Van 22 juli tot 2 augustus in appartement Adams.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Wanneer ga je?
veel succes en bikkel zequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef MichielPH het volgende:
Jazeker! Moet m'n verslag afhebben voor maandag 12u, dus ik bikkel nog even door.
Wij net geboekt. 1-8 augustusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Van 22 juli tot 2 augustus in appartement Adams.
Hoiquote:
welke zender is Wimbledon op dan?? en hoelaat en waar is de Tour te zien??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nu ff Wimbledon bekijken en daarna tour![]()
rtl 4 staat die hier op.. Tour is vanaf 16.00, Nl 1 geloof ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke zender is Wimbledon op dan?? en hoelaat en waar is de Tour te zien??
Bartoli in de finale, ongelofelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
rtl 4 staat die hier op.. Tour is vanaf 16.00, Nl 1 geloof ik![]()
Eigenlijk wel ja.. gvd, wat meppen die Williamsquote:
die moet er dan ook maar gewoon aan, Bartoli FTWquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. gvd, wat meppen die Williams![]()
![]()
...lekker kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...lekker kort.
Of dat niet?
Voor degene die 'em niet snappen:Financiele bijsluiter ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou het niet wetenquote:
ik bedoelde: überhaupt iemand aanwezigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
Zometeen Sensation.![]()
Yepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde: überhaupt iemand aanwezig
ga jij naar Sensation??
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nu ook weer aanwezig hoor ReM
quote:
vanavond richting het Midzomerfeest in Benteloquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nog dingen van plan dit weekend ReM?
vanavond Hustle kijken om 20:00 uur en daarna gamen en morgenmiddag Formule 1 kijken en daarna Tour de France. De zondag wordt voor mij dus een sportief dagjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond richting het Midzomerfeest in Bentelo
en jij?
veel plezier in de tuin (met een laptop op schootquote:Op zondag 8 juli 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!!
Ik ga de tuin in!!
Doeeiiii
Hier wordt al maanden ook in het weekend over stage gepraat hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef MichielPH het volgende:
Sinds wanneer wordt hier ook in het weekend gespamd ook over stage gepraat?
Mensen, zoek eens vrienden, of ga wat doen!
das geen slecht idee..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier in de tuin (met een laptop op schootkan je hier gewoon doorgaan
)
Ben niet zo thuis in al die feestjes, maar ik dacht dat Sensation White binnenkort zou zijn, dus zou best kunnen dat dat afgelopen nacht was, en dat je daar heen bent geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
das geen slecht idee..
Maar 2 uur geslapen vanmorgenLag er om 9 uur in.. had een feestje in een een Amsterdamse voetbal stadion en iets met een witte dress code
![]()
Lekker alleen uit je dak gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Was wel een vet feest. Als je iemand kwijt ben is een behoorlijk speld in een hooiberg om je vrienden te zoeken.. Ik had een andere ingang dan de rest.
Ik was binnen 5 minuten de Arena binnen terwijl mijn vrienden aan de andere kant 5 kwartier moesten wachten voordat ze naar binnen konden.
doe jij toch ook altijd?quote:
Heul nietquote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe jij toch ook altijd?[afbeelding]
[afbeelding]
Ben een uurtje zoet geweest met zoeken, maar gelukkig gevondenquote:
ik heb Mezzo mix!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:37 schreef ETA het volgende:
ik heb bier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |