Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef Veulen het volgende:
Hier is het droog.
Net onze 28 jaar oude vouwwagen even opgezet voor proef. En hij doet het gewoon nog steeds![]()
Het ding is gewoon ouder dan ik ben... Uit 1979, dus inclusief schattige oranje geblokte gordijntjes en kussentjes![]()
Dit moet lang geleden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..
(Stiekem was het toch wel een gaaf ding, maar goed, altijd minder cool dan een caravan..)
Geen idee wat voor merkquote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef soylent het volgende:
Toch niet zo'n Alpen-Kreuzer he? Mijn ouders hadden die ook..
(Stiekem was het toch wel een gaaf ding, maar goed, altijd minder cool dan een caravan..)
Hmmm, echt zonnig is het niet dacht ik, maar mijn moeder zit al wel de hele dag buiten, maar dat kan ook komen omdat ik beneden zitquote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet??
hier godzijdank de hemel zij geprezen de hele dag zon en droog. dus we hoefden niet binnen te blijven met 10 zes jarigen...
ik leef nog, geloof ik...
![]()
Onweersbui hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:02 schreef TherAngelina het volgende:
Hmmm, echt zonnig is het niet dacht ik, maar mijn moeder zit al wel de hele dag buiten, maar dat kan ook komen omdat ik beneden zit. Het zonnetje schijnt wel maar het is wel koud zeg maar. Maar wel lekker op zich! En het ruikt lekker
. Als de zon heul schijnt ruik je altijd zo'n lekkere zomergeur
.
Droog is het hier al wel de hele dag ja!
Soury... Stiekem editterquote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef Soury het volgende:
mm
Ja wil niet lukkenquote:
Hoi BTW .... Zit ff te prutsen met plaatjes invoegen.. Maar gaat nog niet heul lekker. En ik ben gelijk kweer betraptquote:
Hoi Thalitha... zit te stoeiten met picsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisje?Of is dat juist het plaatje?
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Rudie Carellquote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie een muis! waar? Daar op de trap. Waar op de...
En bedankt! Zit ik met dat liedje in m'n kop.![]()
Wat is je probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Thalitha... zit te stoeiten met pics.. Lukt nu wel maar heb nog een probleem met animaties
Nou die bewegende smileys ... Die willen nietquote:
Hoe doe je dat plaatje dan? gewoon [ url ] + link + [ /url ] ?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die bewegende smileys ... Die willen niet![]()
Ja copy paste van uh http://allyoucanupload.webshots.comquote:Op maandag 9 juli 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat plaatje dan? gewoon [ url ] + link + [ /url ] ?
Pak je dan wel de juiste link?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja copy paste van uh http://allyoucanupload.webshots.com![]()
Ja dat wel maar de preview is daar al een rood kruisquote:
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de preview is daar al een rood kruis![]()
Zie die gaat goed... Moest aan Lobasca denkenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]
Ja die ken ik welquote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens [ img ] en [ /img ]
Dat zal ut zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is die uploadwebsite kaduuk.
Shitquote:
Ahaa invalid image typequote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die website kaduuk is.
Probeer deze eens: http://www.picoodle.com/ ?
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie nietquote:
Er is een forum voor ... Voordat ik op me gif filkker krijgquote:Op maandag 9 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie niet![]()
Kee, ik heb geen idee wat je precies doet. Maar je hebt mijn plaatje opgeslagen en dan probeer je die te uploaden?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. laat ik nou b.v. die gif van jou willen jatten. Die doet ut maar als ik het upload werkt ie niet![]()
Ja ben er achter dat dat gifje een jpg bestand is geworden ?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, ik heb geen idee wat je precies doet. Maar je hebt mijn plaatje opgeslagen en dan probeer je die te uploaden?
Ik geef nooit iemand op z'n gifkikker.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een forum voor ... Voordat ik op me gif filkker krijg![]()
Dan moet je bij het opslaan ff aangeven dat je die als gif wilt opslaan denk ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben er achter dat dat gifje een jpg bestand is geworden ?
Lief van je maar ik MSN ritueel unintalledquote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geef nooit iemand op z'n gifkikker.Je mag me ook ff toevoegen op MSN als dat handig is?
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief van je maar ik MSN ritueel unintalled
Tis een gif .. maar na het uploaden niet meer. Ik puzzel nog wel ff. Thanks je bent een keiquote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je bij het opslaan ff aangeven dat je die als gif wilt opslaan denk ik?
quote:
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een gif .. maar na het uploaden niet meer. Ik puzzel nog wel ff. Thanks je bent een kei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |