er achter dat dat gifje een jpg bestand is geworden ?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, ik heb geen idee wat je precies doet. Maar je hebt mijn plaatje opgeslagen en dan probeer je die te uploaden?
Ik geef nooit iemand op z'n gifkikker.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een forum voor ... Voordat ik op me gif filkker krijg![]()
Dan moet je bij het opslaan ff aangeven dat je die als gif wilt opslaan denk ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben er achter dat dat gifje een jpg bestand is geworden ?
Lief van je maar ik MSN ritueel unintalledquote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geef nooit iemand op z'n gifkikker.Je mag me ook ff toevoegen op MSN als dat handig is?
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief van je maar ik MSN ritueel unintalled
Tis een gif .. maar na het uploaden niet meer. Ik puzzel nog wel ff. Thanks je bent een keiquote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je bij het opslaan ff aangeven dat je die als gif wilt opslaan denk ik?
quote:
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een gif .. maar na het uploaden niet meer. Ik puzzel nog wel ff. Thanks je bent een kei![]()
Gewoon omdat je me wel graag wilt helpenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?En ik heb niet echt kunnen helpen dus geen dank nodig.
Ik help graag mensen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon omdat je me wel graag wilt helpen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, ik zag je knipperen!!! [afbeelding]
Hebbbessssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 9 juli 2007 20:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, ik zag je knipperen!!! [afbeelding]
Je houdt nu niet meer op hè?!quote:
Hij is geniaalquote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je houdt nu niet meer op hè?!Ik heb een monster gecreeerd!!!
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is geniaal![]()
Vooral als je melig bent![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je houdt nu niet meer op hè?!Ik heb een monster gecreeerd!!!
![]()
Dat zeg ik niet meer, die kennis is levensgevaarlijk in verkeerde handenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Hoe deed je dat ook alweer? Met size...?
Dan vraag ik het wel aan Kleinzusje.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet meer, die kennis is levensgevaarlijk in verkeerde handen![]()
*gisteren hele sc vol met gigantische slijmgifjes van KZ![]()
Je hebt al PMquote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan Kleinzusje. [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
edit: Ik moet van Ian zeggen dat hij liev is.![]()
![]()
Owh...foutje!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je moet er niet bijzeggen dat het van mij moest!![]()
![]()
![]()
Liefde is nooit foutquote:
Ach ik ben van een 10 humeur naar een RTL humeur gegaanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet die "fuck liefde!" SCmuis?
Ik onthoud alles.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik ben van een 10 humeur naar een RTL humeur gegaan![]()
Dat je dat nog weet
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik ben van een 10 humeur naar een RTL humeur gegaan![]()
Dat je dat nog weet
quote:
Waar danquote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS APK!
IK HEB NET IEMAND UITGESCHOLDEN!
1 momentje ok ?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry nog Soury, het spijt me
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoiiiiiii[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Litha is gooooeeedquote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag 'm eerst ook niet, nu ineens wel![]()
quote:
auw!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hele aanwezige tepels!![]()
[afbeelding]
Wen er maar aanquote:Op maandag 9 juli 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ruim je zelf het slijmspoor op, schat?![]()
Gut genees gemistquote:
Mehehe, hier is niets verandert hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 21:24 schreef SiRojK het volgende:
De kooi is echt fucking saai nu.. Ze hebben het helemaal kapotgemaakt met dat stelletjes gedoe....
- Iedereen heeft dekking
- Jaap verveelt zich
- Ranzigheid is afgeschaft
- Tactische spelletje zijn niet meer mogelijk/nodig![]()
![]()
![]()
echte he.... its a fucking pinataquote:Op maandag 9 juli 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In je oog zeker![]()
Overkomt me regelmatig![]()
Je weet wat ze met dissidenten doen he?quote:
Neee hoorquote:
Nee!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet wat ze met dissidenten doen he?
way back...; into time.... doe mij maar liesslaarzenquote:
Ik voel me al helemaal thuisquote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Neee hoor
Vuilnisbelt is cool[afbeelding]
Eerst had ik wat moeite met betalen... eindelijk betaald en al een week niet meer gekekenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:24 schreef SiRojK het volgende:
De kooi is echt fucking saai nu.. Ze hebben het helemaal kapotgemaakt met dat stelletjes gedoe....
- Iedereen heeft dekking
- Jaap verveelt zich
- Ranzigheid is afgeschaft
- Tactische spelletje zijn niet meer mogelijk/nodig![]()
![]()
![]()
Mooi zoquote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me al helemaal thuis [afbeelding]
Ohhhhhhhhhhhhhh Peterquote:
Zat erinquote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst had ik wat moeite met betalen... eindelijk betaald en al een week niet meer gekeken![]()
Of je maakt de smileys wat groterquote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Sodeflikker eensch op met die oversize plaatjes.
Maak ze dan even wat kleiner ofzo.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst had ik wat moeite met betalen... eindelijk betaald en al een week niet meer gekeken![]()
Allemaal betalen en dan niet kijken, dat zal ze lerenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
yeah!... laten we een statement maken
![]()
Allemaal streams verlengen en dan lekker NIET kijken!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
yeah!... laten we een statement maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |