Tomasson zat ik toch al niet op te wachten, dus dat is niet zo een ramp. El Ahmadi, tja. Jammer, maar valt ook mee te leven.quote:8/7/2007 - Transfers Tomasson en El Ahmadi mislukken
(Gepost door K)
BRON: De Telegraaf
Niet alle transfers die Feyenoord deze zomer probeert te doen, slagen. De Telegraaf meldt dat Jon-Dahl Tomasson ervoor heeft gekozen om bij het Spaanse Villarreal te blijven. De Deense aanvaller was ook in beeld bij zijn oude club Feyenoord. Tomasson werd het afgelopen halfjaar door VfB Stuttgart al verhuurd aan Villarreal, waarbij hij komend seizoen meer kan verdienen dan in Rotterdam.
Volgens trainer Bert van Marwijk grijpt Feyenoord ook naast FC Twente-middenvelder Karim El Ahmadi. "Ik heb begrepen dat zijn komst onhaalbaar is", aldus Van Marwijk.
Graag of niet.quote:Prijs Drenthe schrikt Real af
ROTTERDAM - Er gaapt een kloof tussen het bedrag dat Real Madrid biedt voor Royston Drenthe en de vraagprijs van Feyenoord voor het talent. De Stadionclub wil 12 miljoen euro incasseren voor de revelatie van het jeugd-EK, terwijl het eerste bod van Real Madrid 7 miljoen euro bedraagt. Het verschil is zo groot, dat een akkoord ver weg lijkt.
Technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid sprak vorige week donderdag in Amsterdam met een delegatie van Feyenoord. Er heerst verbazing over de hoge vraagprijs van Feyenoord voor een speler met 29 wedstrijden eredivisie-ervaring. Zo kostte goalgetter Klaas-Jan Huntelaar Ajax 9 miljoen euro, terwijl spitsen normaal een hogere marktwaarde hebben dan middenvelders. Ook Chelsea wil 7 miljoen euro neertellen voor Drenthe, maar de Londense club is daarnaast bereid om hem een jaar terug te verhuren aan Feyenoord.
Net of ze het geld niet hebben...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:10 schreef Flashwin het volgende:
Idd, Real en Chelsea moeten niet zo janken...Drenthe heeft een hoop potentie. Take it or leave it.
Maar wel potentie heeft en nog een contract voor zeer lange tijd. Als zij hem zo graag willen, kopen ze het maar af. Zoals al gezegd, take it or leave it..quote:Op zondag 8 juli 2007 12:18 schreef RubenSosa het volgende:
12 miljoen voor een speler die een paar wedstrijdjes goed speelt.....![]()
Je doet net of Feyenoord bereidwillend moet zijn om een talentvolle speler te laten gaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:18 schreef RubenSosa het volgende:
12 miljoen voor een speler die een paar wedstrijdjes goed speelt.....![]()
Kan er niet wakker van liggen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jammer van Tomasson. Hij leek mij perfect met Makaay in de spits.
En denk dat als er 12 miljoen wordt geboden, Drenthe toch vriendelijk wordt verzocht naar Real Madrid of Chelsea te vertrekken.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef EnactedChaos het volgende:
Zou me wel tegenvalen als ie weggaat. Maar ik zal er ook geen nacht wakker van ligen, dan is het gewoon: doei.
Blijkbaar wil ie dan toch niet zo heel graag hier voetballen. Snap echt niet dat er gesproken wordt na 2 goede wedstrijden. Drenthe moet gewoon duidelijk maken dat ie blijft en anders daar ergens op de bank gaan zitten.
Wie moet er dan in de spitsquote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Kan er niet wakker van liggen.
Vind t een toffe gozer maar hoef m eigenlijk niet terug te zien.
Maar wat heeft ie daaraan? Niks toch... Ja, veel geld, alsof ie bij Feyenoord pinda's krijgt. Dat grote geld krijgt ie echt nog wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
En denk dat als er 12 miljoen wordt geboden, Drenthe toch vriendelijk wordt verzocht naar Real Madrid of Chelsea te vertrekken.
Bijvoorbeeld, en wellicht wordt er nog wel iemand anders gehaald. Maar je moet ook niet teveel oude spelers willen terughalen denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wie moet er dan in de spits? Of is een 4-4-2 met Makaay en Slory ook wel goed? Ik ben gerust op Slory.
Eensch.Mocht hij onverhoopt in de nabije toekomst ook nog wat oproepjes van Bassie krijgen en zich doorontwikkelen,is hij straks echt goud waard.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Drenthe weggaat, zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling, dunkt me.
Dus laat hem nog maar een seizoen (of 2) "een paar wedstrijdjes" goed spelen voor ons hoor![]()
Die aankopen hebben ze altijd wel gedaan, maar nooit goede.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al een beetje vreemd op t moment met al die aankopen, het is Feyenoord niet echt meer![]()
![]()
Huh? Beetje vreemd wat je zegt. Het is weer Feijenoord, wanneer ze Charisteas, Kolkka en Leonard aantrekken?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:Ik vind het sowieso al een beetje vreemd op t moment met al die aankopen, het is Feyenoord niet echt meer![]()
![]()
quote:Sahin verkoos Feyenoord boven Turkse topclubs
08 juli 2007
Voor Nuri Sahin is de overstap naar Feyenoord een bewuste keuze. De pas 18-jarige Turk kon ook naar diverse Turkse topclubs, maar wees deze belangstelling resoluut af. "Ik wilde niet naar de Turkse competitie. Daar ben ik te jong voor, Feyenoord is beter voor mijn ontwikkeling", zegt de middenvelder tegen FCUpdate.nl.
Ad powered by www.webads.nl
Doorslaggevend voor Sahin was de aanwezigheid van Bert van Marwijk bij Feyenoord. "Hij voelt als een vader voor me, ik heb ontzettend veel aan hem te danken. Zijn trainingen zijn goed en bovendien weet hij precies hoe hij met jonge spelers om moet gaan. Hij geeft jonge spelers vrijheid en vertrouwen, dat is ontzettend belangrijk."
"Kijk", legt Sahin uit, "het is belangrijk om jonge spelers niet te veel opdrachten mee te geven, als je ze het veld in stuurt. Van Marwijk snapt dat. Toen ik op 16-jarige leeftijd mijn debuut maakte, zei hij: 'Nuri, hier is je shirt. Trek het aan, en ga lekker voetballen'. Meer niet. Dat is belangrijk, want jonge spelers worden alleen maar heel onzeker als je ze van te voren uitgebreid gaat instrueren. Het is belangrijk om vertrouwen te voelen."
Onder Van Marwijk groeide de piepjonge Sahin uit tot een sensatie in de Bundesliga, maar dit seizoen stagneerde zijn ontwikkeling. De Turk kreeg veel kritiek en verdween soms zelfs naar de reservebank. "Ik werd, ondanks mijn jonge leeftijd, al te veel als een volwassen prof behandeld. Ik was nog jong en moest nog veel leren, maar dat werd wel eens vergeten", vertelt de middenvelder.
Sahin is vastbesloten om bij Feyenoord weer op te bloeien. De Turk keek tijdens de eerste trainingen, waar 13.000 mensen op af kwamen, zijn ogen uit. "Die fans van Feyenoord zijn echt gek, in de meest goede zin van het woord", lacht hij.
Wat is dit nou voor domme opmerkingquote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef EnactedChaos het volgende:
Zou me wel tegenvalen als ie weggaat. Maar ik zal er ook geen nacht wakker van ligen, dan is het gewoon: doei.
Blijkbaar wil ie dan toch niet zo heel graag hier voetballen. Snap echt niet dat er gesproken wordt na 2 goede wedstrijden. Drenthe moet gewoon duidelijk maken dat ie blijft en anders daar ergens op de bank gaan zitten.
Dokken met je aarsch..quote:Op zondag 8 juli 2007 12:10 schreef Flashwin het volgende:
Idd, Real en Chelsea moeten niet zo janken...Drenthe heeft een hoop potentie. Take it or leave it.
Nee, geen verhuur.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef blueangel_ het volgende:
10 miljoen + 1 jaar verhuur aan Feijenoord lijkt me genoeg voor Drenthe
Ik zie liever Slory. Zijn terugkeer kan alleen maar mislukken eigenlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jammer van Tomasson. Hij leek mij perfect met Makaay in de spits.
Nani is 24 miljoen 'waard'quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef TC03 het volgende:
Als ze twaalf miljoen bieden is Drenthe overigens gewoon weg hoor. Veel meer zal hij nooit waard worden. Sneijder is nu ook 'maar' 14 miljoen waard bijvoorbeeld. Feyenoord zou gek zijn als ze hem dan niet weg doen. Maar ze moeten niet instemmen met een verhuur, dat lijkt me vrij dom. Zet dan maar een nieuwe speler neer ook.
Inderdaad, zijn vervanger is al in huis.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef TC03 het volgende:
Als ze twaalf miljoen bieden is Drenthe overigens gewoon weg hoor. Veel meer zal hij nooit waard worden. Sneijder is nu ook 'maar' 14 miljoen waard bijvoorbeeld. Feyenoord zou gek zijn als ze hem dan niet weg doen. Maar ze moeten niet instemmen met een verhuur, dat lijkt me vrij dom. Zet dan maar een nieuwe speler neer ook.
AD.nlquote:Feyenoord wil Mols als pinch-hitter
ROTTERDAM - Feyenoord wil Michael Mols aantrekken voor de rol van pinch-hitter. De geroutineerde aanvaller moet de opvolger worden van Pierre van Hooijdonk.
+ afbeelding vergroten Mols in actie voor ADO.
Mols zit zonder club sinds hij in mei afscheid nam van ADO Den Haag. De 36-jarige oud-international leek aanvankelijk zijn loopbaan af te sluiten, maar dacht de afgelopen weken na over een aanbod om nog door te voetballen in Australië. Naar dat land wilde hij echter niet en nu moet de Kuip het laatste station worden in een profloopbaan die al 17 jaar duurt.
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk stelde zaterdag bij de eerste training dat Feyenoord nog zeker één en wellicht twee aanvallers wil aantrekken. ,,Met alleen Roy Makaay is de aanval nu karig bezet,’’ aldus de coach. Van Marwijks voorganger Erwin Koeman polste Michael Mols al eerder voor de rol van breekijzer in het seizoen 2007/2008.
Ik zet er toch ook een smiley bijquote:Op zondag 8 juli 2007 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Huh? Beetje vreemd wat je zegt. Het is weer Feijenoord, wanneer ze Charisteas, Kolkka en Leonard aantrekken?
Zeker lastige keuze.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor domme opmerking![]()
Ja echt een lastige keuze man, Feyenoord of Real Madrid/Chelsea/Barcelona![]()
Doe toch normaal. Clubliefde ok, maar je moet het wel realistisch bekijken.
die is volgend jaar weer wegquote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn vervanger is al in huis.
quote:
Sommige mensen doen net alsof ie bij Feyenoord in lollies krijgt uitbetaald. Hij kreeg hier flink wat geld hoor, als ie zo blijft spelen vangt ie die miljoenen ook nog wel. Het enige risico is dat ie een dubbele beenbreuk krijgten niet meer kan voetballen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:38 schreef TC03 het volgende:
Die gast krijgt een contract voor miljoenen per jaar en is meteen binnen. Ik zou het wel weten.
quote:Mols als pinch-hitter naar Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord presenteert morgen Michael Mols in de Kuip. De 36-jarige aanvaller wordt er komend seizoen de opvolger van Pierre van Hooijdonk als pinch-hitter.
Zondagmiddag kwam het tot een akkoord tussen beide partijen.
Mols zit zonder club, sinds hij in mei afscheid nam van ADO Den Haag. De oud-international leek aanvankelijk zijn loopbaan af te sluiten, maar dacht de afgelopen weken na over een aanbod om nog door te voetballen in Australië. Naar dat land wilde hij echter niet en nu wordt de Kuip het laatste station in een profloopbaan die al 17 jaar duurt.
Behalve Mols wil Feyenoord nog een aanvaller aantrekken. Deze moet wel de vaste stand-in van de aangekochte Roy Makaay worden. ,,Met alleen Makaay is de aanval nu karig bezet,’’ aldus coach Bert van Marwijk. Diens voorganger Erwin Koeman polste Michael Mols ook al eens tevergeefs voor de rol van breekijzer. Daarop werd Van Hooijdonk vastgelegd.
Het zijn niet zomaar clubs die aanbellen, het zijn de beste clubs ter wereld. Ik neem hem niks kwalijk. Je zal op je 20e al bij Real Madrid zitten, dat wilt iedereen wel denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Sommige mensen doen net alsof ie bij Feyenoord in lollies krijgt uitbetaald. Hij kreeg hier flink wat geld hoor, als ie zo blijft spelen vangt ie die miljoenen ook nog wel. Het enige risico is dat ie een dubbele beenbreuk krijgten niet meer kan voetballen.
Maar goed, dan kan ie altijd nog voor Drenthe gaan werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |