niemand maakt waldrock uitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Somebody stop me!
Veel plezier!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Kan je meteen bij me komen stofzuigen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
De zon is weg.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.![]()
Ahaaaaa, je zit in de schuduw. Ik ken het probleem.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.![]()
Goedemiddag ook hier.
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoudquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Limburgquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Neeheeejjjjquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoud[afbeelding]
Ja.quote:
quote:
Goed wel, druk aant leren voor tentamen morgenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is het?
quote:
wel okequote:Op zondag 8 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed wel, druk aant leren voor tentamen morgen
En hoe is het met jou?
Doe er wat aanquote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De KSC van tegenwoordig is echt saai.
UItstekend Lennyquote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeer goed, niet eens een kater!Wat jij?
Heb al lang (maand?) geen whisky gehad, wel matig eigelijk. Vanavond maar eens mijn karafje erbij pakken. 14.gifquote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
UItstekend Lenny
Ik ben op de verjaardag van een vriend van me geweest, en de whisky smaakte er donders goed... Uiteraard ook geen kater aanwezig hier
Fronswaardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |