Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
Image ['immidzj'] (Eng.), [ie'maazje (en dan die e op z'n kop)] (Fr.) (-s0, ima.go [ie'maa-] (<Lat) (het) het beeld, de voorstelling van iem. of iets bij het grote publiek.
Ik heb inderdaad geen idee.
Dat idee had ik ook al iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.
Mep 'm es, mep 'm.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Nee. Ga martin maar klieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Oeh mag ik meppen? Dan pak ik even m'n zweepje uit de kast.
Je hebt talent ervoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ga martin maar klieren.
Verfdampen vermoedelijk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35quote:
MARTINNNNNNNN! Hier is hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.
Ja hier alhierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
En verrassend druk ook nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
Nee, en dat weet ik écht zekerquote:
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?quote:
Dat zet jij om treinkaartjes of bier, kan ik dat beter ineens zelf doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35
Kopen dat boek, dan krijg ik geld
GMTAquote:
Martin is een newbie die probeert hier voet aan de grond te krijgen. Doe ff leuk mee en heet die jongen ff welkom, wil jequote:
Ga jij nou eerst maar naar Luxemburg hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zet jij om treinkaartjes of bier, kan ik dat beter ineens zelf doen
Géén idee. En géén idee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Wie dan, en waarom zegt fles dat jij die dan moet gaan vervelen?
Geeft niet, zo gaat dat nu eenmaal op Fok!.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
'geil' 'lekker jong' 'foto?'
Ik ben bang nu..
O sjips ja hertog Martin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martin is een newbie die probeert hier voet aan de grond te krijgen. Doe ff leuk mee en heet die jongen ff welkom, wil je
En ik vind 'm te jong (toch wel een jaar of watquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?
Ik vind een bierfoto wel best Martin, weet niet hoe geil de dames hier in de buurt zijn. Moet je ff bij Kuuk zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben bang nu..
ow ok, neuken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?
jij wou sc proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben bang nu..
Op een logaritmische schaal val je best mee hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik vind 'm te jong (toch wel een jaar of wat), dus waar 'ie nou over mekkert...
Zeg, ik spreek niet voor B of es hoor. Ik ben gewoon gheyl vanwege dat bier. En die provocerende TT van BeF.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind een bierfoto wel best Martin, weet niet hoe geil de dames hier in de buurt zijn. Moet je ff bij Kuuk zijn
quote:
Ze is al bezet hoor ik netquote:
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.quote:
Jullie laden ook nogeens een wederzijdse kloonverdenking op jequote:
Iets zegt me dat het rekenkundig (=Russisch voor mij) en niet vleiend voor me is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een logaritmische schaal val je best mee hoor
zolang jij maar het verschil ziet is alles prima toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie laden ook nogeens een wederzijdse kloonverdenking op je
Húúú.quote:
Enge monogamen ook altijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het rekenkundig (=russisch voor mij) en niet vleiend voor me is...
'T is niet meer dan een vermoeden, maar toch...
Wil je me even pm'en over de testregels, ben ze even kwijt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat JD dat tof vind. Dus nee. Maar je doorstaat de SC test aardig zo.
Och, op Fok! is vast wel een één of andere slet te vinden die wél aan je eisen voldoet en meewerkt enzo.quote:
Oh dat was mijn technische ik die mijn emotionele ik even voor ze bek sloeg. Mijn emotionele ik stelt sowieso niet veel voor jeweetttttquote:
Volgens mij was het foto's, bier seks en euh.. Fles.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je me even pm'en over de testregels, ben ze even kwijt.
Linkje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, op Fok! is vast wel een één of andere slet te vinden die wél aan je eisen voldoet en meewerkt enzo.
Fles hoort bij de test?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij was het foto's, bier seks en euh.. Fles.
Rot ff op wat heb ik er nou weer mee te sgafte godverquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
Fles.
Van jouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee klopt, op zich
Maar je weet best hoe'n lekker ding ik je vinden zo.
Kus?
Brechtje? Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is dat meisje dat van paarden houd ondertussen al 16?
GAAAARPJEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Rot ff op wat heb ik er nou weer mee te sgafte godver
Wie is er nu een pedo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij is wel ingelezen, zie je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iets té ingelezen imo.quote:
Welk paardenmeisje bedoel jij dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb hier nooit meegelezen hoor
Dát is niet mijn kloon.quote:
Nee, tof. Vertelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb ik al verteld dat we morgen naar bioscoopstoelen gaan kijken.
Precies, ik weetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die van Dr_Flash in de Fok Docu, je weet
Ik nu weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu moet je ophouden, daar heb ik het hier vanmiddag ook over gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb ik al verteld dat we morgen naar bioscoopstoelen gaan kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn emotionele ik stelt sowieso niet veel voor jeweettttt
Gemenert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:22 schreef qu63 het volgende:
Dat was toch geen meisjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEKquote:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijkenquote:
Waar hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, daar heb ik het hier vanmiddag ook over gehad.
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
We gaan morgen naar bioscoopstoelen kijken. En er misschien (vrij zeker) zelfs een aantal aanschaffen
.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEEEEEEEK
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven enquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar hier. Niet in de lounge volgens mij...
Ehm... Nou... Als die nieuwe muur staat en de kamer dus is opgedeeld, komen ze in de voorkamerquote:
huh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw ik is groter dan zijn ik, je plet 'm als, als, nou ja, als iets als je zou willen.
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, bij mij hier thuis, we hebben een nieuw tv meubel, daar hangt de tv boven en
toen hadden we het erover dat het nog beter zou uit zien met bioscoopstoelen.
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zag dat je het hier idd over een tv-meubel had gehad, toen had ik ook een WTF momentje, ik ben een andere tvkast ('nieuwe') aan het wit schilderen...
Spooky...
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappiequote:
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zou als het klaar is een foto ervan plaatsen.
Heb je ook gekeken bij bseated.nl?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van wat hij zegt over jouw ik, jouw ik is namelijk veel groter dan zijn ik (hij is dus geen partij voor je). Snappie.
Nee. Verfdampen enzo
.
Ik weet niet wat in Hoofddorp is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan morgen naar Hoofddorp, zegt dat genoeg?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je anders hartstikke duidelijk.![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken naar het adres?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik jou niet lief vind natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik keek net.
Er staan echt wel een paar mooie tussen.
yeah babyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Tsskkquote:
Zekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Zekers.quote:
Dat moet je bewijzen.quote:
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Morgen even 'in het echie' aanschouwen
.
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.
Welke wil je zeker even bekijken, of nog geen speciaal op het oog??
Is dat net zoiets als een zeepbakje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzo.
Oeh babyquote:
Waaromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die wil ik dus ook niet. Ze moeten echt goed zitten, want ze gaan gebruikt worden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.
Dat maakt het 'af'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, met de eventuele aanschaf van zulke stoelen verandert de afmeting van mijn woonkamer niet plotseling in die van een bioscoopzaal hoor (beetje jammer wel eigenlijk
).
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook nietquote:
En de winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
De laatste fles bier. Zucht.
sigwaardigquote:
Waarom wil je eigenlijk bioscoop stoeltjes ipv gewoon lekker en gezellig op een comfortabele bank zitten? Zie soms mensen die hele aparte kamer ingericht hebben als thuisbios, maar het dan te letterlijk nemen en het vol zetten met bioscoopstoeltjes, terwijl voor in eigen huis je dat juist mooi kan vervangen met een chille loungebankquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook niet.
Avondwinkel olé.quote:
Ik moet me nodig eens gaan voortplantenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
De laatste fles
Wat ik op de site wel raar vind vb Harlem Knight Blue set van 2 stoelen kost 90quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Die wil ik dus ook niet. Ze moeten echt goed zitten, want ze gaan gebruikt worden...
Nou, weet niet of iedereen het daar wel mee eens is hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet me nodig eens gaan voortplanten
Het wordt geen thuisbiosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk bioscoop stoeltjes ipv gewoon lekker en gezellig op een comfortabele bank zitten? Zie soms mensen die hele aparte kamer ingericht hebben als thuisbios, maar het dan te letterlijk nemen en het vol zetten met bioscoopstoeltjes, terwijl voor in eigen huis je dat juist mooi kan vervangen met een chille loungebank
ik heb nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Die prijzen zijn af en toe een beetje vaag en verwarrend idd, nog een reden om 's heen te gaan...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ik op de site wel raar vind vb Harlem Knight Blue set van 2 stoelen kost 90
kijk je bij bestellen, staat er opeens1 stoel 90 2 stoelen 140
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier die kan helpen
Nieuwe pc, is dit wat?
Does lief. Gooi es aan.quote:
kuuk ben jij handig met koffiesc openen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog al iets waar ik dan benieuwd naar ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn af en toe een beetje vaag en verwarrend idd, nog een reden om 's heen te gaan...
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
kuuk ben jij handig met koffiesc openen?
Done B.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Wel. Dat sowiesoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, weet niet of iedereen het daar wel mee eens is hoor
Ze zit gewoon kusjes te vissen die kuuquote:
Mag ik er ook een van jou dan!quote:
Van een vrouw?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zit gewoon kusjes te vissen die kuu
Maar dan kan je niet meer romantisch tegen elkaar aanhangenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het wordt geen thuisbios. Dit komt gewoon ipv een bank(stel). We zitten op de bank of hangen onderuit (met de voeten op de salontafel
), dat kan net zo goed op een stoel
.
Ga een keer voetbal supporter spelen. Kan je ze er gewoon uitslopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef JDude het volgende:
Ik wil van die stoelen uit de oude NS koplopers!
Romantischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer romantisch tegen elkaar aanhangenof gaan de leuningen in het midden eruit?
Zijn dat die bordeauxrode bubbeligequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef JDude het volgende:
Ik wil van die stoelen uit de oude NS koplopers!
Neen, dat is nieuw spul uit de 1e klas geloof ik.quote:
Maar samen romantisch voor de buis is niet noodzakelijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Romantisch. Leuningen zijn optioneel volgens mij, of opklapbaar
.
Goed punt.quote:
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar samen romantisch voor de buis is niet noodzakelijk?
Afgeleerd jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerd.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerd.
quote:
Zo erg is het nog niet, Pat vindt dat wel gezelligquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt bekend.![]()
kaarsjes aansteken, komt manlief thuis, "Wat is het hier donker " en een lamp aandoet.
Niet dat P dat eens gedaan heeft, maar ik zie hem er echter wel voor aan.
Dat is toch al iets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, Pat vindt dat wel gezellig.
Zelfs de naam van de man he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet of ik de brenger van het nieuws moet zijn hoor, maar jullie beginnen echt eng veel op elkaar te lijken......
Es en Bengeltje
Jaya the Cat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Jaya the Cat en bier is een puicke combi.
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
Jaya the Cat?
Ik heb het boek gelezen, dat was ranzig genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
Met Brad Pitt! Doen joh.
film is idd goed ranzig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen, dat was ranzig genoeg. En Brad Pitt doet me niks, ook al geen reden om te kijken dus.
Zegt me niets, even gaat googlen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.
Lezen is geen probleem, ik moet er geen beelden bij zien, dan kan ik niet slapenquote:
Rood kruisjequote:
Tofquote:
Voor de non-MSN'ers: Carro is de afkorting van m'n echte naam.quote:
Opgelost, eindelijkquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Opgelost, eindelijk![]()
Is Frans voor Kuukske
Loungies met eigen stationsnaambordjes: Kuukske 2, Bengel 1
Almost, er stopt een keer of 5 per dag een dieseltjequote:
Ik niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgelost, eindelijk![]()
Is Frans voor Kuukske
Mwoa neuh. Het is zelfs pas vrij recent dat ik stationsnaambordjes heb die beginnen met meer dan 23 verschillende letteers. De Y, Q en X zijn van de afgelopen maandquote:
You'll never know.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.
Maar het is Kuukske haar echte naam![]()
Die haal ik nooit meer in.
Nouja, VS. De helft is Nederlands tegenwoordig en ze zitten vooral in Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.
Nou ja, ik achty het zeer nwaarschijnlijk dat er ooit een borje met letterlijk "KUUKSKE" zal verschijnen. "Bengel" was al heel wastquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.
Maar het is Kuukske haar echte naam![]()
Die haal ik nooit meer in.
Q of S heb je dus alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa neuh. Het is zelfs pas vrij recent dat ik stationsnaambordjes heb die beginnen met meer dan 23 verschillende letteers. De Y, Q en X zijn van de afgelopen maand
Ik Goegelde ff op 'mijn' naam op een of ander bordje, dit stond bij het plaatje dat de titel bordje benaderdequote:
Ik ga ervoor waken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me trouwen heul binnenstebuiten als iemand met eoa ordje uit eoa obscuur land komt met "Fles" erop
van imdb:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Lezen is geen probleem, ik moet er geen beelden bij zien, dan kan ik niet slapen.
R van Ranzig idd, net als The bone collector. Boek gelezen, film wil ik NIET zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
van imdb:
"Rated R for grisly afterviews of horrific and bizarre killings, and for strong language."
Schipholquote:
ARE U KIDDING. Angelina Jolie de geilste.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
R van Ranzig idd, net als The bone collector. Boek gelezen, film wil ik NIET zien.
Die zit in die filmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ARE U KIDDING. Angelina Jolie de geilste.
Die loopt te kwartetten met vietnamese weeskindertjes, publiciteitsgeile HOERRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Angelina Jolie de geilste.
Echtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan zijn, geen ideequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:51 schreef Bengeltje het volgende: fok games, neuken is leuker.
Ik vind 'r tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Echt
Daar vind ik nou helemaal niets aan. Een overhypte domme doos.
WJDz.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
Angelina mag nog wel een keer tussen mij en Kuuk in liggen.
Gwyneth Paltrow zit in se7en hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik. Kuukske. Heus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
jaja, wie zegt dat JD dit niet is onder Kuukskes naam.
Ieuwquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
R van Ranzig idd, net als The bone collector. Boek gelezen, film wil ik NIET zien.
quote:Parents Guide for Se7en:
Sex & Nudity
No sex or nudity, but a prostitute is stabbed with a phallus-shaped knife.
Violence & Gore
Lots of grisly murder scenes. An obese man is shown dead, and it is implied that he was forced to eat himself to death. A man was starved and tortured by another man for an extended period of time (we see only the starved victim's body.). A grisly, frightening man is believed to be dead, but gasps for air, delivering a huge fright to the audience. A woman's head is delivered to a man in a cardboard box, although nothing is seen. A man then proceeds to tell what happened to her. A few people are shot at various points.
Profanity
Very heavy and frequent throughout.
Alcohol/Drugs/Smoking
In some scenes there are some people drinking beer and wine but in a civilised way.
Frightening/Intense Scenes
See "Violence & Gore"
En dan? Een beetje over voetbal lullen en kutjes tegen elkaar aan botsen. En dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
Angelina mag nog wel een keer tussen mij en Kuuk in liggen.
en Angelina dus nietquote:
Nou ik zou Angelina écht niet het bed uitschoppen. Lijkt me wel een tof wijf in bed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:57 schreef es70 het volgende:
Ieuw. Als Pat de kans krijgt moet 'ie die zeker grijpen, maar dan ga ik wel een nachtje op het logeerbed.
Ik weet het, maar ik weet niet meer hoe we tot Angelina kwamen.quote:
The bone collectorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet niet meer hoe we tot Angelina kwamen.
Nou, ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik zou Angelina écht niet het bed uitschoppen.
Oja, dank je!quote:
Bij mij geen enkele, niet waar ik bij lig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik zou Angelina écht niet het bed uitschoppen. Lijkt me wel een tof wijf in bed.
Overigens ook het enige wijf dat ik in bed wil zien. Ieder ander wordt eruit gekrabt.
Misschien schopt zij mij er uit?quote:
Ik zou 'r ook het bed niet uitschoppen, maar ik zou er ook zelf niet in blijven liggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik zou Angelina écht niet het bed uitschoppen. Lijkt me wel een tof wijf in bed.
Overigens ook het enige wijf dat ik in bed wil zien. Ieder ander wordt eruit gekrabt.
Koester het moment, zo vaak komen heldere ogenblikken niet voorquote:
Ik snap het gewoon niet. Wat moet je met een derde erbij?quote:
Oh goed punt. JD heeft maar één piemel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Wat moet je met een derde erbij?![]()
ja ik weet niks hoor, vergeef me
Naah wel. Om er dan later een biertje mee te drinken of zo. Je kan best een gloeiend lekker wijf zijn en zo, maar dat betekent nog niet dat je in elk bed op elk moment automatisch gewenst bentquote:
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat moet je met een derde erbij?![]()
ja ik weet niks hoor, vergeef me
Mwah, ik denk dat Pat er geen problemen mee heeft als ze zijn bed in zou stappen, zelfs niet als ik er dan uitstapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel. Om er dan later een biertje mee te drinken of zo. Je kan best een gloeiend lekker wijf zijn en zo, maar dat betekent nog niet dat je in elk bed op elk moment automatisch gewenst bent
Ehhm ergens heb ik het idee dat hier meer uit te halen isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Pat er geen problemen mee heeft als ze zijn bed in zou stappen, zelfs niet als ik er dan uitstap.
Nah liever 2 vrouwen dan 2 mannen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegd.
Hoewel... Twee mannen die plezieren lijkt me dan wel weer leuk.
ik was al bij IMDB aan het kijkenquote:
Ik heb het niet over een sandwich gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja een sandwich is op zich technisch niet zo lastig, dat lukt wel.
Huhquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehhm ergens heb ik het idee dat hier meer uit te halen is
Kijk nu gaat het de goede kant op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegd.
Hoewel... Twee mannen die plezieren lijkt me dan wel weer leuk.
Hmzquote:
Hier nietquote:
Slimquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik onthoud me verder even van stemming
Wromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik onthoud me verder even van stemming
En wromquote:
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.quote:
Omdat ik qua het plezieren van vrouwen, verstand heb van God noch zure appelen. Maar als dat niet duidelijk genoeg is voor je, dan moet je het maar zeggen.quote:
Meer een kwestie van niet willenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.
Dat terzijde.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.
Te ingewikkeld dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
Ik wil 2 mannen, geen 2 vrouwen.
Zolang die 'vreemde' piemel nergens gestoken wordt waar er geen prijs op wordt gesteld hoeft 'ie er toch ook niet mee om te gaan.
Daarom is het toch eigenlijk slimmer 2 mannen en 1 vrouw, dan weten ze tenminstequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zolang je het niet als examen beschouwt kan er gelukkig weinig fout gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik qua het plezieren van vrouwen, verstand heb van God noch zure appelen. Maar als dat niet duidelijk genoeg is voor je, dan moet je het maar zeggen.
Mja, dat heet bij mji dus een sandwich. Mar goed, waty ik weet, weet ik van internetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil 2 mannen, geen 2 vrouwen.
Zolang die 'vreemde' piemel nergens gestoken wordt waar er geen prijs op wordt gesteld hoeft 'ie er toch ook niet mee om te gaan.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Net zoals die ene mop met de mummy.
Mwoa, een keertje oefenen zou al leuk zijn iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je het niet als examen beschouwt kan er gelukkig weinig fout gaan.
Die mannen moeten gewoon van elkaar afblijven, dan is er niks aan de handquote:
Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef es70 het volgende:
Die mannen moeten gewoon van elkaar afblijven
Omdat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat heet bij mji dus een sandwich. Mar goed, waty ik weet, weet ik van internet
Slaap zachtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
Maar ik ga naar bed, fijne avond nog verder allemaal.doei.
Alle plaatsen in de Benelux zouden minimaal standaard in elk ticketapparaat moeten staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut tyfes choleraik dacht dat je bij NS gewoon kaartjes naar elk staiomn in Belgie kan kopen. Maar dat oet alweer moeilijk via het loket en dan natuurlijk 3,50 boekingskosten etc
tering er wordt gewoon heul niks GEBOEKT
Mits station, dat wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef JDude het volgende:
Alle plaatsen in de Benelux zouden minimaal standaard in elk ticketapparaat moeten staan.
Tof hč. Maar eigenlijk is 'ie van JDude.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey jij hebt een Hertog Jan vlag hangen, wat gaaf
Ja. Does that make you horny?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus blijven wij over?
Heb je nog niet genoeg gehad?quote:
Nee. Maar dat weet je toch.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef JDude het volgende:
Heb je nog niet genoeg gehad?
Nee. Eigenlijk niet.quote:
Kuukskequote:
Traveler, isch nieuw..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:46 schreef Kuukske het volgende:
Welke serie?
Leuk huisje hebben jullie trouwensquote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik geloof van wel.
Welke zender?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Traveler, isch nieuw..
Soort van prison break
Daar heb ik weinig aanquote:
www.binsearch.net Traveler s01e01 etcquote:Op zondag 8 juli 2007 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig aan
Of heb je een nzb voor me
Dank je Marcquote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk huisje hebben jullie trouwens
net het topic zitten bekijken
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Traveler, isch nieuw..
Soort van prison break
Moet je mij niet bedanken, jullie hebben het zo gemaaktquote:
Haha, doe ikquote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Moet je mij niet bedanken, jullie hebben het zo gemaakt
Laat je wel weten wanneer je gek wordt van die streepjes
Een reis serie van een voormalig Monthy Python lidquote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt als een documentaire.
Teveel. Voel je wat voor die natuurlijke docuzenders?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:25 schreef JDude het volgende:
Hoeveel van die documentairezenders hebben we nu eigenlijk?
(k)anaal 302?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef Kuukske het volgende:
Teveel. Voel je wat voor die natuurlijke docuzenders?
Die ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef JDude het volgende:
(k)anaal 302?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |