Aspergeseizoen is toch al afgelopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je vader druk met nieuwe seizoen?
je weet toch wel wie zn vader is of niet?quote:
Uhm, als ik t goed heb over 3 weken.. de 27equote:
Bedankt Daf. Jij ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef DaFan het volgende:
Ok ik ga
Stagiaires: werkze nog!
Rest: veel plezier in je vrije tijd
Oh, ik ga nu even lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lein, ik had je vanochtend een pm gestuurd heb je die gezien? of zit in een trjaect waarin je mij volledig moet negeren?
aaah mooi, dan zal ik mn ouders even opdracht geven om alles op te nemen voor als ik weer terug ben in NL, of denk je dat je een dvdtje met handtekening voor me kan regelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, als ik t goed heb over 3 weken.. de 27e! Gaat ie betje kijken bij strandtenten enzo..
![]()
ik had je toch 1 gestuurd of niet..?quote:
Dvd moet mogelijk zijn denk ik. Handtekening kan ik sowieso voor zorgen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah mooi, dan zal ik mn ouders even opdracht geven om alles op te nemen voor als ik weer terug ben in NL, of denk je dat je een dvdtje met handtekening voor me kan regelen?
hoe kan het trouwens dat je vader blank is en jij een neger?
Ah kijk zo komt dat dus...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dvd moet mogelijk zijn denk ik. Handtekening kan ik sowieso voor zorgen..
Een zwarte lul heeft ie![]()
Had hij na je broer er dan niet iets van cola overheen kunnen gooien?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ah kijk zo komt dat dus...
Mijn vader had roest in de pijp... dat zie je wel aan mn haar...
ik weet niet of jij zulks dingen met je piemel doet maar lijkt me niet normaal... en het zat ook in de piemel...!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Had hij na je broer er dan niet iets van cola overheen kunnen gooien?
ja bah he...!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Leinonlein het volgende:
gatver, piemels!
over 45 minuten naar het station! om mn trein weer naar Berlijn te pakken! heerlijk in mn eigen bedje slapen vanacht!quote:
Jij bent er ook niet vies van!! Geef maar toe..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Leinonlein het volgende:
gatver, piemels!
Zo praat je niet tegen een damequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vies van!! Geef maar toe..
hoe weten we nou dat jij een dame bent en geen omgebouwde man?quote:
Hallo kijk maar in mijn profiel, ik spreek altijd de waarheid op internetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe weten we nou dat jij een dame bent en geen omgebouwde man?![]()
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hallo kijk maar in mijn profiel, ik spreek altijd de waarheid op internet![]()
Ik praat niet, ik typ~~!1`1`1``~~!!!!111~~!!!!!einzwiedrielollervier~~!~!~!!!!!1`11één~~!~!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik praat niet, ik typ~~!1`1`1``~~!!!!111~~!!!!!einzwiedrielollervier~~!~!~!!!!!1`11één~~!~!
quote:
ga je nou vervelend zitten doen?quote:
22 minuten... en ik MOET nog met mn stagebegeider hier praten...!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Frrreek het volgende:
bijna weekend! Das snel gegaan![]()
![]()
:ASD:ASDKJALGHDSAOJF
![]()
WPOEEHOEEE
Neujquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je nou vervelend zitten doen?![]()
maar goed ook Kutnegerhomo dat je bent!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar goed ook Kutnegerhomo dat je bent!![]()
waar gaat de vakantie heen?
hebben ze daar geen bruggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Chersonissos, alleen nog ff een app. zien te vinden![]()
Joo, ik ook! Heb jij je opdracht al bedacht voor Saar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Chersonissos, alleen nog ff een app. zien te vinden![]()
Saar van TMF?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Joo, ik ook! Heb jij je opdracht al bedacht voor Saar?
Jaaa, lekker wijf!quote:
Oh yeahquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk heb net mijn diploma uitreiking achter de rug
![]()
het is inderdaad een heerlijk moment, voor het eerst in pakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh yeah![]()
Dat lijkt me een heerlijk moment![]()
Maar ik ga zo vervroegd naar huis, en dat is ook best wel heerlijk![]()
Moeten we eerst een app. zien te vinden, daarna komt die opdracht welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Joo, ik ook! Heb jij je opdracht al bedacht voor Saar?
En gefeliciteerd ReMcOrEquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een diplomaik ook
ik heb een roosik ook
ik heb een Saxion USB-stick(die trouwens (nog) niet werkt
)
ik ben helemaal klaar met school![]()
![]()
ik ook
whehe zal me benieuwen of ik die stick ook krijgquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een diploma
ik heb een roos
)
![]()
Gefeliciteerd ReMcOrEquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een diploma
ik heb een roos
)
![]()
nope, geen usb-stick voor mij. Wij hebben een mapje gekregen waar je visite-kaartjes in kan bewarenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteerd![]()
geen USB-stick gekregen??
dankje PBquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ReMcOrE![]()
Vergeet ik helemaal Luctor nog te feliciteren![]()
alsnog
jij ook gefeliciteerd Luctor![]()
HZ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope, geen usb-stick voor mij. Wij hebben een mapje gekregen waar je visite-kaartjes in kan bewarenen daarbij nog een HZ-pen
Hogeschool Zeeland?quote:
Van 22 juli tot 2 augustus in appartement Adams.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Wanneer ga je?
veel succes en bikkel zequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef MichielPH het volgende:
Jazeker! Moet m'n verslag afhebben voor maandag 12u, dus ik bikkel nog even door.
Wij net geboekt. 1-8 augustusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Van 22 juli tot 2 augustus in appartement Adams.
Hoiquote:
welke zender is Wimbledon op dan?? en hoelaat en waar is de Tour te zien??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nu ff Wimbledon bekijken en daarna tour![]()
rtl 4 staat die hier op.. Tour is vanaf 16.00, Nl 1 geloof ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke zender is Wimbledon op dan?? en hoelaat en waar is de Tour te zien??
Bartoli in de finale, ongelofelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
rtl 4 staat die hier op.. Tour is vanaf 16.00, Nl 1 geloof ik![]()
Eigenlijk wel ja.. gvd, wat meppen die Williamsquote:
die moet er dan ook maar gewoon aan, Bartoli FTWquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. gvd, wat meppen die Williams![]()
![]()
...lekker kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...lekker kort.
Of dat niet?
Voor degene die 'em niet snappen:Financiele bijsluiter ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou het niet wetenquote:
ik bedoelde: überhaupt iemand aanwezigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
Zometeen Sensation.![]()
Yepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde: überhaupt iemand aanwezig
ga jij naar Sensation??
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nu ook weer aanwezig hoor ReM
quote:
vanavond richting het Midzomerfeest in Benteloquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nog dingen van plan dit weekend ReM?
vanavond Hustle kijken om 20:00 uur en daarna gamen en morgenmiddag Formule 1 kijken en daarna Tour de France. De zondag wordt voor mij dus een sportief dagjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond richting het Midzomerfeest in Bentelo
en jij?
veel plezier in de tuin (met een laptop op schootquote:Op zondag 8 juli 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!!
Ik ga de tuin in!!
Doeeiiii
Hier wordt al maanden ook in het weekend over stage gepraat hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef MichielPH het volgende:
Sinds wanneer wordt hier ook in het weekend gespamd ook over stage gepraat?
Mensen, zoek eens vrienden, of ga wat doen!
das geen slecht idee..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier in de tuin (met een laptop op schootkan je hier gewoon doorgaan
)
Ben niet zo thuis in al die feestjes, maar ik dacht dat Sensation White binnenkort zou zijn, dus zou best kunnen dat dat afgelopen nacht was, en dat je daar heen bent geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
das geen slecht idee..
Maar 2 uur geslapen vanmorgenLag er om 9 uur in.. had een feestje in een een Amsterdamse voetbal stadion en iets met een witte dress code
![]()
Lekker alleen uit je dak gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Was wel een vet feest. Als je iemand kwijt ben is een behoorlijk speld in een hooiberg om je vrienden te zoeken.. Ik had een andere ingang dan de rest.
Ik was binnen 5 minuten de Arena binnen terwijl mijn vrienden aan de andere kant 5 kwartier moesten wachten voordat ze naar binnen konden.
doe jij toch ook altijd?quote:
Heul nietquote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe jij toch ook altijd?[afbeelding]
[afbeelding]
Ben een uurtje zoet geweest met zoeken, maar gelukkig gevondenquote:
ik heb Mezzo mix!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:37 schreef ETA het volgende:
ik heb bier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |