Kan mij dat citaat nou schelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een zak haver... Ja wel goed citeren![]()
En Gert is gewoon een nep reller![]()
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 9 juli 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan mij dat citaat nou schelen.
De strekking was juist.
Ja kun je lekker met Gertje schuimworstelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Geyl?
En dat is dapper van die jongen, aangezien ik niet blauw ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu snap ik ook waarom Veulen Gert een zak hooi vindt.
Gert is een APK vriendje.
Juist wel vriendelijk, kan jij klagen over hoe soft hij is geworden.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
En dat is dapper van die jongen, aangezien ik niet blauw ben.![]()
Goede TT overigens, laat die kut-bijentrut daar morgen maar eens haar lege hoofd over breken.![]()
Niemand heeft het over haar.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
Over wie de fuck gaat dit toch steeds?
We moesten lief zijn voor Disana hoor![]()
Dan stuur ik haar wel weer een PM-etje.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
En die "bijentrut" komt hier niet, want hier zijn ze niet lief.
Begreep ik.
Wil je even lief zijn en op mijn ads klikkenquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS #1950] Waar Jaap geen stelletje is...
Gert, schiet eens op man.
Je subforum loopt nog hoor.
Nee, die truc werkte niet voor mij, ik moest weer betalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je even lief zijn en op mijn ads klikken![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]Een dubbeltopic!!!
Snél dicht met dat ding.![]()
Strakke moderatie, Blauwe.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]Een dubbeltopic!!!
Snél dicht met dat ding.![]()
WTFquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die truc werkte niet voor mij, ik moest weer betalen.![]()
Heb je het koud liefquote:
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.quote:
hee, pssssssssst, wil je dan wel even op die ads klikken om HiDi te steunen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.![]()
Ik ga die 4¤ van de belasting aftrekken wegens antropologisch onderzoek naar minderbegaafden op Internet.
Nee, ik doe alsof ik ADHD heb, en krijg daarvoor Ritalin voorgeschreven waar ik zo speedy als Gonzalez van word omdat het bij "gewone" mensen juist het omgekeerde effect heeft.quote:
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hee, pssssssssst, wil je dan wel even op die ads klikken om HiDi te steunen ?![]()
![]()
Cola light met 2 ijsblokjes graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier?
Waarom?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier?
Dank jequote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij een paar keer een mooie OP in de COS maakt ipv dat flauwe ondermijnende gedoe ga ik dat zeker doen.![]()
4 Euries is sowantich en vertechnies een onmogelijke zaak.We verwijzen u daarom naar loket 45 van speciale terruggaven en raden u aan formulier 76 b en 83 k volledig inte vullen Willen wij dit al i.o.w.n.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik had een maand en wilde het terugzetten, maar het werkt aleen met MP11 ofzo en die wil ik niet.![]()
Ik ga die 4¤ van de belasting aftrekken wegens antropologisch onderzoek naar minderbegaafden op Internet.
Omdat de COS gedomineerd wordt door zij die wreed anaal genomen moet worden door een enorme neger met aids.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?
Dat COS OP gezeik slaat toch nergens op gezien de COS zelf net zo naar de klote gaat als het programma?
Dan is het goedquote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof ik ADHD heb, en krijg daarvoor Ritalin voorgeschreven waar ik zo speedy als Gonzalez van word omdat het bij "gewone" mensen juist het omgekeerde effect heeft.
[afbeelding]
Hahaha!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
4 Euries is sowantich en vertechnies een onmogelijke zaak.We verwijzen u daarom naar loket 45 van speciale terruggaven en raden u aan formulier 76 b en 83 k volledig inte vullen Willen wij dit al i.o.w.n.
m.v.d. De belastingsienst
Nee, eigenlijk zou dit allang van kracht moeten zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat de COS gedomineerd wordt door zij die wreed anaal genomen moet worden door een enorme neger met aids.
Een OP met enige uitleg voorkomt een hoop overbodige vragen en kokend bloed als dat kutwijf zegt dat je de COS met haar waardeloze geleuter terug moet lezen.
Maar dit zou eigenlijk in FB moeten staan.
Dag lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |