Wat wil je me toch graag in een cel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
deze is ook alweer een poos geleden
[afbeelding]
Dus hij tig en wij vrouwen maar één vent?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Hij wil iedere vrouw vastgeketend en voor zichzelf.
Ik weet niet of we 'm moeten onderschatten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Dus hij tig en wij vrouwen maar één vent?Kan hij heulemaal nie aan.
Jij leest gemakshalve gewoon even over "vastgeketend" heen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus hij tig en wij vrouwen maar één vent?Kan hij heulemaal nie aan.
jij denkt dat vastgeketend zijn vrouwen tam maakt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij leest gemakshalve gewoon even over "vastgeketend" heen?
Nee okee, dan hebben we dat helder
Je heet niet voor niets kuukske. zoetsappig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik gedraag me dan altijd vrij braaf hoor.
Pim's van Lu zijn inderdaad wat aan de zoete en sappige kant. En daarmee niet te vreten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
Echt wel, tenminste er zitten er tussen.
Of zoet, OF sappig. Genoeg voor mij, ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Koekjes zijn heul niet zoetsappig.
Die vind ik juist wel lekker.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pim's van Lu zijn inderdaad wat aan de zoete en sappige kant. En daarmee niet te vreten.
Ik ben meer van de stroopwafels en glacekoeken.quote:
Bastogne en Jodekoekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben meer van de stroopwafels en glacekoeken.
stroopkoekkruimels van de markt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben meer van de stroopwafels en glacekoeken.
Héérlijkquote:
Dat telt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
JDudes.
Zo zo, kan jouw tandartsassistente niet de mijne worden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef JDude het volgende:
Speculaas, koffiekoekjes, Bastogne, Oreo'smetchocoladecoating, stroopwafels..
Ik was al bang voor deze reactie.quote:
Na ja, knabbel maar waar je knabbelen kan, maar zolang Albert heijn het niet in een doosje voor een euro of 2-3 verkoopt, telt het nietquote:
Jij bent best slimquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, dat zijn heul geen koekjes.
Hihi ja hèquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent best slimvoor een blonde vrouw.
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil erbij horen.
quote:
Dapperquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laat ik ook maar eens proberen aan een slowchat reeks deel te nemen
Ergquote:
Ik ben een manquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DapperHoi
Vertel eens wat over jezelf
Hallo Hertog. Hertog Jan is verrukkelijk lekker geil bier. Hallo en welkom in deze SC.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laat ik ook maar eens proberen aan een slowchat reeks deel te nemen
Geil.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben een man
Bier!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
je naam is een beetje een scheve schaats Martin, maar je avatar verraadt je goed bedoelingen
Wat lul jij nou? Ik vind juist vrouwen geil.quote:
Waarom roep je 'geil' en niet 'fotow'quote:
Oh dus je vind me geil hm?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat lul jij nou? Ik vind juist vrouwen geil.
Geile vrouwen dan he.
Goeie es!quote:
Laat je niet afschrikken, Kuukske is geen kloon van mijquote:
Ik vond het zelf ook nogal gewaagd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is gelijk zoveel info, even geduld met de rest ajb.![]()
Ja, ben je nu verbaasd? Dan ben je ook Heel Erg Domquote:
Kijk, de Kern des Wezens begrijpt hij wel. Een kansrijke userquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
horen tieten bij.
Bier en Tieten TRALALALALA
Copuleren, zeks of neuken? Zeg jij het maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, laten we het over iets leuks hebben..............
Signaturewaardig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat je niet afschrikken, Kuukske is geen kloon van mijgewoon een gloeiend lekker ding met een image van mijn hersens.
Wat vind jij van de zomer tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nee. Ik bevestig even.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ben je nu verbaasd? Dan ben je ook Heel Erg Dom
Ik vind beide anders niks.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, de Kern des Wezens begrijpt hij wel. Een kansrijke user
Done!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Haal nog ff die quote tags weg lieveling
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je niet afschrikken, Kuukske is geen kloon van mijgewoon een gloeiend lekker ding met een image van mijn hersens.
Prima toch, beetje droog alleenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat vind jij van de zomer tot nu toe.
Net alsof je wel weet wat een image is in dit gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Kejje ff op blijven letten met je typo's, nou heb ik voor de kat z'n
het woordenboek gepakt
. Imae bestaat inderdaad niet
.
Ik ga morgen iets leuks doen, maar dat wist je alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga morgen iets leuks doen, maar dat wist je al.
Sigmateriaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof je wel weet wat een image is in dit geval
Nou inderdaad. Ik ben nu wel toe aan meer. Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond het zelf ook nogal gewaagd.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Kejje ff op blijven letten met je typo's, nou heb ik voor de kat z'n
het woordenboek gepakt
. Imae bestaat inderdaad niet
.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ben nu wel toe aan meer. Hoe oud ben je?
Slim, voor een limbo tochquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ik ben blij dat ik het niet gevraagd heb, dacht wacht maar even, misschien typo.
![]()
Gewaagd, ik weet het.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ben nu wel toe aan meer. Hoe oud ben je?
Graad of 58?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het graag wat warmer.Beetje veel meer.
Dit wordt me bijna teveel!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Net als ik!
Dat zou vlak in de buurt van imae staan als dat bestaan zou hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof je wel weet wat een image is in dit geval
Man, 21, bier. Okee, tofquote:
Zeg. Ik neuk iemand van 25 hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Man, 21, bier. Okee, tof
Kuuk neukt met zoeentje hoor ik net
Hé youquote:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurftquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |