goeienavondquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
het was trouwens niet mijn bedoeling om je te pesten, ik wist daarbij ook niet dat jij het vorige topic al aangemaakt had...
het was gewoon een onschuldig geintje
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik hoefde hem niet vol te posten toch...? [afbeelding]
quote:
Wat is er dan fout aan?quote:
Ik ben geen ex-stagiair!!!quote:
ik verander het wel weer...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben geen ex-stagiair!!!Ik moet sowieso nog een week... en ik begin 26 augustus gewoon weer!!
is het zo goed...?quote:
Ja!!! Dank!!quote:
Lieve schat, 'Nederlands docent stage' is anders niets beter dan dat wat Kuno schrijft..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja!!! Dank!!![]()
Ik heb alleen wel in wiki veranderd, dat ik een Nederlands docent stage doe..ipv 'leraressen stage' (Wat overigens één woord is!!)
ja maar ik vind leraressen stage veel geiler klinkenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja!!! Dank!!![]()
Ik heb alleen wel in wiki veranderd, dat ik een Nederlands docent stage doe..ipv 'leraressen stage' (Wat overigens één woord is!!)
Hehe, i know.. In de wiki heb ik het ook veranderd in: stage als Nederlands docent.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lieve schat, 'Nederlands docent stage' is anders niets beter dan dat wat Kuno schrijft..
*Kuch* sorry..
En in het Engels wordt ik, I, met een hoofdletter geschreven. En leerlingen kunnen ook geen smoesjes gebruiken dat ze te vlug zijn geweest!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, i know.. In de wiki heb ik het ook veranderd in: stage als Nederlands docent.
Nu ben ik gewoon te vlug geweest ofzo
Hehe, je hebt alweer gelijk! Mij maakt het niets uit hoor!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En in het Engels wordt ik, I, met een hoofdletter geschreven. En leerlingen kunnen ook geen smoesjes gebruiken dat ze te vlug zijn geweest!
Ja, sorry hoor, ik zit vanaf vanochtend 9u achter deze pc, dus ik wat vervelend zijn..
Jeuzes, trappen zelfs de nieuwerwetse leraressen daar nog in?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, ik krijg nooit te horen dat ze 'te vlug' zijn geweest!! Hehe! Tegenwoordig doen printers of doet het internet het niet! Stomkoppen![]()
Euh, nee! Dat zeg ik toch niet? Ik zeg je alleen wat de smoesjes van nu zijn! Bij mij gaat er gewoon een punt per dag af dat ze het te laat inleveren. Hebben ze gewoon pech, ik geef de opdracht ruim van te voren opquote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jeuzes, trappen zelfs de nieuwerwetse leraressen daar nog in?
Pffff..
Kijk, dat is wel fairquote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh, nee! Dat zeg ik toch niet? Ik zeg je alleen wat de smoesjes van nu zijn! Bij mij gaat er gewoon een punt per dag af dat ze het te laat inleveren. Hebben ze gewoon pech, ik geef de opdracht ruim van te voren op
Juist inderdaad!! En dan zeggen ze tenminste ook niet: 'Oh, bij haar kun je het nog 2 weken later inleveren, maakt toch niet uit!'quote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel fairWeet je ook waar je aan toe bent als leerling
niemand is kansloos hier...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Juist inderdaad!! En dan zeggen ze tenminste ook niet: 'Oh, bij haar kun je het nog 2 weken later inleveren, maakt toch niet uit!'
Maar, ik dacht jij net zei dat we kansloos waren dat we nog op Fok! zaten in het weekend
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netquote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand is kansloos hier...!![]()
Ik heb een fles mezzo mix... en dat is zooo smerig...![]()
Mezzo mix is cola en fanta gemixed in een fles...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netIn het vorige topic geloof ik
Wat is dat? Ken ik niet
Ik heb Wieckse Rosé en Ben&Jerry's ijs![]()
Klinkt lekker..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mezzo mix is cola en fanta gemixed in een fles...!![]()
ja maar lieve schat... het is zondag... alles is hier gesloten...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Klinkt lekker..![]()
Moet je wat anders pakken!
Nanana! Dan heb je pechquote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar lieve schat... het is zondag... alles is hier gesloten...!gister hele dag met leinonlein op stap geweest.. en geen tijd gehad om boodschappen te doen...!
![]()
Zeg maar Michiel hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netIn het vorige topic geloof ik
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef MichielPH het volgende:
Sinds wanneer wordt hier ook in het weekend gespamd?
Mensen, zoek eens vrienden, of ga wat doen!
waterdrinken in berlijn is alleen lekker uit flesquote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nanana! Dan heb je pechJe kunt ook water drinken
Gezellig!!! Wat hebben jullie allemaal gedaan
Ik woon in Berlijn en ben heel erg alleen...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zeg maar Michiel hoor
En ik zei:
[..]
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!
En ik ben zelf bezig met mijn eindverslag, dus ik ben bezig met stage, dus mag ik van mezelf hier zijn![]()
Jullie mogen ook hier zijn, daar niet van. Zondagavond helemaal. Maar als je elke zondagmorgen hier ziet, moet je toch even nagaan of alles nog goed gaat.
nou wel gek in der kop!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef MichielPH het volgende:
Dat klinkt zeker niet verkeerd. Leinolein, is zij echt idioot druk?
Michiel!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zeg maar Michiel hoor
En ik zei:
[..]
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!
En ik ben zelf bezig met mijn eindverslag, dus ik ben bezig met stage, dus mag ik van mezelf hier zijn![]()
Jullie mogen ook hier zijn, daar niet van. Zondagavond helemaal. Maar als je elke zondagmorgen hier ziet, moet je toch even nagaan of alles nog goed gaat.
Zozo, dat is een heleboelquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waterdrinken in berlijn is alleen lekker uit fles![]()
We hebben gebbqed!en een film gezien! (hostel 2!
) en wat gedronken oja en nog wat touri dingen gedaan in berlijn! [afbeelding]
Hier was het ook Kutweer...! maar we moesten en zouden bbqen!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zozo, dat is een heleboelLekker druk!! Leuk hoor!! Hier is het kutweer... al mijn BBQ-vlees ligt al weken in de vriezer..te wachten op mooi weer
Is Hostel 2 leuk? Ik vond de eerste echt kut. Wat een gebla bla en die 'slachtingen' zag je ook maar heel kort. Ik vond het echt een slechte film!
ik zou vanavond ook een verhaal gaan typen...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef MichielPH het volgende:
Morgen, 12u 's middags.
Ik heb nog nooit zo'n kutinstelling gehad als dat ik nu heb, echt heel verschrikkelijk. Wat zal ik blij zijn als ik gewoon een voldoende heb en op vakantie kan..
Dat zijn vaak de leuke BBQ'squote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier was het ook Kutweer...! maar we moesten en zouden bbqen!dus dan ga je dat doen! gelukkig 1 of ander raar overdakt ding gevonden in tiergarten en de bbq aangestoken, brandblaar opgelopen op mn rechterwijsvinger!
en heerlijk gebbqed ben nu even een foto aant uploaden!
Hostel twee ja... mmm boel verhaal weinig geslacht laten we het daar op houden vond hem opzich wel grappig [afbeelding]
Foto moet nog upgeload worden...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de leuke BBQ'sHaha!!
Jammer van de brandblaar
Leuke fotoHeb meteen gekeken!
Hostel 2 hoef ik dus niet te zijn!!!
Geef mij maar Saw 4
Oh, dan heb ik naar een andere van jullie gekekenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Foto moet nog upgeload worden...!![]()
ja dat is Lein, toen waren we voor de brandenburger tor! om 6 uur sochtends niemand te bekennen op een paar indiers na!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef MichielPH het volgende:
Ja, ik zal ook al te kijken wat scofield nou zou kunnen zien... Zij die over je heen hangt in je FB, is dat haar wel?
Ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik naar een andere van jullie gekeken
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef MichielPH het volgende:
Morgen, 12u 's middags.
Ik heb nog nooit zo'n kutinstelling gehad als dat ik nu heb, echt heel verschrikkelijk. Wat zal ik blij zijn als ik gewoon een voldoende heb en op vakantie kan..
zou ik ook niet zijn als ik jou was...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?
Ik ben niet nieuwsgierig!
waar?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef DaFan het volgende:
He een emo!
dat was het ook wel een beetje...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:49 schreef miss-scofield het volgende:
Leuke foto!
Ziet er wel 'zwerverig' uitHehe!
Dinsdag m'n eindevaluatie met m'n begeleidertje - die waarschijnlijk niet idioot positef zal zijn - en donderdag waarschijnlijk al m'n cjfer voor m'n verslag.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?
Ik ben niet nieuwsgierig!
Geen zomervakantie voor mij dit jaar!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef MichielPH het volgende:
Maar dan, vacancione! Ik ga met 3 vrienden naar Chersonissos toe, 12 dagen langen! De 22e ga ik weg en ik heb me er toch een potje zin in! Jullie. gaan jullie nog weg?
Mensen, even een collectieve "Aaaaaaaaaaaawh'!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geen zomervakantie voor mij dit jaar!![]()
Oh oh...ga je het wel halen dan?! Balen dat het een rotstage was! Hopen dat de volgende (?) leuker wordt!!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dinsdag m'n eindevaluatie met m'n begeleidertje - die waarschijnlijk niet idioot positef zal zijn - en donderdag waarschijnlijk al m'n cjfer voor m'n verslag.
Dit was het meest saaie klote half jaar van m'n leven, waardoor ik heel weinig geproduceerd heb. Ook op bv. mondeling communceren had ik met de tussentijdse een onvoldoende gekregen. Heb toen direct mijn werk opgebeld en gevraagd hetzelfde formulier in te vullen en daar hebben 2 mensen onafhankelijk van elkaar mij dat als goed beoordeeld. Fijn! ofzoiets..
De mensen zijn er een tikkie nerds, dus echt lekker er tussen passen doe ik niet..
Maar dan, vacancione! Ik ga met 3 vrienden naar Chersonissos toe, 12 dagen langen! De 22e ga ik weg en ik heb me er toch een potje zin in! Jullie. gaan jullie nog weg?
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:55 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Mensen, even een collectieve "Aaaaaaaaaaaawh'!
ga je zelf anders evenquote:
nou en! jij hebt gofferdomme nog "vakantie" de enige vrije dagen die ik heb dit jaar vallen in het weekend...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoor
Iquote:Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en! jij hebt gofferdomme nog "vakantie" de enige vrije dagen die ik heb dit jaar vallen in het weekend...! [afbeelding]
Ik ga lekker arrogant een onvoldoende niet accepteren! Ok, ik was voor hen ook een kutstagiair, maar als ik echt niet goed was geweest, hadden ze dat eerder moeten aangeven, dan had ik mss. nog kunnen verandernquote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh oh...ga je het wel halen dan?! Balen dat het een rotstage was! Hopen dat de volgende (?) leuker wordt!!
Dominicaanse Republiek, ga je daar naar een all inclusive resort?quote:Leuk, gezellig hoor!!
Ja, ik ga de 17e naar de Dominicaanse Republiek met vriendje, 18 dagen!
En 9 augustus met zus naar Barcelona, daar woont m'n beste vriendin!! Dus ik ga op bezoek bij haar, daar slapen enzo, lekker goedkoop
Heb er zoveeeeeel zin in
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:56 schreef DaFan het volgende:
Als ik geen geld verdien deze zomer voor mij ook niet hoor
ik zit volgend studiejaar weer int buitenland...!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef MichielPH het volgende:
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.
Zie je! Kijk nou wat je die jongen aandoet!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zie je! Kijk nou wat je die jongen aandoet!
Goed zo! Zorg ervoor dat je het haalt!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ga lekker arrogant een onvoldoende niet accepteren! Ok, ik was voor hen ook een kutstagiair, maar als ik echt niet goed was geweest, hadden ze dat eerder moeten aangeven, dan had ik mss. nog kunnen verandern
[..]
Dominicaanse Republiek, ga je daar naar een all inclusive resort?
[..]
Je bent wel vrij, me dunkt? Ik lees dat Kuno gewoon door moet stageren.
quote:
en strax zit je daar 12 dagen lang in de regen...!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef miss-scofield het volgende:
Heb een toffe site gevonden over de Dominicaanse Republiek!! Staat álles op!!
Dus ik zit nu voor te genieten voor mijn vakantie!!![]()
Jij geen vakantie, daarom anderen maar een kutgevoel geven?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en strax zit je daar 12 dagen lang in de regen...!![]()
![]()
Deze:quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij geen vakantie, daarom anderen maar een kutgevoel geven?
Volgens mij gebruiken ze op Fok! dan deze smiley:![]()
Of:![]()
En misschien zelfs:![]()
Echt aardig is het dus niet..
ach michiel jongen, als ik niet eens meer sarcastisch van jou mag zijn kun je maar beter helemaal oprotten..!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
quote:
Na ach, 12 van de 18 dagen valt meequote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en strax zit je daar 12 dagen lang in de regen...!![]()
![]()
Juist!! Je hebt gelijk!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En in het Nederland is, word ik, zonder de t.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En in het Engels wordt ik, I, met een hoofdletter geschreven. En leerlingen kunnen ook geen smoesjes gebruiken dat ze te vlug zijn geweest!
weltrustenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:49 schreef miss-scofield het volgende:
Jongens, ik ga slapen!! Morgen weer vroeg stage!!
Weltrusten![]()
Nou wat bedoel je daaaar nou weer mee zeg? Idioot!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou wel gek in der kop!![]()
[afbeelding] deze opmerking gaat ze niet leuk vinden!
Ik zit daar wel erg zielig in dat altohok inderdaad, maar wel lekker droog, en met veel vleesjes!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef DaFan het volgende:
He een emo!
Ben ik nou weer de idioot? Kuno hoop ik voor je?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou wat bedoel je daaaar nou weer mee zeg? Idioot!![]()
Ik wist het...!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou wat bedoel je daaaar nou weer mee zeg? Idioot!![]()
[..]
Ik zit daar wel erg zielig in dat altohok inderdaad, maar wel lekker droog, en met veel vleesjes!![]()
Goed zo, en slaap lekker allemaal en tot morgen lekker weer op stageeeequote:
Haha, ik had het inderdaad tegen Kuno, en ook idioot hoeft niet altijd negatief te zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ben ik nou weer de idioot? Kuno hoop ik voor je?
Er zit niets negatiefs in mijn reactie! In je FB zie je eruit alsof je idioot kan doen en als er iets leuk is dan zijn het mensen die idioot druk doen!
Het was ook heul erg koud tijdens onze bbq...!quote:Op maandag 9 juli 2007 03:56 schreef ETA het volgende:
BBQ in berlijn, cool hoorMaar heeft lein daar nu een dikke jas aan????
goed is niet goed...!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:18 schreef ETA het volgende:
goeiesmorges iedereen!!!
koud is goedik verlang wel naar een koel briesje en lekker buiten te lopen zonder te zweten
op zondag hebben hardwerkende stagiares eindelijk eens tijd om te postenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
trouwens best netjes dat we gister 90 posts hebben geplaatst...!in een weekend... op een tondag...!
Lukt ons doordeweeks niet meer op een dag...!
tondag is duits voor zondag!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef ETA het volgende:
[..]
op zondag hebben hardwerkende stagiares eindelijk eens tijd om te posten
ps. wat is een tondag?
kijk je kent het wel!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:40 schreef ETA het volgende:
haha, tonstag, maantag, tinstag, wuhnsertag, tunterstag, freiestag, saterstag....................
michiel doe nou niet zo stoer...!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef MichielPH het volgende:
ETA, laat je niet gek maken hoor!
Zondag in het Duits is nog altijd Mittwoch.
Tsja, t was niet echt bbq weerquote:Op maandag 9 juli 2007 03:56 schreef ETA het volgende:
OP van de week:
BBQ in berlijn, cool hoorMaar heeft lein daar nu een dikke jas aan????
Fawaka ETA? Tantoe P.I.M.P. swa.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef ETA het volgende:
ben heptalingualdus kom maar op met die talen
moe zijn en dingen boeken is gevaarlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tsja, t was niet echt bbq weer![]()
Maar tof weekend gehad dus?, haha dat "special price for you" kom je ook overal weer tegen he?
Oh ik ben echt moe, maar gisternacht wel even een vakantie geboekt, eindelijk! Ik ga van 2 t/m 9 aug naar Bodrum bij de zus van mijn lover op bezoek, lekker paard rijden door de bergen, met het schip op pad en snorkelen![]()
sorry, alleen talen waar een IQ van boven de 80 is vereist.......quote:
Surinaams man, weet je wat een grote bevolkingsgroep je net ff over één kam scheert en met de grond gelijk maaktquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
sorry, alleen talen waar een IQ van boven de 80 is vereist.......
Oeiiii dat is wel klote, maar dit klopt gelukkig allemaal welquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
moe zijn en dingen boeken is gevaarlijk(zelf eens verkeerde ticket geboekt
) Klinkt erg goed die vakantie
oepsquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Surinaams man, weet je wat een grote bevolkingsgroep je net ff over één kam scheert en met de grond gelijk maakt
is wel cool als je daar bekenden hebt, dan kom je nog ergens ipv aan het hotelzwembad hangen en bitterballen etenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeiiii dat is wel klote, maar dit klopt gelukkig allemaal wel.
Zou niet naar Bodrum gaan als we daar geen bekenden hadden denk ik, maar ik heb er wel zin in, lekker alles tot onze beschikking, nog maar 4 weekjes![]()
Nou, met die bitterballen heb ik dan eigelijk weer minder moeite haha.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef ETA het volgende:
[..]
is wel cool als je daar bekenden hebt, dan kom je nog ergens ipv aan het hotelzwembad hangen en bitterballen eten
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappigquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is Hostel 2 leuk? Ik vond de eerste echt kut. Wat een gebla bla en die 'slachtingen' zag je ook maar heel kort. Ik vond het echt een slechte film!
Morgennnnquote:
sjonnies toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, met die bitterballen heb ik dan eigelijk weer minder moeite haha.
Maar ik ben wel bang voor de anita´s en de henkies die op dat soort plekken afkomen![]()
Jij had toch niets met piemels?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Leinonlein het volgende:
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappig![]()
Dat is niet grappig, maar heul pijnlijk (lijkt mij)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappig![]()
[..]
Precies, sjonnies, tokkies, flodders, je weet welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef ETA het volgende:
[..]
sjonnies toch?Als ik Bodrum/Alanya hoor, dan denk ik ook aan de all-inclusive tokkie tuig dat eens "exotisch" moet doen. Hele dag in hotel hangen, vreten en zuipen, Hazes op de achtergrond. En dan 1 dag snel de markt op wat souvenirs kopen, en dan thuis claimen dat je de turkse cultuur heb opgesnoven.....
Locals kennen is zo relaxed. Toen ik naar Istanbul ging heb ik daar ook afgesproken met een Turkse vriend. Relaxed the boulevards afgelopen, echt turks eten proeven in achteraf wijken waar je normaal gesproken niet zou komenMet andere turkse studenten avondje rondhangen... maakt het een stuk interesanter
Zo *knip* en weg was ie!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, maar heul pijnlijk (lijkt mij)
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo *knip* en weg was ie!
Voel je al plaatsvervangende pijntjes opkomen?![]()
jij bent best wel gemeen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo *knip* en weg was ie!
Voel je al plaatsvervangende pijntjes opkomen?![]()
het was die film...! ik voelde het gewoon echt bij mn eigen...! ze knipte hem zonder na te denken zomaar af...!quote:
Autogek en dan een Hummerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ging net met mn baas op de hummer site onze eigen hummer samenstellen...!ooow wat relaxed om een baas te hebben die ook auto gek is...!
![]()
hou je mondquote:
Dam is dat nog gelukt met dat Excel ding? Je hebt niet meer gereageerd na mn fantastische formulequote:
maar wel tijdens werk uitzoeken..!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Autogek en dan een Hummerpauper [afbeelding]
tot 9.30...!quote:
Geen paniek! Normaal gesproken ben ik niet uitgerust met een schaar op zakquote:
ik kon er wel om lachen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Geen paniek! Normaal gesproken ben ik niet uitgerust met een schaar op zak.
Maar ik zou dat nooit van mijn leven zomaar kunnen, die film is echt té ziek, bah bah!
Ik zag heus wel dat je stiekem met je handen voor je ogen zat hoorquote:
ja maar wat wil je als ze piemels afknippen...!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zag heus wel dat je stiekem met je handen voor je ogen zat hoor.
Nee hij werkt nietquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dam is dat nog gelukt met dat Excel ding? Je hebt niet meer gereageerd na mn fantastische formule
wat is je probleem met excel dan dam?quote:
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #3quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat is je probleem met excel dan dam?
Eerst maar s mn verslag afmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het gewoon handmatig invullen wordt. Ik wil met alle liefde trouwens de file mailen hoor.
mmm ben nu eerst zelf bezig met excel... denk dat het sneller is als je de formules zelf aanpast dan dat ik er vanavond nog eens naar ga kijken..!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het gewoon handmatig invullen wordt. Ik wil met alle liefde trouwens de file mailen hoor.
de enige twee vrouwen in dit topic willen toch hun tieten niet laten zien..!quote:
had Miss-scofield een teituh foto online staan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
En onze lerares heeft haar tietefoto verwijderd..
Alle hoop op Leinonlein dus!
Geen blotequote:Op maandag 9 juli 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had Miss-scofield een teituh foto online staan?
jammer...quote:
ja dat zijn toch geen tietuh foto's of wel michiel?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef MichielPH het volgende:
Moet je je een niet té spannende foto voorstellen hoor, het was gewoon een foto die was ingezoomd op haar topje. Niets geen tepels, niets..
ze heeft een vent dus die regelt ze zelf maar, ik kan wel wat ruimte beschikbaarstellen waar ze op kunnen staan...!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:27 schreef MichielPH het volgende:
Als er iemand tietuh foto's moet kunnen regelen van Leinonlein, dan ben je jij het wel. Dus ga even wat zinnigs doen!
kijken...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
Tieten zijn toch pas leuk als je ze vast kunt houden, wat moet je nou met een foto?![]()
Als je geen hebt om vast te houden is kijken naar nog altijd de beste vervanger.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
Tieten zijn toch pas leuk als je ze vast kunt houden, wat moet je nou met een foto?![]()
hier na vandaag nog maar 24 op de klok..!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef ETA het volgende:
another stage done
er is een switch omgegaan, ipv de gedachte, "ik begin net met mn stage" is nu de gedachte "pff, bijna alweer afgelopen".......... nog 34 werkdagen.......
wanneer ga je hard bezig met je verslag..?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
Nog 13, het is nu echt aftellen voor mij.
Heb het erg leuk gehad hier, maar ben ook eigenlijk heel blij dat het bijna voorbij is![]()
nou vandaag niet, ik moet allerlei kutklusjes opknappen de hele tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wanneer ga je hard bezig met je verslag..?![]()
ik ben mn laptop vergeten.. morgen neem ik hem mee naar mn werk en ga dan na mn werk bij de starbucks een uurtje zitten werken!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
nou vandaag niet, ik moet allerlei kutklusjes opknappen de hele tijd![]()
dus jij bent die gene die de hele tijd zit te f5en op dit topic..!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:21 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben wel aanwezig, maar ik zit eigenlijk te wachten tot dat iemand iets interessants zegt
nee kheb pas vakantie in Juni!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie nou nog geen vakantie [afbeelding]
kerel, jij ook weer een keer hierquote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
eind juli ga ik paar weken op vakantie, tot die tijd ben ik nog gewoon aan het bijbanenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
wanneer vertrek en begin jij eigenlijk in het mooie land Zweden?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag.. Net met een stel vrienden bij de Mac gegeten..
stik jaquote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, jij ook weer een keer hier
ik krijg nog foto's van je![]()
![]()
15de ga ik weg.. 16de kom ik aan.. en de 25ste begin ik met de introquote:Op maandag 9 juli 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wanneer vertrek en begin jij eigenlijk in het mooie land Zweden?
ik moet ze zelfs nog makenquote:
het regentquote:
regen? dat was vorige week hoorquote:
zie:quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
regen? dat was vorige week hoorNu is de zomer begonnen.
![]()
phoe... ik vertrek de 10de uit berlijn, vertrek de 12de naar Zweden de 14de begint introductie (2 week) al en de 20ste begint het studie jaar!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
15de ga ik weg.. 16de kom ik aan.. en de 25ste begin ik met de intro
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga vanavond naar stirb langsam vier punkt null!
Eerst stirb langsam in een autokino! en daarna de eerst volgende film The simpsons en die ga ik wel in het engels kijken!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]mooie film, als je wat mag aanraden: ga Transformers ook zien
![]()
Ik moet deze week eigenlijk naar Transformers, maar weet alleen nog niet wanneer ik gaquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]mooie film, als je wat mag aanraden: ga Transformers ook zien
![]()
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.quote:Ha die Marjolein,
Ik heb je conceptverslag met plezier gelezen en wat mij betreft mag je de
gekozen opzet aanhouden (slaak een zucht van verlichting).
als je maar gaatquote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet deze week eigenlijk naar Transformers, maar weet alleen nog niet wanneer ik ga
genoeg tips toch..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Mag ik even jullie credits?
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha![]()
![]()
![]()
gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
he gastquote:
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".quote:Op maandag 9 juli 2007 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
genoeg tips toch..!Maar relaxed dat je nu zeker weet dat je verder kan!
even er doorheen banjeren en je bent klaar!
![]()
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!quote:
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe... ik vertrek de 10de uit berlijn, vertrek de 12de naar Zweden de 14de begint introductie (2 week) al en de 20ste begint het studie jaar!
nee tuurlijk niet..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".
nou goed, dan ga ik er maar vanuit dat ik iig geen onvoldoende krijg.![]()
Hoe is het met jouw verslaggie, al een regeltje verder?
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.
Introductiedag 1
Is donderdag in Zweden ook studentenavond? De volgende dag gewoon weer om 10 uur beginnen op school...![]()
![]()
![]()
zeker hierrr knalleeehquote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!![]()
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op schoolquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!
Ik weet niet welke dag het studenten avond is in zweden... maar eens even uitzoeken!![]()
na vandaag 24 dagen!quote:
Die koffie wordt zeker wel uitgeprobeerd!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op school![]()
tot 16 augustus, dan kretaquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
tot 16 augustus, dan kreta [afbeelding]
*geeft credits...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
hier alles goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
Mijn dank is grooootquote:
x2quote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou bijna een zere kop van het niks doen krijgen
heb je al een tent geregeld dan...?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn dank is groooot![]()
Ik ga dit weekend naar een festival maar mijn baas wil me geen vrij geven maandag, ik denk dat maandag heeel productief gaat worden![]()
how you doin'quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alleen morgen en vrijdag nog!!
Deze week alleen maar saaie vergaderingen
Ja inmiddels hebben we een tent!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je al een tent geregeld dan...?
beter! en zag op internet dat het vrijdag nog gaat regenen, maar dat het zaterdag een mooie dag word met 26 graden!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inmiddels hebben we een tent!![]()
Huisgenootje van mijn collegaatje heeft een tent![]()
Mijn chef zegt opeens, hey? hebben jullie nu allebei vrij op vrijdag? dat wil ik eigenlijk helemaal niet!
Te laat, ik heb mijn bevestiging al.
ciaoquote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ha! ik ben vrij! spreek jullie allemaal morgen weer!
en Boonen net doen of ie blij wasquote:
Nergens last van hier in Berlijn centrum!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:35 schreef Qunix het volgende:
Ging het bij jullie ook zo tekeer in de lucht? Bij ons (Amsterdam) niet normaal
Kan die leinonlein stiekem in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nergens last van hier in Berlijn centrum!![]()
www.track-your-partner.com
heulemaal niet!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan die leinonlein stiekem in de gaten houden![]()
hier schijnt de zon en is de lucht zeer matig bewolktquote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Qunix het volgende:
Nu weer.... Ben nu thuis.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha![]()
![]()
![]()
wil je tegen die "designers" dan heel gauw zeggen dat ze de buttons aan de bovenkant ook even netjes moeten uitlijnen met het geheelquote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Qunix het volgende:
Vandaag was ik lekker aan de slag
[afbeelding]
Ik moet een site maken (alleen scripting, design doen andere mensen die wél kunnen designen) voor Protect Eye. Dat is een beveiliging bedrijf die actief is rond Utrecht.
In een dag de layout gemaakt en vanaf morgen een groot CMS erachter maken.
ook maar 6 uur slaap gehad... beetje teveel aan me kop...... zat te denken aan een systeem waarmee ik gigantisch veel geld kan verdienen met minimale inspanningen, ik denk dat k eruit ben, en het is nog legaal ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje achterbakse homo's bij het openbaar vervoer in Berlijn...! morgen gaan die homo's staken van 8 tot 11... gelukkig moet ik om 8 uur op mn werk zijn nu maar hopten dat ik me niet verslaap! nog 6 uurtjes en dan gaat de wekker weer!
ETA succes strax in je eentje! [afbeelding]
OV staking in Duitsland toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
(voor mij geen) goedemorgen
ja waardoor ik een half uurtje eerder op moest staan om rustig en op tijd de s-bahn te hebben... en ik lag er gister pas om half 2 in dus heerlijk misschien net krap aan 5 uur echte slaap gehad...! en ik mis al zo veel slaap...!quote:
quote:
let maar niet op mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
Stage SC # 229 Slapen is voor mietjes!
Vroegahhhhhhhh, echt heul vroegaahhhhhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
vroegahhhhhhhhhhh........ toen had ik geen slaap nodig..........
- knip -
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dagcijfers van maandag 09 juli 2007 (0:00 - 23:59)
![]()
126. 047 Kuno_van_Dijk
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfers![]()
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stonden. Dat vonden SES mods niet zo leuk
![]()
FOEI!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!
eindelijk...! waarom duurde dat zo lang?quote:
en je hebt zeker weer je camera niet mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HAAA YES! de hel is losgebroken in Duitsland! het openbaar vervoer ligt plat!(of nou ja... in Berlijn dan!
) wat zal Leinonlein balen van vandaag...!
Och, zo bijzonder is dat niet. Hebben wij Nederlands ook gewoon op Texel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Holy shit hee!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
ik had je gister toch gesmst...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoor, slechts 20 minuten te laat, best netjes toch?
best indrukwekkend...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
hier een plaatje van vandaag, rood is taiwan (als je heeeeeeeeeel goed kijkt zie je me naar werk lopen), blauw de storm (huge mofo!!!!!!!!) en lichtblauw de voorspelde pad......... over 3-4 dagen komt ie in de buurt van taipei......
[afbeelding]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had je gister toch gesmst...!maar nog redelijk op tijd, kwam hier om half 10 1 binnenlopen die had van zoologische garten gelopen...!
![]()
in de baas zn tijd...!
![]()
hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
dan kom je toch gewoon veel te laat en neem je pas de s-bahn om 11 uur...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komt. Ik hoef niet per se met de S-bahn dus achhhh lopen vanaf de Zoo
![]()
![]()
, dan moet je echt heel Tiergarten door haha.
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:02 schreef ETA het volgende:
momenteel is het nog een tropische storm, maar binnen enkele uren word het een officiele typhoon klasse 1, dat is dan al krachtiger dan een orkaan (windkracht 12 op de beaufeaurt schaal)..... en dan 2,5 dag later zal het gegroeid zijn naar een klasse 4, en dan is ze oook het dichtsbij bij taipei.....![]()
Volgens de experts zal ze op tijd afbuigen, krijg hier dan hoogstens wat wind van orkaan kracht :S Als je het pad ziet wat de orkaan al heeft afgelegd, dan komt ie recht op mij afZal wel los lopen
heyyyyyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!![]()
of is het gebouw waar je in werkt wel sterk genoeg voor zulke stormen?![]()
mooi man!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik die op mijn weblog zetten?![]()
nee...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Frrreek het volgende:
Krijgen we nog een periode waarin er helemaal geen stagairs zijn?
1 meter maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef ETA het volgende:
[..]
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................
vond het zelf ook redelijk gelukt! (heb tot nu toe geen grote fouten ontdekt)quote:
echt nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef MichielPH het volgende:
Lein, je weblog is stuk!
guttegut, doordat je mijn link hebt geplaatst op je site zal ik eerst wel weer een verhaal op mijne moeten zetten he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
Nee hoor michiel, hij doet het gewoon! Maar sinds kort plaatst weblog.nl wel reclame boven de pagina, dat is wel jammer. Krijg ik nog een reactie op mijn weblog?
leininberlijn.web-log.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
kansloze, probeer dan zelf ook wat uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |