Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnenquote:
Dan gebruiken we toch breekijzer...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnen
Haha.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan gebruiken we toch breekijzer...
Precies.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef Tomasso het volgende:
Jezus, we zijn weer wakker hoor. Feyenoord is weer wie ze is.
Waarom in godsnaam Mols? Doe dan een pikkie van 17 desnoods, maar geen Mols
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Een maand geleden had niemand echt raar opgekeken als Mols als "de nieuwe spits van Feyenoord" was gepresenteerd.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan gebruiken we toch breekijzer...
Nou ja, modeterm... In de jaren '90 had je al Van Vossen, Mulder en Van Hooijdonk bij Oranje die zo genoemd werden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijke aankoop. Ik haat serieus de modeterm "pinchhitter"... Welke debiel heeft dat ooit verzonnen
Ja maar hij heeft wel ervaringquote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef TC03 het volgende:
De term pinchhitter is gewoon een excuus om teringslechte spelers aan te trekken.
Volgens het AD en NOS teletekst ook...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:46 schreef Longmen het volgende:
Volgen Fok sport () is het al zeker.
Mols naar Feyenoord
Het blijft Feijenoord, hè.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Urquhart het volgende:
Mols
Jullie waren juist zo op de goede weg, een ezel stoot zich toch geen tweede maal aan dezelfde steen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |