Inderdaad. Aan de andere kant kost Mols geen reet natuurlijk. Maarja, hij levert ook geen reet op.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:51 schreef Happel het volgende:
Hallo Feijenoord, wakker worden!!! Mols?![]()
Gaan ze nu weer terugvallen in hun oude gewoontes? Koop een jong talent en laat die ervaring opdoen door hem af en toe te laten invallen. Ga geen uitgerangeerde speler halen, die eigenlijk al vaarwel tegen de voetbalwereld heeft gezegd, maar alsnog besluit om er nog een jaartje aan vast te plakken.
Ja, heel leuk, maar wat mij betreft is heel die rol van pinchhitter overschat. Kan je net zo goed Bahia als pinchhitter gebruiken, blijft hetzelfde.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is gewoon iemand die je 10 min. voor tijd erbij gooit als je 1-0 achter staat, meer niet. En daar kan je geen pikkie van 17 voor gebruiken natuurlijk.
Ik snap t wel, al had ik m er liever niet bij gehad.
Pinchhitter is een hol begrip. Je moet gewoon iemand hebben die de beuk er in kan gooien, dat hoeft echt geen uitgerangeerde ADO-speler te zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar wat mij betreft is heel die rol van pinchhitter overschat. Kan je net zo goed Bahia als pinchhitter gebruiken, blijft hetzelfde.
Dat zeg ik, dan kan je daar net zo goed Bahia neergooienquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pinchhitter is een hol begrip. Je moet gewoon iemand hebben die de beuk er in kan gooien, dat hoeft echt geen uitgerangeerde ADO-speler te zijn.
Metgod heeft vroeger ook nog in de spits gestaan al was het maar 1 wedstrijd, dus hell, waarom niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar wat mij betreft is heel die rol van pinchhitter overschat. Kan je net zo goed Bahia als pinchhitter gebruiken, blijft hetzelfde.
Ja, het was meer een toevoeging op jouw postquote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan kan je daar net zo goed Bahia neergooien
Hoe bedoel je? Hij voetbalt niet meer toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bombarda deed het ook niet zo verkeerd toch?
Hij is dus ook gehaald als 3e / 4e spitsquote:Op zondag 8 juli 2007 17:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan Mols niet op de trein met Charisteas samen.........godsamme zeg. Leuk als 4de spits maar dan houd het op!!
Maar dan is hij nog te slecht.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is dus ook gehaald als 3e / 4e spits.
Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnenquote:
Dan gebruiken we toch breekijzer...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnen
Haha.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan gebruiken we toch breekijzer...
Precies.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef Tomasso het volgende:
Jezus, we zijn weer wakker hoor. Feyenoord is weer wie ze is.
Waarom in godsnaam Mols? Doe dan een pikkie van 17 desnoods, maar geen Mols
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Een maand geleden had niemand echt raar opgekeken als Mols als "de nieuwe spits van Feyenoord" was gepresenteerd.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan gebruiken we toch breekijzer...
Nou ja, modeterm... In de jaren '90 had je al Van Vossen, Mulder en Van Hooijdonk bij Oranje die zo genoemd werden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnen
Ja maar hij heeft wel ervaringquote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef TC03 het volgende:
De term pinchhitter is gewoon een excuus om teringslechte spelers aan te trekken.
Volgens het AD en NOS teletekst ook...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:46 schreef Longmen het volgende:
Volgen Fok sport () is het al zeker.
Mols naar Feyenoord
Het blijft Feijenoord, hè.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Urquhart het volgende:
Mols
Jullie waren juist zo op de goede weg, een ezel stoot zich toch geen tweede maal aan dezelfde steen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |