goeienavondquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
het was trouwens niet mijn bedoeling om je te pesten, ik wist daarbij ook niet dat jij het vorige topic al aangemaakt had...
het was gewoon een onschuldig geintje
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik hoefde hem niet vol te posten toch...? [afbeelding]
quote:
Wat is er dan fout aan?quote:
Ik ben geen ex-stagiair!!!quote:
ik verander het wel weer...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben geen ex-stagiair!!!Ik moet sowieso nog een week... en ik begin 26 augustus gewoon weer!!
is het zo goed...?quote:
Ja!!! Dank!!quote:
Lieve schat, 'Nederlands docent stage' is anders niets beter dan dat wat Kuno schrijft..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja!!! Dank!!![]()
Ik heb alleen wel in wiki veranderd, dat ik een Nederlands docent stage doe..ipv 'leraressen stage' (Wat overigens één woord is!!)
ja maar ik vind leraressen stage veel geiler klinkenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja!!! Dank!!![]()
Ik heb alleen wel in wiki veranderd, dat ik een Nederlands docent stage doe..ipv 'leraressen stage' (Wat overigens één woord is!!)
Hehe, i know.. In de wiki heb ik het ook veranderd in: stage als Nederlands docent.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lieve schat, 'Nederlands docent stage' is anders niets beter dan dat wat Kuno schrijft..
*Kuch* sorry..
En in het Engels wordt ik, I, met een hoofdletter geschreven. En leerlingen kunnen ook geen smoesjes gebruiken dat ze te vlug zijn geweest!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, i know.. In de wiki heb ik het ook veranderd in: stage als Nederlands docent.
Nu ben ik gewoon te vlug geweest ofzo
Hehe, je hebt alweer gelijk! Mij maakt het niets uit hoor!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En in het Engels wordt ik, I, met een hoofdletter geschreven. En leerlingen kunnen ook geen smoesjes gebruiken dat ze te vlug zijn geweest!
Ja, sorry hoor, ik zit vanaf vanochtend 9u achter deze pc, dus ik wat vervelend zijn..
Jeuzes, trappen zelfs de nieuwerwetse leraressen daar nog in?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, ik krijg nooit te horen dat ze 'te vlug' zijn geweest!! Hehe! Tegenwoordig doen printers of doet het internet het niet! Stomkoppen![]()
Euh, nee! Dat zeg ik toch niet? Ik zeg je alleen wat de smoesjes van nu zijn! Bij mij gaat er gewoon een punt per dag af dat ze het te laat inleveren. Hebben ze gewoon pech, ik geef de opdracht ruim van te voren opquote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jeuzes, trappen zelfs de nieuwerwetse leraressen daar nog in?
Pffff..
Kijk, dat is wel fairquote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh, nee! Dat zeg ik toch niet? Ik zeg je alleen wat de smoesjes van nu zijn! Bij mij gaat er gewoon een punt per dag af dat ze het te laat inleveren. Hebben ze gewoon pech, ik geef de opdracht ruim van te voren op
Juist inderdaad!! En dan zeggen ze tenminste ook niet: 'Oh, bij haar kun je het nog 2 weken later inleveren, maakt toch niet uit!'quote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel fairWeet je ook waar je aan toe bent als leerling
niemand is kansloos hier...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Juist inderdaad!! En dan zeggen ze tenminste ook niet: 'Oh, bij haar kun je het nog 2 weken later inleveren, maakt toch niet uit!'
Maar, ik dacht jij net zei dat we kansloos waren dat we nog op Fok! zaten in het weekend
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netquote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand is kansloos hier...!![]()
Ik heb een fles mezzo mix... en dat is zooo smerig...![]()
Mezzo mix is cola en fanta gemixed in een fles...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netIn het vorige topic geloof ik
Wat is dat? Ken ik niet
Ik heb Wieckse Rosé en Ben&Jerry's ijs![]()
Klinkt lekker..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mezzo mix is cola en fanta gemixed in een fles...!![]()
ja maar lieve schat... het is zondag... alles is hier gesloten...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Klinkt lekker..![]()
Moet je wat anders pakken!
Nanana! Dan heb je pechquote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar lieve schat... het is zondag... alles is hier gesloten...!gister hele dag met leinonlein op stap geweest.. en geen tijd gehad om boodschappen te doen...!
![]()
Zeg maar Michiel hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
Ik zeg het ook niet, dat zei MichielPH netIn het vorige topic geloof ik
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef MichielPH het volgende:
Sinds wanneer wordt hier ook in het weekend gespamd?
Mensen, zoek eens vrienden, of ga wat doen!
waterdrinken in berlijn is alleen lekker uit flesquote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nanana! Dan heb je pechJe kunt ook water drinken
Gezellig!!! Wat hebben jullie allemaal gedaan
Ik woon in Berlijn en ben heel erg alleen...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zeg maar Michiel hoor
En ik zei:
[..]
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!
En ik ben zelf bezig met mijn eindverslag, dus ik ben bezig met stage, dus mag ik van mezelf hier zijn![]()
Jullie mogen ook hier zijn, daar niet van. Zondagavond helemaal. Maar als je elke zondagmorgen hier ziet, moet je toch even nagaan of alles nog goed gaat.
nou wel gek in der kop!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef MichielPH het volgende:
Dat klinkt zeker niet verkeerd. Leinolein, is zij echt idioot druk?
Michiel!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zeg maar Michiel hoor
En ik zei:
[..]
Dus ik zeg nergens dat jullie kansloos zijn!
En ik ben zelf bezig met mijn eindverslag, dus ik ben bezig met stage, dus mag ik van mezelf hier zijn![]()
Jullie mogen ook hier zijn, daar niet van. Zondagavond helemaal. Maar als je elke zondagmorgen hier ziet, moet je toch even nagaan of alles nog goed gaat.
Zozo, dat is een heleboelquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waterdrinken in berlijn is alleen lekker uit fles![]()
We hebben gebbqed!en een film gezien! (hostel 2!
) en wat gedronken oja en nog wat touri dingen gedaan in berlijn! [afbeelding]
Hier was het ook Kutweer...! maar we moesten en zouden bbqen!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zozo, dat is een heleboelLekker druk!! Leuk hoor!! Hier is het kutweer... al mijn BBQ-vlees ligt al weken in de vriezer..te wachten op mooi weer
Is Hostel 2 leuk? Ik vond de eerste echt kut. Wat een gebla bla en die 'slachtingen' zag je ook maar heel kort. Ik vond het echt een slechte film!
ik zou vanavond ook een verhaal gaan typen...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef MichielPH het volgende:
Morgen, 12u 's middags.
Ik heb nog nooit zo'n kutinstelling gehad als dat ik nu heb, echt heel verschrikkelijk. Wat zal ik blij zijn als ik gewoon een voldoende heb en op vakantie kan..
Dat zijn vaak de leuke BBQ'squote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier was het ook Kutweer...! maar we moesten en zouden bbqen!dus dan ga je dat doen! gelukkig 1 of ander raar overdakt ding gevonden in tiergarten en de bbq aangestoken, brandblaar opgelopen op mn rechterwijsvinger!
en heerlijk gebbqed ben nu even een foto aant uploaden!
Hostel twee ja... mmm boel verhaal weinig geslacht laten we het daar op houden vond hem opzich wel grappig [afbeelding]
Foto moet nog upgeload worden...!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de leuke BBQ'sHaha!!
Jammer van de brandblaar
Leuke fotoHeb meteen gekeken!
Hostel 2 hoef ik dus niet te zijn!!!
Geef mij maar Saw 4
Oh, dan heb ik naar een andere van jullie gekekenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Foto moet nog upgeload worden...!![]()
ja dat is Lein, toen waren we voor de brandenburger tor! om 6 uur sochtends niemand te bekennen op een paar indiers na!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef MichielPH het volgende:
Ja, ik zal ook al te kijken wat scofield nou zou kunnen zien... Zij die over je heen hangt in je FB, is dat haar wel?
Ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik naar een andere van jullie gekeken
Wanneer krijg je de uitslag? Wanneer ga je op vakantie? Waarheen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef MichielPH het volgende:
Morgen, 12u 's middags.
Ik heb nog nooit zo'n kutinstelling gehad als dat ik nu heb, echt heel verschrikkelijk. Wat zal ik blij zijn als ik gewoon een voldoende heb en op vakantie kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |