Maar samen romantisch voor de buis is niet noodzakelijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Romantisch. Leuningen zijn optioneel volgens mij, of opklapbaar
.
Goed punt.quote:
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar samen romantisch voor de buis is niet noodzakelijk?
Afgeleerd jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerd.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De keren dat we samen voor de buis zitten zijn behoorlijk zeldzaam eigenlijk. En romantisch... Pat is niet zo romantisch aangelegd, en ik heb het inmiddels een beetje afgeleerd.
quote:
Zo erg is het nog niet, Pat vindt dat wel gezelligquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt bekend.![]()
kaarsjes aansteken, komt manlief thuis, "Wat is het hier donker " en een lamp aandoet.
Niet dat P dat eens gedaan heeft, maar ik zie hem er echter wel voor aan.
Dat is toch al iets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, Pat vindt dat wel gezellig.
Zelfs de naam van de man he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet of ik de brenger van het nieuws moet zijn hoor, maar jullie beginnen echt eng veel op elkaar te lijken......
Es en Bengeltje
Jaya the Cat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Jaya the Cat en bier is een puicke combi.
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
Jaya the Cat?
Ik heb het boek gelezen, dat was ranzig genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
Met Brad Pitt! Doen joh.
film is idd goed ranzig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen, dat was ranzig genoeg. En Brad Pitt doet me niks, ook al geen reden om te kijken dus.
Zegt me niets, even gaat googlen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.
Lezen is geen probleem, ik moet er geen beelden bij zien, dan kan ik niet slapenquote:
Rood kruisjequote:
Tofquote:
Voor de non-MSN'ers: Carro is de afkorting van m'n echte naam.quote:
Opgelost, eindelijkquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Opgelost, eindelijk![]()
Is Frans voor Kuukske
Loungies met eigen stationsnaambordjes: Kuukske 2, Bengel 1
Almost, er stopt een keer of 5 per dag een dieseltjequote:
Ik niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgelost, eindelijk![]()
Is Frans voor Kuukske
Mwoa neuh. Het is zelfs pas vrij recent dat ik stationsnaambordjes heb die beginnen met meer dan 23 verschillende letteers. De Y, Q en X zijn van de afgelopen maandquote:
You'll never know.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.
Maar het is Kuukske haar echte naam![]()
Die haal ik nooit meer in.
Nouja, VS. De helft is Nederlands tegenwoordig en ze zitten vooral in Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Toffe band uit de VS. Al 3 keer gezien dit jaar.
Nou ja, ik achty het zeer nwaarschijnlijk dat er ooit een borje met letterlijk "KUUKSKE" zal verschijnen. "Bengel" was al heel wastquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik ook moeten weten, fles= iets met treinen.
Maar het is Kuukske haar echte naam![]()
Die haal ik nooit meer in.
Q of S heb je dus alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa neuh. Het is zelfs pas vrij recent dat ik stationsnaambordjes heb die beginnen met meer dan 23 verschillende letteers. De Y, Q en X zijn van de afgelopen maand
Ik Goegelde ff op 'mijn' naam op een of ander bordje, dit stond bij het plaatje dat de titel bordje benaderdequote:
Ik ga ervoor waken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me trouwen heul binnenstebuiten als iemand met eoa ordje uit eoa obscuur land komt met "Fles" erop
van imdb:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Lezen is geen probleem, ik moet er geen beelden bij zien, dan kan ik niet slapen.
R van Ranzig idd, net als The bone collector. Boek gelezen, film wil ik NIET zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
van imdb:
"Rated R for grisly afterviews of horrific and bizarre killings, and for strong language."
Schipholquote:
ARE U KIDDING. Angelina Jolie de geilste.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
R van Ranzig idd, net als The bone collector. Boek gelezen, film wil ik NIET zien.
Die zit in die filmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ARE U KIDDING. Angelina Jolie de geilste.
Die loopt te kwartetten met vietnamese weeskindertjes, publiciteitsgeile HOERRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Angelina Jolie de geilste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |