Living on the edge. Alleen zo'n HIVje houdt me tegen, maar dat heeft ze vast niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vrij veilig of vrij niet. Ik wil 's morgens niet wakker worden achter een luikje in de Goelag-archipel.
Wellicht een uitsnede. Wie weet wat het moge zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, we weten nu dus ook zeker dat je Tubgirl nooit kunt plaatsen, slechts een afbeelding van haar.
Danny moet natuurlijk wel de policy gaan aanpassen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wellicht een uitsnede. Wie weet wat het moge zijn.
Ik ga zo even de proef op de som nemen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Danny moet natuurlijk wel de policy gaan aanpassen.
"Ceci n'est pas un tubgirl"!
Slechte troll. Gewoon negeren, of hem in de val lokken met een ijzersterk Wilders-topic.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie pakt er verdomme die kneus van een Gronks eens aan.![]()
http://www.vrtnieuws.net/(...)d/070707_China_Japanquote:China herdenkt begin oorlog met Japan
za 07/07/07 - In China is op grote schaal het begin van de oorlog met Japan 70 jaar geleden herdacht. Het incident nabij de Marco Polo-brug luidde in Azië het begin in van de Tweede Wereldoorlog.
In geheel China waren er vandaag herdenkingsplechtigheden. De belangrijkste vond echter plaats nabij de Marco Polo-brug niet ver van de hoofdstad Peking.
Daar kwam het precies 70 jaar geleden tot gevechten tussen Japanse en Chinese troepen die voor Azië het begin van de Tweede Wereldoorlog inluidden.
De wreedheden uit die periode en dan vooral de massale slachtpartijen onder de burgerbevolking blijven de relaties tussen beide landen tot vandaag verzuren.
In Japan wordt het incident niet herdacht. Toch riep de Japanse krant Asahi Shimbun de bevolking op om die donkere periode uit de geschiedenis en de eigen wandaden niet langer te negeren.
Verschroeide aarde in China
Al in 1931 had Japan van de burgeroorlog in China gebruik gemaakt om het noordoosten te bezetten en daar een vazalstaat op te richten met de laatste Chinese keizer Puyi als stroman.
Geleidelijk breidde Japan de invloedssfeer in China verder uit.
Op 7 juli 1937 kwam het dan tot gevechten tussen Japanse en Chinese troepen nabij de Marco Polo-brug die Peking verbond met de rest van China.
De Japanners kregen de brug in handen en zetten daarna hun opmars voort van de kustgebieden van China tot het centrum van het land. Peking, Shanghai en Nanjing vielen in hun handen.
De oorlog duurde tot 1945 toen de Verenigde Staten Japan versloegen. China was totaal ontwricht en meer dan 20 miljoen mensen zouden zijn omgekomen door honger, geweld of mishandeling door Japanse troepen.
Hij houdt zich wel even koestquote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slechte troll. Gewoon negeren, of hem in de val lokken met een ijzersterk Wilders-topic.
hele artikelquote:Blair wanted to quit before Iraq war
TONY BLAIR wanted to quit as prime minister a year before the Iraq war, according to Alastair Campbell, his former communications director.
He told Campbell that he was not going to seek a third term of office and wanted to be free to act without worrying what the Labour party or public thought of him for the remainder of his second term.
Campbell reveals the former prime minister’s plans in an exclusive interview with The Sunday Times today on the eve of publication of his long awaited diaries, The Blair Years.
His revelations, from the man who was at Blair’s side for a decade and dubbed the real deputy prime minister, are the first to come from a figure at the centre of power in Downing Street.
Leuk leesvoer af en toe. We willen het allemaal weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 07:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en waar wordt Voorbij Fok nu voortgezet?
of het is gewoon zondagochtend, 8:36, met een prachtige blauwe hemelquote:Op zondag 8 juli 2007 08:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Weinig bedrijvigheid hier. Of hangt er gewoon een grafstemming omdat Ryan3 niet meer onder ons is![]()
Heel Fok is dood. [afbeelding] En het is zo'n mooie ochtend.
je maakt wat los hèquote:Op zondag 8 juli 2007 08:49 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen altesaam.
Ik vind de Tour niet zoveel meer tot de verbeelding spreken.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Polcafe staat derde in de tourmanager![]()
Dat, en het feit dat je je totaal niet meer kunt identificeren met de renners. Het zijn geen helden meer en er zit geen verhaal meer achter. Ze zijn inwisselbaar als een plastic bekertje.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:
sinds er geen goede NLers meer zijn en e.e.a. lijkt op de tour de drugs hoeft het inderdaad niet meer.
Dankzij mij, anders stonden we hoger.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Dat gaat over zijn inkomsten, ik geef hem dus wel gelijk, hoewel het ook naief is.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Danny edit m'n opmerking over bannerblockers.
Normaal wordt je daarvoor geband, maar schijnbaar heb je een beschermengel binnen de crew.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Danny edit m'n opmerking over bannerblockers.
geen pvc buisjes hequote:
Wat een bullshit. Hij geeft de source en daarna is het de eigendom van de kijker. Als die er een blocker overheen wil gooien moet diegene weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef Sidekick het volgende:
Normaal wordt je daarvoor geband, maar schijnbaar heb je een beschermengel binnen de crew.
En dat is ook veel leuker om in te wrijven dan dat gelul over banners die iedereen toch wel op zijn eigen manier weet te verterenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hij geeft de source en daarna is het de eigendom van de kijker. Als die er een blocker overheen wil gooien moet diegene weten.
Met het aantal bezoekers van Fok! had allang zes ferrari's kunnen hebben, maar hij pakt het gewoon verkeerd aan.![]()
Is het ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:34 schreef Aoristus het volgende:
En dat is ook veel leuker om in te wrijven dan dat gelul over banners die iedereen toch wel op zijn eigen manier weet te verteren
WTF moet jij met kinderenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:14 schreef du_ke het volgende:
Ga vanmiddag lekker in het bos tenten opzetten. Genieten van het mooie weer. En medelijden hebben met degenen die daar straks een week in de regen zitten met 25 kinderen
.
In Nederland hebben we geen bos. Elke meter een boom is geen bos.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:14 schreef du_ke het volgende:
Ga vanmiddag lekker in het bos tenten opzetten. Genieten van het mooie weer. En medelijden hebben met degenen die daar straks een week in de regen zitten met 25 kinderen
.
Ik met deze niet zoveel. Tenten en een keuken voor opzetten, dat is het wel zo'n beetje.quote:
Och het vodoet aan het gevoel van bos. Dat is voor het moment voldoende.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In Nederland hebben we geen bos. Elke meter een boom is geen bos.
en waarop baseren we dit bedrag??quote:Op zondag 8 juli 2007 12:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen idee wat hij nu binnenharkt, maar een ton per maand moet makkelijk te doen zijn.
Tien jaar ervaring in het wereldje.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef Napalm het volgende:
en waarop baseren we dit bedrag??
Ok, maar dat maakt het nog steeds geen bos.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef du_ke het volgende:
Och het vodoet aan het gevoel van bos. Dat is voor het moment voldoende.
Netjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Da's een woud.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In Nederland hebben we geen bos. Elke meter een boom is geen bos.
Doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Gabry het volgende:
Kop kaal scheren
Voordelen:
- Lekker makkelijk s'ochtends
- Makkelijk voor het uitgaan en sporten
- Nazi-look, staat bij mijn leger jas.
nadelen:
- Lelijk, terwijl ik mooi dik haar heb, mijn haar is echt prachtig
- Het duurt super lang voordat het weer aangegroeid is tot zoals het nu is
- Nazi-look, niet echt sexy/sociaal uitziend
What to do this summer. Iedere dag mijn haar doen, of niet.
Ja maar ik ben al knap. Kaal ben ik waarschijnlijk lelijk. Ik denk niet dat het een positief effect heeft op het verkrijgen van chicks. Dat kan dus geen voordeel zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doen.Alle chicks willen je harses voelen, kan bij de voordelen.
hebben we ook een linkje oid? Volgens mij haalt ook Tweakers een dergelijk bedrag neit binnen terwijl die toch een aantrekkelijke publiek (homogener) hebben voor de adverteerder.quote:
In ieder geval geen ton per maand; het was - in ieder geval een korte tijd geleden nog - een vrij bescheiden bedrag, maar genoeg voor hem en zijn gezin om van rond te komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook.
Geen idee wat hij nu binnenharkt, maar een ton per maand moet makkelijk te doen zijn.
Ik ken Tweakers niet zo goed, maar volgens mij heeft die niet eenzelfde contructie als Fok! met 1 eigenaar. Met bannergekloot alleen kom je er zeker niet. Actief vaste adverteerders zoeken die een groot publiek wil bereiken en je bent er zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Napalm het volgende:
hebben we ook een linkje oid? Volgens mij haalt ook Tweakers een dergelijk bedrag neit binnen terwijl die toch een aantrekkelijke publiek (homogener) hebben voor de adverteerder.
quote:217.000 kijkers voor Live Earth
De kijkcijfers van zaterdag 7 juli 2007 (SKO)
Live Earth (NOS/BNN, Ned3, 09:00) - Met een optreden van The Police in New York is er een einde gekomen aan Live Earth, het project op initiatief van Al Gore met 24 uur muziek op alle continenten van de wereld waaraan zo’n 150 artiesten deelnamen. De marathon moest mensen bewust maken van de gevolgen van de opwarming van de aarde. Eindredacteur Paul Vloon kent de kritiek dat de publieke omroep zich met de uitzending laat gebruiken voor Al Gore’s politieke missie.
Vloon bij de GPD: “Wij scharen ons hiermee niet achter het ‘doomscenario’ van Gore. Of de mens alleen verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde, moeten wetenschappers maar uitmaken. Onze grote boodschap is: laten we minder consumeren, minder vervuilen. Daar kan toch niemand bezwaar tegen hebben?” Om 9 uur ’s ochtends werd de aftrap gegeven in Sydney. “Maar de draaiboeken van de internationale concerten veranderen constant. We krijgen mailtjes met teksten als: ‘we kunnen het tijdstip van de optredens van de artiesten pas definitief bevestigen op het moment dat ze het podium beklimmen.’ Wat dat betreft, balanceren we op een slap koord.” Het verslag van Live Earth op Nederland 3 werd tussen 09.00 en 02.00 uur door gemiddeld 217.000 kijkers (madl: 9.1%) bekeken.
Nee, maar Ryan is natuurlijk wel weg...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is PJO nu geband na gisteren?
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef PJORourke het volgende:
Nee, maar Ryan is natuurlijk wel weg...
Het koste wat kontenkruipen, maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Iemand die alleen maar over een ver verleden kan janken is altijd prettig als ie opgerot is.
Ohja, jij hebt natuurlijk diepgewortelde FA-vriendjesquote:Op zondag 8 juli 2007 15:01 schreef PJORourke het volgende:
Het koste wat kontenkruipen, maar dan heb je ook wat.
Tegenwoordig heeft Tweakers naar mijn weten wel één eigenaar; het is namelijk ruim een jaar geleden overgenomen door VNU.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ken Tweakers niet zo goed, maar volgens mij heeft die niet eenzelfde contructie als Fok! met 1 eigenaar. Met bannergekloot alleen kom je er zeker niet. Actief vaste adverteerders zoeken die een groot publiek wil bereiken en je bent er zo.
Zowiezo een enorm zeikerdje natuurlijk. De Henk Hofland van Fok.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iemand die alleen maar over een ver verleden kan janken is altijd prettig als ie opgerot is.
Ok. Dan snap ik niet dat ze geld binnenharken. Ze hebben degelijke reviews, maar waarschijnlijk hebben ze geen vlotte babbels die adverteerders goed binnen kunnen halen. Een goede review van een goed product met een advertentie erbij is natuurlijk goud geld voor de producent.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef Reya het volgende:
Tegenwoordig heeft Tweakers naar mijn weten wel één eigenaar; het is namelijk ruim een jaar geleden overgenomen door VNU.
tot voorkort wel. Ook neit echt releant; advertetieinkomsten=advertentieinkomsten ongeacht de eigendomsconstructie.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ken Tweakers niet zo goed, maar volgens mij heeft die niet eenzelfde contructie als Fok! met 1 eigenaar.
Het "probleem" van fok is de diversiteit van het publiek. Daardoor is gericht adverteren veel moeielijker en dus krijg je lagere tarieven. Bij tweakers heb je 80% ICT/gadget/vrouw geile mannen (14-34 jaar) met een relatief hoog vrij besteedbaarinkomen (of zal dat gaan krijgen). OOk een site als autoweek kan heel gericht haar advertenties kwijt. Fok heeft een veel diverser publiek.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Met bannergekloot alleen kom je er zeker niet. Actief vaste adverteerders zoeken die een groot publiek wil bereiken en je bent er zo.
ZO makkelijk is het allemaal niet hoor. Op mn vorige baan hadden we een website die ook ruim over de pageviews per maand kwam. Daar haalden we heus geen ton per maand vandaan ondanks speciale deals (betere tarieven) met de grote advertentieverkopers..quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Geld verdienen met websites is echt veel makkelijker dan het lijkt, kwestie van een grote markt aanbieden en je bent er al. Maar dan moet je wel meer doen dan een paar suffe banners neerplempen. Dan kan je rondkomen, maar een extra biefstukje zal je nooit eten.
Dan doe je toch echt iets fout.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:20 schreef Napalm het volgende:
ZO makkelijk is het allemaal niet hoor. Op mn vorige baan hadden we een website die ook ruim over de pageviews per maand kwam. Daar haalden we heus geen ton per maand vandaan ondanks speciale deals (betere tarieven) met de grote advertentieverkopers..
Urhm, dat was gister al afgelopen?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie kijkt er trouwens Wimbledon op het moment?
Met Z zet het extra kracht bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef Sidekick het volgende:
Sowieso.
Zo ie sow is nog beter.quote:
Zo Wie Zoquote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef Sidekick het volgende:
Zo ie sow is nog beter.
We hebben het over de herenfinale. 1 set gespeeld.quote:
Ik. Federer.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie kijkt er trouwens Wimbledon op het moment?
Wordt een lange zit denk ik.quote:
Oh ok, ik volg die rotzooi niet. Toevallig bij een vriend gister de damesfinale een stukje van het einde gezien.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
We hebben het over de herenfinale. 1 set gespeeld.
Tut tut. Bij tennis bepaal je alles zelf, kom je met Nicole Vaidisova en Ana Ivanovic in contact en staan ze je niet op te wachten bij de poort na verlies.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh ok, ik volg die rotzooi niet. Toevallig bij een vriend gister de damesfinale een stukje van het einde gezien.
Ik heb liever echte sporten dan een twee mongolen die met een stokje tegen een bal aan rammen.
aangezien we het beter deden dan de concurrentie en meeliften op de tarieven van een van s'lands machtigste internetadvertentietoko`s denk ik dat dat wel meevalt. Maar als jij het zo goed weet zou ik ik meteen voor mezelf beginnen; volgend jaar kan je dan een ferrari hebben voor iedere dag van de week!quote:
Ik heb geen website met het aantal leden wat Fok! heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef Napalm het volgende:
Maar als jij het zo goed weet zou ik ik meteen voor mezelf beginnen; volgend jaar kan je dan een ferrari hebben voor iedere dag van de week!
Zoals altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Ik neem aan dat hier alles stilgestaan heeft?
Welk geluid zouden ze dan gaan maken? Dat van een toetsenbord? http://nl.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Yquote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals altijd.
Lyrebird, hoe oneens ik het vaak met hem ben en soms heel erg eens, heeft wel een coole nick. Lyre Birds zijn echt de bom.
Zijn ze legaal om te houden in Nederland? Heb weer een ruimte.
quote:Lyrebirds render with great fidelity the individual songs of other birds and the chatter of flocks of birds, and also mimic other animals, human noises, machinery of all kinds, explosions, and musical instruments. The lyrebird is capable of imitating almost any sound — from a mill whistle to a cross-cut saw, and, not uncommonly, sounds as diverse as chainsaws [2], car engines and car alarms, fire alarms, rifle-shots, camera shutters, dogs barking and crying babies.
Van boten, water en mijn parkiet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
Welk geluid zouden ze dan gaan maken? Dat van een toetsenbord? http://nl.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Y
Weet ik niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar zijn ze legaal om te houden?
quote:Liervogels worden op korte termijn niet meer bedreigd. Albert's liervogel heeft een zeer beperkt leefgebied maar lijkt daarbinnen onbedreigd zolang deze habitat in stand blijft, terwijl de grote liervogel, eens ernstig bedreigd door vernietiging van de leefomgeving, nu wordt geclassificeerd als 'veel voorkomend'.
Thanks, het is het proberen waard.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien dat ze je in Flora & Fauna kunnen helpen of anders kun je misschien bellen met het ministerie van LNV?
Ik heb DevilDriver speciaal uitgezet voor je muzakje en nu ben in teleurgesteld. Wat een kutmuzak.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Borderline
Wat blijft het toch een lekker nummer.
Wat bazel ik verdomme, ik heb een verkeerd nummer voor me.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb DevilDriver speciaal uitgezet voor je muzakje en nu ben in teleurgesteld. Wat een kutmuzak.
Ik hou wel van dance, maar doe mij dan maar een Chemical Brothers of Underworld.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je kunt van dance houden en je kunt er niet van houden. Maar als je er van houdt zul je toch moeten toegeven dat Michael Gray een van de betere DJ's is.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Underworld.
Ik wil ook wel gaan, maar moet dan naar fucking A'dam. Eerst eens kijken of ik mensne mee krijg.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb mijn kaartje voor november al binnen.![]()
Waarom noem je jezelf "gaaf"?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom is voorbijfok opgeheven?
Heb ze drie keer gezien en ze stellen nooit teleur.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ook wel gaan, maar moet dan naar fucking A'dam. Eerst eens kijken of ik mensne mee krijg.
Heb ze wel al twee keer gezien, beide keren geweldig.
In de Ardennen en Eindhoven ja. Ik ben allergisch voor Amsterdam, kan er niks aan doen. Maar wil wel gaan ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ze drie keer gezien en ze stellen nooit teleur.
Amsterdam is toch niet ver weg ... oh wacht jij woont in nep-belgie natuurlijk.![]()
Heb ze op Lowlands maar 1x gezien. 2e keer lag ik in coma.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef PJORourke het volgende:
In de Ardennen en Eindhoven ja. Ik ben allergisch voor Amsterdam, kan er niks aan doen. Maar wil wel gaan ja.
Al viel op Lowlands de apparatuur uit.
Toch wel geen groot bos maar wel een voor Nederlandse begrippen vrij groot natuurgebied (nationaal park Dwingelderveld).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, maar dat maakt het nog steeds geen bos.
Van 9 tot 2 uur gemiddeld, dat vertekent de cijfers natuurlijk nogalquote:Op zondag 8 juli 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
Er heeft geen hond naar gekeken, wat een mislukte kut-actie:
[..]
Nederlandse bossen zijn voor mij niet genoeg, maar ik ben beter gewend, dus dat kunstmatige kan mij niet bekoren.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Toch wel geen groot bos maar wel een voor Nederlandse begrippen vrij groot natuurgebied (nationaal park Dwingelderveld).
Maar het was heerlijk weer vandaag
Wat was er gister danquote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar Ryan is natuurlijk wel weg...
Stond toen een kerel met een grote opblaasbare Unox-rookworst voor m'n neus te eikelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ze op Lowlands maar 1x gezien. 2e keer lag ik in coma.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik moet gewoon maar een kaartje gaan halen, screw it.
I pulled some strings.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Wat was er gister dan? Heb wat gemist geloof ik.
Wat kosten ze?quote:
Zonder string is ook goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
Ik draag geen strings.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
Ik draag geen strings.
There's a little drawing of a heart next to that, followed by an exclamation mark.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
34 euro ex servicekosten.
quote:De door de media geënsceneerde campagne tegen de zogenaamde rechtsextremen, is niet meer dan een krampachtige poging van gevestigd links, af te leiden van hun eigen verlies aan ideologie. Dit moge allen hier bekend zijn.
Men is als linkse gewoon anti-rechtsextreem, en behoort zo tot het kamp van de goeden.
Degenen die als rechtsextreem van zich laten horen, worden nog steeds neergezet als een groep van psychisch gestoorde mislukkelingen, als zijnde een exponent van een totaal verwaarloosde jeugd, die op één of andere manier hun anti-autoritaire opvoeding niet goed hebben verwerkt. Of meer van dat soort onzin, die doet geloven, dat, als een een vacuum onstaat, wanneer alle normen en waarden op het spel staan, rechtsextremen niet meer in staat zijn om na te denken, en zo tot bruut geweld overgaat.
Het rampzalige feit dat geweld als eerste door de linksen zelf uit de taboesfeer is gehaald, (men denke aan de RAF, ETA, IRA, RARA, Milieufanatici) en andere linkse terroristen, die tot op heden a.h.w. een heldenstatus hebben, als zijnde de voorboden van de geëmancipeerde, anti-autoritaire, nieuwe samenleving, heeft tot gevolg gehad dat er een enorme huichelachtige houding ten opzichte van het geweld vanuit rechtsextreme hoek is ontstaan.
Het soort geweld dat dus vanuit deze zelfde, ons opgedrongen doch ongewenste - multikulsamenleving als pathologisch/psychopatisch te boek staat. Vandaar de voortdurende overreacties van de autoriteiten bij extreemrechtse activiteiten.
Rechtsextremisme als ideologie is een begrip dat niet is bedacht door patriotten, nationalisten, of nationaal-socialisten zelf, echter door anti-nationalistische linksen, die door middel van hun vuile spelletje volk=burgerlijk=rechts=fascistisch=rechtsextreem,
hun eigen inhoudsloze gebral willen verdoezelen.
Doet ze alle groupiedingen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef Reya het volgende:
We hebben een gezamenlijke groupie, Floripas.
Frank en vrij.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat, een uit de oude doos:
[..]
Deze lijstquote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De wat-lijst?
Hoe kijk je als zogenaamde libertarier eigenlijk tegen het idee van huisdieren aan?quote:
Je formulatie is weer even elitair als vanouds, goede GL-cursus gehad blijkbaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef du_ke het volgende:
Hoe kijk je als zogenaamde libertarier eigenlijk tegen het idee van huisdieren aan?
Wie?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef Reya het volgende:
We hebben een gezamenlijke groupie, Floripas.
Fastmatti? Je bent toch niet tegen de EU?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij heeft POL bezoek van het EU-propagandateam![]()
De EU als vrijhandelszone met eventueel milieubeleid erbij ben ik groot voorstander van. Waar we nu naartoe gaan ben ik fel tegenstander van.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fastmatti? Je bent toch niet tegen de EU?
Jamaar, jamaar, we worden er beter van! Het is goed voor ons allemaal en het is sociaal! Wie wil er nou niet dat onze eigen markt beschermd wordt zodat we inferieure duurdere producten kunnen kopen van eigen bodem?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:09 schreef Fastmatti het volgende:
De EU als vrijhandelszone met eventueel milieubeleid erbij ben ik groot voorstander. Waar we nu naartoe gaan ben ik fel tegenstander van.
Die eurofielen die hebben het meestal alleen maar over de voordelen die we nu al hebben. Dat vind ik nog het meest hinderlijke.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, we worden er beter van! Het is goed voor ons allemaal en het is sociaal! Wie wil er nou niet dat onze eigen markt beschermd wordt zodat we inferieure duurdere producten kunnen kopen van eigen bodem?
Ach, ze moeten iets spastisch roepen om nog een overheidslaag te verantwoorden.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef Fastmatti het volgende:
Die eurofielen die hebben het meestal alleen maar over de voordelen die we nu al hebben. Dat vind ik nog het meest hinderlijke.
Weldegelijk. Zeker op het werk, anders zie je streepjes. Hoezo?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Draagt Floripas strings?
maar nu is het bedtijd, en een zéér drukke en heftige week voor de boeg.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Floripas het volgende:
"Stop de voortplanting van domme mensen"
En zo werd dit eigenlijk best een leuk topic.
Wat vrouwen elkaar wijs makenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weldegelijk. Zeker op het werk, anders zie je streepjes. Hoezo?
Streepjes?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
Weldegelijk. Zeker op het werk, anders zie je streepjes. Hoezo?
Met zo'n broek aan is je string ook duidelijk te zienquote:
Ssstquote:Op zondag 8 juli 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met zo'n broek aan is je string ook duidelijk te zien![]()
Jij vindt het wel een aangenaam gezicht, zo'n flosdraadje tussen twee billen? Als er iets niet sexy is.quote:
Er is een opec probleem.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef Fastmatti het volgende:
Er is geen olieprobleem.
Wantquote:Sowieso moet er nog flink olie worden verbruikt anders heb ik straks geen werk![]()
Zoals GL-hippie du_ke zou zeggen, ik denk gewoon pragmatisch. Twee problemen, ookal bestaan ze allebei niet echt opgelost!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef Fastmatti het volgende:
Er is geen olieprobleem. Sowieso moet er nog flink olie worden verbruikt anders heb ik straks geen werk![]()
Er is alleen een probleem met Rusland. Daar speelt Poetin zijn oliekaarten goed uit. Hij is daar trouwens op afgestudeerd en werkt exact zijn eigen plan uit.quote:
Mijn opleiding is redelijk op de olie en gassector gericht. Lees: 95% komt in deze sector terecht en de overige 5% gaat naar een investeringsbank.quote:[..]
Want![]()
OK. Maar deel je mijn opvatting, dat OPEC bewust productie knijpt om de prijs van een vat ruw olie hoog te houden?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er is alleen een probleem met Rusland. Daar speelt Poetin zijn oliekaarten goed uit. Hij is daar trouwens op afgestudeerd en werkt exact zijn eigen plan uit.
No problem. Met olie blijf je leuke dingen doen.quote:Mijn opleiding is redelijk op de olie en gassector gericht.
Welk olieprobleem ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben alvast begonnen met een grote kuil te graven waar ik eerst alle chinezen in wilde gooien om het olieprobleem op te lossen.
Napalm here 2 save the day!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Fastmatti het volgende:
quote:
Het probleem die de mileuhippies ons aanpraten. Aanprater weg, olie erbij, dubbelbonus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef Bluesdude het volgende:
Welk olieprobleem ?
Mwa, nee. Mijn eerste idee was chinezen en dat idee heb ik al 20 jaar toen ik ooit op school een berg zag en de hoeveelheid mensen hoorde die in China leefde. Chinezen zijn er meer van, maar mileuhippies zijn er tegenwoordig ook veel van. Dus tsja, dan maar lekker oplossen dat gebeuren.quote:Is het niet efficienter om alle westerlingen erin te gooien als eerste, afhankelijk over welk olieprobleem je zorgen hebt ?
90% van de milieuproblemen worden veroorzaakt en zijn op te lossen door het bevolkingsaantal te veranderen. Maar daar hoor je al die lnkse boomhippies niet over.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Mwa, nee. Mijn eerste idee was chinezen en dat idee heb ik al 20 jaar toen ik ooit op school een berg zag en de hoeveelheid mensen hoorde die in China leefde. Chinezen zijn er meer van, maar mileuhippies zijn er tegenwoordig ook veel van. Dus tsja, dan maar lekker oplossen dat gebeuren.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef Napalm het volgende:
Hitler en Stalin zullen er dan bij worden gehaald maar wellciht waren dat de milieuvriendelijkste mensen van de vorige eeuw.
Drogredenering...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
90% van de milieuproblemen worden veroorzaakt en zijn op te lossen door het bevolkingsaantal te veranderen. Maar daar hoor je al die lnkse boomhippies niet over.
Westerlingen per persoon vervuilen veel meer dan een chinees per persoon.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Mwa, nee. Mijn eerste idee was chinezen en dat idee heb ik al 20 jaar toen ik ooit op school een berg zag en de hoeveelheid mensen hoorde die in China leefde. Chinezen zijn er meer van, maar mileuhippies zijn er tegenwoordig ook veel van. Dus tsja, dan maar lekker oplossen dat gebeuren.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
veranderen.. Maar daar hoor je die rechtse vervuilers niet over..
Waarom zouden dieren geen rechten hebben? Je hebt ook totaal een problemen met dierenmishandeling enzo? En mensen die andere mensen als huisdier beschouwen, zeg maar vormen van slavernij zijn ook geen probleem of is dat weer andersquote:Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je formulatie is weer even elitair als vanouds, goede GL-cursus gehad blijkbaar.
Huisdieren zijn prima. Dieren hebben geen rechten en het is onzinnig om ze menselijke eigenschappen, die ze niet hebben, toe te kennen. Dat ontneemt de eigenaar niet het morele recht om goed voor het dier te zorgen.
Mijn huisdiertjes maken het perfect en komen niets te kort.
Mag ook wel een keer tegenover al die boze jongetjes hier die de EU zo eng en vervelend vinden dat ze de voordelen ook niet meer zienquote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Fastmatti het volgende:
Er komt een olieprobleem, het wordt namelijk gewoon te duur om inefficient te verstoken in verbrandingsmotoren. Maar goed dat zal jij als zogenaamde libertair wel niet willen snappen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals GL-hippie du_ke zou zeggen, ik denk gewoon pragmatisch. Twee problemen, ookal bestaan ze allebei niet echt opgelost!
Er is een morele plicht om ze netjes te behandelen, verder geen rechten. Wat wil je ze geven dan? Stemrecht? Oh varkentje ben je het niet eens hoe je behandelt wordt, ga maar naar de rechter?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:23 schreef du_ke het volgende:
Waarom zouden dieren geen rechten hebben?
Jawel.quote:Je hebt ook totaal een problemen met dierenmishandeling enzo?
Uiteraard is dat anders.quote:En mensen die andere mensen als huisdier beschouwen, zeg maar vormen van slavernij zijn ook geen probleem of is dat weer anders?
Sarcasme, welleens van gehoord?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef du_ke het volgende:
Er komt een olieprobleem, het wordt namelijk gewoon te duur om inefficient te verstoken in verbrandingsmotoren. Maar goed dat zal jij als zogenaamde libertair wel niet willen snappen.
Het recht op een goede behandeling en verzorging gun ik ze wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is een morele plicht om ze netjes te behandelen, verder geen rechten. Wat wil je ze geven dan? Stemrecht? Oh varkentje ben je het niet eens hoe je behandelt wordt, ga maar naar de rechter?
Maar je uitvindingen op andere mensen projecteren en opleggen is geen probleem?quote:Rechts en rechtspraak is een door de mens verzonnen iets, daar zit geen hogere macht aan die dat van oorsprong in ons heeft gezet. Menselijke uitvindingen op dieren projecteren is onzinnig.
[..]
Maar dieren hebben geen rechten dus het is geen enkel probleem en als het de prijs lager maakt is het enkel maar aan te moedigen in het kader van innovatie door de markt?quote:Jawel.
[..]
Waarom is dat nou zoveel anders dan? Als jij de persoon die je als slaaf hebt niet kan verstaan en geen toegang geeft tot de rechter wat wou die dan tegen je doen? Zoveel verschil met dat varken is er dan niet hoor.quote:Uiteraard is dat anders.
Zeker, maar echt een zeer geslaagde poging is anders.quote:
Ik gun ze ook goede behandeling, maar daar is geen recht voor nodig. Goed voorbeeld is de AH die geen onverdoofd gecastreerde biggetje meer in de schappen heeft liggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef du_ke het volgende:
Het recht op een goede behandeling en verzorging gun ik ze wel.
Dat is het probleem van de huidige maatschappij en overheid, ik ben daar tegen.quote:Maar je uitvindingen op andere mensen projecteren en opleggen is geen probleem?
Zoals hierboven al gezegd doet de AH geen onverdoofd vlees meer. Er is vraag naar 'lief' vlees, dus wordt dat geleverd.quote:Maar dieren hebben geen rechten dus het is geen enkel probleem en als het de prijs lager maakt is het enkel maar aan te moedigen in het kader van innovatie door de markt?
Dat jij een ander mens niet veel anders ziet als een varken is denk ik meer jouw probleem.quote:Waarom is dat nou zoveel anders dan? Als jij de persoon die je als slaaf hebt niet kan verstaan en geen toegang geeft tot de rechter wat wou die dan tegen je doen? Zoveel verschil met dat varken is er dan niet hoor.
Tsja, wellicht zit een beetje onder niveau van alle overheidsgesponsorde elitaire lachclubjes. Zou kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef du_ke het volgende:
Zeker, maar echt een zeer geslaagde poging is anders.
ik heb recht op halal vlees. Zelfs van biggetjes. Jihad aan jou om dit onhalale "goed" te noemen!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gun ze ook goede behandeling, maar daar is geen recht voor nodig. Goed voorbeeld is de AH die geen onverdoofd gecastreerde biggetje meer in de schappen heeft liggen.
[..]
Eet smakelijk!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:04 schreef Napalm het volgende:
ik heb recht op halal vlees. Zelfs van biggetjes. Jihad aan jou om dit onhalale "goed" te noemen!
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C209212416C3.htmlquote:09 Juli 2007
Indonesië eist geld van Soeharto
De Indonesische justitie opent een nieuwe rechtszaak tegen oud-president Soeharto. In een civiele zaak eist ze van hem ruim 1,1 miljard euro.
De Indonesische staat wil 320 miljoen euro terughebben die Soeharto tijdens zijn bewind vanuit de staatskas heeft overgeheveld naar een privéstichting. Daarnaast wordt een schadevergoeding geëist van 800 miljoen euro.
De stichting had als doel arme kinderen studiefinanciering te geven, maar het geld is niet daarvoor gebruikt. De nu 86-jarige Soeharto is al eerder gedaagd voor zwendel, maar wegens zijn slechte gezondheid werd die zaak gestaakt.
Zijn hoektanden zijn extra puntenquote:
Demonisering is de laatste vijf jaar met een behoorlijke inhaalslag bezig.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Gabry het volgende:
Discriminatie is het meest idiote en misbruikte woord van deze tijd.
Ik denk dat nog nooit zoveel Pimmetjes zijn geboren in zo'n kort tijdsbestekquote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Demonisering is de laatste vijf jaar met een behoorlijke inhaalslag bezig.
quote:Scholen bepleiten rookverbod op schoolpleinen
ANP
RIJSWIJK - Scholen moeten leerlingen verbieden te roken op schoolpleinen. Dat heeft de Besturenraad, een organisatie die 2250 onderwijsinstellingen en 800.000 leerlingen in het christelijk onderwijs vertegenwoordigt, gezegd.
Volgens het onderwijsorgaan is het niet meer van deze tijd dat scholieren een sigaret kunnen opsteken op schoolpleinen. Dat zegt de Besturenraad in het AD van maandag.
Na de zomervakantie bespreekt de raad het rookverbod met schooldirecties. De maatregel zou moeten ingaan op 1 juli 2008. Op die datum komt er ook een rookverbod in de horeca.
Moeilijk te controleren
De VO-raad, de organisatie van scholen in het voortgezet onderwijs, lijkt een oproep tot een algeheel rookverbod op schoolpleinen niet zinvol. ‘Zomaar een verbod opleggen haalt niet veel uit’ zegt voorzitter Sjoerd Slagter. ‘Iedere school moet zelf kunnen bepalen hoe het roken moet worden aangepakt. Dat moet dan wel in overleg met de ouders en de leerlingen zelf gebeuren.’ Volgens Slagter ziet wel iets in het aanpakken van roken, net zoals het ook met het eet- en drinkgedrag is gebeurd.
Volgens VOS/ABB, de organisatie van besturen voor het openbaar onderwijs, zijn scholen zelf goed in staat om een rookverbod op te leggen of niet. Ook hangt aan een verbod een praktisch bezwaar omdat het moeilijk te controleren is. De organisatie is overigens wel voorstander voor een rookverbod op schoolpleinen voor onderwijzers in het primair onderwijs.
Ook de Vereniging van vrijescholen vindt een verbod onverstandig. Leerlingen die willen roken doen dat toch wel. Bij een verbod gaan ze van het schoolplein af en dan is er helemaal geen toezicht meer, aldus een woordvoerder. Rookzones op het plein kunnen een goed alternatief zijn. Volgens de vereniging is het niet verstandig om kinderen in de leeftijd van 12 tot 16 jaar een verbod op te leggen. ‘Je kunt beter om de tafel gaan zitten en over het onderwerp praten’.
Oud-minister van Volksgezondheid Els Borst heeft in 2000 al voorgesteld om roken op schoolpleinen te verbieden. Dat voorstel haalde het destijds niet in de Tweede Kamer. In Vlaanderen is het vanaf september 2008 verboden om te roken op schoolpleinen.
Alleen kopen is verboden.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Is roken eigenlijk verboden voor jongeren onder de 16? Of mogen er alleen geen sigaretten worden verkocht aan jongeren onder de 16? Als het roken toch al verboden zou zijn, dan is het ook niet zo gek om het (voor leerlingen onder 16) op het schoolplein te verbieden.
Ik moest hieraan denken omdat op de basisschool sowieso niet door leerlingen gerookt mocht worden. Het gebeurde wel natuurlijk, maar dan stiekem.
Da's hard blazen.quote:Regeringsmilitairen hebben gaten geblazen in de muren van de Rode Moskee in de Pakistaanse hoofdstad Islamabad.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:33 schreef gelly het volgende:
Heb je de pc al opnieuw opgestart EWK ?
Dan nog is het met dt op het eind,quote:Op maandag 9 juli 2007 14:35 schreef Napalm het volgende:
het is een activiteit (het nemen) die thans nog bezig is.
Ik zocht naar het NL equivalent van het Engelse "trod"
Ik dacht als een verkorte vorm van "'de 21 eeuw, zij is betreed". -> de 21e eeuw betreedquote:
Alleen is "betreden" en niet "betreed" het voltooid deelwoord van het werkwoord betreden.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik dacht als een verkorte vorm van "'de 21 eeuw, zij is betreed". -> de 21e eeuw betreed
Ik ook, nu nog een moker vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:45 schreef Napalm het volgende:
Minder denken, meer doen wil ik al jaren.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
Alleen is "betreden" en niet "betreed" het voltooid deelwoord van het werkwoord betreden.
Wellicht.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:46 schreef gelly het volgende:
Wat dacht je van een willekeurige bouwmarkt ?
Heb hem hopelijk alleen vandaag even nodig; of wellicht morgen. Maar een willekeurige gamma verhuurt zo'n ding dus wel?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zou er eentje huren. Je hebt hem toch niet lang nodig?
Oh, dat weet ik niet. Ik haalde dat soort dingen bij een bedrijf dat bouwmaterialen verhuurt...Kijk eens in de Katja.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb hem hopelijk alleen vandaag even nodig; of wellicht morgen. Maar een willekeurige gamma verhuurt zo'n ding dus wel?
Waarschijnlijk wel. Ik zou ze even vantevoren bellen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb hem hopelijk alleen vandaag even nodig; of wellicht morgen. Maar een willekeurige gamma verhuurt zo'n ding dus wel?
Wat een miezerige schoften zijn het ook he.quote:Dear valued PayPal member,
It has come to our attention that your PayPal account information needs to be updated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and update your personal records you will not run into any future problems with the online service.
However, failure to update your records will result in account suspension. Please update your records on or before July 10, 2007.
Once you have updated your account records, your PayPal session will not be interrupted and will continue as normal.
To update your PayPal records click on the following link:
http://customer-200-79-24(...)LOGIN/update/online/
Thank you,
PayPal Update Team
Waar doel je nu op ? Dat oplichters je gegevens proberen te fishen of dat je echt denkt dat dit van Paypal afkomstig is ?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een miezerige schoften zijn het ook he.
Op termijn wellicht misschien deels bedoel je denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gun ze ook goede behandeling, maar daar is geen recht voor nodig. Goed voorbeeld is de AH die geen onverdoofd gecastreerde biggetje meer in de schappen heeft liggen.
[..]
Vanwaar dan je zeer grote maakbaarheidsgeloof? En waarom niet op mensen maar wel op dieren?quote:Dat is het probleem van de huidige maatschappij en overheid, ik ben daar tegen.
[..]
Voorlopig valt dat zoals hierboven gemeld nog reuze tegen. En het gaat maar om een miniem deel van de markt. Het overgrote deel is niet lief en dat juich jij in het kader van de makrt dus van harte toe? en bijvoorbeeld alle olifanten afslachten voor de tanden is naar jouw idee ook geen enkel probleem? En een stapje verder negers weer hun oude taak van katoenslaaf gunnen, het toppunt van jou marktwerking? Mooi weten we dat ook weerquote:Zoals hierboven al gezegd doet de AH geen onverdoofd vlees meer. Er is vraag naar 'lief' vlees, dus wordt dat geleverd.
[..]
Jij geeft met je uitspraken aan dat je alle ruimte wilt voor dit soort ontwikkelingen. ik ben daar uiteraard gewoon op tegen. Maar goed ik ben dan ook mniet zo´n zogenaamde libertarierquote:Dat jij een ander mens niet veel anders ziet als een varken is denk ik meer jouw probleem.
Huren bij de gamma ofzo. Of van een bekende lenen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb een moker nodig om een gipsplaten muur eruit te slaan. Enig idee waar je zo'n ding kan regelen?
Die oplichters natuurlijk. Walgelijk. Op mijn sites zie ik ook wel pogingen om er phishingpagina's op te zettenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Waar doel je nu op ? Dat oplichters je gegevens proberen te fishen of dat je echt denkt dat dit van Paypal afkomstig is ?
Een vrouw die kan slopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef sigme het volgende:
Een gipsplaten muurtje? Met een moker?
Dat is ten eerste niet nodig en ten tweede levert het meer gruis dan nodig. Levert je extra stof overal (omgeving, lichaam) op, en het is meer werk bij het afvoeren.
Koevoet heb je meer aan, in dit geval.
Begrijp me niet verkeerd - ik zou graag met die moker slopen, maar dan een lekkere gemetselde bakstenen muur. Samen met houthakken een van mijn favoriete bezighedenquote:
Ik heb nog wel drie dennen staan, maar helaas, je zaagt niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:15 schreef sigme het volgende:
Begrijp me niet verkeerd - ik zou graag met die moker slopen, maar dan een lekkere gemetselde bakstenen muur. Samen met houthakken een van mijn favoriete bezigheden.
Helaas doet de gelegenheid zich niet echt vaak voor. Volgend jaar hoop ik weer eens een hele eik te vellen. Kleintje weliswaar, maar toch. Zagen mogen anderen doen - hakken doe ik.
Weinig mooiers dan met een kettingzaag op benzine een grote boom omzagen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:15 schreef sigme het volgende:
Kleintje weliswaar, maar toch. Zagen mogen anderen doen - hakken doe ik.
Vrouwen met string die dat doen? Zonder string?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Weinig mooiers dan met een kettingzaag op benzine een grote boom omzagen.![]()
Rot op. Zagen wil ik zelf doen. Ze mogen een biertje halen, zonder string, voor als ik klaar ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef PJORourke het volgende:
Vrouwen met string die dat doen? Zonder string?
Zagen is helemaal niet zo leuk hoor, vooral als het om dennen of Eucalyptus gaat. Lekker los gaan met een bijl, dat is wel leuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Rot op. Zagen wil ik zelf doen. Ze mogen een biertje halen, zonder string, voor als ik klaar ben.
Het is wel leuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:54 schreef PJORourke het volgende:
Zagen is helemaal niet zo leuk hoor, vooral als het om dennen of Eucalyptus gaat. Lekker los gaan met een bijl, dat is wel leuk.
Een plastic koppelstuk in de tabaksunit laten vallen. 30.000 Euro schade aan tabak die weggeflikkerd kon worden. Iemand moet het doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:57 schreef PJORourke het volgende:
Wat heeft Zwaardvisch gedaan?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een plastic koppelstuk in de tabaksunit laten vallen. 30.000 Euro schade aan tabak die weggeflikkerd kon worden. Iemand moet het doen.
Een plastic in ding in tabac laten vallen dan niet meer bruikbaar??quote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een plastic koppelstuk in de tabaksunit laten vallen. 30.000 Euro schade aan tabak die weggeflikkerd kon worden. Iemand moet het doen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wees maar blij dat je ontslagen bentquote:Op maandag 9 juli 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een plastic in ding in tabac laten vallen dan niet meer bruikbaar??
Maar ja, fouten maken is tegenwoordig niet meer menselijk . Kutwerkgever dus.
Zwaardvisch is ontslagenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je ontslagen bent![]()
Nou, ik dacht dat het in feite een houten muur was met aan 1 kant wat gips. Helaas kwam ik na enkele klappen met de hamer erachter dat, hoewel het hol klonk, het een stenen muur was omgeven door aan de ene kant gips en aan de andere kant hout.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef sigme het volgende:
Een gipsplaten muurtje? Met een moker?
Dat is ten eerste niet nodig en ten tweede levert het meer gruis dan nodig. Levert je extra stof overal (omgeving, lichaam) op, en het is meer werk bij het afvoeren.
Koevoet heb je meer aan, in dit geval.
En zoek even uit waar je het spul wegbrengt. Bij mij in de omgeving vraag de ene gemeente er geld voor (per kg) terwijl een andere het net als oud papier & glas etc gratis aanneemt. Scheelt nogal - gips weegt er behoorlijk in.
Gepwnd door Koos Spee?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef Fastmatti het volgende:
Ik raak na de zomer waarschijnlijk de beschikking over 'mijn' auto kwijt![]()
![]()
Heb je er ook "iets" in laten vallenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef Fastmatti het volgende:
![]()
Ook een koppelstuk erin laten vallen?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef Fastmatti het volgende:
![]()
we zijn iets te voorspelbaar vrees ikquote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook een koppelstuk erin laten vallen?
^^ nou EG was mij voor.
Doet wel pijn zo'n plastic koppelstuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was dan ook een heel makkelijk inkoppertje
Ik zou het gewoon niet pikkenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef Fastmatti het volgende:
Ik gebruik een auto die mijn ouders al jaren niet nodig hebben. Nu ineens ze hem waarschijnlijk ineens wel nodig en raak ik hem dus kwijt
Dat vroeg ik mij ook al af. Van roken ga je sowieso dood. Als je niet rookt ook trouwens.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef Fastmatti het volgende:
Snap sowieso niet waarom dat tabak dan weggegooit moet worden? Het is toch al puur vergif dus echt schadelijk kan zo'n koppelstukje toch niet zijn.
Tip: Fiat 500. Da's een gaaf dingquote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Doe mijn best![]()
Nou goed, over exact een jaar koop ik eindelijk mijn eerste eigen auto![]()
Ja, want het gaat daarnaa door een verhaspelaarquote:Op maandag 9 juli 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een plastic in ding in tabac laten vallen dan niet meer bruikbaar??
Maar ja, fouten maken is tegenwoordig niet meer menselijk . Kutwerkgever dus.
eerste poging:quote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Napalm het volgende:
De 21 eeuw betreed; Napalm neemt internet betaalrekening.
Heb hem al gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2007 18:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat mot wel een hele grote auto zijn, zo aan die link te zien![]()
Owquote:Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, want het gaat daarnaa door een verhaspelaar.
Ja, echt klote.....quote:Ik loop niet voor mijn verantwoordelijkheden weg.
Ga je straks ook tangen of verband laten vallen. Dat verontrust me namelijk een beetjequote:Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, want het gaat daarnaa door een verhaspelaar.
Ik loop niet voor mijn verantwoordelijkheden weg.
wat een bal is dat zeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Monidique het volgende:
Ik vond die Beau van Erven Dorens, weet ik veel hoe-ie heet, zaterdagmiddag op televisie eigenlijk helemaal niet irritant, vrij normaal zelfs. Gewoonlijk is hij zo verschrikkelijk vervelend, maar nu, nee, niet. Apart.
Ik vrees dat je aan hem gewend bent geraakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Monidique het volgende:
Ik vond die Beau van Erven Dorens, weet ik veel hoe-ie heet, zaterdagmiddag op televisie eigenlijk helemaal niet irritant, vrij normaal zelfs. Gewoonlijk is hij zo verschrikkelijk vervelend, maar nu, nee, niet. Apart.
Je vindt hem nu normaal omdat Roozendaal tegen hem is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Monidique het volgende:
Niet waar! En ik vind hem nog steeds een eikel. Alleen toen ik hem toen zag niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je vindt hem nu normaal omdat Roozendaal tegen hem is.
And it's coming out in December.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Tip: Fiat 500. Da's een gaaf ding![]()
[afbeelding]
Ik ben voor hem omdat Joost Zwagerman tegen is. Onze perspectieven verschillen dus een beetje, maar komen op hetzelfde neer.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet waar! En ik vind hem nog steeds een eikel. Alleen toen ik hem toen zag niet.
Top Gear niet gezien over de Nissan Micra Convertible? Heeft letterlijk klachten geregend bij de Beeb.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij is het meer 'coming out of the closet'![]()
Ik ben vrij handig hoor. Maar het onding zat niet goed vastgedraaid, schoot los en kwam op een loopband terecht. You win some you lose somequote:Op maandag 9 juli 2007 18:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga je straks ook tangen of verband laten vallen. Dat verontrust me namelijk een beetje![]()
I know. Veel belovend. Een hebbeding. Door autovisie zo ongeveer al de hemel ingeschreven. Een cult auto .quote:
Voor de tuchtcommissie ermeequote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben vrij handig hoor. Maar het onding zat niet goed vastgedraaid, schoot los en kwam op een loopband terecht. You win some you lose some.
En dan stap je opquote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben vrij handig hoor. Maar het onding zat niet goed vastgedraaid, schoot los en kwam op een loopband terecht. You win some you lose some.
Mjah. Ik was het er zowiezo beu en Ab Klink gaf me net een belletje dat het geld morgen op mijn rekening wordt gestort.quote:
Als cardioloog of als radiodiagnost kun je toch straks lekker gaan verdienen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mjah. Ik was het er zowiezo beu en Ab Klink gaf me net een belletje dat het geld morgen op mijn rekening wordt gestort.![]()
Neuroloog waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als cardioloog of als radiodiagnost kun je toch straks lekker gaan verdienen.(schijnt supergoed te betalen) Als ik ooit reincarneer dan zou ik dat worden.
![]()
Lijkt mij ook heel interessant vakgebied Zeker wat er rond die micro tubuli afspeelt in het brein....quote:
quote:Mannelijke collega's gezond voor vrouw
Concurrentie met mannelijke collega's laat vrouwen opleven en houdt ze fit in tegenstelling tot concurrentie met vrouwelijke collega's. Dat meldde de Duitse krant Die Welt vandaag op basis van een Zweeds onderzoek dat niet was gericht de gevaren op het werk, maar op de factoren die gezond zijn.
Echt ziek worden vrouwen in bedrijven waar voornamelijk seksegenoten werken, zoals in de door vrouwen gedomineerde communicatie- en reclamebedrijven. Vrouwen in deze branche zijn het vaakst en het langst ziek. In de bouw, een mannendomein, melden vrouwen zich het minst vaak ziek.
De onderzoekers raadpleegden gedurende twee jaar data van 4,6 miljoen Zweden, de helft van de Zweedse bevolking. Het onderzoek is in Zweden gehouden, omdat werknemers zich gemiddeld vaker ziek melden dan in andere landen. Volgens een van de onderzoekers komt dat ook doordat Zweden conflicten op deze manier uit de weg gaan. Het onderzoek duurt nog tot 2008.
niet als gyneacoloog?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als cardioloog of als radiodiagnost kun je toch straks lekker gaan verdienen.(schijnt supergoed te betalen) Als ik ooit reincarneer dan zou ik dat worden.
![]()
Ik wist het, ik wist 'tquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Napalm het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)egas_gezond_voo.html
[..]
Goh, hoe kon ik die vergeten.quote:[..]
niet als gyneacoloog?
Voor mij ligt de grens bij 33% vrouw. Mijn voorkeur gaat uit naar 25%.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Napalm het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)egas_gezond_voo.html
Wie geen homo was wordt het dan wel, lijkt mequote:niet als gyneacoloog?
Erg? Dat valt wel mee, je moet niet de nuances wegdenken. Ik kan ergere lijstjes verzinnen. Ik zou bijvoorbeeld met Moeder Theresa kunnen beginnen, gevolgd door Wim Kok, daarna Satan en uiteindelijk ondergetekende. Kijk, op de schaal van Kwaadaardigheid scoort Moeder Theresa +100, Wim Kok +34 en Satan -666. Deze exponentiele daling zou mij op -8333 brengen. Nu ben ik maar one of the boys op een schamel gemiddeld niveau van -213.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry als ik een beerput opentrek, maar waar slaat je signature op, Sidekick? Ben je zo erg?
Houthakken is mooi werk. De komende weken gaat er weer een half bos aan gelovenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd - ik zou graag met die moker slopen, maar dan een lekkere gemetselde bakstenen muur. Samen met houthakken een van mijn favoriete bezigheden.
Helaas doet de gelegenheid zich niet echt vaak voor. Volgend jaar hoop ik weer eens een hele eik te vellen. Kleintje weliswaar, maar toch. Zagen mogen anderen doen - hakken doe ik.
Een VOFje met Sigme zit er niet inquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mij ligt de grens bij 33% vrouw. Mijn voorkeur gaat uit naar 25%.
Gynaecologen zijn eerder zure types. Ik heb eerder het idee dat ze asexueel zijn, de nerds van Geneeskunde. Maar je vergeeft ze veel als je 1 keer een placenta hebt moeten ontleden.quote:Wie geen homo was wordt het dan wel, lijkt me.
Per sigme 3 herenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een VOFje met Sigme zit er niet in.
Wat valt er nou te ontleden aan een moederkoek? En zo onsmakelijk vind ik die dingen er nou ook weer niet uitzien.quote:[..]
Gynaecologen zijn eerder zure types. Ik heb eerder het idee dat ze asexueel zijn, de nerds van Geneeskunde. Maar je vergeeft ze veel als je 1 keer een placenta hebt moeten ontleden.
Ik vind dr. j.j. (Hans) Duvekot (Erasmus MC) zeker geen nerd. En al helemaal geen homo. Eigenlijk heel normaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Toch lijken gynaecologen me minder de nerds van de geneeskunde, dan, zeg, proctologen.
Das jouw gynaecoloog of zo?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dr. j.j. (Hans) Duvekot (Erasmus MC) zeker geen nerd. En al helemaal geen homo. Eigenlijk heel normaal.![]()
O, meer dan genoeg natuurlijk. Bloedvaten vrij prepareren is tof. En ontzettend belangrijk bij onderzoek naar foetale circulatie, overigens voor mij het enige lichtpuntje in de gynaecologie.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
Wat valt er nou te ontleden aan een moederkoek? En zo onsmakelijk vind ik die dingen er nou ook weer niet uitzien.
ooit 80% meegemaakt. De minst productive, minst nuttige, minst professionele ambtenaren club ooit. Wel zag men ons graag komen. Dat begreep ik dan wel weer..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mij ligt de grens bij 33% vrouw. Mijn voorkeur gaat uit naar 25%.
true.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Wie geen homo was wordt het dan wel, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |