Dat krijg ik niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg je dat niet genoeg?
Of néém je het niet?
Oh shit daar had ik niet meer op gerekend.. En me Roland orgel al ingepaktquote:
Heb ff gegoogeld en dan kom ik dit tegenquote:Op maandag 9 juli 2007 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit daar had ik niet meer op gerekend.. En me Roland orgel al ingepakt![]()
Euhm. Ik ken hem. Hoe kom je bij hem terecht?quote:Op maandag 9 juli 2007 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ff gegoogeld en dan kom ik dit tegen
http://www.lastfm.de/user/Edwinuss/charts/?charttype=recenttracks![]()
Zeg ik toch ... Googlequote:Op maandag 9 juli 2007 03:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm. Ik ken hem. Hoe kom je bij hem terecht?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 05:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ben ik hekkensluiter vandaag?
Stelletje mietjes...
Ochtendploeg: Goodmorning!
En ik duik dus nu mijn nest in![]()
Trusten.
TheraInsomnialinaquote:Op maandag 9 juli 2007 08:24 schreef TherAngelina het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een nachtje oversla. Euh, ochtend.
Nee sinds dat concert komt alles goedquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
En nu schijnt de zon hier weer, hier in Den Haag.
Ik dacht net even dat het einde der tijden nabij was.![]()
Waar ligt dat ?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Nou dat was het hier om 12 uur ook en nu weerquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Ken je Schiphol? Dat is een vliegveld in de gemeente Haarlemmermeer . Ongeveer een half uur rijden ten zuiden daarvan, aan zee, vind je de Den Haag.quote:
Nee dat is Monster.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
OH dat gehucht met 1000 inwoners, net naast KIJKDUIN, na ja net naast, maar wel daar in de buurt.![]()
Huhh ik zit vlak naast jou en hier giet en dondert het als een gek.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is Monster.
Volgens de buienradar schijnt hier voorlopig het zonnetje wel weer even. Ik ga met m'n laptopje naar de tuin verhuizen.![]()
Straks nog even lekker naar het strand fietsen.
Maar "De Dam" is ook mooi hoor.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Huhh ik zit vlak naast jou en hier giet en dondert het als een gek.
Ik ben er bijna, maar ik kan het niet vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je Schiphol? Dat is een vliegveld in de gemeente Haarlemmermeer . Ongeveer een half uur rijden ten zuiden daarvan, aan zee, vind je de Den Haag.
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben er bijna, maar ik kan het niet vinden![]()
De UITHOF ookquote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.![]()
Als je iets ziet dat heel erg lijkt op amsterdam, alleen dan nóg iets kleiner en kneuteriger, dan ben je in Den Haag.
Madurodam ligt in Den Haag namelijk.
A ipv aquote:Op maandag 9 juli 2007 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je ziet, dan loodsen we je binnen.![]()
Als je iets ziet dat heel erg lijkt op amsterdam, alleen dan nóg iets kleiner en kneuteriger, dan ben je in Den Haag.
Madurodam ligt in Den Haag namelijk.
OK, afremmen, auto parkeren en richting die ouwe loods lopen met die vage mannen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, afremmen, auto parkeren en richting die ouwe loods lopen met die vage mannen.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik maakte vorige week een heerlijke tramruzie mee.
Er werd gecontroleerd en natuurlijk ben ik de enige die een kaartje koopt. Afijn er was een jongetje van ik denk surinaamse of antiliaanse afkomst van een jaar of 6 die alleen in de tram zat en die geen kaartje had. Nu vind ik het al raar dat je als ouder je kind in de tram gooit alleen en dan ook nog zonder kaartje. Dus hij moest uitstappen van de controleur en thuis een kaartje halen (was 1 halte verder dan de halte waar hij instapte).
Toen zei de boomlange negerin achter mij toen hij buiten stond "Kom maar binnen jongen" met een heel dik accent. Ik vond het wel lief, maar zo los je dat niet op, maar dat kind kan er niks aan doen.
Toen riep er een man dat het zo niet opschoot en dat het belastingcenten kostte "Jullie soort betaalt nooit" waarop de marrokaanse voor mij gelijk begon met "je moet niet sarcistisch toen jei eikol" ..
En toen zei een vrouw met een stem als Palma "Mensen ik kom hier voor mijn rust het is nu opgelost"
Maar vandaag zag ik dat kind weer in de tram en had hij weer geen kaartje..grr..die ouders moeten gewoon in de cel geflikkerd worden.
echt niet??quote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef TherAngelina het volgende:
Goh. Hier is het dus geen lekker weer!
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
echt niet??
hier godzijdank de hemel zij geprezen de hele dag zon en droog. dus we hoefden niet binnen te blijven met 10 zes jarigen...
ik leef nog, geloof ik...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |